Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 115:sta
  1. #31
    Saitko paljon tehoa lisää koneeseen? Vääntö tulee ilm alempaa? P.S. britti sivuilla kertoilevat että olisi ruostumis ongelmaa moottorin pulteissa ja maalin halkeilua tankissa oletteko huomanneet?
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  2. #32
    Tehoa tuli käyrän mukaan 12 heppaa ja vääntöä melkein 20 N-M lisää. Mikä parasta: vääntökäyrä on tasainen alusta....loppuun!
    Kuulemma vm 2002 pyörissä on ainoastaan tota maaliongelmaa. (väittää maahantuoja): mitään ruostumis ongelmaa en ole huomannut!!
  3. #33
    Lainaa (Bulldog_2003 @ Helmi. 28 2005,20:55) kirjoitti
    Tehoa tuli käyrän mukaan 12 heppaa ja vääntöä melkein 20 N-M lisää. Mikä parasta: vääntökäyrä on tasainen alusta....loppuun!
    Kuulemma vm 2002 pyörissä on ainoastaan tota maaliongelmaa. (väittää maahantuoja): mitään ruostumis ongelmaa en ole huomannut!!
    Tervehdys,

    loistavaa nähdä foorumeilla muitakin innokkaita bulldog-kuskeja! Itselläni on kans vm. 2003 BT 1100.

    On myös alkanut kiinnostamaan pyörän rakentelu, nyt talven aikana tulee Laserin (duo-tech) änkkärit ja tilasin saksasta erittäin siistin etulokarin (täältä)... Siis aika alussa ollaan

    Jos jaksat, niin voitko pistää tähän keskusteluun tai mulle viestinä vähän tarkemmin mitä osia olet hankkinut (suuttimet yms.) ja paljon hintaa kertyi suunnilleen?

    Olisin erittäin kiitollinen

    -Masir
  4. #34
    Tässä tätä!!!
    Itse asensin Laserin (Oval slip-on) putket. Nyt heti en muista mitkä suuttimet sinne laitettiin (mutta pitää tutkia).
    Muuta nippeliä on sitten kokeiltu enemmän tai vähemmän.
    Tangot on vaihdettu, ala "kate", takasisälokari, pari plexsiä, ym. Viimeviikolla tilasin juuri uuden peräosan.
    Tässä muutama linkki mistä olen osia tilaillut:
    Bvision
    Ride-In
    Yamaha motor

    Hinnat laitan jälkeenpäin (ei uskalla tutkia kuitteja.. vielä) kun saan projektin valmiiksi laitan myös kuvaa!!! OK??

    ps: aika siisti etulokari, pitäisiköhän itsekin tilata??
  5. #35
    Pyörä käyty katsomassa.Hyvä oli ja vaihtotarjous kohtuullinen,mutta yli budjetin.Tänään lähti vastatarjous.Toivottavasti on pian päivitettävää mallikartoitukseen.Joka tapauksessa päätös on vakaa:Bulldog alla ensi kesänä.
  6. #36
    Lainaa (Bulldog_2003 @ Maalis. 01 2005,14:26) kirjoitti
    Tässä tätä!!!
    Itse asensin Laserin (Oval slip-on) putket. Nyt heti en muista mitkä suuttimet sinne laitettiin (mutta pitää tutkia).
    Muuta nippeliä on sitten kokeiltu enemmän tai vähemmän.
    Tangot on vaihdettu, ala "kate", takasisälokari, pari plexsiä, ym. Viimeviikolla tilasin juuri uuden peräosan.
    Tässä muutama linkki mistä olen osia tilaillut:
    Bvision
    Ride-In
    Yamaha motor

    Hinnat laitan jälkeenpäin (ei uskalla tutkia kuitteja.. vielä) kun saan projektin valmiiksi laitan myös kuvaa!!! OK??

    ps: aika siisti etulokari, pitäisiköhän itsekin tilata??
    Suurkiitos tiedoista!

    Itsekin olen noita bvisionin kamoja katsellut, mutta kun selvisi etteivät hyväksy luottokorttimaksuja niin pistin asian vielä harkintaan... Miten sulla hoitui maksut sinnepäin ja miten tavara tuli perille?

    Joo, toi saksasta tilattu lokari on kyllä aika siisti, eikä maksanutkaan liikaa. DHL:n lähetti kiikutti kotiovelle saakka, enkä meinannut edes heti avata kun luulin illan yllätysvierasta tv-lupatarkastajaksi

    Pistä ihmeessä tietoa hinnoista ja kuvaa pyörästä! En varmasti olis ainoa jota kiinnostaa. Mutta ei mitään kiirettä, lumisateesta päätellen b´dog -kruisailusta saa vielä nähdä unia aika kauan, ennen kuin pääsee tielle...

    Onnea asennuksiin!
    -Masir
  7. #37
    Lainaa (wanna-be @ Maalis. 02 2005,16:15) kirjoitti
    Pyörä käyty katsomassa.Hyvä oli ja vaihtotarjous kohtuullinen,mutta yli budjetin.Tänään lähti vastatarjous.Toivottavasti on pian päivitettävää mallikartoitukseen.Joka tapauksessa päätös on vakaa:Bulldog alla ensi kesänä.
    Hyvä päätös! Itse en ainakaan ole hetkeäkään valintaani katunut. lyttynaama säilyy mun tallissa vielä pitkään.

    Toivottavasti löydät pyörän

    -Masir
  8. #38
    Lainaa (Masir @ Maalis. 03 2005,12:34) kirjoitti
    Lainaa (wanna-be @ Maalis. 02 2005,16:15) kirjoitti
    Pyörä käyty katsomassa.Hyvä oli ja vaihtotarjous kohtuullinen,mutta yli budjetin.Tänään lähti vastatarjous.Toivottavasti on pian päivitettävää mallikartoitukseen.Joka tapauksessa päätös on vakaa:Bulldog alla ensi kesänä.
    Hyvä päätös! Itse en ainakaan ole hetkeäkään valintaani katunut. lyttynaama säilyy mun tallissa vielä pitkään.

    Toivottavasti löydät pyörän *

    -Masir
    Kuin myös minun tallissa!!
    Onnea metsästykseen!!
  9. #39
    Lainaa (Masir @ Maalis. 03 2005,12:32) kirjoitti
    Suurkiitos tiedoista!

    Itsekin olen noita bvisionin kamoja katsellut, mutta kun selvisi etteivät hyväksy luottokorttimaksuja niin pistin asian vielä harkintaan... Miten sulla hoitui maksut sinnepäin ja miten tavara tuli perille?

    Joo, toi saksasta tilattu lokari on kyllä aika siisti, eikä maksanutkaan liikaa. DHL:n lähetti kiikutti kotiovelle saakka, enkä meinannut edes heti avata kun luulin illan yllätysvierasta tv-lupatarkastajaksi *

    Pistä ihmeessä tietoa hinnoista ja kuvaa pyörästä! En varmasti olis ainoa jota kiinnostaa. Mutta ei mitään kiirettä, lumisateesta päätellen b´dog -kruisailusta saa vielä nähdä unia aika kauan, ennen kuin pääsee tielle...

    Onnea asennuksiin! *
    -Masir
    Bvision lähetti minulle laskun sähköpostilla, joka sisälsi kaikki tarvittavat (IBAN ja SWIFT -tiedot)
    Maksoin laskun ja osat tulivat n. viikon päästä lähinpään Postiin!!!
  10. #40
    Bulldog on sitten uusi pyöräni.vm-2004 ja ihan loppuunajettu eli 6000 km.
  11. #41
    Lainaa (wanna-be @ Maalis. 03 2005,16:08) kirjoitti
    Bulldog on sitten uusi pyöräni.vm-2004 ja ihan loppuunajettu eli 6000 km.
    Tervetuloa kerhoon!!
    Nyt kun tulis vielä ajokelit!!
  12. #42
    Onnittelut, tervetuloa kerhoon keväällä jaetaan kokemuksia.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  13. #43
    Täällähän on Bulldog-kuskeja vaikka kuinka paljon.
    Miten olis jos järjestäisimme ensi keväänä/kesänä kokoontumisajot johonkin päin suomea???

    Nyt hypättiin asiasta, mutta kuitenkin!!


  14. #44
    Lainaa (wanna-be @ Maalis. 03 2005,16:08) kirjoitti
    Bulldog on sitten uusi pyöräni.vm-2004 ja ihan loppuunajettu eli 6000 km.
    Onneksi olkoon wanna-be!
  15. #45
    Lainaa (wanna-be @ Maalis. 03 2005,16:08) kirjoitti
    Bulldog on sitten uusi pyöräni.vm-2004 ja ihan loppuunajettu eli 6000 km.
    Varmasti hyvä / järkevä valinta.
  16. #46
    Mulla on tosta ostamastani moposta otettu pikkukate pois ja pistetty myös minivilkut.Ajattelin takaisin vaihtaa alkuperäiset,ei toi aihio mielestäni streetfighterin suuntaan taivu yhtään.
  17. #47
    Lainaa (wanna-be @ Maalis. 08 2005,09:59) kirjoitti
    Mulla on tosta ostamastani moposta otettu pikkukate pois ja pistetty myös minivilkut.Ajattelin takaisin vaihtaa alkuperäiset,ei toi aihio mielestäni streetfighterin suuntaan taivu yhtään.
    No joo, itse taas olen harkinnut poistaa katteen ja vaihtaa noi vilkut

    Jossakin vaiheessa olen miettinyt koko etuvalon vaihtamista, pyramid plasticsilta löytyy aika hienoja nose-coneja, esim. "mantis". Toisaalta monet tykkää tosta perinteisestä pyöreästä lampusta. Kai tämä näprääminen, rakentelu ja osien ostelu villitys on vain jotain sijaistoimintaa pyörän kanssa paremman mp-henkisen puuhastelun puuttuessa... *

    saateri ku tota luntakin tulee vaan lisää! *
  18. #48
    Lainaa (Masir @ Maalis. 08 2005,17:51) kirjoitti
    Kai tämä näprääminen, rakentelu ja osien ostelu villitys on vain jotain sijaistoimintaa pyörän kanssa paremman mp-henkisen puuhastelun puuttuessa... *

    saateri ku tota luntakin tulee vaan lisää! *
    Harvat kai sitä pyörää kesällä rakentelee, kun talvella on niin paljon aikaa!!

    Kesä, kesä, kesä......koska
  19. #49
    Näyttävät Bulldogit tekevän kauppansa.Kaikki Motopalstan asiallisesti hinnoitellut näyttävät menevän.Lisäksi kuulemma ylivuotisia haalittu suoraan halukkaille.
  20. #50
    Ihan kauhee kuume päällä. Pitäis jo päästä baanalle. Autotallissa jo öljyt vaihdettu ja käytellää pyörää harva se päivä. Koska meinaatte ulkoiluttaa Bulldoginne ekan kerran 15.4 mulla alustava ilmoitus vakuutusyhtiössä aiemmin pitäis kyllä päästä.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  21. #51
    Lainaa (r1150r @ Helmi. 25 2005,08:05) kirjoitti
    Tuttavapiirissä on pari ja molemmat matkailukäytössä. Soveltuu kuulemma hyvin.

    On kai enmempi aikuisen miehen (tai naisen) pyörä kuin räkänokkaräppärin. Varmasti saattaa tuntua peruskyykkyjen jälkeen laiskalta ja kiihtyvyys kai 200 km/h -tuntumassa olematonta.

    Niin Africa Twinihän on kyykky sadoilla hevosvoimilla johon Bulldoggia vertasin. Afrikkalaisessa on 750cc ja 50hv/50nm ja meno on aivan toistaluokkaa eikä sillä ollut huiputkaan kuin 180km/h joten älkää nyt sotkeko kyykkyjä tähän *
    Nyk:Kawasaki ZRX 1100R
    Exät: Aprilia Tuareq 125, Yamaha tenere 600, Honda AT 750, Honda cbr1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia Caponord 1000, Kawasaki ZRX 1100R, Suzuki Dl 1000
  22. #52
    Lainaa (ceebbari @ Helmi. 13 2005,18:34) kirjoitti
    Tuli viimekesänä testattua oikein viritettyä (putket ja suuttimet sekä penkitys) Bulldoggia. En tiedä miten vakio menee mutta tuo oli Africatwiniin tottuneelle kuin täi tervassa. Pyörässä nyt vaan on auttamattoman tehoton moottori. Ei uskoisi yli 1000 kuutioiseksi. Se sopii aloittelevalle tai vain ja ainoastaan kaupungissa yksin ajavan, rajoituksia noudattavan, rauhallisen henkilön leluksi.
    En voi muuta sanoa kuin - Africa Twinistä ei ole muuta kuin mökki mopoksi (ei pahalla).
  23. #53
    Lainaa (Motohtori @ Maalis. 22 2005,11:22) kirjoitti
    Ihan kauhee kuume päällä. Pitäis jo päästä baanalle. Autotallissa jo öljyt vaihdettu ja käytellää pyörää harva se päivä. Koska meinaatte ulkoiluttaa Bulldoginne ekan kerran 15.4 mulla alustava ilmoitus vakuutusyhtiössä aiemmin pitäis kyllä päästä.
    Vasta 8.5 *
  24. #54
    Pistäkäähän niistä Bulldogeistanne kuvia tänne niin saa ihailla!
    Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...
  25. #55
    Lainaa (Jii @ Maalis. 24 2005,10:56) kirjoitti
    Pistäkäähän niistä Bulldogeistanne kuvia tänne niin saa ihailla!
    Heti kun saan FN:n tallista ulos! Ei vaan uskalla vielä kun hiekkaa ja lunta ja jäätä ja kaikkea moskaa kaikki paikat täynnä, varsinkin kuskin pää...
  26. #56
    Viikonloppuna jos jumala suo päästään korkkaamaan Bulldog. Nam.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  27. #57
    Lyöttäydyn koiria ulkoiluttavien joukkoon - jokohan tuolla pian alkaa juoksuaika?!

    Jottei menis ihan jonninjoutavaksi, niin tässä teille linkki huoltamanuskaan. BT1100 workshop manual
  28. #58
    Ensimmäinen päivä ajettu ja 180 km takana. Hieman vilakkaa vielä on mutta niin kivaa. Kevarin jälkeen 20 v ajamatta mutta Bulldog on todella helppo ajettava. Moottori vääntää mukavasti jo alhaalta. Jarrut on todella tehokkaat. 183 cm miehelle ihan mukava ajoasento. Reilussa 100 km/h alkaa tuuli jo vähän puskea yläkroppaa mutta väsymättä pystyy kyllä pitempäänkin vauhtia pitämään. Kaupungissakin ajelu on helppoa kun oppii annostelemaan kaasua kohtuudella.
    Kokeilin silikoni tulppia korviin pitemmällä taipaleella ja totesin ne tosi hyviksi. Melutaso laskee ja nautinto paranee. Suosittelen. Kypäränä Shoei xr-1000.
    Tänään taas baanalle.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  29. #59
    Ekat kilsat takana ja voin sanoa että onpas kivaa hommaa. Kuten moni muukin on todennut niin ajettavuus on tällä pyörällä helppoa jopa ilman sen ihmeellisempää kokemusta.

    Nyt jäitä hattuun ja parit huomenna homma jatkuu.

    Eipä muuta kuin kruisailemaan... ja moikkaillaan!
  30.  
  31. #60
    1000 km huolto lähestyy. Paljonko ovat veloittaneet öljynvaihdosta ja ruuvien kiristyksestä? Ihan ei ole pysynyt hanskassa manuaalin ohjeen mukainen kaasun käyttö. Ei kai se niin vaarallista ole.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen