Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Senkun laitat, kunhan se teipinpalanen on sitten e- tai E-hyväksytyt jonkin 118-123, 123 a, 124 tai 125 §:ssä mainitun direktiivin tai E-säännön mukaisesti tai hyväksytyt nelipyöräiselle M1- tai N1-luokan ajoneuvolle jonkin 72-75, 77-79 tai 84 §:ssä mainitun direktiivin tai E-säännön mukaisesti, ja kunhan täyttää eu-direktiivin 93/92/ETY , sellaisina kuin ne ovat muutettuina komission direktiivillä 2000/73/EY, tai E-säännön nHirveän pitkää tekstiä... olen vakuuttunut, että poliisi ei tuota jaksa / osaa lukea?
![]()
Laittanen palan heijastavaa teippiä...
![]()
Pönttöön ei ole vielä varaa, ehkä ensi keväänä. Takalokasuojaa parantelin tässä eilen, ja heijastin "hävisi".Jokos olet löytänyt pöntön pyörääsi? Mulla on tuo Devil edelleen paikallaan, mutta ajokauden loppu häämöttää ja sit tulee carbon Trophy myyntiin...![]()
Tätä olen joskus ihmetellyt. Jossain pykälissä (kuten tuossa ylempänäkin on kerrottu) kilven valaisusta puhutaan, mutta eipä ole mun pyörässä sellaista ollenkaan. Lieneekö muissakaan Triumpheissa...Kilven valon tarpeellisuutta kyselin ja vastaus oli, ettei tarvii olla.
Itselle mopopoliisi kirjoitti otteeseen, että heijastin ja tunnistekilvenvalo asennettava. Täytyy talvella katsoa josko jaksaisi jonkinlaisen virityksen kyhätä. Tai sitten käyn hakemassa uuden puhtaan rekisteriotteen.Minkälainen pitää lain mukaan moottoripyörän heijastimen olla? Onko rajoituksia koolle, sijainnille yms. Pitääkö olla E-hyväksytty? Ja jos ei ole niin paljonko rapsahtaa, vai vaan huomautus?
Niinpä tosiaan, joissain pyörissähän jo tehtaalta tullessa tuo takavalo hoitaa rek.kilven valaistuksen. Elikkä kyseessä taitaa olla pykälä, josta tarpeeksi savolainen luonne löytää porsaanreiän. Innolla odottelen pientä keskustelutuokiota miliisin kanssa tuosta valohommasta, kyllä kunnon väittely poliisin kanssa on aina pienen sakon arvoinen...Tätä olen joskus ihmetellyt. Jossain pykälissä (kuten tuossa ylempänäkin on kerrottu) kilven valaisusta puhutaan, mutta eipä ole mun pyörässä sellaista ollenkaan. Lieneekö muissakaan Triumpheissa...Kilven valon tarpeellisuutta kyselin ja vastaus oli, ettei tarvii olla.
Toisaalta joku pykälä taitaa määrätä kilven kiinnitysruuvitkin valkoiseksi tai ainakin peitettynä valkoisella muovinpaloilla. Kiiltäviä rosteriruuvereja näyttävät olevan..
Tuostakin selviää kivuttomasti, kun pitää mukana vain kopiota rekisteriotteestaItselle mopopoliisi kirjoitti otteeseen, että heijastin ja tunnistekilvenvalo asennettava. Täytyy talvella katsoa josko jaksaisi jonkinlaisen virityksen kyhätä. Tai sitten käyn hakemassa uuden puhtaan rekisteriotteen.![]()
Oletkos kattonu miltä takavalosi näyttää altapäin? Mulla on siinä semmoonen kirkas ikkuna josta takavalon polttimo valaisee myös kilpeä.Tätä olen joskus ihmetellyt. Jossain pykälissä (kuten tuossa ylempänäkin on kerrottu) kilven valaisusta puhutaan, mutta eipä ole mun pyörässä sellaista ollenkaan. Lieneekö muissakaan Triumpheissa...Kilven valon tarpeellisuutta kyselin ja vastaus oli, ettei tarvii olla.
Tämähän on sitten harvinaisen fiksu keksintö. Vähemmän rikkimeneviä ja rumentavia osia.Oletkos kattonu miltä takavalosi näyttää altapäin? Mulla on siinä semmoonen kirkas ikkuna josta takavalon polttimo valaisee myös kilpeä.
Daytonassa on ihan erillinen valo, takavalon lisäksi.Tätä olen joskus ihmetellyt. Jossain pykälissä (kuten tuossa ylempänäkin on kerrottu) kilven valaisusta puhutaan, mutta eipä ole mun pyörässä sellaista ollenkaan. Lieneekö muissakaan Triumpheissa...Kilven valon tarpeellisuutta kyselin ja vastaus oli, ettei tarvii olla.
Toisaalta joku pykälä taitaa määrätä kilven kiinnitysruuvitkin valkoiseksi tai ainakin peitettynä valkoisella muovinpaloilla. Kiiltäviä rosteriruuvereja näyttävät olevan..
Tällänen myös mulla mitsissä, ja heijastin taas "integroitu" takalampun "lasiin". Joten ei erillistä heijastinta.Oletkos kattonu miltä takavalosi näyttää altapäin? Mulla on siinä semmoonen kirkas ikkuna josta takavalon polttimo valaisee myös kilpeä.