Katso äänestykset tulokset: Miten näet itsesi ajaessa? - Mikä on mieluisin visio => fiilikset?

Äänestäjät
342. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Oma pitkä varjoni vilistää vierellä kuin kaksoisveli.

    18 5,26%
  • Vilkaisen heijastustani kauppojen näyteikkunoista.

    90 26,32%
  • Viivytän katsettani kulmapeileissä nähdäkseni itseni ajavan.

    3 0,88%
  • Kurkistan etupyörää nähdäkseni miten matka etenee.

    1 0,29%
  • Katson kokonaisuutta edessäni - maisemaa stongan yli.

    70 20,47%
  • Haluaisin seistä tien vieressä ja nähdä itseni ajavan.

    41 11,99%
  • (Aivan sama miltä se näyttää! Kunhan kulkee ja kuuluu!)

    51 14,91%
  • (Mikä ihmeen visionääri se tämmöisiä kyselee?)

    68 19,88%
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 61:sta
  1. #31
    Hmm...Olishan se mukava seistä tienposkessa ja katsella kateutta täynnä kun itse ( ) ajaisin ohi kohdalla hiukan kiihdyttäen ...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  2. #32
    norjassa, niillä mutkaisilla teillä olen katsellut omaa persettäni tiukoissa mutkissa, loput voi kuvitella ja nähdä, onnessaan näkee valon auringossa ja pimeässä, raatokärpiön ajavan kuskinensa.

    joskus näkyy varjo sivulla auringon mataluudesta. joskus näyteikkunakin heijastaa.

    pyöräni tosin on matta ja enimmäkseen musta. tuskin edes peilit kiiltävät.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #33
    Varjoa tulee katseltua. Varsinkin kun ajelee visiiri auki. Se on jotenkin räyhäkkään näkönen varjo joka siellä vilistää.
    Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.

    BMW K1300S Black Edition -14
    BMW K1200S -06 ex
    Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
    Kawasaki ZX-6R -05 ex
    Honda CBR 600F Sport -03 ex
  4. #34
    haluaisin olla kattomassa,kun itse ajan!
    yes its harley
  5. #35
    Siis niinno juu, miks mun pitäis itteni nähdä...pääasia että mä suunnilleen näen tien ja muut kuulee mut
    ...reikä päässä hyvä tulee...
  6. #36
    2, 3 ja 6. Mulla on tollai peilivisiiri, nii sitä on hauska katella aina peilistä.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  7. #37
    Täytyy myöntää, että näyteikkunoista oon itteäni ja pyörää ihaillu ja etupyörääkin kurkkinu.... Yks mikä tuosta listasta vielä puuttui, niin mittaristosta oman kypärän tarkkailu. Tunnustan, että joskus seuraan, miten kypäräni heiluu ajoviimassa... Mutta tietä taidan silti eniten zoomailla.



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  8. #38
    Missä on se vaihtoehto, että toinen peili on käännetty niin, että siitä voi katsella itseänsä
    Desmo Jugend
  9. #39
    Kaverini Erkki joka asuu mun päässä aina tsiigaa heijastuksia
    Do you have premonitions of déjà vu?
  10. #40
    kyllä tulee näyteikkunoista peilailtua...ja eturengasta kateltua ja..ittensä näkee ajavan kun käskee jonkun kaverin kuvaamaan videokameralla
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  11. #41
    Mulla on krominen etulamppu (kuva mun profiilissa on kuva etulampusta) mistä näkee koko ajan ittensä "kalansilmäefektinä", tulee kateltua heijastusta myös näyteikkunoista
    " Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
  12. #42
    en ole niin itserakas että tahtosin nähdä itteni ajamassa. ja ehkä on parempikin etten tiedä miltä näytän...vois ajaminen jäädä
    "hiekkana kengässä"
  13. #43
    Hih.. Mullahan on oma Ilta-Sanomat artikkeli kullannupuista ja itestäkin.. Kyllä se kaikki narsistiset haaveet täyttää

    Ei vaan, pyörää voi ihailla pihalla ja parkissa ja saundit ajaessa täyttää sen aukon mitä maisemista ja ajotunnelmista muuten jää vielä auki. Toki aina täytyy peileistä tsekkailla, että takaritsillä on kaikki ok.

    Mukavampaa matkantekoa on vaikea kuvitella.

    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  14. #44
    "Naama peilissä kiinni" -ei ole minun motto(tällä hetkellä). Enemmänkin kun on tullut (laittomasti kylläkin) ajettua noita kuljetus/työkoneita niin aistit kehittyy ja pitää ajatella kaikki valmiiksi ennen mutkaa, kaikki mahdolliset esteet, kusipääkuskit, elukat, onnettomuudet, että jos siellä on jokin edessä tietää miten toimia ennenkuin on liian myöhäistä.

    Ei iso tukkirekka sellaisia ohjausliikkeitä tee kuin joku Fiat 600
    Tuosta mennään...siitä on hyvä mennä!
  15. #45
    "Ajellessa" olisi mukava kyttäillä itseään vaikkapa makkarin vaatekaapin ovien peileistä...pitänee pistää ostoslistalle!
    Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
  16. #46
    No eipäs tuu juuri muuten erityisesti seurattua muuta kuin maisemia edellä sivuilla, ja joskus pitemmillä matkoilla tulee joskus vilkaistua eturengasta etuhaarukan ja katteiden välistä. Varjoja ja satunnaisia heijastuksia näkee silloin tällöin, kerran jopa itsensä ajamassa tien sivusta katsottuna (videoituna siis), mutta en nyt saa niiden näkemisestä mitään sen kummempia kiksejä.
    Ai niin ja nykyisen nakin nopeus- ja kiekkamittarista näkee kirkkaalla ilmalla aina oman kypäränsä, tai ainakin visiirin ja osan sen takana olevasta naamarista, halusi tai ei. Edellisessä mopossa tais mittarit näyttää taivasta, siis heijastuskuvina.
  17. #47
    Välillä tulee ihailtua itseäni ja pyörää akkunoista, kun ajelee kaupungissa.
    Kyllä se siitä
  18. #48
    "Ihan sama, kunhan kulkee ja kuuluu!"
  19. #49
    pällistelee ainoostaan kauniita maisemia ja kanssa motoristeja..eiköhän sillä alkuun pääse
    --WROOM--
  20. #50
    kyllä niitä maisemia tulee katseltua aika lailla, mutta tilaisuuden tullessa kauppojen ikkunoitakin tulee vilkuiltua, kuinka hyvältä sitä näyttää
  21. #51
    Ehkäpä hieman sekoitusta kaikista edellämainituista...? no kyllähän se maisema ja sen vaihtuvuus ovat tärkeimpiä, eli katse stongan yli!
    C B R
  22. #52
    Kyllä sitä kieltämättä tulee joskus katsottua peilikuvaansa joistain näyteikkunoista..
  23. #53
    Kieltämättä olis kyl aika hauska nähdä ittensä ajamassa ihan livenä...taitaa kyllä jäädä näkemättä...
    DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
  24. #54
    Muulle aivan sama kunhan näyttää hyvältä.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
  25. #55
    Kyllä se näyteikkunoihin "pamahti"...
    mutta pääasiallisesti ne on ne kromiosat ja tankki josta tulee vilaistua
  26. #56
    Samoja juttuja on tullut ihailtua kuin kysymyksen asettaja. Auringon valmistuessa laskuun oma varjo ohrapellossa on tähän mennessä näyttänyt hienoimmalta. Tähän fiilikseen pääsee hyvin Vesilahdella Tottitorpalta palatessa.

    -narsisti-Veijo-
  27. #57
    Äänestetty ehkä turhimmaksi Äänestykseksi..!



  28. #58
    Lainaa (Luigi @ Elo. 22 2004,10:33) kirjoitti
    Näyteikkunoista tulee kieltämättä peilailtua. Ja kiva olisi nähdä itsensä ajamassa ohi.
    näin on..
  29. #59
    Lainaa (MagnaMan @ Syys. 03 2004,22:45) kirjoitti
    Näyteikkunat... mitä järkeä on kaupungissakaan ajella muuta kuin pakosta
    No niin no.. mä ainakin katselen niitä hitusen erilaisia maisemia kaupungissa, niitä kun tuolla mutkapätkillä on vähemmän tarjolla. *
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  30.  
  31. #60
    Maisemia ja kauppojen ikkunoista sillointällöin tulee vilastua tota sivuprofiilia..Haaveena ois kamun maatilalla kuvata/äänittää hieman pätkää et miltä se Kawan ujellus kuulostaa kun sieltä lähdetään suoraa pitkin pooooooois...
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen