Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 212:sta
  1. #61
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 02 2006,14:04) kirjoitti
    Mökäpöntöt antaa kuvitteellista lisätehoa ainakin 100hv.
    Ainakin kuulostaa siltä . Fiilis touhuahan tämä on.

    Kilpakuskit sitten tarvitsee oikeasti sitä suorituskykyä, muut vain omaksi ilokseen. Toiset saa iloa tietystä väristä, äänestä, värinästä, merkistä, harvinaisuudesta, luotettavuudesta, tehosta, alaväännöstä, kuka mistäkin..
  2. #62
    Mää ostin ainaki sen takia ku sai nii halvalla koko ränni. *
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  3. #63
    Lainaa (Bluesman @ Maalis. 02 2006,14:01) kirjoitti
    ääni äänille
    Täältä kanssa... meteliä pitää olla.
    ja tietty siks kun raha on halpaa ja sitä saa kassikaupalla konttorilta hakea.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  4. #64
    No itse löysin omalla kohdallani montakin hyötykohtaa (ei tietysti päde kaikkien pyörien kohdalla) : teho nousi n. 25hv, vääntö n. 30nm, paino laski n. 10kg, soundit ja ulkonäkö parani... sitä myötä ajettavuus jne., muutamia seikkoja mainitakseni
    Jokainen tietysti tyylillään, mutta itselle ainakin ihan järkeviä hankintoja, varsinkin kun sain käytettynä virheettömät osat sopuhintaan



    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  5. #65
    Eihän sitä jaksa mitään mankey ääniä kuunnella ja ehkä sillä putkiston vaihdolla saa muutaman lisä hepankin. (ainakin toivottovasti) *
    Ehkä otin ehkä en!
  6. #66
    Mun piti vaihtaa mopoon oikein kokoputki,mut sit luin täältä jostain että se on laitonta uusiin pyöriin(tai ainakin lähes järjettömänkallista)..jotain muutoskatsastuksii ja silleen.Syystä senverran et piti ostaa ku muillaki on.
  7. #67
    Kiusaamisen takia.Ja sen kolmen hevosvoiman hyödyn takia.
    Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
  8. #68
    ÄÄNEN takia,nyt on kawassakin katu-uskottava mörinä al'a Ixil
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  9. #69
    eihän rosmosta kuullut että kävikö vai ei
    ja eihän +10 hv:stä ole haittaa
    b-king -08
  10. #70
    Lainaa (Harri @ Maalis. 02 2006,13:55) kirjoitti
    Kyllä pyörässä pitää olla ääntä. HD:t ja Ducatit mölisee hienosti, vaikka ei edes konetta huudattaisi.
    miksi sitten ei ostaisi semmoisen pyörän missä ääntä on valmiiksi...noh,rikastuupahan vaimennin valmistajat
  11. #71
    Mä en vaihda pakoputkea ennen kuin se ruostuu puhki, ja silloinkin vakiomallin rööriin, kiusallani, kun kaikilla muilla on kevyempi, tehokkaampi ja paremman kuuloinen.

    "Carbon-look" teippi voisi kyllä olla aika ärsyttävän näköinen äänenvaimentimen ympärillä, ja tietysti muutama sponsoritarra, "Micron", "Lazer", "Acrapopopopvic", ja mitä näitä nyt on. Varsinkin sitten kun ne sulavat pönttöön kiinni.
    ZZR 1200
  12. #72
    No miksi muka ei ostettaisi mökäpönttöjä. Äänet tulee kohdalleen ja
    painokin tippuu pyörästä.
    Ahdettu 1216
  13. #73
    Lainaa (Ron Jeremy @ Elo. 18 2004,21:12) kirjoitti
    Musta on jotenkin outoa että porukka ostaa jotain tehoputkia joilla saadaan muutama heppa lisää.
    No sepäs on sinun ongelmasi.
    Outoa tai ei, itsellä on hankintalistalla sellaiset titaaniset ovaaliputket, jotka nousevat hiukan korkeammalle kuin alkuperäiset. Parin eri merkin välillä olen pähkäillyt, jomman kumman lopulta hommaan, sopivan lastutuksen kera, tietty.

    Itse en kaipaa helvetillistä mökää, mutta muutaman desibelin korotus ei toisaalta haittaa, varsinkin kun äänen sävy ja syvyys paranevat. Pääsyyt ovat silti nuo muidenkin mainitsemat ämyrien vaikutus moottorin käytökseen eri kierrosalueilla sekä painonsäästö. Usein ulkonäkö paranee myös. Äänien paraneminen on vain pieni bonus.

    Lainaa kirjoitti
    Jos hintaa vertaa ja saatuja tehoja niin ei kyllä ole rahoille vastinetta.
    Nyt tehari kaverit vihaa mua
    Vihaa? Taitaa kyllä useimmilla tulla ihan erilaiset fiilikset mieleen.
    Omalla kohdallani fiilistä voisi kuvata vaikka sanalla evvk.

    Niin ja rahoille saatava vastinekin on aika suhteellinen käsite, varsinkin kun kyseessä on useimmiten harrastus. Jos on tuollainen hepinmittaus -kompleksi, niin sitten varmaan hommassa ei olekaan mitään järkeä. Harva niitä ämyreitä paperilla näkyvien euro- ja hp -arvojen takia hommaa. Kukin taaplaa tyylillään ja tuhlaa rahansa mihin lystää.
  14. #74
    Ulkonäön ja äänen takia tietenkin niitä ostetaan... Niiden tuoma lisäteho on mukava plussa! Suitzaan tuli 16hp lisää
    Suzukin vakiopönttö on kyllä kamala, jotenka ei sitäkään kehdannu mopossa pitää



    Pain is just weakness leaving the body
  15. #75
    no kaks syytä äänet (poika halus,ja pappa suostu) ja sit tärkeempi syy ei sopinu sivulaukut vakioputken kanssa,laukku putkessa kii ja lämpes laukku liikaa
  16. #76
    alkuperäinen hapertui puhki, kokeilin kahta eri merkkistä kokoputkistoa mallia teho, koska olivat halvempia kuin alkuperäinen änkkäri =/ kumpikaan ei kaupan lupauksista huolimatta sopinut... jotenpa jouduin tyytymään e-hyväksyttyyn "alkuperäistä vastaavaan".

    olishan se tehari ollu paremman näköinen, mahdolliset lisätehot tietysti näin leikki-ikäiselle pelkkää plussaa. minä en niistä äänistä niin olisi perustanut (hiljaisempi=parempi), mutta näin kävi tällä kertaa
  17. #77
    Pitinkin tää vanha nerokas topicci kaivella

    Edelleenkin, kahta en vaihda putkea ja suutinsarjaa ennenkuin pyörä on vaihdettu.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  18. #78
    Hah, jengihän valehtelee täällä kuin pienet lepakot. Oikeestihan niitä tuubia ruuvataan kiinni ihan vaan siinä toivossa että se jotakuta vituttaisi.

    Viriputket on juuri oivia tuohon tarkoitukseen: yhtä ryhmää vituttaa, kun niillä ei ole varaa moiseen rahanhaaskaukseen, toisia vituttaa kun niistä putkista lähtee liian kova ääni, ja kolmansia vituttaa se, että jotkut voi olla niin lapsellisia, että luulevat putkista tulevan lisätehoa. Ja naapureita vituttaa kesäaamuna herätä aamuyöstä moottoripyörän paukkeeseen, kun naapurin kusipää tulee iltamenoiltansa putket punahehkuisina. Pääasia kuitenkin, että kaikkia vituttaa.

    Jaaha, pitänee laittaa tilaukseen...
    Life's pretty straight without motorcycling
  19. #79
    Kaikki muut perustelut tässä on jo luettu.
    Mutta meillä jos en hanki 1000 eur virityspalikoita niin,,,,,,
    muija ostaa niillä rahoilla moottorisängyn.

    Molemmat tietysti mukavia ,,mutta tiedätte oikean vastauksen

    Ninimerkillä: Nukkutaan vasta haudassa

    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  20. #80
    Lainaa (Reiska_SB @ Maalis. 03 2006,19:11) kirjoitti
    Kaikki muut perustelut tässä on jo luettu.
    Mutta meillä jos en hanki 1000 eur virityspalikoita niin,,,,,,
    muija ostaa niillä rahoilla moottorisängyn.

    Molemmat tietysti mukavia ,,mutta tiedätte oikean vastauksen

    Ninimerkillä: Nukkutaan vasta haudassa *

    Reiska_SB
    Just näin, olen myös vakuuttanut itselleni että putki on
    järkiostos koska muuten vaimo ostaa rahoilla kynsilakanpoistoainetta, pumpulijuttuja & vaaralliselta näyttäviä sumutteita *
    - ihan turha tulla selittää mitään ennen aamukahvia -
  21. #81
    Häiriköinnin takia

    "perkeleen pärinäpojat!"

    Nyt on tulossa vähän hiljaisempi, häiriköi viime kesänä vähän liikaa..



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  22. #82
    Lainaa (JaaPe @ Elo. 21 2004,14:32) kirjoitti
    Kyllä ne on ne ÄÄNET *

    Eilen ku pitkästä aikaa aurinko paisto, oltiin kaverin kanssa ajelulla, niin hirvihän sieltä meinas tulla eteen. Kaveri ajeli edellä (ilman tehoputkia) ja hirvi ei ollu moksiskaan. Minä tulin kohille (mulla tietysti tehoputket), niin hirvi pysähty ja katteli peloissaan ja ryntäs takas metsään... Kyllä se on äänet mitkä pelastaa ja kääntää päät *
    ÄÄNET ehdottomasti! On niitä naapureitakin kiva kiusata
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
  23. #83
    Lainaa (Harri @ Maalis. 02 2006,13:55) kirjoitti
    Vaimentimet sen takia, että tulee hienot äänet, ulkonäkö paranee, kallistusvara paranee.
    Muuten samaa mieltä, mutta kallistusvara on jo luultavasti "riittävä"
    Ezekiel 25:17

    The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

    - GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
  24. #84
    ÄÄNTÄ siitä mä tykkään
  25. #85
    pakina tehoputkista

    quote:
    "Perinteinen ostaja on varakas 28-35 vuotias mies, jolla on uudenkarhea hypersportti alla, jossa on luultavasti jo 150 hv tehot, mutta ei perkele, eihän se riitä. Tehoa on kerta kaikkiaan saatava lisää. Myymälän seinällä olevat jarrupenkkiajojen tehokäyrät vauhdittavat ostopäätöstä. Ostaja saa hyvän vastineen rahalle, 500 € per hevosvoima ja hyvän mielen kaupan päälle. Nyt kelpaa mennä mutterikioskille spekuloimaan höyryävä kahvimuki kädessä miten uusi putki vaikuttaa kierrosaikoihin.
    "


    Laatuputket tuo hyvän äänen, mutta monet tuovat löysän mutta matalan äänen. Ei vakuuta. Itse pidän hintaa kohtuuttomana hyötyyn ja lisäksi on fetismi hiljaiseen pyörään.
    Itsellä ainakin ottaa päähän, kun joku 600:nen kiihdyttää aivan helvetillisen äänen saattelemana, mutta näkee, ettei se mihinkään lähde. Jos taas isompi huokaa vakioputkella ja kuulee, että se on hiljainen mutta lähtee nopsasti niin onhan se hieno. Performance bikessa ne vaihteli tehoputkia pois. Valitteli, että tulee liian tietoiseksi kovaa ajosta. jokainen mummo kääntyy katsomaan, että siellä sitä peltoaukeilla kohelletaan. Iso pyörä ja vakioputki niin hyvin kulkee. Ja supersporteissa painon vähennyskin on tosi marginaalinen. Esim bladen vakioputki(pönttö) painaa vain 2.8kg.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  26. #86
    +20hv
    +16Nm
    +sairaan hyvät äänet
    +ulkonäkö
    + -5kg

    ja bonuksena köyhiä vituttaa
    God hates us all

    By SLAYER

    Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
  27. #87
    Lainaa (bandit @ Maalis. 04 2006,10:28) kirjoitti
    ja bonuksena köyhiä vituttaa
    Ezekiel 25:17

    The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

    - GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
  28. #88
    Lainaa (Reiska_SB @ Maalis. 03 2006,19:11) kirjoitti
    Kaikki muut perustelut tässä on jo luettu.
    Mutta meillä jos en hanki 1000 eur virityspalikoita niin,,,,,,
    muija ostaa niillä rahoilla moottorisängyn.

    Molemmat tietysti mukavia ,,mutta tiedätte oikean vastauksen

    Ninimerkillä: Nukkutaan vasta haudassa

    Reiska_SB
    No mitä minä sanoin
    Tänään se muija tilas uuden sängyn

    Pitäsiköhan ruveta ennustajaksi ?

    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  29. #89
    Lainaa (jaket @ Maalis. 04 2006,10:07) kirjoitti
    [Ostaja saa hyvän vastineen rahalle, 500 € per hevosvoima ja hyvän mielen kaupan päälle.
    Minulla sattui vissiin hyvä tuuri, 38 €/hv... (25hv/30nm nousu)... sisältää myös penkityksen *
    No onhan tuokin paljon rahaa, mut ei ihan siinä suhteessa miten esität *
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  30.  
  31. #90
    Äänien takiakin ostaisin jo.vakio pöntöt on myös rumia. onneksi itsellä oli jo valmiina akran putkisto. jos bonuksena saa vääntöä/tehoa pikkusen niin mikäs sen mukavempaa. itsellä putken vaikutusta en osaa sanoa kun ei hirveesti vakio palikkaa pyörään ole eksynyt. veljellä vakio pönttö ja aika törkeältähän se kuulostaa.. tosin myönnetään että 600:een en välttämättä ostais kun mieluummin ostan isomman mopon missä se on valmiina, eihän noi 600 mihinkään liiku (itellä R6 jammu).
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen