Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
  1. #1
    Morjens,

    Heittäkääs vähän merkkiä ja mallia millä ajaa mahdollisimman pitkään, mutta ei silti tarvitse pelätä lipsumisia.. Ajo ei ole äärimmäistä rataa, vaan maantiellä huristelua. Ajattelin käydä vaihtaan nuo sliksit näin syksyn alla pois jos jollain olisi tarjouksia hyllyssä

    Oulun seutulaiset vois heittää myös kommenttia mistä löydän halvimmalla renkaat? Uudisasukas kun olen..
    ..well you can fight or you can run, under a rock till the war is won, play it safe and don't make a sound, but not us we won't back down..
  2. #2
    Itsellä on toiminut aika hyvin Pirellin Diablot (joskin pyöränä XX ) Renkaat saat halvimmalla Saksasta ja sitten vaikkapa Sparessa vaihdattamassa...
  3. #3
    Mulla on toiminu hyvin Pirellin Diablo Corsa. Ei lipsu ja kestää yllättävän hyvin. Paremmin nää on kestäny ku Bridgestone BT-012 vaikka pitää selvästi paremmin.

    Nyt on about 7000km ajettu niillä, eikä mitenkään hissukseen. Takarengas on nyt loppu, mut eturengas on todella hyvässä kunnossa vieläkin. Hiukan pidempäänkin ois takanakki kestänyt, mutta käväsin Alastarolla kiihdyttelemässä, ja pitihän sitä vähän burnata ennen lähtöä (5 lähtöä).

    Kadulla oon pitäny paineita n. 3 takana ja 2.6 edessä, että ei kuluis heti loppuun. Siltikin on pitäny kadulle ihan tarpeeks. Moni rengas ei enää noilla paineilla pidä kunnolla.

    Noi renkaat sopii Gixxeriin kuin nenä päähän! Testeissäkin on napsahdellu voittoja aika mukavasti. Tollaset saa aika halvalla .Orgin web-shopista...



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  4. #4
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 16 2004,09:32) kirjoitti
    ... käväsin Alastarolla kiihdyttelemässä, ja pitihän sitä vähän burnata ennen lähtöä (5 lähtöä)....
    Kuinka muuten gixu lähti viivalta?
  5. #5
    Sparesta saat ne renkaatkin melko edullisesti. Itsellä käytössä Dragon Super Corsat ja takaisin ihan pelkkiin Sport katurenkaisiin en enään siirry (olen vaan oppinut liian hyvälle).
  6. #6
    Lainaa (gikseri @ Elo. 16 2004,10:19) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 16 2004,09:32) kirjoitti
    ... käväsin Alastarolla kiihdyttelemässä, ja pitihän sitä vähän burnata ennen lähtöä (5 lähtöä)....
    Kuinka muuten gixu lähti viivalta?
    Ihan ok lähtöjä, mutta oli niin kauhee vastatuuli että ajat jäi huonoiks.. 10.2s @ 230km/h. Yli 3 kymmenystä jäin parhaasta mitä oon tänä kesänä ajanu. Loppunopeudestakin puuttu melkeen 15km/h.

    Ens vkl Kiikalaan kattomaan jos vaikka osuis kelit kohdalleen. Sinne 9.7s puolelle pitäis päästä.. Saas nähdä jääkö haaveeks.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #7
    Samoilla linjoilla Tylyttäjän kanssa...Diablot (tavalliset, ei Corsat) Gixussa alla Pitää hienosti niin kuivalla kuin märälläkin ja kestää hiukan enemmän ehkä kulumista kuin Corsa.

    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  8. #8
    Diabloilla ajettu nyt kybätonni, pääasiassa matka-ajoa, tosin saksassa ja italiassa sellaista "hiukan reippaampaa liikkumista", vieläkin on pintaa hiukan jäljellä. Radalla en ole kuin kerran ajanut, mutta vaikutti Sportecia paremmalta.

    Eli ok rengas ainakin meikäläiselle.
    Rakastan Itseäni
  9. #9
    kiitoksia vastauskista. Kyselin jo Pirellien hintoja,

    > Tuote: Diablo Front 120/70ZR17 (58w)
    > Tuote: Diablo Rear 190/50ZR17 (73w)

    yht: alle laitettuna 450e, kuulostaako ryöstöltä vai voiko jostain säästää satasia.

    Toisaalta olisin myöskin kiinnostunut Bridgestonen malleista, nuo saisin kaikkein "järkevimpään" hintaan ->

    BT-O11 120/70ZR17 http://www.bridgestone.fi/articles.asp?ID=13265

    BT-O12 190/50ZR17 http://www.bridgestone.fi/articles.asp?ID=13266

    Rennspotit alla tällä hetkellä, ei ole oikee rengas mun käyttöön. Kuluminen kadulla on hiukan liian nopeaa, en kuitenkaan ole mikään Doohan
    ..well you can fight or you can run, under a rock till the war is won, play it safe and don't make a sound, but not us we won't back down..
  10. #10
    Itse ajelin 010 bridgeillä, nehän ainakin suli radalla aivan paskaksi vaikka todellakaan vauhti ei ollut mitään päätä huimaavaa... en sitten tiedä noista 011, 012... nehän on kait tullut 010:en tilalle.
    Rakastan Itseäni
  11. #11
    Lainaa (Hemmo Paskiainen @ Elo. 17 2004,10:55) kirjoitti
    kiitoksia vastauskista. Kyselin jo Pirellien hintoja,

    > Tuote: Diablo Front 120/70ZR17 (58w)
    > Tuote: Diablo Rear 190/50ZR17 (73w)

    yht: alle laitettuna 450e, kuulostaako ryöstöltä vai voiko jostain säästää satasia.

    Toisaalta olisin myöskin kiinnostunut Bridgestonen malleista, nuo saisin kaikkein "järkevimpään" hintaan ->

    BT-O11 120/70ZR17 http://www.bridgestone.fi/articles.asp?ID=13265

    BT-O12 190/50ZR17 http://www.bridgestone.fi/articles.asp?ID=13266

    Rennspotit alla tällä hetkellä, ei ole oikee rengas mun käyttöön. Kuluminen kadulla on hiukan liian nopeaa, en kuitenkaan ole mikään Doohan
    Kyllä noi aika tyyriit on. Itse hommasin diablot orgshopista joskus kesäkuun lopulla ja hintaa tuli aikalailla tasan kolme seteliä. Allelaitto ei tosin sisältynyt hintaan mutta jos ei itse vääntele alle niin irtovanteelle toi työ on arviolta jotain kolmen-neljänkympin korvissa.

    Noi diablot on muuten aika toimivat nakit radallakin. Noilla on tullut kymmenkunta ratareissua heitettyä ja reunoilta alkaa jo hieman kulumaan. Yhteensä ajettu n.5tkm ja keskellä on vielä sen verran että toinen 5 menee vielä. Ei sula radalla juuri ollenkaan kunhan paineet on kunnossa. Välillä on tullut ajettua lujaakin (ainoastaan omasta mielestä) ja pito on ollut oikeastaan yllättävän hyvä.
  12. #12
    Lainaa (Gixxerrr @ Elo. 17 2004,10:59) kirjoitti
    Itse ajelin 010 bridgeillä, nehän ainakin suli radalla aivan paskaksi vaikka todellakaan vauhti ei ollut mitään päätä huimaavaa... en sitten tiedä noista 011, 012... nehän on kait tullut 010:en tilalle.
    En tykänny 012:sta.. Pito lähtee silleen "veitsellä leikaten" eikä sitä muutenkaan ole tarpeeks. Yhet pannut vedin sellasilla kadulla ja radalla oli enemmän kuin lähellä, perä lähti alta. Kadulla oli muutama aivan hirvee tilanne niillä, esim 200km/h vauhdissa perä yht'äkkiä oikeen kunnolla irti, onneks pito palautu, mutta sen jälkeen kauheeta woblausta ja tipuin jo puoliks pyörän päältä..

    Diablo Corsa on ihan toista maata, pitoa riittää, eikä lähde alta silleen äkkinäisesti. Ihmetyksekseni se on kestänytkin paremmin kuin 012. Kuluu tasaisesti yms.

    010 meni kyllä kans radalla aika rumaan kuntoon, sellasia mulla on ollu paljon. Kadulla se oli ihan ok.

    Osta ihmeessä Diablo Corsat, ne on kevyesti parhaat renkaat mitä mulla on ollu kaikin puolin.. Radallehan löytyy varmasti vielä pitävämpiä renkaita, mutta näillä menee katuajotkin tosi hienosti ja radalla riittää varmasti yllättävän pitkälle.

    Tässä testi, jossa Diablo ja Diablo Corsa veti aika komeet voitot omissa kategorioissaan:
    http://www.nesba.com/Tire_Guide.pdf
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  13. #13
    Lainaa (Hemmo Paskiainen @ Elo. 17 2004,10:55) kirjoitti
    kiitoksia vastauskista. Kyselin jo Pirellien hintoja,

    > Tuote: Diablo Front 120/70ZR17 (58w)
    > Tuote: Diablo Rear 190/50ZR17 (73w)

    yht: alle laitettuna 450e, kuulostaako ryöstöltä vai voiko jostain säästää satasia.

    Toisaalta olisin myöskin kiinnostunut Bridgestonen malleista, nuo saisin kaikkein "järkevimpään" hintaan ->

    BT-O11 120/70ZR17 http://www.bridgestone.fi/articles.asp?ID=13265

    BT-O12 190/50ZR17 http://www.bridgestone.fi/articles.asp?ID=13266

    Rennspotit alla tällä hetkellä, ei ole oikee rengas mun käyttöön. Kuluminen kadulla on hiukan liian nopeaa, en kuitenkaan ole mikään Doohan
    Tilaapa tuolta kavereiden kanssa, niin säästätte pitkän sentin

    Reifenversand
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  14. #14
    Itse "Oulunseutulaisena" haen renkaat tuolta: http://www.kmdack.com/indexfi.php
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  15. #15
    Tunen linkkipä näytti mielenkiintoiselta. Siellä luki että tilaukset yli 130e toimitetaan ilman kulua, onkohan tämä Saksaa varten vai myös Eurooppaan? Hinta renkaissa oli ainakin kohdillaan

    tosin viikonlopun vaihtoehtoisen reittivalinnan jälkeen kaipasi kyllä sorarenkaita
    ..well you can fight or you can run, under a rock till the war is won, play it safe and don't make a sound, but not us we won't back down..
  16. #16
    Lainaa (Hemmo Paskiainen @ Elo. 24 2004,12:49) kirjoitti
    Tunen linkkipä näytti mielenkiintoiselta. Siellä luki että tilaukset yli 130e toimitetaan ilman kulua, onkohan tämä Saksaa varten vai myös Eurooppaan? Hinta renkaissa oli ainakin kohdillaan

    tosin viikonlopun vaihtoehtoisen reittivalinnan jälkeen kaipasi kyllä sorarenkaita *
    Just tilasin ittelleni uuden takanakin Reifenversandista, Diablo Corsa tietenkin jälleen. Kaveri tilas samalla Diablon etunakin.

    Postikuluiks jäi 10e per nuppi, joten ei taida tulla 130e tilaukset Saksan ulkopuolelle ilman kuluja..

    Jonkun verran säästin verrattuna .Orgin webshoppiin. Olisin ehkä tilannu kuitenkin .Orgin kautta jos olis ollu heti hyllyssä, mutta nyt kun ei ollut (ainakaan sivuston mukaan), niin mieluummin säästin muutaman kympin kun joudun kuitenkin oottelee about viikon.

    Pitää toivoo että takanakki ei räjähdä silmille, kudokset on jo näkyvissä * *Kolmas takanakki tulossa tälle ajokaudelle..



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #17
    näytti olevan joku 20e postikulut, pistämpä tilaukseen tuolta..

    Oletko Tylyttäjä tilannut luottokortilla vaiko millä systeemillä? Itse pistin Masterin vinkuun, toivottavasti systeemit pelaa..
    ..well you can fight or you can run, under a rock till the war is won, play it safe and don't make a sound, but not us we won't back down..
  18. #18
    Tilasimme viimeksi yhteensä 5 rengasta ja toimituskulut olivat tuolloin 35eeroa (touko-kesäkuu)
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  19. #19
    Lainaa (Hemmo Paskiainen @ Elo. 24 2004,14:16) kirjoitti
    näytti olevan joku 20e postikulut, pistämpä tilaukseen tuolta..

    Oletko Tylyttäjä tilannut luottokortilla vaiko millä systeemillä? Itse pistin Masterin vinkuun, toivottavasti systeemit pelaa..
    Masteria vingutin minäkin....



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  20. #20
    Lainaa (jarim @ Elo. 22 2004,18:44) kirjoitti
    Itse "Oulunseutulaisena" haen renkaat tuolta: http://www.kmdack.com/indexfi.php
    tuolta renkaat niillä on paljon erilaisia "mustia ja pyöreitä"
    (kai eri värejäkin saa)
    vielä y-tunnuksella veroja päältä ja toimii!!!

    itse kanttailen rennsporteilla tyytyväiseseti..
    <p>Kawasaki ZX9R -96</p><p>Kawasaki zx6R -02</p><p>Suzuki GSX-1000 -05</p><p>Yamaha FZR 600 -92</p><p>Yamaha Warrior 1000 -11</p>
  21. #21
    palataampa takaisin alkupisteeseen.

    taka-Diablo kesti 5000km. Ei yhtään ratareissua, eikä juuri tyhjää kuminpolttelua * Eturenkula on kuin uus.. Aika mielenkiintoisen nopia kuluminen, varsinkin loppukilometreillä! Paineet yms on kuitenkin ollut kohillaan.

    Mahtaa tuo maantieajo pikkuteillä kohtuu reippaalla vauhdilla syödä nopeesti renkulan...samapa tuo, elämä on ja uutta on tilattu



    ..well you can fight or you can run, under a rock till the war is won, play it safe and don't make a sound, but not us we won't back down..
  22. #22
    Mulla on Diablon etunakki alla. Taakse tulee myös Diablo ensiviikolla Dunlop Sportmaxin tilalle. Etunen toimii ainakin näin lyhyen kokemuksen perusteella hyvin. Saa nähdä kuinka kauan renkaat kestää..
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  23. #23
    Lainaa (hateju @ Loka. 08 2004,20:02) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Elo. 22 2004,18:44) kirjoitti
    Itse "Oulunseutulaisena" haen renkaat tuolta: http://www.kmdack.com/indexfi.php
    tuolta renkaat niillä on paljon erilaisia "mustia ja pyöreitä"
    (kai eri värejäkin saa)
    vielä y-tunnuksella veroja päältä ja toimii!!!

    itse kanttailen rennsporteilla tyytyväiseseti..
    No sehän on jos tykkää ruotsalaisille viedä rahansa niin hieno homma. Itse just ostin diablo corsat 120/60-17 ja 180/50-17 suomenpuolen rengasliikkeestä kemistä ja hinnaksi muotoutu 300Eur. Niin siisä kannattaa miettii et vaikuttaako ajaa ristiin rastiin ja panikoida?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  24. #24
    Kohta on alla olevat (oliks ne ny) BT012 vaihtokamaa. Sain mopon mukaan uudet BT014:set, onkos joku saanu sellasista tuntumaa?
  25. #25
    Muistaakseni Zetassa oli sellaiset ja katos kuin pieru saharaan... Ja etupään veti hirveelle hampaalle.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  26. #26
    Lainaa (Z750 @ Touko. 25 2005,23:48) kirjoitti
    Muistaakseni Zetassa oli sellaiset ja katos kuin pieru saharaan... Ja etupään veti hirveelle hampaalle. *
    Siis tarkoitat nyt varmaan BT 012 renkaita?

    Eikös vm. 03 gixxereissä ollut alkup. rengastus BT 011 edessä ja BT 012 takana, jos olen oikein ymmärtänyt...
  27. #27
    Lainaa (vireblade @ Touko. 27 2005,14:04) kirjoitti
    Lainaa (Z750 @ Touko. 25 2005,23:48) kirjoitti
    Muistaakseni Zetassa oli sellaiset ja katos kuin pieru saharaan... Ja etupään veti hirveelle hampaalle. *
    Siis tarkoitat nyt varmaan BT 012 renkaita?

    Eikös vm. 03 gixxereissä ollut alkup. rengastus BT 011 edessä ja BT 012 takana, jos olen oikein ymmärtänyt...
    Juu. Ne kumit on kuin suoraan halvasta kauhuelokuvasta. Käsittämätöntä että tehoja rajoitetaan ja ajokortteja uudistetaan, kun samalla tonnisisa sporttipyöriä päästetään markkinoille tuollaisilla renkailla. 012 ei pidä ja kuluu silmissä. 011 ei taas pysy pyöreänä vaan muistuttaa lähinnä 8-kulmiota.
  28. #28
    Tuolla voi käydä lukemassa mitä testaajat ovat mieltä eri renkaista, mm. ns. SuperSport sarjalaisista. * *

    Kannattaa katsoa myös 2004 vuoden testit. *
  29. #29
    Lainaa (gikseri @ Touko. 27 2005,14:18) kirjoitti
    Juu. Ne kumit on kuin suoraan halvasta kauhuelokuvasta. Käsittämätöntä että tehoja rajoitetaan ja ajokortteja uudistetaan, kun samalla tonnisisa sporttipyöriä päästetään markkinoille tuollaisilla renkailla. 012 ei pidä ja kuluu silmissä. 011 ei taas pysy pyöreänä vaan muistuttaa lähinnä 8-kulmiota.
    No niin no.. hyvä sit käydä ajamassa toi BT012-saippua takavanteelta loppuun radalla ku gikseri noin lisää jännitystä (ohan se iteki tullu todettua et toi sutii kuivalla kiihdyttäes vaik on joku ~150 visiirissä) Ja tuolla reifentestissä todettiin BT014:kin tosikäytössä lipsuvaksi.. Pitää ne käyttää ku sellaset valmiiks on. **Jos saksan kieli takkuaa, ni noi arvostelut käänty suht puhtaasti englanksi tällä. (ainaki copypastella)**
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Fastm8 @ Touko. 28 2005,21:59) kirjoitti
    Tuolla voi käydä lukemassa mitä testaajat ovat mieltä eri renkaista, mm. ns. SuperSport sarjalaisista. * *

    Kannattaa katsoa myös 2004 vuoden testit. *
    Kannattaa huomioida että tuolla testissä oleva BT012SS on täysin eri rengas kuin ensiasennusrengas BT012R. Ei sekään silti häävisti ole pärjännyt.