Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tässä etsiskelen ja tiedossakin muutama enduro,mutta...näistä ei oikeen ole kokemusta-merkkejä joita olen miettinyt ja katastellut sillä silmällä:transalp 600 v.-88
    suitsa DR650R v.92 tai tenere 600 -88. tärkeintä olisi ,että löytyy sähköstartti.
  2. #2
    Vastataan nyt tännekkin Itse harkitsin aikanaan DR suzukia myöskin.

    DR 1 pyttysenä ei oikeen pitemmän päälle matka-ajossa miellytä... Tenerestä ei kokemuksia, mutta varmaan ihan kiva pyörä. Ainakin 750 Tenere on transalppiakin huomattavasti kookkaampi. (jos olet lyhytkasvuinen, kannataa mopon istuinkorkeuskin ottaa huomioon)

    Onhan vielä olemassa kawan KLE 500, joka teneren tavoin on rivikoneella. Joukon matalin istuinkorkeudeltaan. Siitäkään ei sen enempää kokemuksia.

    Kokeneempia kuultuani päädyin sitten Transuun, jonka vahvuuksia ovat v-koneen sitkeys ja yleinen tomintavarmuus... En ole kyllä päivääkään hankintaani katunut, enkä kadu!
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  3. #3
    Enpä voi sanoa, etteikö DR:llä matkaakin voisi taittaa, itse olen käynyt moisella pariin otteeseen Italiassa ja viimeisimmällä kerralla oli kaverikin mukana samanlaisella vehkeellä. Sähköstarttia noin vanhassa ei tosin ole, mutta aikalailla helposti tuntuu käyntiin lähtevän. Itse ottaisin mieluusti kiksin vielä lisäksi tuohon omaan nappistartilliseeni, koska talvipakkasilla tuo on aika huono lähtemään napista käyntiin... Noista muista mopoista en tiedä juuri mitään, mutta eipä tohtorin ykspyttyisyys ole minua haitannut lainkaan... Hyvä yleispyörä, jolla voi tehdä lähes mitä vaan, muttei mitään kunnolla. Eniten omassa elementissään pienillä sorateillä.
  4.  
  5. #4
    Messuilla tuli kuolattua tällasen (tällasten) perään (http://www.ktm.at/frameset.asp) jos ois tuota pätäkkää ylimäärästä..Toistaiseks suht'tyytyväinen AT:iin...Vähän taas vaikuttaa tietty ajaako yssisteen vai "ruusun" kanssa...
    Ei ole vääriä kelejä , on vaan vääränlaisia varusteita ja ajopelejä..