Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Päätinpä hyvien kokemusten siivittämänä liittyä RY:hyn ja reippaana poikana täytin kaavakkeen ja pistin rahat ilmoitetulle tilille....muttamutta, saamassani s-postissa kehoitettiin lisäämään myös Nicki viestikenttään. Tätähän en tietysti huomannut innoissani tehdä...mitenkä mahtaa olla, löytävätkö euroni nyt oikeaan paikkaan?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  2. #2
    Pitäisipä nuo eurot löytyä oikeaan osoitteeseen sillä liittyessäsi varmaan annoit myös oikean nimesi ja jos maksoit omalta tililtäsi niin kyllä löytävät. Jos maksoit joltain muulta tililtä niin kannattaapi pistää viestiä osoitteeseen sari(a)moottoripyora.org ja valaista häntä hiukan niin osaapi sitten laittaa nuo oikealle henkilölle.
    Pupu
  3. #3
    Hmm...pyörä meni jo nukkumaan talviunta, eli ilmeisesti oman hyöty-/taloussuhteen vakaan tasapainon säilyttämisen kannalta kannattaa jäseneksi liittyä vasta 1.1.05?
    Tuo RY-hommeli oli hankala hahmottaa tuolta linkkirivistön viimeisestä, löysin kuitenki sit tän...mut mistä minä löydän sen
    mystisen ilmoittautumiskaavakkeen josta täällä on paljon
    puhetta?
    Tahtoo liittyä
    Me Quit!
    -Oscu
  4. #4
  5.  
  6. #5
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Sama juttu täällä. Laitoin spostia, mutta eipä kuulunu mitään takaisin. Eli kunkahan kauan kestää toi kortin tulemin, kun tarttee reissata aikas usein noilla laivoilla, niin siitähän ois hyötyä.Ei mulla mikään kiire ole, kuhan hätäilen.......
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak