Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 103:sta
  1. #1
    En huomannut ar:sta topiccia lähiaikoina joten aloitanpa uuden.

    Kävin All Rightissa kokeilemassa kypärää lähinnä jotta osaisin tilata samanlaisen nettikaupasta. Päädyin kuitenkin ostamaan potan sieltä.

    Kypärä oli siellä alennuspuolella koska oli ilmeisesti mallikappale ja väriä joka ei löytynyt kuvastosta. Hinta oli siis esim org-shopin hintaa alempi.

    Kiikutin potan kassalle ja myyjä haki pinlockin ja kypäräpussin ja rupesi vielä kiillottelemaan kypärää koska siinä oli pari sormenjälkeä. Tämän jälkeen myyjä huomasi että takaraivon kohdalla on jotain naarmuja koska kypärä oli ollut hyllyllä seinää vasten (itse en naarmuja edes ollut huomannut). No sitten haettiin uusi samanlainen varastosta ja tarjouduttiin ruuvaamaan myös pinlock kiinni.

    Kun kaikki artikkelit oli tiskillä, sain vielä käyttöönottokoulutuksen ja säästyin näin RFM*-osuudelta.

    Kaiken kaikkiaan olin positiivisesti yllättynyt. Sain tuotteen kohtuuhinnalla ja myyjää tuntui todellakin kiinnostavan asiakastyytyväisyys.

    Muutama päivä sitten olin kilpailevassa firmassa samoilla asioilla. Ilmeisesti koko ison myymälän toisena asiakkaana minulle ei riittänyt vapaata myyjää selostamaan epäselviä hintamerkintöjä joten jäin tyhjin käsin.

    *(RFM=read the f**ing manual)
    Krooninen mopokuume; lääkitään toistaiseksi 125 kuutiosenttimetrillä yz:taa ja 600 kuutiosenttimetrillä zzr:ää.
  2. #2
    Olen samoilla linjoilla edellisen kanssa. Aina olen saanut erittäin hyvää palvelua. Mikäli en tilaa kamoja nettikaupoista niin lähes aina asioin All Right:issa
    I used to rock and roll all night and party every day.
    Then it was every other day.
    Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
    -- Homer J. Simpson
  3. #3
    Risuja kys. liikkeelle myös.
    Osittain omaa mokaa, mutta ostin saappaat ja hanskat allrightista kuukausi sitten.
    Molempinen tuotteiden laatu oli huono joten halusin palauttaa tai vaihtaa ne.
    No kuitti kuitenkin oli lompakossani, jonka joku neropatti varasti jussina autostani.
    Eivät suostu vaihtamaan kamoja ilman kuittia vaikka tiedän tarkan ostohetken, myyjän nimen ja kaverini oli todistamassa tätä ostohetkeä.
    Mutta sen opin etten tuosta puljusta mitään enää osta.
    Kamojen laatu oli huono ja asiakaspalvelulla ei tuntunut olevan ymmärrystä minun huolestani.

    Kehun tässä puolestaan bikeworldiä joka suostui ottamaan ajohuosut takuuseen ilman kuittiakin. Sieltä olen kaikki muuta ajokamat ostanut ja ostan tulevaisuudessakin.
  4. #4
    Omat kokemukset Allrighistä ovat ihan allright. Aina tulee joku alta aikayksikön ystävällisesti kysymään kuinka voisi auttaa. Ja huomatkaa: jo sanon, että tulin vain katselemaan / aikaa tappamaan, ei kukaan vedä herneitä nenään!!! Henkilökunnalla on oikeasti halu olla töissä kyseisessä putiikissa.

    Housut ja saappaat itselle ja pojalle kypärän olen pikkutilpehöörin ohella sieltä ostanut, ja aion olla asiakas vastakin, aina kun tarve ja tarjonta sekä hintalappu kohtaavat sopuisalla tavalla.
    Nerouteni ohella yksi lukuisista hyveistäni on vaatimattomuus.

    Yamaha FJR1300A
    Suzuki GSX750F
    Suzuki GS500E
    Pappa-Tunturi
    Kymco Cobra Cross
    Honda CB125
  5. #5
    Lainaa (screwdriver @ Heinä. 23 2004,10:03) kirjoitti
    Kamojen laatu oli huono ja asiakaspalvelulla ei tuntunut olevan ymmärrystä minun huolestani.
    Kamojen huono laatu on tietenkin huono asia, mutta niin paljon kaiken maailman vedättäjiä ja kusettajia on liikenteessä -mikä on surullista ja perseestä- että ymmärrän sen ettei liike huoli palautuskamaa ilman kuittia. Ei edes kaverin todistaessa.

    Ymmärrän sen siitäkin huolimatta että toinen liike toteuttaa toisenlaista palautuspolitiikkaa, enkä osaa pitää tuota huonona asiakaspalveluna.

    Edit: tänään ei sit juttu kerrasta luista, mutta kyllä, mä olen saanut aina alusta asti todella hyvää ja ystävällistä palvelua Allrightista



  6. #6
    Ei oo tähän asti tullut tosiaan mitään pahaa sanomista kys. firmasta. Joku käy kysymässä aina josko tarvis apua, jos ei tarvi niin kaverit poistuu muihin hommiin kunnes meet nykimään hihasta, jos taas tarvii apua niin sitä kyllä saa.
    Olin aikanaan ostamassa ekoja ajokenkiä ja kaveri kyseli että paljonko meinasit käyttää rahaa, minä totesin että taskussa on tasan 200 euroa, sillä meinasin saada monot. Löyty hyvät, sopivan kokoset jne.. töppöset ja kaveri myi ne sillä 200:lla vaikka hinta oli 220
    Paljon olen sieltä(kin) tavaraa hakenut.
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
  7. #7
    Ja kaiken lisäksi siltä saa ilmaista automaattikahvia *
    I used to rock and roll all night and party every day.
    Then it was every other day.
    Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
    -- Homer J. Simpson
  8. #8
    Lainaa (Mica @ Heinä. 23 2004,09:31) kirjoitti
    Olen samoilla linjoilla edellisen kanssa. Aina olen saanut erittäin hyvää palvelua. Mikäli en tilaa kamoja nettikaupoista niin lähes aina asioin All Right:issa
    Allrightissa on palvelu toiminut, luin aikanaan jostain negatiivistakin palautetta paikasta ja ny kun hain kamat ko. paiksta, tetesin, ettei se paikkaansa pidä.
    heti tultiin auttamaan kun ilmoitin, mitä haluan.



    <p>Vanha patu..</p>
  9. #9
    Allright on allright ! Sieltä saa aina hyvää palvelua kun käy sovittamassa varusteita mitkä sitten tilaa .org!-shopista
  10. #10
    Lainaa (Mica @ Heinä. 23 2004,15:25) kirjoitti
    Ja kaiken lisäksi siltä saa ilmaista automaattikahvia *
    Jawohl!
    Klikkaa ja liity: ANY10 RACEBOOK!

    OUTLAW BIKE # 99
  11. #11
    Tällaisen erittäin aloittelevana mopoilijana minulla ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa AllRightista.

    Vahingossa ko. kauppaajn eksyin katselemaan ja sain nopeasti erittäin avuliasta palvelua. Ostin kypärän, nahkatakin ja ajohanskat. Myyjä jaksoi pitkään etsiä kanssani minulle sopivia varusteita vaikka kaupassa oli paljon muitakin asiakkaita. Ja hintakin saatiin soviteltua ongelmitta. En tiedä oliko halvin kauppa, mutta palvelu oli sitä luokkaa, että kyllä jäi hyvä mieli asioidessa. Beringin nahkatakki 360 €, Shoei Raid 330 € ja Mp- asun Speed 10 hanskat 75 €. Ja kaupan päälle tuli kaikenlaista pientä kilkettä.
    Big guys need big bikes
  12. #12
    Näin ulkopaikkakuntalaisen näkövinkkelistä, erinomaista palvelua. Tulee käytyä kerran kesässä asiantuntevaa ilmapiiriä "haistelemassa", vaikka ei olisi mitään hyödykkeellisiä tarpeitakaan. Suosittelen!
    Solid as Rock

    at least...

    Hard as Stone
  13. #13
    Hyvä asiakaspalvelu on "taidetta". Siltä se tuntuu kun aika harvalta se käy luonnostaan. Prutkukauppojen ominaisuuksiin se ei välttämättä aina kuulu. Se on kiinni jokaisesta myyntihenkilöstä erikseen. Sen lisäksi siihen vaikuttaa firman ohjeistus. Lisäksi; niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
    Joissakin kaupoissa käy mielellään, joissakin lähinnä pakosta.

    Että semmoista.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  14. #14
    Yleiskommentti: Valitettavan usein suomalaisilla myyjillä tuntuu olevan se käsitys, että asiantuntemus osoitetaan takomalla asiakas maan rakoon omalla osaamisella.

    Allrightista: Porukka hallitsee mielestäni hyvin tasapainoilemisen osaamisensa esittelyn ja asiallisen asiakaspalvelun rajalla. Kumartelevaan palveluun tottunut jenkki olisi varmaan ihmeissään, mutta kaveeraavaan bisneksen tekemiseen asennoituvalla ei ole mitään ongelmia.

    Mainittakoon erityisesti, että renkaiden vaihdot tekevän kaverin (hänet, jonka olen kahdesti nähnyt) osaaminen on taiteen tasolla. Oikeaa ammattilaista on upea katsella.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  15. #15
    Kaipasin aikoinaan todistusta tuontipyöräni äänenvaimentimien laillisuudesta pyörän rekisteröintiä varten. Ko. putket eivät olleet Allrightin valikoimissa. Hoitivat minulle veloituksestta valmistajan todistuksen putkien sääännöstenmukaisuudesta ja vielä erittän nopeasti, vaikken edes ostanut mitään. Todistukset kelpasivat katsastuksessa. Kympin arvoista palvelua!
    No niin, no
  16. #16
    All Right:ssa asioineena en voi kun kehua paikkaa.
    Suzuki GSR600
  17. #17
    Lainaa (avivolin @ Heinä. 23 2004,10:17) kirjoitti
    Omat kokemukset Allrighistä ovat ihan allright. Aina tulee joku alta aikayksikön ystävällisesti kysymään kuinka voisi auttaa. Ja huomatkaa: jo sanon, että tulin vain katselemaan / aikaa tappamaan, ei kukaan vedä herneitä nenään!!! Henkilökunnalla on oikeasti halu olla töissä kyseisessä putiikissa.

    Housut ja saappaat itselle ja pojalle kypärän olen pikkutilpehöörin ohella sieltä ostanut, ja aion olla asiakas vastakin, aina kun tarve ja tarjonta sekä hintalappu kohtaavat sopuisalla tavalla. *
    Palvelu on hyvää. Siitä ei ole valittamista. Hinnat vaan ovat korkeita, eikä tinkiminen auta (paljoakaan). Tästä syystä olen päätynyt lähiaikoina aivan muihin liikkeisiin. Mutta AllRightin palvelu on kyllä hyvää. Opiskelijan on vain pakko ostaa sieltä mistä halvimmalla saa.

    Jotenkin tuntuu, että mp-tarvikkeita ja asuja myyvät liikkeet ovat yleisesti tajunneet asiakaspalvelun merkityksen moottoripyöriä myyviä liikkeitä paremmin. Johtunee varmaan siitä, että samoja varusteita myydään muuallakin.
  18. #18
    * ALLRIGHT *

    Vaasalaisena piipahdin Vantaan liikkeessä ekaa kertaa, uusia ajohanskoja ostamassa. Sain hyvää ja asiantuntevaa palvelua, ja löysin ja ostin mielekkäät hanskat, mielestäni kohtuuhintaan. Valikoima oli hyvä.

    Sitten kierrellessäni huomasin hiilikuitu-huggerin, poistokappale 70Euroa. Mallimerkintänä mun pyörä, mutta vm 2001-2002 kun omani on 2000. Arvelin että sopinee, mutta pyysin että saan ulkona olevaan pyörääni kokeilla, ja sehän passasi myyjille. Huggeri sopi, mutta siinä ei ollut kiinnitysreikiä ollenkaan valmiina-sanoin myyjille että voin ostaa sen, mutta en oikein tahdo saada sitä Vaasaan motolla vietyä, takalaukku kun oli jo tavaraa täynnä.

    Kysyin voinko porata ja laittaa sen huoltoverstaan puolella, jolloin soittivat Samulle ja hänen kanssaan mallattiin ja porattiin ja kiinnitettiin paikallen. Hieno tuli *

    Kiitos Samu ja koko Allrightin jengi, oli ilo asioida liikkeessänne *
    Täytyy tulla jatkossakin Helsingissä käydessä liikkeessänne piipahtamaan, nyt kun osaan sinne.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
  19. #19
    Annanpa itsekin ruusuja Allrightin varaosamyyjille Viimeksi ostin heiltä ketjurataspaketin ja loistavan hienosti jaksoivat neuvoa ja hakea tarvittavia osia Asiallinen asiakaspalvelu on mielestäni erittäin tärkeätä nykyaikana kun tuntuu, että usein asiakasta pidetään ala-arvoisena. Ja kyllähän tällainen hyvä asiakaspalvelu muistetaan
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  20. #20
    No puhelimeen eivät tunnu vaivautuvan vastaamaan. Olen yritellyt pari päivää tavoitella, jotta tietäisi kannattaako suunnata tonteille vai ei. Ulkopaikkakuntalaisena kun ei ihan säkällä viitsisi lähteä kokeilemaan, josko sitä haluttua tavaraa löytyisi tahi ei...



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  21. #21
    Lainaa (mikkokoo @ Elo. 24 2006,11:05) kirjoitti
    No puhelimeen eivät tunnu vaivautuvan vastaamaan. Olen yritellyt pari päivää tavoitella, jotta tietäisi kannattaako suunnata tonteille vai ei. Ulkopaikkakuntalaisena kun ei ihan säkällä viitsisi lähteä kokeilemaan, josko sitä haluttua tavaraa löytyisi tahi ei...
    Kokeilepa sähköpostia, kun kerran tietokoneella oot. Se toimii JOSKUS nopeammin kuin puhelin. Ainakin Allrightin kohdalla uskoisin käyvän niin.
    Itellä ollu joskus sama juttu kun oon yrittäny sinne soittaa, ei kukaan ehdi puhelimeen...

    JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  22. #22
    -Risuja:
    -Keväällä ostin ketjurataspaketin , sain liian lyhyet ketjut...
    - 4-5 kertaa uudessa osoitteessa käynyt osia ostamassa ja joka kerta saanut jonottaa... 5-10 asiakasta varaosa tiskillä jonos ja yx ainut osamyyjä!!

    -Ruusuja:
    Hinnat muutamia euroja halvempia kuin kilpailevissa kaupoissa.
    CBR 1000F *Kaikki Liha Tottelee Kuria
    http://www.hondariders.fi
  23. #23
    Hyvä palvelua kyllä löytyy jopa kahviautomaatti

    Vielä kun panostaisivat hinta politiikkaan muutenkin kuin kaikki rahat pois ja äkkiä

    Kaikkein kallein liike kaikesta huolimatta.
    Hyvähän siellä on käydä vertailemassa ja testailemassa ja ostaa loppujenlopuksi muualta

    Palvelua kyllä saa muualtakin jos sitä haluaa.... Aina ei kuitenkaan ole parasta kuunnella sitä myyjän ylistys saarnaa .
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  24. #24
    Hyvää palvelua aina olen saanut, kun olen katsellut pyöriä, niin aina on joku kysynyt "voinko auttaa?" ja vaikka vastaa vain katselevansa niin myyjä hymyilee ja sanoo että "tuu ihmees kysyy jos tulee jotain mieleen?"

    Kerran ku olin ostamassa ketjupesuainetta, niin pelkkä vilkaisu myyjään riitti ja tultiin kysymään, että tarvitsenko jotain. No kun pesuainetta ei ollut hyllyssä, niin myyjä tarkisti ja huomasi olevan varastossa ja haki viipymättä mulle varastosta laatikon, jossa niitä oli.

    Iso plussa täältä siis allrightin palvelulle
  25. #25
    Lainaa (NgkR @ Loka. 27 2006,15:11) kirjoitti
    Hyvää palvelua aina olen saanut, kun olen katsellut pyöriä, niin aina on joku kysynyt "voinko auttaa?" ja vaikka vastaa vain katselevansa niin myyjä hymyilee ja sanoo että "tuu ihmees kysyy jos tulee jotain mieleen?"

    Kerran ku olin ostamassa ketjupesuainetta, niin pelkkä vilkaisu myyjään riitti ja tultiin kysymään, että tarvitsenko jotain. No kun pesuainetta ei ollut hyllyssä, niin myyjä tarkisti ja huomasi olevan varastossa ja haki viipymättä mulle varastosta laatikon, jossa niitä oli.

    Iso plussa täältä siis allrightin palvelulle
    Siis oot All-Rightissa kattellu pyöriä? Eikös se ole TK-Biketeam kun myy samassa hallissa prätkiä..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  26. #26
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 27 2006,15:26) kirjoitti
    Siis oot All-Rightissa kattellu pyöriä? Eikös se ole TK-Biketeam kun myy samassa hallissa prätkiä..
    nosiis niinhän se on, mutta kuitenkin pidän allrightinä koko puljua. Ihan sama kummalla "puolella" asioi niin palvelu on aina hyvää.
  27. #27
    Lainaa (NgkR @ Loka. 27 2006,17:32) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 27 2006,15:26) kirjoitti
    Siis oot All-Rightissa kattellu pyöriä? Eikös se ole TK-Biketeam kun myy samassa hallissa prätkiä..
    nosiis niinhän se on, mutta kuitenkin pidän allrightinä koko puljua. Ihan sama kummalla "puolella" asioi niin palvelu on aina hyvää.
    Tämä selvä Tietty niillä on ihan eri henkilökunta jne.

    Onhan se toisaalta vähän sama kuin arvostelis vaikkapa Itäkeskuksen Citymarketin asiakaspalvelua sillä perusteella kun käy siinä viereisessä HessuBurgerissa syömässä...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  28. #28
    Lainaa (NgkR @ Loka. 27 2006,17:32) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 27 2006,15:26) kirjoitti
    Siis oot All-Rightissa kattellu pyöriä? Eikös se ole TK-Biketeam kun myy samassa hallissa prätkiä..
    nosiis niinhän se on, mutta kuitenkin pidän allrightinä koko puljua. Ihan sama kummalla "puolella" asioi niin palvelu on aina hyvää.
    Sen olen huomannut käydessäni, että Biketeamin puolella on ollut paljon myynnissä niitä vaivaiset 6.000-8.000 km ajettuja vm. 1998-2000 Busia, Bladeja ym. suoraan Saksasta. Saksassa taitaa sitten olla Suomea niin paljon lyhyempi kesä, että ei tahdo säiden puolesta keritä ajamaan kaudessa edes tuhatta kilometriä. Taisi olla aikanaan koulun maantiedon kirjassa väärät tiedot kun väittivät, että Saksassa on Suomea selkeästi eteläisemmän sijainnin johdosta pitempi kesä ja lämpimämpi talvi? Tuo virhe on varmaan jo aikaa sitten korjattu sosialidemokraattisten oppikirjantekijöiden sekä kouluhallituksen ripein ja päättäväisin toimin. All Rightista ei muuta kommentoitavaa kuin, että jos ehdottomasti haluaa ostaa kiskurihintaan prätkäkilkkeitä, kannattaa mennä sinne. Esimerkki ajokauden aikana ostetusta potasta (Shoei X-Spirit replica): All Rightin tarjous 760 €, Motocard (Epsanja) 540 €. Postikuluja ei mennyt, koska ostos oli yli 300 €.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  29. #29
    760egen KYPÄRÄ!!? Get the fuck out of here!

    100egen potta riittää ihan hyvin.. jos niin kova isku tulee, että tarvii jotain kuitukypärää niin parempi vaan, että ei jää kitumaan rullatuoliin.

    Tuli mällättyä tossa muutama vuosi sitten ihan muovipotan kanssa ja kupoli kajahti assuun niin kovaa, että päässä pimeni hetkeks, mutta potta ehjä..



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Bomber @ Loka. 30 2006,16:50) kirjoitti
    Sen olen huomannut käydessäni, että Biketeamin puolella on ollut paljon myynnissä niitä vaivaiset 6.000-8.000 km ajettuja vm. 1998-2000 Busia, Bladeja ym. suoraan Saksasta. Saksassa taitaa sitten olla Suomea niin paljon lyhyempi kesä, että ei tahdo säiden puolesta keritä ajamaan kaudessa edes tuhatta kilometriä. Taisi olla aikanaan koulun maantiedon kirjassa väärät tiedot kun väittivät, että Saksassa on Suomea selkeästi eteläisemmän sijainnin johdosta pitempi kesä ja lämpimämpi talvi? Tuo virhe on varmaan jo aikaa sitten korjattu sosialidemokraattisten oppikirjantekijöiden sekä kouluhallituksen ripein ja päättäväisin toimin. All Rightista ei muuta kommentoitavaa kuin, että jos ehdottomasti haluaa ostaa kiskurihintaan prätkäkilkkeitä, kannattaa mennä sinne. Esimerkki ajokauden aikana ostetusta potasta (Shoei X-Spirit replica): All Rightin tarjous 760 €, Motocard (Epsanja) 540 €. Postikuluja ei mennyt, koska ostos oli yli 300 €.
    Kuka täysjärkinen maksaa listahintoja..Halvemmalla saa All Rightista tai itseasiassa muutaman euron alle 540€



Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen