Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 103:sta
  1. #31
    Kovin on ollut hankala tinkiä Allwrongissa joten olen keskittänyt Stormiin kilkkeiden hankinnat.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  2. #32
    ookko ny ihan tosissas?ikinä en oo meinaan maksanu täyttä hintaa kumpaisessakaan oollwrongissa *
    04 Buell xb12s

  3. #33
    Lainaa ("R" Sujari @ Loka. 30 2006,19:53) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Loka. 30 2006,16:50) kirjoitti
    Sen olen huomannut käydessäni, että Biketeamin puolella on ollut paljon myynnissä niitä vaivaiset 6.000-8.000 km ajettuja vm. 1998-2000 Busia, Bladeja ym. suoraan Saksasta. Saksassa taitaa sitten olla Suomea niin paljon lyhyempi kesä, että ei tahdo säiden puolesta keritä ajamaan kaudessa edes tuhatta kilometriä. Taisi olla aikanaan koulun maantiedon kirjassa väärät tiedot kun väittivät, että Saksassa on Suomea selkeästi eteläisemmän sijainnin johdosta pitempi kesä ja lämpimämpi talvi? Tuo virhe on varmaan jo aikaa sitten korjattu sosialidemokraattisten oppikirjantekijöiden sekä kouluhallituksen ripein ja päättäväisin toimin. All Rightista ei muuta kommentoitavaa kuin, että jos ehdottomasti haluaa ostaa kiskurihintaan prätkäkilkkeitä, kannattaa mennä sinne. Esimerkki ajokauden aikana ostetusta potasta (Shoei X-Spirit replica): All Rightin tarjous 760 €, Motocard (Epsanja) 540 €. Postikuluja ei mennyt, koska ostos oli yli 300 €.
    Kuka täysjärkinen maksaa listahintoja..Halvemmalla saa All Rightista tai itseasiassa muutaman euron alle 540€
    Mitä v*tun listahintoja?? Kysyin kesäkuussa 2006 All Rightista X-Spirit replica-kypärän käteishintaa, jonka listahinta oli 800 €. Myyjä sanoi käteishinnan olevan 760 € eikä tinkimisestä huolimatta luvannut sitä yhtään halvemmalla. Minä halusin sen kypärän silloin ja totesin, että en viitsi siitä maksaa itseäni kipeäksi All Rightissa. Potta tuli runsaassa viikossa Motocardista. Kesäkuussa 2006 et ole ikinä voinut saada X-Spiritiä alle 540 eurolla (Motorradladenista sen olisi heinäkuun lopusta 2006 lukien postikuluineen saanut jollain 520 eurolla) All Rightista ellet ole töissä ko. putkassa ja saanut kypärän johonkin henkilökunnan sikanettohintaan. Ajokauden päättyessä saattaa ajovermeitä saa edullisestikin, mutta se ei auta yhtään kun niitä tarvitaan jo ajokauden alkupuolella, jolloin ne ostetaan sieltä, mistä suunnilleen edullisimmin saadaan. Ai niin, tulihan sitä aikanaan ostettua Alpinestarsin GP Plus-käsineet All Rightista ja nekin hajosivat 17.000 ajokilometrin jälkeen. All Right on sikahintainen putka.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  4. #34
    Lainaa (Bomber @ Loka. 30 2006,23:32) kirjoitti
    Lainaa ("R" Sujari @ Loka. 30 2006,19:53) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Loka. 30 2006,16:50) kirjoitti
    Sen olen huomannut käydessäni, että Biketeamin puolella on ollut paljon myynnissä niitä vaivaiset 6.000-8.000 km ajettuja vm. 1998-2000 Busia, Bladeja ym. suoraan Saksasta. Saksassa taitaa sitten olla Suomea niin paljon lyhyempi kesä, että ei tahdo säiden puolesta keritä ajamaan kaudessa edes tuhatta kilometriä. Taisi olla aikanaan koulun maantiedon kirjassa väärät tiedot kun väittivät, että Saksassa on Suomea selkeästi eteläisemmän sijainnin johdosta pitempi kesä ja lämpimämpi talvi? Tuo virhe on varmaan jo aikaa sitten korjattu sosialidemokraattisten oppikirjantekijöiden sekä kouluhallituksen ripein ja päättäväisin toimin. All Rightista ei muuta kommentoitavaa kuin, että jos ehdottomasti haluaa ostaa kiskurihintaan prätkäkilkkeitä, kannattaa mennä sinne. Esimerkki ajokauden aikana ostetusta potasta (Shoei X-Spirit replica): All Rightin tarjous 760 €, Motocard (Epsanja) 540 €. Postikuluja ei mennyt, koska ostos oli yli 300 €.
    Kuka täysjärkinen maksaa listahintoja..Halvemmalla saa All Rightista tai itseasiassa muutaman euron alle 540€
    Mitä v*tun listahintoja?? Kysyin kesäkuussa 2006 All Rightista X-Spirit replica-kypärän käteishintaa, jonka listahinta oli 800 €. Myyjä sanoi käteishinnan olevan 760 € eikä tinkimisestä huolimatta luvannut sitä yhtään halvemmalla. Minä halusin sen kypärän silloin ja totesin, että en viitsi siitä maksaa itseäni kipeäksi All Rightissa. Potta tuli runsaassa viikossa Motocardista. Kesäkuussa 2006 et ole ikinä voinut saada X-Spiritiä alle 540 eurolla (Motorradladenista sen olisi heinäkuun lopusta 2006 lukien postikuluineen saanut jollain 520 eurolla) All Rightista ellet ole töissä ko. putkassa ja saanut kypärän johonkin henkilökunnan sikanettohintaan. Ajokauden päättyessä saattaa ajovermeitä saa edullisestikin, mutta se ei auta yhtään kun niitä tarvitaan jo ajokauden alkupuolella, jolloin ne ostetaan sieltä, mistä suunnilleen edullisimmin saadaan. Ai niin, tulihan sitä aikanaan ostettua Alpinestarsin GP Plus-käsineet All Rightista ja nekin hajosivat 17.000 ajokilometrin jälkeen. All Right on sikahintainen putka.
    Sä oot vaan huono tinkaaja...
    R1 - D.E.A.D
  5. #35
    Onneksi jotkut osaavat tuon tinkaamisen niin, että hinnasta tippuu muutama satanen pois tuosta vaan. Itsehän en kuulu näihin tyyppeihin ja tilaan tavarani bomberin tapaan ulkomailta. Eikä se tinkaaminen ole sen kummempaa, kuin että kysytään että paljonko maksaa ja onko tiukka hinta. Jos myyjä ei tajua sitä hintaa enempää pudottaa, niin sitten jää tavara ostamatta. Muutenkin kiinnostaisi tietää, että miten monta kottikärryllistä sitä rahaa on pitänyt niihin liikkeisiin kantaa, ennen kuin nuo "hyvä veli"-alennukset tulevat voimaan?
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  6. #36
    Omasta mielestä allright ei kans vakuuta yhtään. Olin ostamassa pesunestettä, ni eipä myyjä osannu sanoa siitä yhtään mitään, samotein ei edes tiennyt onko tuota muovinkiillotusainetta liikkeessä ym. Ja kyllähän sieltä alea saa, jos tyytyy siihen että 500€ takista sais 50€ pois, no eipähän ole tarvinnut sieltä niitä sitten ostella.
    Ja tosiaan allwrong on todellakin niin sikahintanen mesta, että ei tarvi mun sinne ostosmielessä enään piipahtaa.



    GSX-R 1000 K7
  7. #37
    Asiantuntemusta Allrightissa ei löydy monellakaan. Jotkut myyjät sen ikäisiä että tuskin edes isoa A:ta taskussa. Parasta on kun tinkaat niin myyjä vastaa että hänellä ei ole valtuuksia laskea hintaa niin alas... Sanoin että pyydä paikalle henkilö jolla on valtuuksia.
    Stormiin kannan myös rahani. Biketeamin vetäjä Tomi ihan jees tyyppi. Se silmälasipäinen pitkä tyyppi, nousee karvat pystyyn aina kun nään. Mua myös huvittaa noi Saksan vähänajetut ja saatanan kalliit pyörät. Sen verran kait pitää ens kesänä rahaa kantaa biketeamiin että saa bussin vuokralle ellen osta jostain muualta omaksi



    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  8. #38
    Lainaa (Bomber @ Loka. 30 2006,23:32) kirjoitti
    All Right on sikahintainen putka.
    Ite oon ostanut Lappeenrannan All Rightistä yhen uuden pyörän + muuta romua yli 2000€. Nyt ostin Alpinestarin nahkapuvun sieltä. Lista hintaa 900€, orgin web shopissa yli 800€, Saksassa ja hollannissa n. 700€ ja ite maksoin 600€. Eli en nyt sikahintaisista tuotteista puhuis??? + muut romut kanssa mitä olen ostanut olen saanut mielestäni tosi edullisesti kun muihin paikkoihin olen verrannut.
  9. #39
    Lainaa (adez @ Joulu. 14 2006,08:52) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Loka. 30 2006,23:32) kirjoitti
    All Right on sikahintainen putka.
    Ite oon ostanut Lappeenrannan All Rightistä yhen uuden pyörän + muuta romua yli 2000€. Nyt ostin Alpinestarin nahkapuvun sieltä. Lista hintaa 900€, orgin web shopissa yli 800€, Saksassa ja hollannissa n. 700€ ja ite maksoin 600€. Eli en nyt sikahintaisista tuotteista puhuis??? + muut romut kanssa mitä olen ostanut olen saanut mielestäni tosi edullisesti kun muihin paikkoihin olen verrannut.
    Ulkomaisista verkkokaupoista ne Alpinestarsin, Dainesen ym. laatuvermeet saa yleensä aina halvemmalla kuin Suomesta ja vielä silloin kun niitä tarvitsee eli ajokauden aikana. Olen muuten edelleen sitä mieltä, että All Right on sikahintainen putka.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  10. #40
    Mikä v-tun "Lappeenrannan Allright", onko mukamas tällä Stadin Allright Oy:llä joku narikka Lappeenrannassa?

    Never heard! Enkä usko vieläkään...
  11. #41
    Lainaa (adez @ Joulu. 14 2006,08:52) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Loka. 30 2006,23:32) kirjoitti
    All Right on sikahintainen putka.
    Ite oon ostanut Lappeenrannan All Rightistä yhen uuden pyörän
    Ai ne myy siellä lappeenlannan All Wrongissa jotain mopojakin... Ei ainakaan tuossa vantaalla ollut eilen kun käväsin... Taitaa olla hiljasta liikkeidenkin osalta lappeenrannassa...

    OSOITTEET:

    MYYMÄLÄ:

    Virkatie 7, 01510 VANTAA

    p. 09-8770 5012

    TOIMISTO/PUHELINMYYNTI:

    Amerintie 1, 04320 Tuusula

    p. 09-8770 500

    VARASTO:
    Teollisuustie 8-10, 02880 Veikkola

    PS. Bomber voisi aktivoitua siinä kirjoittelussa!
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  12. #42
    Kait tossa tarkotettiin Allrightin jälleenmyyjää Kone Koskimiestä?
  13. #43
    Hyvin toimi palvelu perjantaina kun renkaat vaihdatin. Menin varaosatiskille ja ostin renkaat, jonka jälkeen ajelin pyöräni takapihan puolelle ja kysäsin jonon pitutta ja lupasivat ottaa seuraavaksi hoitoon
    Joku puol tuntia hoitoon oton jälkeen renkaat oli alla ja asentaja luovutti pyörän varoittaen samalla uusien renkaiden liukkaudesta.

    Hyvää ja ripeää palvelua, jos oisivat vielä ketjut kiristäneet niin ois ollu täys kymppi

    (ei sillä ettenkö itsekin sitä osaisi )
  14. #44
    Lainaa (kwak750 @ Loka. 30 2006,17:27) kirjoitti
    760egen KYPÄRÄ!!? Get the fuck out of here!

    100egen potta riittää ihan hyvin.. jos niin kova isku tulee, että tarvii jotain kuitukypärää niin parempi vaan, että ei jää kitumaan rullatuoliin.

    Tuli mällättyä tossa muutama vuosi sitten ihan muovipotan kanssa ja kupoli kajahti assuun niin kovaa, että päässä pimeni hetkeks, mutta potta ehjä..
    Ajelee ekaks muutaman vuoden tollanen muoviromu päässä ja ostaa sitten kunnon kypärän niin tule enään ikinä tollasta ostettua...
  15. #45
    Mä joudun kyl antamaan kyseiselle puljulle piiiiitkän miinuksen. Neljä kertaa olen käyny asioimassa kyseisessä liikkeessä ja ei koskaan ole tarttunu mitään mukaan. Joko en ole saanu palvelua, tai sit on myyty ei oota.
  16. #46
    Lainaa (karkka @ Huhti. 29 2007,18:49) kirjoitti
    Mä joudun kyl antamaan kyseiselle puljulle piiiiitkän miinuksen. Neljä kertaa olen käyny asioimassa kyseisessä liikkeessä ja ei koskaan ole tarttunu mitään mukaan. Joko en ole saanu palvelua, tai sit on myyty ei oota.
    pitkä miinus täältäkin... koskaan liikkeessä asioidesa ei ole saanu osaavaa palvelua ja joka kerta kun sieltä on jotain tilattu niin toimitukset on mitä sattuu, viimesin ketjuratas paketti ilman takaratasta
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  17. #47
    Lainaa (uncle_mickey @ Huhti. 29 2007,18:52) kirjoitti
    pitkä miinus täältäkin... koskaan liikkeessä asioidesa ei ole saanu osaavaa palvelua ja joka kerta kun sieltä on jotain tilattu niin toimitukset on mitä sattuu, viimesin ketjuratas paketti ilman takaratasta
    Niin, jostain kertonee sekin, että nettisivujen tarjousosio hehkuttaa viime joulun tarjouksia...

    Kumma, että nettisivut pitää olla, mutta sitten niitä ei viitsitä ylläpitää.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  18. #48
    jos jossain sekoillaan niin tuolla Allspritessä... tänään onneks mun eduks, niittilukkoa ostaessa tuli ihan käypänen hinta kun ei kassatyttö osannu kattoa koneesta oikeata hintaa
    En asioisi tuolla jos ei olisi pakko



    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  19. #49
    No mutta, sitten kun ei ostetakkaan mitään vaan haetaan mm. kuvastoa. Noh kävimpä tiskillä kysymässä mönkiä kuvastoa niin "Ei oo, ei semmosta olekkaan." No mites kelkkakuvasto "Joo niitä oli mutta loppu on. Talven aikoihin tulee lisää"... No siitä 2päivää etiäppäin niin Mönkijä 2007 kuvasto pamahtaa postilaatikkoon.
    Plaa Plaa!!!
  20. #50
    Viime perjantain uusien varusteiden hankintareissu eteni seuraavaa reittiä: Allright Outlet, Espoo, Allright, Vantaa ja Yamaha-Center Vantaa.

    Outletissa tiedusteltiin avun tarvetta myyjän toimesta ensimmäisten kahden minuutin aikana. Totesin, että en nyt vielä tarvitse, mutta tulen kohta kysymään. Ja kun olin valintani rajannut muutamaan artikkeliin, kysyin myyjää, ja hän auttoi valitsemaan parhaan. Housuja en sieltä löytänyt, mutta myyjä ohjasi minut Vantaalle, ja vakuutti, että sieltä löytyy.

    Vantaan Allrightistakaan ei ko. pöksyjä löytynyt, tai löytyi, muttei kokoja. Avulias myyjä tarkisti, että Yamaha-Centerissä on. Sinne siis.

    Yamaha-Centerissä myyjä sanoi, että housut ovat Veikkolassa varastossa. Kokeilin toisia, ei hyvät. Kun vein housut pois, huomasin, että mallinukella on haluamani housut, ja kokokin on oikea. Myyjä sanoi, että "erittäin mielellään" riisuu huosut nukelta ja myy ne minulle. Ja kaupat tuli.

    Kaikenkaikkiaan joka paikasta jäi todella hyvä maku. Ja voin suositella koko "ketjua"

    P.S. Yamaha Centerin ko. myyjän olen nähnyt aiemmin töissä Vantaan Allrightilla...
    Kyllä mää joo joo..!
  21. #51
    Annan miinuksen. Laukkuhylly loistaa tyhjyyttään. Kolmena kesänä peräkkäin olen käyny kattomassa josko olisi kappa tk710 tavararullaa hyllyssä. Ei ollu tänäänkään, eikä muinakaan vuosina. Voisivat tilata isomman satsin jos noilla on kova kysyntä (ja muillakin laukuilla kun hyllyssä ei oo mitään). En jaksanut jäädä kyselemään kun tiskille oli jonoa ja vaan yksi kaveri hommissa. Parina viime kesänä sama homma (vai oliko sillon yhtäkään siinä tiskillä)

    Ei sillä että hirvee tarvis olis mutta käyn taas ensi kesänä jos on niitä olisi hyllyssä.
  22. #52
    ei tänä vuonna eikä kolmena aikasempanakaan vuonna kuin sä et sitä rullaa ole mistään muualta saanu hankittua?
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  23. #53
    ^^ tai miksi et anna nimeäsi tilauslistalle siellä? Itselle sama kassi tuli kahdessa kuukaudessa viime kesänä, kun jäin jonottelemaan. Ne tosiaan menee sitä myöden kun niitä saavat.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  24. #54
    Nuori myyjä oli hyvin ystävällinen, auliisti neuvoi etsimään muista liikkeistä, pari oikein nimeltä mainiten, kun omat hyllyt olivat "hirveestä mopobuumista" johtuen tyhjillään.

    Eikä siellä kyllä ollutkaan saappaita eikä hanskoja, jos jotain oli niin ei kokoja kuitenkaan. Harvinaisempaa tavaraa ei viitsinyt sitten alkaa kyselemäänkään.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  25. #55
    Tänään tupsahti postista Allrightin mainos. Kuulemma elonkorjuupäivät tms. ja kovia alennuksia. Onkos joku jo käynyt kattomassa millaisia alennuksia on ja missä tavarassa?
  26. #56
    Lainaa (Mica @ Heinä. 23 2004,09:31) kirjoitti
    Olen samoilla linjoilla edellisen kanssa. Aina olen saanut erittäin hyvää palvelua. Mikäli en tilaa kamoja nettikaupoista niin lähes aina asioin All Right:issa
    +1
    <p>Vanha patu..</p>
  27. #57
    kävin ostamassa outletista ajokengät ja hanskat ja moitteetonta palvelua sain. myyjä nöyränä juoksi hakemassa eri vaihtoehtoja ja oikeaa kokoa. sopivat kengät löydettyäni sain viel hyvän lisäalennuksenkin
    tulen asioimaan siellä jatkossakin tarvittaessa.
    Honda CBF 600S
  28. #58
    Ei ole valittamista palvelusta. Ekaa kertaa asusteita hankkiessani errrrittäin nätti naismotoristi myyjä opasti huolella oikean koon valinnassa. Tiedusteli muutkin varustetarpeet ja pahoitteli kovasti kun ei pystynyt myymään Raid II:sta yhtä halpaan hintaan kun kerroin toisaalta saavani (Reliatec ).

    Nyt kahvasuojat kipaisin eilen ja alennusmyyntien ansiosta hinta tipahti jopa 10e siitä mitä halvimmillaan olisin netistä (MCscatter) saanut samat.
  29. #59
    En astu enää ikinä ko. liikeeseen.
    Eilen ajoin 50km vantaan all rigth:iin ostaakseni takin, housut, hanskat ja mahdollisesti saappaat.
    Kello oli 18.06 ja myymälä olikin laittanut talvi aukioloajan ja mennyt klo 18 kiinni.
    Ovi oli kuitenkin auki ja asiakkaita sisällä, joten menin sisälle ja kysyin, että voisinko vilkasta ajokamoja, kun olen tänne asti ajanut.
    Jolloin takahuoneesta tai jostain tulee myyjä ja huutaa:"VITTU ME OLLAAN JO KIINNI". johon kassalla ollut toinen myyjä:"joo huomenna sitten paremmalla onnella".
    Ei voinut ku alkaa nauramaan ja sanoa, etten astu enää ikinä moiseen puljuun ja suksin vittuun sieltä.
    Tänään siten hain ajokamat toisesta liikeestä -50% all right:n hinnaston hinnoista, joten taisin silti olla se kuka voitti. *
    BMW K1200S
  30.  
  31. #60
    Täältä kans isot plussat All Right vantaalle. Oltiin vantaalla ostamassa naispuolen kanssa ja hänen pikkuvelin kanssa uutta autoa meille ja siinä sitten oli tarkotus käydä samalla Allrightissa ostamassa vähän vaatteita. Kävikin niin että venähti hieman kaupat kun kotkasta asti sinne mentiin ni myöhästyttii tietenkin Allrightistakin.
    Muijan pikkuveli sitten soitti suoraan Allrightille 2min ennen sulkemisaikaa kun tajuttiin että ei mitään toivoa keretä että laittaako ne ihan heti tasalta ovet kiinni niin Allrightin tytöt olivat niin mukavia että pitivät puljua meille vielä 20-30 min auki että saatiin ostokset tehtyä Tulihan sieltä sitten ostettua tietenkin lippis ja paitaa ja jotain ja sainpa vielä kaupanpäälle Alpinestarin hengarin ja muistaakseni Sinisalon hengarin ISOT PLUSSAT SINNE ja ollaan menossa sinne aina kun on tarvetta moottoripyöräkamoile tai crossivermeille yms. Kyllä sen 240km eestaas voi hyvän palvelun takia ajaakin
    Yamaha xv1100 -89
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen