Pikaisen äänestyksen myötä on tämänkin vuoden kauden päättäjäis - / pikkujoulureissu päätetty järjestää Tallinnaan, jossa yöpyminen kahden hengen huoneissa Radisson SAS - hotellissa. Lähtö tällä kertaa on 20.11 klo 9:00 Meloodia - laivalla kohti Tallinnaan. Paluu Tallinnasta Meloodia laivalla klo 16:00. Reissun hinta on 85 €. Tämä sisältää laivakuljetukset, bussikuljetukset satama - hotelli - satama ja viimevuoden tapaan ryhmänjohtajille annetaan myös muutama euro yhteisiä taksimatkoja varten.
Ilmoittautuminen on sitten nyt myös avattu ja infoa tullaan lisäämään sitä mukaan kun sitä saadaan. Ilmoittautumislomake löytyy osoitteesta:
http://moottoripyora.org/index.php?sivu=matka_info
Passinnro. kohta ilmoittautumislomakkeessa ei ole tässä vaiheessa pakollinen.
150 paikkaa varattu sekä 75 kpl 2 hengen huoneita Radisson SAS - hotellista. Lisäpaikkojen saaminen alkaa olla hankalaa, joten taas kerran nopeat saattavat syödä hitaat.
HUOM!!! Viimeinen ilmoittautumis-/maksupäivä on 15.10.2004!!!!
"Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
Joko pääsee ilmoittautumaan? nm: epätovoinen
ja täältä tulee minä+avec
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Eikun klikkaamaan tota Tonin laittamaa linkkiä ja sieltä sitten lomake...
Pupu
Voi kiesus... mä oon ilmottautunu kaks kertaa on sitte varmaan tupla kivaa
Fun is not a straight line
En kai vai oonko(MegaB @ Elo. 05 2004,20:59) kirjoitti
Fun is not a straight line
Soot hidas! *(Bluesman @ Elo. 05 2004,14:19) kirjoitti
Nimim. 22.07-04 *
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Jos ei ole vielä avec niin, miten pitää ilmoittautua? *
Kaunotar ja Kulkuri
Honda VFR800
Ilmoittautumislomake löytyy osoitteesta:
http://moottoripyora.org/index.php?s...moittautuminen
Jos ilmoittaa myös AVECin niin paras tapa on rekisteröidä AVEC myös moottoripyora.orgin käyttäjäksi, mutta jos ei halua niin voi ilmoittautua myös toiseen kertaan omalla nickillä, mutta AVECin tiedoilla.
Pupu
Viime vuonna taisin päättää, etten lähde tälle reissulle enää. Mutta huomaankin olevani joustava persoona ja lähden sittenkin.
©
En hoksannut ilmottaumisaikaa mistään. Siis mihin mennessä viimeistään pitää tietää pääseekö lähtemään?
Four wheels move the body.
Two wheels move the soul.
Noin...
On sitten ilmoitettu...saas nyt sitten nähdä mitä tästä reissusta seuraa. Hammassuojat on pakattu jo valmiiksi, ja otetaan vaikka sitä Tonin Super-Offia mukaan reissulle
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Siis jos olen yksin ja ilmoittaudun niin olenko varannut koko hytin vai täytättekö hytit muilla yksinäisillä
Kaunotar ja Kulkuri
Honda VFR800
Kovin on nuorta porukkaa en tiedä uskaltaako täti lähteä mukaan vaikka on mullakin hammassuojat.
Kaunotar ja Kulkuri
Honda VFR800
Hotelli huoneet ovat 2 hengen huoneita, joten näin ollen jos vain sinä tulet niin arvomme sinulle "miellyttävän" Orggilaisen huonetoveriksi...kirjoitti
Pupu
Juu voidaan ACE:n kanssa auttaa taas sua, ainakin ajatuksella, taksimatkailun aikana(GriZzLy @ Elo. 09 2004,22:11) kirjoitti
On meitä tätejä muitakin, mukaan vaan jos siltä tuntuu.(Bieffe @ Elo. 10 2004,16:57) kirjoitti
(paitsi siis ei ole vielä varmaa pääseekö juuri tämä täti, kun ei näistä pätkäläisen duuneista oikein tiedä etukäteen kovin aikaisin)
Four wheels move the body.
Two wheels move the soul.
Melkein muuten osuu meikäläisen synttäreille (29.11) tää reissu. Velvoitan jokaisen siis kunniottamaan muistoani.
Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.
BMW K1300S Black Edition -14
BMW K1200S -06 ex
Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
Kawasaki ZX-6R -05 ex
Honda CBR 600F Sport -03 ex
Viime vuonna kun oltiin reissussa 22 päivä niin natsas synttärien kanssa kohalle. Oli ikimuistoiset synttärit(Taavi @ Elo. 21 2004,09:17) kirjoitti
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Kaippa sitä täytyy lähteä katsomaan mitä Tallinnaan kuuluu...
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Sinäkin.... etkös sä just ollu.(Sumppa @ Elo. 22 2004,23:33) kirjoitti
©
Joo, näin mä sen Tallinnan jopa kannelta... Ja siitäkään en paljoa muista...(Petri12r @ Elo. 23 2004,11:27) kirjoitti
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Dodih, mukana ollaan
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Mukana ku..
viimeki vuonna oltiin.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Jassu, käytkös ottamassa minun toisen ilmon pois listalta (jos onnistuu) sain A-luokan matkan Emäntä sano et se ei niiden hullujen mukaan lähde
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Poistettu, hyvän asian takia voin aina uhrautua(Bluesman @ Elo. 24 2004,09:18) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Mielenkiintoista! Mutta sattuu SMOTO:n pj-risteilyn Turuust kans samalle päivälle.
Sinnepä meen ja Tallinna käymättä jää taas..
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !