Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Ihan liian monta kertaa on tullut vettä niskaan. *
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
  2. #32
    Pari kertaa on tullut vettä niskaa ku olen kävellyt mut ei kertaakaan viel ku olen ollu pärrän kyydis
    Terveisin: Hoitsu87
  3. #33
    Niin monta kertaa että enää ei meinaa osata liikkua ilman märkiä nahkoja
  4. #34
    empä ole enää laskuissa kestäny mukana. Kun sataa, niin sataa periaatteella ajeltu. ajokenkinä pitämäni teräskärkimaiharit pitää yllättävän hyvin vettä. Sadehousut vetelen päälle aina bussipysäkillä, joskus ennen sateen alkamista, ja toisinaan tippaa tulee jo kunnolla.
    ...Life`s a series of goodbyes...
    -Yamaha FZ6-
  5. #35
    No joo , kastuiltu on , enempi ja vähempi. Välistä tuntuu että heti kun vaan pyörään päin vilaseekin , tai vaikkapa pesuprojektit suorittanut , niin taivas aukee.
    Eipä voi kehua naama virneessä että kauheesti sateesta nauttisi tai että "kuuluu lajin henkeen ja mä oon niin tottunut" , mutta minkäs teet kun reissun päällä oot. Mutta parempaa odotellessa , menee tämä näinkin
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  6. #36
    reilut 2000 km yhteensä ajettu sateessa...
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  7. #37
    monta kertaa! tänään viimeksi aamulla sato vantaalla ku esterin pers........reppu kostee vieläkin,kaiken kukkuraksi sain vastaan tulevan pakun vedet syliin! customilla ajo on ihanaa...........
  8. #38
    Liian monta kertaa...
    Ajelen päivittäin 200km työmatkoja mopolla ja laskeskelin, että kesäkuunaikana pääsin 4-kertaa kuivana töihin/kotiin.
    --------------
    Road Runners Kouvola
    - "Transu" = Honda Transalp 600
    "Parhaimmillanikin olen vain, keskivertoa huonompi rakastelija"

    "Silikonirinnat naisella on vähän sama, kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä, mutta kyyti ei parane yhtään"
    ...
  9. #39
    Paras viikko siten, että toiseen suuntaan töihin mennessä kuivana ja toiseen märkänä. Joskus molemmat suunnat märkänä. No ei se haittaa koska on kesä ja mopo liikenteessä. Sehän on vaan pukeutumis kysymys...
  10. #40
    Oliskohan 10 kertaa, no liian useasti ainakin. Mulla on muuten OK vetimet, mutta kengät on pahus toiseen suuntaan vedenpitävät. Pitävät nimittäin kaiken veden sisällään

    Ajotuntumaa hieman laskee kun vettä tulee kuin esterin pers**stä, lämpötila on 10 astetta ja kengissä on melkein litra vettä. Jotkut kortsut niihin on päälle hommattava.
    ArtoM
    Honda VF 750 S -83
    Honda Pan European ST1100 -90
  11. #41
    Mitä oks tänä kesänä satanut vettä?? 10pv loma suomessa pyörällä ja vain kaksi kertaa sade kasteli (ajon aikana)
  12.  
  13. #42
    Yhdessä vaiheessa oli kausi, jolloin satoi _joka_ päivä, kun töistä lähdin noin parin viikon ajan! Eipä tuo pieni sade mitään haittaa, mutta sitten kun jo salamoiden kanssa tulee turpaan
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12