Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olisi tarkoitus ajaa iso A-kortti loppukesästä. Pohjalla ei ole mitään ajokorttia entuudestaan vaikka ikää löyykin jo 40 paremmalta puolelta. Ainoa ajokokemus on tänä kesänä hankittu 50cc skootteri. Ihan hauska peli tämä skotterikin mutta ...... *

    Kertokaas kokemuksistanne Helsingin seudun autokoulujen opetuksista. Mistähän mahtaisi saada parasta MP opetusta?
    Moto Guzzi Nevada Classic, Moto Guzzi California EV, Moto Guzzi Norge
  2. #2
    Paras opetus on vähän huono käsite kun puhutaan autokouluista. Niissä ei opetetan ajamaan sitä mopoa, vain pääsemään läpi inssistä/kirjallisista.

    Ihan totta.

    Sitten on asia erikseen ne kurssit/koulutkset jossa sinua opetetaan oikeasti ajamaan. En ole tällaisilla käynyt, kuhan nyt jotain lukenut netistä. Tossa nyt joku:

    http://www.motosurvival.com/

    Noista kursseista (EAK) on keskusteltu täälläkin paljon, eiköhän toi haku-nappi jotain löydä.

    Oma mielipide on sellainen, että hanki kortti halvimmasta autokoulusta, ja mene sitten jos koet tarvetta tollaselle kurssille. Uskon että saat näin euroillesi paljon parempaa vastinetta
  3. #3
    Noille EAK-kursseille ei kannata ihan kylmiltään lähteä.. paras olisi että ajokokemusta olisi takana, edes muutaman kuukauden, näin niistä saa parhaimman hyödyn irti.

    Autokouluissa ja niiden opetuksen tasoissa on tosiaan eroja, pk-seudulla viime aikoina ajaneiden kannattaa kertoa mitä suosia ja mitä välttää.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  4. #4
    Itse ajoin Haagan autokoulussa. Opetus mielestäni ihan laadukasta. Aika monesta autokoulusta ne lähettää kaikki mp-teorioihin Haagaan ja hintakaan ei ole paha muihin verrattuna.

    edit: hinta...



    Suzuki GSX-R 750 -04
  5. #5
    Itse ajoin a kortin kaisaniemessä autokoulu symppiksessä. Opettajana oli ihan hyvä pitkän linjan motoristi. Hintakin oli vielä suht edullinen. Suosittelen!
    Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
  6.  
  7. #6
    Itse hommasin "ison A:n" Malmin autokoulun kautta. Opetus hyvää ja hinta oli myös OK. Siellä on ainakin auktorisoitu mp-opettaja (joita ei ilmeisesti niin hirveästi PK-seudulla ole). Voin suositella.
    -Scott
    -Kilo Fazeria-