Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Homman nimi on se, että mun pitäisi hakea Suomen Retkeilymajajärjestöstä - SRM ry:stä Hostellikortti.

    Kun on SRM:n jäsenjärjestön jäsen, saa tuosta kortista alennusta.
    Listasta löytyy mm. Suomen motoristit - SMOTO ry.

    Eli saanko tämän jäsenjärjestö edun vain vilauttamalla MotORG Ry:n jäsenkorttia? Jäsenetuinahan on SMOTON jäsenyys, mutta joudunko asiaa mahdollisesti jotenkin todistelemaan?
    Tullakseen vanhaksi ja viisaaksi on ensin oltava nuori ja hullu
  2. #2
    Lainaa (Tuumer @ Kesä. 30 2004,09:07) kirjoitti
    Homman nimi on se, että mun pitäisi hakea Suomen Retkeilymajajärjestöstä - SRM ry:stä Hostellikortti.

    Kun on SRM:n jäsenjärjestön jäsen, saa tuosta kortista alennusta.
    Listasta löytyy mm. Suomen motoristit - SMOTO ry.

    Eli saanko tämän jäsenjärjestö edun vain vilauttamalla MotORG Ry:n jäsenkorttia? Jäsenetuinahan on SMOTON jäsenyys, mutta joudunko asiaa mahdollisesti jotenkin todistelemaan?
    Eiks siinä oo sitä tunnusta? Mulla on ainakin Touringin ja Autoliiton korteissa se SRM-tunnus. Elikkä kyllä se siinä kortissa pitäis olla.

    Lisäys: ja touringissa on smoton ja femankin logot



  3. #3
    Lainaa (jjp @ Kesä. 30 2004,09:13) kirjoitti
    Lainaa (Tuumer @ Kesä. 30 2004,09:07) kirjoitti
    Homman nimi on se, että mun pitäisi hakea Suomen Retkeilymajajärjestöstä - SRM ry:stä Hostellikortti.

    Kun on SRM:n jäsenjärjestön jäsen, saa tuosta kortista alennusta.
    Listasta löytyy mm. Suomen motoristit - SMOTO ry.

    Eli saanko tämän jäsenjärjestö edun vain vilauttamalla MotORG Ry:n jäsenkorttia? Jäsenetuinahan on SMOTON jäsenyys, mutta joudunko asiaa mahdollisesti jotenkin todistelemaan?
    Eiks siinä oo sitä tunnusta? Mulla on ainakin Touringin ja Autoliiton korteissa se SRM-tunnus. Elikkä kyllä se siinä kortissa pitäis olla.

    Lisäys: ja touringissa on smoton ja femankin logot
    Tässä MotORG:in kortissa ei tota SRM:n logoa ole, takana on yhteistyössä olevat yritykset ja järjestöt, jossa tuo SMOTO on.

    No pitää kait käydä myöhemmin kokeilemassa ja tuoda toimistotäti vaikka tänne .ORG:in sivuille...
    Vaikka tuskin tuo sellaista kauheaa byrokratiaa on.

    Olen kyllä jäsen muissakin jäsenjärjestöissä, mutta jäsenkorttia ei vaan löydy mistää. MotORG:in kortti taasen on hyvässä tallessa lompakossa.

    edit:kirotus virhe.



    Tullakseen vanhaksi ja viisaaksi on ensin oltava nuori ja hullu
  4. #4
    Kävin hakemassa sen hostellikortin ja alennuksen sain MotORG:in korttia näyttämällä.
    (5e säästi)
    Tullakseen vanhaksi ja viisaaksi on ensin oltava nuori ja hullu
  5.  
  6. #5
    Lainaa kirjoitti
    Kävin hakemassa sen hostellikortin ja alennuksen sain MotORG:in korttia näyttämällä.
    (5e säästi)
    SMOTOn alennuksiin on oikeutettu kun on jäsenkortissa SMOTOn logo. Näin ollen tuota SRM:n logoa ei erikseen tarvita tuossa kortissa.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."