Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
  1. #1
    Hämeenlinnanväylällä moottoripyörällä 188 kilometriä tunnissa kaahannut mies puhalsi 1,38 promillea. Liikkuva poliisi pysäytti noin 50-vuotiaan miehen Nurmijärven kohdalla lauantaina neljältä iltapäivällä. Miestä odottaa syyte sekä törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta että törkeästä rattijuopumuksesta. HS 28.6.2004

    Että sillee...
    - etsä tiedä kuka luulen olevani -
  2. #2
    Joku halus lisää haastetta pyöräilyyn!!
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #3
    Ja minä kun en juo pulloakaan olutta jos olen mopolla liikenteessä. Sillä oli varmaan Nokian renkaat ... mites se mainos lause menikään "Nokian renkaiden turvallisuus saattaa aiheuttaa tarvetta hakea jännitystä äärimmäisistä teoista"
  4. #4
    ObiVanKenobi
    Ei hyvä ollenkaan..taas saatiin jussina täällä Lahden suunnalla esimerkki mitä rattijuoppo voi pahimmillaan aiheuttaa, tosin se oli autolla, mutta kuitenkin..prkl!
  5. #5
    Huhhuh! Onneksi ei kellekään sattunut mitään...
  6. #6
  7. #7
    vittu
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
  8. #8
    On hetkiä jolloin hävettää olla motoristi... kiitos tuollaisten tampioiden!!!
    Ai miten niin idioottimainen?!
  9. #9
  10. #10
    Äly hoi älä jätä... jestas mikä idiootti

    Toisaalta alkaa väkisinkin hymyillyttämään miettiessä tilanteen mahdollisia aiheuttajia:

    A) Vaimon taukoamaton nalkutus mökillä = karkuun!

    B) Mökkipilsneriä siemaillessa muistunut kaupunkikotiin päälle jäänyt uuni = prkl!

    C) Kesäloma alkaakin vasta seuraavalla viikolla ja pomo herätellyt äijän krapulaunilta = oho, sori!

    Jep, tulishan näitä, tyydyn vain toteamaan kuskin olleen häpeäksi motoristi-yhteisölle!
    It´s better burn away than fade away
  11. #11
    Ei jumaliste! todelline extreme-pyöräilijä. Täysin aivoton.
    Itsellä ei tulisi mieleenkään. En uskalla kankkuspäissänikään edes vilkuilla pyörän suuntaan, saatikka sitten kännissä.
    ...while I'm working, 'am working on the road...
  12. #12
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Voi Jeesus
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  13. #13
    ...telu

    Mulla meni tuo Lahdessa käynyt onnettomuus ohi silmien. Kävikös siinä niin, että rattijuoppo ajoi naisen päälle ja nainen kuoli, vai mites se meni?

    Pari kertaa olen joutunut ajamaan pyörällä krapulassa, jumalauta että pelotti, olin varma että kuolema tulee... Kännissä ajaminen kuitenkin taitaa olla toisin, mikään ei pelota ja tytöt tykkää rohkeista miehistä...

    Onkohan tämä sitä Lyly R:n ajamaa tasa-arvoa liikenteessä, kun ei rekisterikilven eteen laittaminen onnistu, tulee osa porukasta vastaan ja alkaa ajelemaan kännissä moottoripyörällä?
  14. #14
    Lainaa (Northern_lights @ Kesä. 29 2004,07:26) kirjoitti
    Mulla meni tuo Lahdessa käynyt onnettomuus ohi silmien. Kävikös siinä niin, että rattijuoppo ajoi naisen päälle ja nainen kuoli, vai mites se meni?
    Itse itseäni sivistäen: Lahden tapauksen kuski on näemmä päässyt vapaalle jalalle (toistaiseksi), yllätys kuitenkin oli kuskin ikä (19) ja sukupuoli (N).
  15. #15
    ko mopoilija oli ilmeisesti laittautunut juhlakuntoon kaikin tavoin ennen pyöräilyä...varmalla mm. kuivannut hiuksensa mikroaaltouunissa
  16. #16
    Lainaa (Northern_lights @ Kesä. 29 2004,07:26) kirjoitti
    Onkohan tämä sitä Lyly R:n ajamaa tasa-arvoa liikenteessä, kun ei rekisterikilven eteen laittaminen onnistu, tulee osa porukasta vastaan ja alkaa ajelemaan kännissä moottoripyörällä? *
    Sita juuri, kylla on korkea aika motoristienkin kantaa kortensa kekoon tasa-arvon toteuttamiseksi. Viela on pitka tie kuljettavana etta paastaan samoihin tuloksiin kuin teinit jotka ojaan ajamalla tappaa saman tien puoli tusinaa mukana ollutta kaveriaan. Ehka ratkaisuna olis joku laajennettu sivuvaunuhassakka, etukilvin tietysti seka airbagilla varustettuna, varsin nappara vekotin tielta suistuttaessa.

    Ja taa on sitten sita hyodytonta lassyttamista..vai huumorintajua..missaan nimessa ei molempia, sentaan..
    Oderint, dum metuant.
  17. #17
    nythän mää hokasin,miäshän oli 5-kymppinen,siis vaari kun taas vastaavasti allekirjoittamaton ,krhmmm...pariakin vuotta vaille.Siis:Herkästi polkee vaari,vaarilla on jaguaari.Etukumi menee littuun,vaari lentää hevonv....n.
  18. #18
    On se kumma ku sitä pyörää ei tajuta jättää kotiin ku lähetään nappaamaan. Eihän sillä kännipäällä niin väliä mutta on hyvä pyörä vaarassa.
    There shall in that time be rumors of things going astray, and there shall be a great confusion as to where things really are, and nobody will really know where lieth those little things with the sort of raffia-work base, that has an attachment.

    At that time, a friend shall lose his friend's hammer, and the young shall not know where lieth the things possessed by their fathers that their fathers put there only just the night before, about eight o'clock.
  19. #19
    Lainaa (namo @ Kesä. 29 2004,14:04) kirjoitti
    On se kumma ku sitä pyörää ei tajuta jättää kotiin ku lähetään nappaamaan. Eihän sillä kännipäällä niin väliä mutta on hyvä pyörä vaarassa. *
    Itsellä pointtina on vaarassa olevat sivulliset ihmiset

    Mopottimia on kaupat pullollaan, hyviäkin...
  20. #20
    Kuka sitä ny selvinpäin tommosia nopeuksia uskaltaa ajaa
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  21. #21
    Lainaa (Siipiveikko @ Kesä. 29 2004,14:24) kirjoitti
    Kuka sitä ny selvinpäin tommosia nopeuksia uskaltaa ajaa * * *
    No ei kukaan. Kyllähän se niin menee, että kossupullolla pyörä käyntiin ja toisella liikkeelle, ylinopeuksiin juodaan pirtua tai pontikkaa tarpeen mukaan.
  22. #22
    Lainaa (Northern_lights @ Kesä. 29 2004,14:43) kirjoitti
    Lainaa (Siipiveikko @ Kesä. 29 2004,14:24) kirjoitti
    Kuka sitä ny selvinpäin tommosia nopeuksia uskaltaa ajaa * * *
    No ei kukaan. Kyllähän se niin menee, että kossupullolla pyörä käyntiin ja toisella liikkeelle, ylinopeuksiin juodaan pirtua tai pontikkaa tarpeen mukaan.
    Joo, noilla eväillä saa muuten motaristakin yllättävän mutkikkaan *, vaikka taajama-alueella saa paremmat kiksit tenupäiten ajamisesta



    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  23. #23
    Sillälailla! Onko suomalaiset ottaneet asiakseen suorittaa tankojuopumuksen maailmanennätyksen?

    ...silti mua EI hävetä pätkääkään olla motoristi! Ei oo meinaan jonkun idiootin tempaukset minun vastuullani... *

    Edit: PS. Lahden rattijuoppo pääsi juu vapaalle, koska syytä pitää tutkintavankeudessa heputarta ei ollut. Keissihän oli vesiselvä: kuski ei.



  24. #24
    Lainaa (duracl @ Kesä. 29 2004,15:21) kirjoitti
    Sillälailla! Onko suomalaiset ottaneet asiakseen suorittaa tankojuopumuksen maailmanennätyksen?

    ...silti mua EI hävetä pätkääkään olla motoristi! Ei oo meinaan jonkun idiootin tempaukset minun vastuullani... *

    Edit: PS. Lahden rattijuoppo pääsi juu vapaalle, koska syytä pitää tutkintavankeudessa heputarta ei ollut. Keissihän oli vesiselvä: kuski ei.
    Niinhän se tietysti on, että idioottien tekemiset eivät ole minun vastuulla, mutta noiden tekemisien vaikutukset ulottuvat myös meikäläiseen ja maihin kaikkiin, valitettavasti
    Kawasaki GT750 P1 -82
    Kawasaki GPZ750 Turbo E2 -86
  25.  
  26. #25
    Lainaa (duracl @ Kesä. 29 2004,15:21) kirjoitti
    ...silti mua EI hävetä pätkääkään olla motoristi! Ei oo meinaan jonkun idiootin tempaukset minun vastuullani... *

    Edit: PS. Lahden rattijuoppo pääsi juu vapaalle, koska syytä pitää tutkintavankeudessa heputarta ei ollut. Keissihän oli vesiselvä: kuski ei.
    Noinhan sen Lahden tapauksen laita tais todellakin olla, turhaa pitää tutkintavankeudessa kun ei syytä ole.

    Ei muakaan hävetä olla motoristi, en näe mitään syytä moiseen. Ei mua hävetä ajaa autollakaan, vaikka rattijuopumuksista saa lukea vähän väliä...