Katso äänestykset tulokset: Nouseeko lapanen kanssamotoristeille? - miksi ei nouse???

Äänestäjät
1306. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä aina!

    1016 77,79%
  • Ei aina

    277 21,21%
  • Ei ikinä

    13 1,00%
Sivu: 3 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 280:sta
  1. #61
    Yritän moikkailla aina kun huomaan, tosin kyydissä istuskellessa käy usein niin etten huomaa...
    Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
  2. #62
    Lapanen pystyyn, aina kun mahdolista *
    minä
  3. #63
    Olen yrittänyt moikata kaikille vastaantuleville ja takanaoleville, mutta totta se on ettei aina pysty kättään nostamaan. Silloinkin yritän jollakin tavalla huomioida toisen motoristin, päätä nyökkäämällä tai jotenkin muuten. Kävin tuossa vastikään reissussa ja motarillakin moikkailin kaikille, vaikka ei se helppoa ole alkaa viittomaan 120 vauhdeissa. * On ollut kyllä mukava huomata miten monet morjestavat myös takaisin. Valitettavasti on kyllä samalla todettava, että suurin osa niistä jotka eivät takaisin tervehdi ovat istuneet juuri H-D:n päällä. * En tiedä mistä sekin sitten johtuu, mutta sen huomion olen tehnyt minäkin. Kaikenkaikkiaan olen kuitenkin saanut lämpimän vastaanoton tämän harrastuksen (tai elämäntavan) pariin.
    Kävinpä tuossa päivänä eräänä tankkaamassa kaverini kanssa ja odottelin siinä että ystäväni saa tankattua. Pihaan tuli myös pari muuta motoristia tankille ja molemmat ajoivat parkkiin suoraan viereeni vaihtamaan kuulumisia, kun eivät suoraan mittarille päässeet. En muista äkkiseltään milloin olisi kotilokuljettajat tulleet haastelemaan niitä näitä huoltiksella. Korkeintaan murahtaavat vain, että "tästä mitään bensaa saa, mittari on rikki".
  4. #64
    Kyllä yritän jumpata parhaani mukaan
    ai?
  5. #65
    Totta kai moikataan.

    Mielenkiitosia on risteyskohtaamiset: Ensin ootellaan valoissa käsi kytkimellä ja kytätään, joko toinen moikkas. Jos ei, niin sitten kun valo vaihtuu nyökkäillään niin, että nikamat paukkuu, kun kädet on säätimillä.

    Mites, käskettekö kyytiläisen moikkaamaan, kun otatte jonkun taakse istumaan? Entä korvaako kyytiläisen tervehdys kuskin elehtimisen?
  6. #66

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jul 2004
    Jyväskylä
    Kyllä tuota räpylää tulee heiluteltua suhteellisen ahkerasti. Kaupungissa kurvaillessa kauniit naiset saattavat viedä huomiota sen verran, että kanssamotoristeja ei huomaa..
    Olet, jos ajat..!! Ajat, jos et..!!
  7. #67
    Lainaa (yartsa @ Heinä. 20 2004,02:19) kirjoitti
    Mielenkiitosia on risteyskohtaamiset: Ensin ootellaan valoissa käsi kytkimellä ja kytätään, joko toinen moikkas. Jos ei, niin sitten kun valo vaihtuu nyökkäillään niin, että nikamat paukkuu, kun kädet on säätimillä.
    Muahahahaha Aamupäivän parhaat naurut (vaik heräsinkin just 0.5s sitten), noinhan tuo menee!

    Lainaa (yartsa @ Heinä. 20 2004,02:19) kirjoitti
    Mites, käskettekö kyytiläisen moikkaamaan, kun otatte jonkun taakse istumaan?
    Kylkyl



    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  8. #68
    nykyään nousee lähes aina, jos ei muuten niin nyökkäys *

    eilen sattui kiva tapaus, kun itse olen tällainen aloitteleva tessulla ajava, kas kummaa, pyörä sammui risteykseen.. takana tulee ihan oikea motoristi * ja kun pääsen taas liikkelle ja käännyn kohta seuraavasta risteyksestä, niin tulee takana tulevalta oikeen reilusti räpylää. kyllä piristi valtavasti! tuli tunne, että joukkoon kuulutaan, vaikka onkin tyttö, aloittelija ja kevari alla *
  9. #69
  10. #70
    Aina sitä kyl koetetaan nostaa lapasta vaiks vähän myöhäs ja toinen on menny jo....
  11. #71
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Hyvin huomaa että kausi on ohi omalta osalta, olin tänään nimittäin päiväkävelyllä kun vastaan ajoi motoristi kikottimellaan - meikäläinen kävellessäkin morjesti ihan vanhasta refleksistä ja kyllä mopoilijallakin lapanen nousi takas
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  12. #72
    Jep, kyllä lapanen heilahtaa aina kun osuu lajitoveri näkökenttään.

    Kuten kaikilla, välillä tulee kurkittua muualle ja pääsee joku livahtamaan morjestamatta.
  13. #73
    Jos vaan näen ajoissa, niin lapanen nousee korkealle tulee hyvä mieli..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  14. #74
    Tottakai sehän kuluu tämän harrastuksen kuvioihin
    Jospa onkin niin, että elän vain kerran... *

    Honikka CB 1300SA -05.
  15. #75
    Periaatteessa aina, mutta oikein tiukassa paikassa ei vaan kykene, esim nuo kuuluisat siniset valot kiinni pe****ssä...sori
    ...reikä päässä hyvä tulee...
  16. #76
    Aina nousee! Jos on kädet kovin varattuja hallintalaitteiden kanssa, niiin sit kuiteski pää heiluu.
  17. #77
    Ikäville tai muuten vain mulkuille ei jaksa morjestalla,mutta muuten kyllä,joillekin jopa jalalla.
    Miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.
    eimihikaa.com
  18. #78
    Aina nousee lapanen, kun vaan huomaa toisen, välillä huomio ihan muualla ja jää nostamatta.. mut 99% jokatapauksessa..

    Ja .ORG! tyyliin toki...
    --
    Niklas Westerstråhle
    Hayabusa '03
  19. #79
    totta mooses
    Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.
  20. #80
    tottaki ainaa!! ei ihme...
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
  21. #81
    Kuinka usein moikkailete piikkikuskeille? Sydäntä lämmitti pari kesää sitten kun ajelin tigerilla mökille, tuli 6 pyörää vastaan ja kaikki moikkas! Siitä hämmentyneenä meinasin ajaa ojaan ja kun olin selvinnyt shokista, niin armottomat huiskutukset perään. Mahtoi näyttää typerältä

    Mutta itsellä käsi nousee kaikille 125cc ylöspäin

  22. #82
    Ehkä vain pyöriä on niin paljon nykyään liikenteessä, ettei jengi jaksa ajella lapa pystyssä kovin pitkiä matkoja...

    Kaupungissa tuon heiluttelun voisi vallan lopettaa. Maantiellä noita pyöriä ei hirveästi näekään nykyään...



    Desmo Jugend
  23. #83
    TÖSÖS !
    Ainahan sitä eiku moikataan jos povarissa kerran rekisteriote jossa lukee moottoripyörä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Olkoon mikä häkkyrä sit lystää !

    Mihin vaan pysähdyt mopolla jossa muita motoristeja niin aina jotain pientä juttua . Jossei muuta ku kuulumiset tai kyselyt matkasta . Mielestäni mahtavaaaa upeeta .
    Vähänkään huonompi keli niin kotioväkikin kyselemässä jotteiko palele ??? Kateelliset !!
    Vastaa vaan ettei kauan voi taukoilla jottei ala palella ! Ajaa kun tarkenee aina jos vaan kumi pitää !
    Triumph Tiger 800 XRX

  24. #84
    Joo, mahdollisuuksien mukaan moikkaillaan.
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
  25. #85
    Pääsääntöisesti aina, tosin joskus esim. kustompartojen kanssa epäröin ja joskus en moikkaa, kun on esim. vaihtaminen kesken tms. . Sit semmonen juttu, mitä ainakin ite teen. Moikkaan myös piikkikuskeja sekä joskus ihan mopopoikiakin. Ne on joskus ehkä motoristeja
    Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
    Honda CBF 600S -04
  26. #86
    Lainaa (kokkopa1 @ Huhti. 23 2005,08:48) kirjoitti
    Moikkaan myös piikkikuskeja sekä joskus ihan mopopoikiakin. Ne on joskus ehkä motoristeja
    Kuin myös.
  27. #87
    Olin eilen kruisailemassa ja täytyy sanoa, että en nostanut tassua kellekään.
    Oli meinaan selkä sen verran kipee, ettai voinut irroittaa käsiä tangosta ja jalkojen saanti tapeillekin oli lähes ylivoimaista.

    Pakko oli päästä ajeleen, ku vakuutukset tuli voimaan
    Kaikki paitsi purjehdus on turhaa...
    Liittyi: Elo. 25 2003,16:24
  28. #88
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (tertsunen @ Huhti. 23 2005,09:38) kirjoitti
    Lainaa (kokkopa1 @ Huhti. 23 2005,08:48) kirjoitti
    Moikkaan myös piikkikuskeja sekä joskus ihan mopopoikiakin. Ne on joskus ehkä motoristeja
    Kuin myös.
    Välillä tulee moikattua skootteristeja, mopedistejä, nättiä tyttöjä,
    tai ketä hyvänsä .. ei sillä niin väliä, kun ei siitä käsi kulu ja ainakin
    toistaiseksi olen saanut sen vielä itse liikkumaan.

    Mutta .. asia on niin, että ihan kaiken liikenteesenkeskittymisen
    ohessa ei todellakaan ole tilanteista johtuen mitään mahdollisuutta
    edes huomata kaikkia.. joten sellaisesta ei pidä ottaa nokkiinsa ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  29. #89
    muistakaa vanha viisaus hd jätkät ei uskalla irrottaa käsiä tangost
    tärinän vuoksi vaik hyl nekin joskus erehtyvät moikkaamaan
    rento rehellinen tavallinen motoristi
  30.  
  31. #90
    Heh, tietysti morjestan.
    Sillon kun pyörän sain ja tienpäälle läksin, se oli niin kova juttu.
    Morjestaa muita motoristeja, ihan niinkuin itsekin olis oikea motoristi
    (sillon se itsevarmuus ei ollu vielä ihan hanskassa)
Sivu: 3 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen