Sivu: 1 / 14:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 411:sta
  1. #1
    Vaasan seudun Orggilaiset, onko niitä?
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
  2. #2
    On on! *

    Ainakin yksi... *
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
  3. #3
    No, ei ihan Vaasan seudulta, mutta E-Pohjanmaalta kuitenkin...

    Onkos muita samalta suunnalta ?.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports
  4. #4
    Kun kerran ollaan saatu näin iso porukka ilmoittautumaan niin pitäiskö nyt sitten järjestää jonkunlaiset kokoontumiset?

    Pidetäänkö ensin kokoontumisajot vai lähdetäänkö heti järjestämään Vaasan vastaus Jysärille, Vasuri Vol. 1? *
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
  5. #5
    Minäki oon samaiselta alueelta. Joku miittinki olis kyllä varmaan kiva. Kyllä pohjanmaan alueella suht paljo org-väkeä löytyy ainaki kun selailee tuota "jäsenet" osiota.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  6. #6
    Hep! Nurmoolaasta verta myös mukaan. ORGanisoidutaan mekin
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
  7. #7
    Täältä melkein naapurista Keski-Pohjammaalta...
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
  8. #8
    ja toinen löytyy kans keski-pohjanmaalta....
  9. #9
    Keski-Pohjanmaa ilmoittautuu myös, juuret tosin syvässä Etelä-Pohjanmaassa!
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  10. #10
    ja lisää ihmeisiä keski-pohjanmaalta eli minä ja Mark66. Mukana ollaan jos jotain aletaan järjestää
    Ja eikun menoksi...nykyään vain takapenkin ruusuna...eikä enää edes sitä...siis vain menoksi
  11. #11
    Joopajoo Vaasasta kotoisin. Voisi joskus ajella jonnekin minikokoontumisen merkeissä.
    Itsele olen aktiivisesti mukana Bothnia Slowriders'ien Vaasan tiistai-ajoissa.
    Kunhan ei sada.
    Ei ole vielä tullut hankittua mitään ORG-tunnistetta, joten arvuutellaan kuka kukin on.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  12. #12
    Kyllä mukana ollaan, jos jotain järjestetään...
  13. #13
    Ei me voira olla ainuhia. Lisää nimiä listahan perkeles sentähän. :taituloopuukoostahymiö:
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14. #14
    Meleko hilijaaselta vaikuttaa. Ei tällä porukalla kannata paljo kokoontumista yrittää järkätä, ku puolet ei kuitenkaan pääse tulemaan ja puolet eksyy matkalla.
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
  15. #15
    Teidän täytyy siellä Vaasan suunnalla ruveta mainostamaan vähän tehokkaammin Ei muuta kuin tutuille ja vähemmän tutuille motoristeille pientä vinkkiä sivustosta ja toiminnasta, kyllähän luulisi jo Vaasan kokoisesta mestasta löytyvän jonkun verran porukkaa.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  16. #16
    Asun kyl etelä-suomes mut ainaki kerran viikos tulee käytyy etelä-pohjanmaal...sieltä kotoisin=)

    Miksei vois järjestää jonku vkl-meetingin?!
  17. #17
    Lainaa (Ninuli @ Heinä. 02 2004,12:24) kirjoitti
    Miksei vois järjestää jonku vkl-meetingin?!
    Mulla on ainakin niin kuiva elämä just nyt että vaikka järkättäis miitti puoli kolmen aikaan tiistai yönä jollain bussipysäkillä tulisin sinne varmasti, vaikka muita ei tulisikaan. Taidankin sellasen itelleni järjestää.

    Kyllä pohjanmaan alueella on paaaljon paaaaljon lisää orggilaisia, kunhan vaan möröt ilmoittautuisivat.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  18. #18
    Jo pelkkä ajatus siitä, että *SampySladi* viettää ORG. kokoontumista jossain bussipysäkillä yksin puistattaa. Eli sovitaan joku kiva paikka ja päivä, niin mennään kaffeelle johonki. Joten, ehdotelkaahan jotain kelpo paikkaa ja päivää. Mulle käy käytännössä kaikki arkiehtoot. Paikka varmaan kannattaa valita jostain hieman enemmän keski-pohojammaan suunnasta ku sieltä ilimoottaatu enempi porukkaa ku vaasasta.
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
  19. #19
    Joo kyllä ainakin yksi löytyy vielä täältä sydänvaasasta! Ei meitä kovin paljon näytä olevan. Tai sitten on pohjalaisista ne kaikki ujoimmat liittynyt... *
    Kyllä jos aikaa löytyy ja pääsee vakuutus yhtiön kanssa sopuun (uus mopo alle..) niin vois vaikka paikalle.
    Tai jotain...
    vanhalla ei paljon ajella...
    Ostetaan gixxun runko jos jollain pyörii pariton sukkalaatin pohjalla
    -98 750 gixu --> -03 zx6r --> kymppikö
  20. #20
    Mikä olisi sopiva paikka? Ehdotuksia? Entäs ajankohta? Joku ilta ensi viikolla?

    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
  21. #21
    Ei pysty! Ei! Jos ei vakkariyhtiö tee jotain ihme temppua! Odotellaan päätöstä/tarjousta lunastukseen menneestä gixxusta.
    olis kyllä haarukassa yks -03 6ärrä edukkaasti... mutta mutta... Ja sitten sieltä tulee varmasti joku ihan naurettava tarjous ekana... Menee V**** varmaan jouluun ennenkuin saa jotain sopua aikaan!
    Mutta voinhan mä tulla maastopyörällä Silloin voi ottaa
    -98 750 gixu --> -03 zx6r --> kymppikö
  22. #22
    Paikka....8tien varrel oleva huoltis...Pilvilinna
    tai jokin muu? Lisää ehrotuksii=)

    Huomen palaan Suomen etelään ja ens kerral maisemis
    ko on noi Kristiinan kesämarkkinat 16-18.7
  23. #23
    Lainaa (SampySladi @ Heinä. 02 2004,17:29) kirjoitti
    Kyllä pohjanmaan alueella on paaaljon paaaaljon lisää orggilaisia, kunhan vaan möröt ilmoittautuisivat.
    Niinpä! Ääni kuuluviin. Mulle passais johkain Vaasan yläpuolelle orggitsufeet...
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
  24. #24
    Jos sopiva ajankohta sattuu, niin voisinpa ajella sinnekin täältä Oulusta. Lomalla varmaan muutenkin tulee Keski-Pohjanmaalla vähän ajeltua kun sieltä oon kotoisin...
  25. #25
    Lainaa kirjoitti
    Mulle passais johkain Vaasan yläpuolelle orggitsufeet...
    kannatan ajatusta ! Vois tulla täältä Keski-Pohjanmaaltakin.
  26. #26
    Kattelin tossa Genimappia ja totesin, että Alahärmään on pitkä matka joka paikasta. Siellähän on huoltsikka siinä kirkonkylän risteyksessä, 19 tien varressa. Muistaakseni Neste, joku lähempänä asuva varmaan osaa kertoa paremmin. Olisko siinä kelpo kaffitus paikka. Ninuli ehdotteli Pilvilinnaa, kellään mitään ideaa, missä ko. paikka sijatsee??
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
  27. #27
    Lainaa (Ile @ Heinä. 08 2004,22:39) kirjoitti
    Siellähän on huoltsikka siinä kirkonkylän risteyksessä, 19 tien varressa. Muistaakseni Neste, joku lähempänä asuva varmaan osaa kertoa paremmin. Olisko siinä kelpo kaffitus paikka.
    Jos nyt puhutaan samasta paikasta niin se on Esso. Koitan selvittää. Paikka sopis ainaki mulle.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  28. #28
    Lainaa (SampySladi @ Heinä. 08 2004,22:53) kirjoitti
    Lainaa (Ile @ Heinä. 08 2004,22:39) kirjoitti
    Siellähän on huoltsikka siinä kirkonkylän risteyksessä, 19 tien varressa. Muistaakseni Neste, joku lähempänä asuva varmaan osaa kertoa paremmin. Olisko siinä kelpo kaffitus paikka.
    Jos nyt puhutaan samasta paikasta niin se on Esso. Koitan selvittää. Paikka sopis ainaki mulle.
    Juu. Essohan se. Oon käyny joskus sumpilla, ja ihan kelpo paikkahan se on...
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
  29. #29
    Pilvilinna tai Pirttilinna...son Långåminnes, mut eiköhän se essoki käy jos joku vaan kertoo tarkemmat ajo-ohjeet
    niin äkkiä sinne sit hurahtaa
  30.  
  31. #30
    Tästä tämä alkaakin...

    Joku huoltis on aika hälyinen paikka meetingille. Tsiikailin tuossa Alahärmän kotosivuja, mites ois vaikkapa Lillbackan hurvittelukeskus eli Mika Salon Circuit Training rata. Enpä ole koskaan siellä kyllä käynyt; onko ketään viisahampia?
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
Sivu: 1 / 14:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen