Sivu: 14 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314
Tulokset 391:stä 411:een 411:sta
  1. #391
    Työt loppuu 17 pintaan joten menee muutaman minuutin yli ennenkuin kerkeän paikanpäälle
  2. #392
    Joo, eiköhän sitä muutaman minuutin ehdi odottelemaan
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  3. #393
    No oottekos te tänään ajelemassa? Ite ajattelin kunhan täs hetki on vierähtäny (päätä särkee :P)
    Trying is the first step towards failure
  4. #394
    Tänään ehtis tääkin ja/tai mahdollisesti huomenna?
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
  5. #395
    Moikkelis. Reggasin just itseni näille sivuille lähinnä tän topikin takia

    Paikallinen ajoseura olisi paikallaan ja mitä olen pari kertaa tätä lukenut yleinen ongelma on, että:
    - joku ehdottaa aikaa.
    - #2 sanoo että joo mikä ettei tai aika b) tai aika c).
    - #3 sanoo samat paitsi a) ja c) ei käy mutta b) tai d) käy.
    -> kaikki se8

    Kävin tänään La abc:llä klo 17.02 ja en nähnyt ketään, niin vetäisin yksikseni jonkun 160km siivun mutkateitä pitkin (Runsor-Vöyri-Djupsund-Maxmo-Vaasa). Mikäs siinä, mutta ihan kiva olisi tavata uusia naamoja! Saattoi tietysti olla, että paikalla oli 25 tai 5 mopoa ja mä olin yksinkertaisesti myähässä.

    Ehdotan että ajeluiden alkuperäinen ehdottaja keräisi nippuun saamiaan vastauksia ja kertoo kaikille muille onko hänen mielestään kukaan tulossa paikalle Itselleni huominen on vähän paha, mutta iltapäivä sopisi. Aamulla kivistää päätä ja illalla muita juttuja. Ehdotan:

    - Kello 15 Sunnuntaina @Vaasan ABC liikennemyymälä
    - mopot parkkiin vastapäätä kahvilan "terassia" (talon takana)
    - tyypit notkumaan siihen terassin penkeille, vapaavalintainen virvoke kourassa.

    Siinä muita (tai minua) odotellessa voi ryystää kaffet ja jutustella jos on seuramiehiä kuten minä. Tuntomerkit: pitkä ja vaalea nahkaan verhoutunut kaiffari naurettavan värisen pyärän selässä. Näkyy ja kuuluu. Se kuka ehdottikaan sunnuntaita alunperin voisi keräillä aikatoiveita ja sitä oliko kukaan tulossa...
  6. #396
    kurwaan: Samaan oon kiinnittäny huomiota.

    Tuo huominen aika vaikuttais aikasta soppelilta. Koitan vielä saada Böllinkin taivuteltua..
    Jos näkyy candylila modattu metelijammu ja musta katupaavo niin ne ollaan me
    Edittiä: Alustavasti varmistettu Bölliltä osallistuminen..
    Viimeksi muokannut: Mouru; 14.09.2013 klo 23:43.
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
  7. #397
    Joo, huominen aika on myös mulle OK.
    Kurvailen sinne tuolla perus-FZ6:lla
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  8. #398
    Liittyi Jan 2013
    Etelä-Pohjanmaa / Pohjanmaa
    he, en kerkee tänä, mutta hyvä ajo
  9. #399
    Mukana ollaan! Alla keltamusta amppari-honda..
  10. #400
    Saatan töihin lähtiessä käydä paikalla keltasella automobiililla jos sallitte Ei viitti pyörällä lähtee ku yöhön asti työvuoro, vois olla vähä viilee kotimatka :P
    Trying is the first step towards failure
  11. #401
    Kiitos kaikille, oli tosi mukavaa !
    Tää vois tulla uudestaankin jos huolitte vielä joukkoon..
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
  12. #402
    Lainaa Mouru kirjoitti Katso viesti
    Kiitos kaikille, oli tosi mukavaa !
    Tää vois tulla uudestaankin jos huolitte vielä joukkoon..
    Gr8 success!
    Paikalla oli vajaa kymmenen lupsakkaa mopedistia, samaan aikaan, samassa paikassa. Mielestäni mainio kruisailu & touringtahti ja kaikin puolin menestyksekäs reissu. Hyvästä reitistä kiitos paikallisille heinähatuille!

    Seuraavalle kerralle taidan pukea jotain kaveriksi puvun alle, alkoi tulla paluumatkalle raitis. Onneksi on kahvalämppärit.
    Hieno laji! ( xv/fzs/rr )
  13. #403
    Jeps, mukavaa kruisailua ja sopiva ajokauden lopetus, pyörässä tuli ensihuollon kilometrit täyteen joten seuraava ajelu on R.M. Heinon huoltoon ja jäänee samalla sinne talvisäilöön.
  14. #404
    Sunnuntaina en prkl kerinny paikalle, mut löytyskö täältä vielä ajoseuraa, vaikka perjantaille ku näyttää parasta säätä? Tai vaikka huomiselle ku silleki luvataan ihan hyvää.

    PS: Olitko muuten maggy eilen (maanantaina) lähdössä yliopiston parkkikselta joskus neljän nurkilla?
  15. #405
    Taisinpa olla koulusta kotia ajat itse 748:lla keltaisella kypärällä ;) ?
    ex: Yamaha XT-125 (150cc)
    ex: Ducati Monster 600 -00
    ex: Ducati Monster 695 -06
    nyk: Ducati 848 -10
  16. #406
    Moro, tuli täs mieleen, että oliskohan tästä vaasan orgilaisista kiinnostuneita lähtemään Tamperelaisten pikkujouluihin vierailemaan? Ite oon todennäkösesti lähdössä ja autossa olis tilaa kiinnostuneille. Oulua ja pk-seutua myöten näyttäis porukkaa olevan tulossa. Lähdetäänkö edustamaan vaasaa?

    Tuossa vielä linkki ketjuun: http://www.moottoripyora.org/keskust...t-la-7-12-2013
    Trying is the first step towards failure
  17. #407
    Vieläkö Vaasas on jollai mopoo alla vai ootteko lykänny jo tallii oottaa kevättä?
    Gsx-r 750
  18. #408
    Vielä ajellaan, Vaasan kauppahallin lämpömittari näyttää +12C

    Vaasan keskustaan on tullut loppusyksyllä uusi parkki moottoripyörille ylätorille Cafe de Parisin eteen , aikaisemmin paikalla oli sallittu pysäköinti polkupyörille. Ajo parkkiin Hovioikeuden puistikon ja Raastuvankadun risteyksen kautta. Nyt on perusteltu syy ajaa pihakatua Rewell-centerin ympäri, pihakadun läpiajohan on kielletty.
    Moottoripyörällä voi tehdä vain kolmea asiaa. Kiihdyttää, jarruttaa ja ohjata. Keskivertomotoristi osaa näistä vain ensimmäisen. Autokoulunopettaja Pohjalaisessa 25.6.2007
  19. #409
    Moi kaikki

    Uutta verta .orgiin ja Vaasaan.
    Onko Vaasassa ajoporukkaa, jonka peesiin voisi liittyä, kunhan kelit alkaa?

    T.Markku
    Yamaha FJR 1300
    ----------------
    Suzuki VS 800
    Honda CBR 1000F
    Yamaha XT 600
    Suzuki VS 750
    Suzuki PV 50
    Tunturi Sport 50

  20. #410
  21.  
  22. #411
    Terve vain kaikille! Hiljaista tuntuu olevan Vaasan seudun foorumilla, nyt uutta boostia ja virtaa tähän touhuun. Ajattelin kysyä olisko porukalla intoa lähteä ajelemaan letkassa Seinäjoen ABC:ltä, perinteiselle Waasa Mc järkkäämälle vappuajelulla 1.5.2016 klo 13:30, tämä siis lähtöaika Vaasan päässä. Seinäjoen päässä letkassa tällä hetkellä 3-5 pyörää ja lisää olisi mukava saada. Lähtöaika voisi olla Seinäjoen ABC:ltä 12:00? Tuossa olisi ajoaikaa puolitoista tuntia pelipaikalle. Ajoreitti voisi olla tietä numero 7200 pitkin Vaasaan. Linkkiä http://www.waasamc.fi/index.php?artikkeli=15
Sivu: 14 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314