Sivu: 3 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 411:sta
  1. #61
    Juu, hokasinkin heti kun olin jo painanut nappia...

    Sorry.
    VI TRIMMAR INTE
  2. #62
    Torstaina 29.7 sopii hyvin, pukkas nimittäin työkeikan Vaasaan, ja Power Park on takastullessa melekeen matkan varrella
    Akseli Kitka
  3. #63
    Onko se sitten tuo Pit Lane Cafe, minkä edessä tahi sisällä kohdataan?
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
  4. #64
    Eli siis suomeksi, huonolla suomella, onko se se paikka siinä sisämikroautoradan kanssa samassa rakennuksessa vai öö missä? Siinä edessä on ainaki näkyvä paikka ja parkkiruutuja johon mopot sais. Aijaa, että siis mopojen sopiminen alueelle ei ole ongelma?!
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  5. #65
    Varmaankin juuri se sisämikroradan vieressä. Emmä oo sielä ikinä käyny, netistä vain katoin, että toi vois olla sopiva paikka.
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
  6. #66
    En pääsekkään, valitettavasti, olis ollut kiva tulla!!!!



  7. #67
    Mä ja kaveri saatetaan vähän myöhästyä, ko mullon joku lekuri. Mut yritettään saapua kyllä paikalle.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  8. #68
    katsotaan, voisinpa tullakin... mikäs se klo aika oikein oli ?
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
  9. #69
    Klo 18.00!!
  10. #70
    Vaasasta starttaa tämä myös...
    Poweriin --> 1800
    -98 750 gixu --> -03 zx6r --> kymppikö
  11. #71
    Kissinviikset...tähän aikaan vielä töissä...tässä enään mihinkään ehdi... ..mutinaa....
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  12. #72
    Tunnustaa olevansa vellipersepetturiraukka
    Ei tullut tämä paikalle vaikka lupasi. olikos siellä ketään.
    -98 750 gixu --> -03 zx6r --> kymppikö
  13. #73
    Olihan meitä sielä 12 kappaletta. Varsin mukava miitinki oli. Kaffia juotiin ja höpistiin.
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
  14. #74
    Niih. Tulihan siellä käytyä eilen vaikka vähän myöhässä Mark66:n kans tultiin paikalle. Oli sellainen pieni...öööö....viive tuossa välillä siniasuisen miehen muodossa... No, sellaista sitä joskus sattuu.

    Mitäs mieltä ootte, pitäiskö perustaa tuonne yksityisfoorumien puolelle oma pohojammaalaisten voorumi? Jos siellä sitte ne ujommatkin uskaltais tulla ulos jäyhästä kuorestaan * Oisko ideaa??
    Ja eikun menoksi...nykyään vain takapenkin ruusuna...eikä enää edes sitä...siis vain menoksi
  15. #75
    Kannatetaan!!
  16. #76
    Anomus vetämään!

    Mitenkäs tämä Pohjanmaa rajataan? Onko se vaan notta E-P, K-P ja P-P? Ja tietenkin Kustkanalen, eli pelkkä Pohjanmaa . Tietäis modet, miten otsikoida priva houkuttelevasti...
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  17. #77
    Voihan ny kekkula sentään kun ei päässyt tulemaan. Joku v***pää jarrutteli botniaringillä päivällä etupalat loppuun. Ei siinä sitten kehdannut tulla jarruttomalla... juup, seli seli..

    Kannatan ehrottomasti sitä pohjanmaa voorumia
    Komiaa tuloo oltua kun tietää miston kotoosin!
  18. #78
    Lainaa (marza @ Heinä. 30 2004,15:44) kirjoitti
    Tietäis modet, miten otsikoida priva houkuttelevasti...
    Kysyin tota siinä kaffepöyrässä ja osa oli ainakin sitä mieltä, että ei olisi hyvä piilottaa sitä mihinkään salavoorumiin. Että uudetkin löytäis/uskaltais tulla ja ilmottautua.

    Jos nyt tommosta kuitenki ruvetaan kyhäämään niin eikö pohjanmaan alueen otsikoinnin kuuluis olla jotain tyyliä "Tuu tänne, täälä saat ehkä puukoosta." Kuitenki ehkä vähän positiivisemmas mieles.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  19. #79
    Juu, Sampysladi kirjoittaa järjen sanoja. Vois pitää pari kokoontumista vielä, että saadaan lisää porukkaa tutuksi. Meitä oli kuitenkin vain 12 tyyppiä paikalla ja pohjanmaan seudulta löytyy varmasti enemmän halukasta porukkaa osallistumaan. Nyt vaan kun keksitte pohjanmaan alueelta hyvän kaffipaikan, niin ilmotelkaa tänne riittävän ajoissa, koska mennään ja minne, niin porukka kerkee valmistautua matkaan lähtöön. Olis mun mielestä ihan hyvä, jos kaffipaikkoja löytyis eripuolilta pohjanmaata, on kuitenkin aika laaja alue.
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
  20. #80
    Jos kiinnostusta löytyy vois kenties järjestää yhteisen illanvieton elokuun lopus tai syyskuus esim teemana "ajokauden päättäjäiset"...
  21. #81
    Mukana
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
  22. #82
    Hep mukana! Just tässä muutenjin vietän iltaa Karmassa Seinäjoella.

    Ediit: Se k-kirjain on muuten on J-kirjaimen vieressä. Älkää painako sitä ku yritätte painaa sitä toista. Tai taa olla jysäri huomenna. =) =) =)



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  23. #83
    mukana myös
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
  24. #84
    Toi salasanan hankkiminen on kyllä kynnyskysymys, tulin sitä itsekin tuossa miettineeksi...pohojalaaset eivät yleensä mitään salaseuroja ole pitäneet. Pääasia, että erotuttaisiin jotenkin porukasta ja että viesti häppeningeistä kulkisi. Tämäkin topicci kuitenkin valuu ylös-alas ja sitä saa metsästää kuin sitä neulaa sieltä heinäsuovasta. Mutta hei, onko tuolla privapuolella pakko olla foorumin salasanalla suojattu ? Voihan sinne kait laittaa foorumin ilman salasanaakin...vai voiko?
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  25. #85
    No on vain
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  26. #86
    Eihä kukaa oo jääny tulvien alle? Onneks ny näyttää
    jo lupaavammalta sateitten suhteen...Munst tän kesän sadekiintiö o jo täpötäys....huokaus...eiku hymyä huulee
  27. #87
    Miten olis kokooontuminen tuossa 10.8 jalasjärven ABC:lla kaffittelu ? klo 18.00 ?? +- 15 min ?? jos saatais vähän enemman porukkaa tällä kertaa ??
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
  28. #88
    Tuohan kuulostaa ihan hyvältä. Saako porukkaa kasaan näin lyhyellä varoitusajalla?
    Komiaa tuloo oltua kun tietää miston kotoosin!
  29. #89
    Voisin tällä kertaa tulla, kun olen vielä maisemissa ja pyörä ajossa...
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
  30.  
  31. #90
    Ei kykene. Iltavuoro
    ...en oo koskaan voittanu mitään, mutta NYT on semmonen kutina että...
Sivu: 3 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen