Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Ylläpitoa olen jo aikani kiusannut sähköpostitse eikä ratkaisua ole löytynyt.

    Foorumin yläreunassa lukee "kirjautumisen" jälkeen: "tervetuloa vieras" (pitäisi lukea tervetuloa Flamen)

    Alareunan nimilistasta kylläkin löytyy mun "Flamen" tunnari:

    66 vierasta, 92 Orggilaista ja 6 Anonyymi(ä) Jäsen(tä) [ Näytä koko lista ]
    .......Köpi >Insane >vahvajussi >Diapam >bubblefaerie >Kalpa >tutanhamon > Flamen >Ytsför >Väisänen >FJ20 >anttari >Epimetheus >-RD- >DoubleTwin >-Artsi- >Kawamaki .......

    Kokeilin toisellakin tietokoneella ja sama juttu.

    Kokeitu siis Mozilla Firefox 0.8:lla: tyhjensin cookiet, cachen & historian ja varmistin et cookiet ovat päällä. mut ei...
    Kokeilin myös Nescape 7.1:llä ja sama juttu sillä.

    Testasin kirjautumista myös iconboardin omassa foorumissa mut siellä homma tyssää ihan samalla tavalla.

    Mikähän asetus vois noissa selaimissa aiheuttaa kirjautumisongelmat?
    Muut foorumit toimivat ongelmitta mut joku tässä iconboardin foorumissa nyt ei tykkää mun Firefox/netscape selaimista tai niiden asetuksista.

    Koneelta löytyy Nortonin virustorjunta mut ei aktiivista ohjelmallista palomuuria(rautapalikka kylläkin).

    Internet explorerilla kirjautuminen menee heittämällä sisään?!?!! ...mut IE:tä en ala käyttää!!

    Olisko jollain ollut alussa samoja ongelmia? Mitä vois vielä kokeilla? Itseltä alkaa keinot ja mielikuvitus loppua...

    ---
    Flamen
  2. #2
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Itselläni käytössä kokoajan Netscape 7.1 ilman mitään ongelmia, tämäkin viesti on netscapella kirjoitettu. Mozillan ja Netscapen ydinhän on sama joten useinhan netscapessa ja Mozillassa on samat ongelmat.

    Foorumia olen testannut sekä windowsilla että linuxilla netscapeilla, mozillalla ja operalla - sitten toki winkkarilla IE:llä. En saa replikoitua tuota sun vikaa Mulla tässä toimii ihan loistavasti kaikilla selaimilla.

    Rautamuuria mulla täällä himassa ei ole, winkkareissa muurin virkaa hoitaa Sygaten ilmainen muurisofta ja linuxeissa jauhaa iptables.

    Foorumissa jos joku näkyy aktiivisena käyttäjänä listassa niin se ei paljoakaan meinaa, tuossa listassa näkyy kaikki käyttäjät jotka ovat olleet onlinena viimeisen 15 minuutin aikana, eli myös ne jotka ovat jo poistuneet...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  3. #3
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 11 2004,11:09) kirjoitti
    Foorumissa jos joku näkyy aktiivisena käyttäjänä listassa niin se ei paljoakaan meinaa, tuossa listassa näkyy kaikki käyttäjät jotka ovat olleet onlinena viimeisen 15 minuutin aikana, eli myös ne jotka ovat jo poistuneet...
    niin eli jollain tapaa mun kirjautuminen onnistuu mut se ei vaan pysy sekunttiakaan voimassa...
    Olisko lisää vinkkejä kellään?

    ---
    Flamen
  4. #4
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Guest @ Kesä. 14 2004,11:36) kirjoitti
    niin eli jollain tapaa mun kirjautuminen onnistuu mut se ei vaan pysy sekunttiakaan voimassa...
    Juurikin noin.

    Lainaa kirjoitti
    Olisko lisää vinkkejä kellään?
    Muuta en osaa sanoa kun veikkaan vieläkin että sun selaimien suojaus- tai keksiasetuksissa on jotain mikä tuon blokkaa.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  5. #5
    hmmm...vanhalla Operallakin näkyy sisäänkirjautuminen onnistuvan normaalisti mut ei vaan millään noilla Mozilla pohjaisilla selaimilla. Eikö tosiaan kukaan muu ole törmännyt vastaavaan ongelmaan?

    Eväste- ja suojausasetuksiahan esim. tossa firefoxissa ei kummoisesti ole, jospa joku ystävällinen firefox(0.8) käyttäjä vaikka kertoisi millä suojaus, keksi ja cache asetuksilla sisäänkirjautuminen hänellä toimii?
    VULCAN: in Roman religion, god of fire, particularly in its destructive aspects as volcanoes or conflagrations. His worship was very ancient, and at Rome he had his own priest (flamen). His chief festival, the Volcanalia, was held on August 23 and was marked by a rite of unknown significance: the heads of Roman families?
  6. #6
    Kokeilin kirjautumista IE 6.0.2, Netscape 6.0 ja Opera 7.23 selaimilla, kaikilla onnistui oikein hyvin.
  7. #7
    Lainaa (Flamen @ Kesä. 16 2004,14:39) kirjoitti
    hmmm...vanhalla Operallakin näkyy sisäänkirjautuminen onnistuvan normaalisti mut ei vaan millään noilla Mozilla pohjaisilla selaimilla. Eikö tosiaan kukaan muu ole törmännyt vastaavaan ongelmaan?

    Eväste- ja suojausasetuksiahan esim. tossa firefoxissa ei kummoisesti ole, jospa joku ystävällinen firefox(0.8) käyttäjä vaikka kertoisi millä suojaus, keksi ja cache asetuksilla sisäänkirjautuminen hänellä toimii?
    Firefox 0.7 ja 0.8 on toiminut aivan default-asetuksella sekä töissä että kotona. Defaultilla tarkoitan siis sitä mikä asennettaessa tulee. Käyttiksinä W2k ja Win XP Pro. Firefox 0.9 en ole kokeillut, kun vasta juuri latasin...

    Keksit sallittu
    Proxy on töissä, kotona ei.
    50MB cache (ei kyllä pitäis tähän vaikuttaa)
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  8. #8
    Päivitin firefox 0.8 -> 0.9 ja edelleen sama vika.
    Sain kuitenkin ongelman ratkaistua "purkkavirityksellä" eli lisäpalikka nimeltään "user agent switcher" ratkaisi sisäänkirjautumisongelman. Tuossa linkki siltä varalta et joku muukin sitä tarvii: http://update.mozilla.org/extensi....uration

    Kyseinen lisäpalikka siis lisää Mozillan tools valikkoon Operasta tutun valikon millä selain uskottelee webbisivustolle olevansa esim. IE, Opera tai joku muu kuin se selain jolla oikeasti surffataan.



    VULCAN: in Roman religion, god of fire, particularly in its destructive aspects as volcanoes or conflagrations. His worship was very ancient, and at Rome he had his own priest (flamen). His chief festival, the Volcanalia, was held on August 23 and was marked by a rite of unknown significance: the heads of Roman families?
  9. #9
    mitään onkelmia en oo minä huomannu ja käytän tuota firefox 0.9:ä, välillä operaa, mutta en koskaan ie:tä.
  10.  
  11. #10
    Mozilla 1.6 ja Firefox 0.9 toimivat default-asetuksilla ilman lisäpalikoilla hienosti. Chätissä uudet "rivit" siirtyvät aina yläreunaan ainakin Firefoxilla, vaan eipä oo häirinnyt.