Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Suzuki GS500E vm- 93. Onko kellään ollut ongelmia takahaarukan vääntymisen kanssa. Tyyppivikako?
    Takaa katsottuna oikea puoli ylempänä, fillari vinossa. Ajettu noin 30 tkm.
  2. #2
    Mulla on -91 mä en ole huomannut tuommoista juttuu... aika ihmeelliseltä kuullostaa. Mitens muilla?
    Onks sulla ollut toi GS:ssä kauan? Meinaan vaan et jos ei ni voihan se olla mällivehje...joku tuupannut vaikka perään???
    Onks siin kauhee heitto verrattuna toiseen puoleen?

    Edit: ainiin mulla on ajettu tosin just vasta sisään reilut 80 tkm



  3. #3
    On tutun pyörä. Itseasiassa kahdellakin tutulla on sama ongelma, toinen tosin vähemmän. Sen pyörän tiedän aivan varmasti olevan kolaroimaton. (niinkuin tämänkin , mutta en 100%) Molemmissa pyörissä on takaa katsottuna oikea haarukan pää ylempänä.
    Kuulin että uudempi versio samasta mallista ja siinä ei ole esiintynyt mitään taipumista. Molemmat pyörät ovat kyllä vähän ajettuja, siksi tulikin mieleen että olisiko ihan joku kasaus ongelma " maanatai päivän sarja" japanin pojalla ja sitten seuraavaan malliin olisi jo tehty parannuksia.
    On se aika paljon vinossa, oli tilannut uuden takahaarukan. Mielenkiinnosta vain kyselin täältä, että onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa.
  4. #4
    Minulla on -90 ja en ole tuota huomannut... hmmm mutta pitäiskö likkojen kanssa kahvilla käydä vähän parkkipaikalla käppäilee ?
    Nenu kohti aurinkoa
  5. #5
    Ex. pyörässä -94 mallissa ei ollut ko. ongelmaa. Outoa ....
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  6. #6
    Tämä taitaa olla virallisin GS500E sivu minkä löysin joten laitetaas tänne pientä kysymystä.

    Ostin tuossa hetki sitten vm.99 olevan GS500E:n. Myyjä kertoi ja rekisteriotteesta käy ilmi, että pyörä on kuristettu 25kW luisteja vaihtamalla.

    Tänään innostuin kurkistamaan kaasarien sisälle, pikausesti avasin ne muoviset kannet kaasarien päältä ja vedin luistit pihalle.

    Tälläset löyty sisältä: Linkki
    Osissa ei mitään varaosanumeroita tai mitään, joten paha mennä sanomaan onko noi kuristetut vai alkuperäiset?

    Itse olen ymmärtänyt, että kuristuksilla ei kierrokset pääse nousemaan kovinkaan korkealle, mutta oma pyöräni kiertää melkotasaisesti aina punarajalle asti, joten. Osaisiko kukaan kertoa onko kuvan luisti kuristettu?

    Myöhemmin syksyllä/talvella olisi tarkoitus käydä vähän tarkemmin koko kaasuttimet läpi, kun pyörä seissyt enemmän tai vähemmän viimeiset kaksi vuotta.
    Viimeksi muokannut: IgNIs; 11.08.2014 klo 20:56. Syy: kuva vaihdettu linkkiin :/
    Suzuki GS500E -99
  7.  
  8. #7
    Vastaan itselleni

    Kuvan luisti on kuristettu. Tilasin itselle kuristamattomat luistit 30€/kpl
    Suzuki GS500E -99