Sivu: 2 / 93:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 2769:sta
  1. #31
    Lainaa (ZR-7herwood @ Heinä. 19 2004,23:48) kirjoitti
    Ja pyörä oli -00 ZR-7 Kawa.

    ... mutta tällaiseen vanhempaan tekniikkaan ...
    Onhan toi jo melko vanhaa tekniikkaa

    Mut joo, pitänee varmaan seuraavan vaihdon yhteydessä kokeilla kun näin paljon kehujia on.



    ...pakokaasuimpulsinaattorilla tahdistettu...
  2. #32
    N.50tkm ajettu pelkästään dieselmoottoriöljyillä eikä tunnu olevan ongelmia.Öljyinä on ollut delvac mx/hp ja neste turbo lx.Vaihtovälit olen pitäny normaaleina.Ainoa häiritsevä seikka on ollut välillä,et hetken öljyvaihdon jälkeen kytkin takkuilee mut vika poistuu muutaman kymmenen kilsan jälkeen.Eli paranee vain vanhetessa.
  3. #33
    Samaa Mobilin MX delvacia tuli tänään ostettua pönttö, siis 4 l.
    Arvatkaas minkälaisen moralisoinnin kohteeks joutuu, kun kyseistä öljyä kertoo moottoripyörään laittavansa.....huoh...
    varaosalikkessä oli myyjä joka tiesi paremmin.
    Meidän keskustelu päättyi siihen, et kaveri sanoi, että sun kytkin sitten loppuu kerralla.
  4. #34
    Takarivistä ääni Neste Turbo LXE:lle. Kyllä toimii vaihteet ylös ja alaspäin kuin ajatus. Kytkin pitää niin hyvin että nokka kevenee vaikka miten hissukseen haluais paikaltaan lähteä
    Ai niin sitä myös Nesteen netti sivuilla sanotaan "sekä henkilö- ja pakettiautojen bensiini- ja dieselmoottorit." Bueno homma.
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  5. #35
    Toi varaosamyymälä tarjosi tosiaan jotain vastaavaa öljyä, mut sanoin etten ota, kun en tiedä varmasti et sopii.
    Sanoin et Delvacista on jo kuitenkin kokemuksia.
    Henkilökohtainen mielipiteeni on, et jos Batata ja Jimjak suosittelee, niin kovin pielen ei voi mennä....
  6. #36
    kokeilkaapa kawoihinne shell x-100 *20w-50 toimii kuin tauti. * hessubobiilista ja ad-autopaikoista ainakin saa ja ehkä hyvin varustelluista shell asemilta. ei luista kytkin ja vaihteet menee kuin voissa paistaen. itse jo käyttänny sitä 4v.edullisuus n.9e/4 L *mahdollistaa myös*tiheämmän öljyn vaihdon.



  7. #37
    Täältä ääni myös Shell X-100 20W-50 öljylle. Parhaiten se on toiminut kaikista kokeilemistani 20 vuoden aikana, samalla Z-Kawalla koko ajan, tuolla pitkän ajan ja matkan laboratoriolla
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 - 81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
    Kawasaki Spectre 1100 D1 -82
    Kawasaki KX 250 XC KL Enduro -21
  8. #38
    Toi delvacci varmaan toimii helvetin hyvin tossa jenkkilintan maamoottorissa kans? manuskassa sanottiin että dieselmoottoreiden öljyä kiuluun jos eio HDn omaa tarjolla..
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  9. #39
    Tänään kävin Hyvinkään Crash bikessa ja äijä nauro mut ulos, kun kerroin laittavani Delvacia koneeseen. Ei ollu kuulemma kuullu pariin vuoteen yhtä naurettavaa vitsiä.
    Noh, eipä se öljyistä sitte loppupeleissä älynny hölkäsen pöläystä. Väitti että kyllähän se kytkin toimii vaikka jäte-öljyllä, mutku ne nokat... Ihmeellistä puhetta ukolta joka fiksaillu mopoja 50 vuotta. Muuten kyllä tuntu olevan osaava kaveri.

    Jokatapauksessa mun Toyota, eiku Honda saa Delvacit sisuksiinsa...
  10. #40
    delvaceilla olen ajellut zzr1100 kawankoneessa noin suurinpiirtein 80 000 km ja pelaa ihan ok. uusimpaan zx12r kwaakkuun en ole vielä uskaltanut laittaa diisseliöljyä, mutta kun siihenkin kilometrejä kertyy tarpeeksi, niin mikä ettei ja kun aiemmin ostamani ns. prätkäöljyt on käytetty siinä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  11. #41
    Lainaa (ZR-7herwood @ Heinä. 19 2004,23:48) kirjoitti
    Oon ajellu tolla delvac superilla tän kesän ja kokemukset ollu ihan positiivisia. Vaihtovälinä olen pitänyt sellaista 3000 km. Noilla kilometreillä tuo dieseleihin tarkoitettu puhdistava öljy tulee jo melko tummaksi.

    Verrattuna aikaisemmin käyttämääni mobilin "mopoöljyyn" pitää kytkin nyt paremmin ja nelos ja vitosvaihteiden välinen vapaa on hävinnyt. Suodattimen oon vaihtanut joka toinen kerta. Ja pyörä oli -00 ZR-7 Kawa.

    En välttämättä uskaltais laittaa tota mihinkään ultrakyykkyyn, mutta tällaiseen vanhempaan tekniikkaan ja vähemmille tehoille tuntuis sopivan delvac ihan loistavasti.
    käy mielessä, että jos ei aja puhdistavalla öljyllä, niin mihin se mustuus katoaa?
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  12. #42
    Lainaa (jaket @ Elo. 11 2007,09:39) kirjoitti
    Lainaa (ZR-7herwood @ Heinä. 19 2004,23:48) kirjoitti
    Oon ajellu tolla delvac superilla tän kesän ja kokemukset ollu ihan positiivisia. Vaihtovälinä olen pitänyt sellaista 3000 km. Noilla kilometreillä tuo dieseleihin tarkoitettu puhdistava öljy tulee jo melko tummaksi.

    Verrattuna aikaisemmin käyttämääni mobilin "mopoöljyyn" pitää kytkin nyt paremmin ja nelos ja vitosvaihteiden välinen vapaa on hävinnyt. Suodattimen oon vaihtanut joka toinen kerta. Ja pyörä oli -00 ZR-7 Kawa.

    En välttämättä uskaltais laittaa tota mihinkään ultrakyykkyyn, mutta tällaiseen vanhempaan tekniikkaan ja vähemmille tehoille tuntuis sopivan delvac ihan loistavasti.
    käy mielessä, että jos ei aja puhdistavalla öljyllä, niin mihin se mustuus katoaa?
    No, ainaski minulle tulee mieleen, miksi niitä mp-öljyjä sitten valmistetaan jos kerta dieselmoottori öljyt ovat niin mainioita
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  13. #43
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Kauppa se on mikä kannattaa, tehdäänhän näitä Slick50 ym muita aineitakin ja kansa ostaa kun halvalla saa mielihyvää.
    Dirty Nasty Furriner
  14. #44
    Ensin ajoin 20l pöntön Mx 15w-40 joka maksoi 55eur ja nyt ostin Super 1300 15w-40 60litraa hintaan 99eur... ei ollut kallista.
  15. #45
    Lainaa (jaket @ Elo. 11 2007,09:39) kirjoitti
    Lainaa (ZR-7herwood @ Heinä. 19 2004,23:48) kirjoitti
    Oon ajellu tolla delvac superilla tän kesän ja kokemukset ollu ihan positiivisia. Vaihtovälinä olen pitänyt sellaista 3000 km. Noilla kilometreillä tuo dieseleihin tarkoitettu puhdistava öljy tulee jo melko tummaksi.

    Verrattuna aikaisemmin käyttämääni mobilin "mopoöljyyn" pitää kytkin nyt paremmin ja nelos ja vitosvaihteiden välinen vapaa on hävinnyt. Suodattimen oon vaihtanut joka toinen kerta. Ja pyörä oli -00 ZR-7 Kawa.

    En välttämättä uskaltais laittaa tota mihinkään ultrakyykkyyn, mutta tällaiseen vanhempaan tekniikkaan ja vähemmille tehoille tuntuis sopivan delvac ihan loistavasti.
    käy mielessä, että jos ei aja puhdistavalla öljyllä, niin mihin se mustuus katoaa?
    Mä onn tätä samaa joskus miettinyt. Jos joku kehuu että tosi hyvät öljyt, tulee ihan kirkkaana ulos koneesta ==> onkos se sitten hyvä ! No, itse olen ajanut Super 1300 15E-40 nyt 50.000, ihan hyvin mennyt toistaiseksi, 10.000 vaihtoväli.

    Vähän off topic, mutta muistan kun olin nöösipoikana käymässä Sisun tehtailla Karjaalla. Kehuivat että juuri käyttöönotetut Cumminsin koneet on tosi hyviä, mutta yksi vika niissä on. Siis mikä ? No öljynvaihdossa joutuu olemaan tosi tarkkana, helposti pistää vanhat öljyt takaisin koneeseen, niin puhtaita ovat

    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  16. #46
    Tractor devil- Delvacin täytyy olla hyvää koska se on halpaa.




  17. #47
    Lainaa (hondamania @ Elo. 11 2007,16:14) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Elo. 11 2007,09:39) kirjoitti
    Lainaa (ZR-7herwood @ Heinä. 19 2004,23:48) kirjoitti
    Oon ajellu tolla delvac superilla tän kesän ja kokemukset ollu ihan positiivisia. Vaihtovälinä olen pitänyt sellaista 3000 km. Noilla kilometreillä tuo dieseleihin tarkoitettu puhdistava öljy tulee jo melko tummaksi.

    Verrattuna aikaisemmin käyttämääni mobilin "mopoöljyyn" pitää kytkin nyt paremmin ja nelos ja vitosvaihteiden välinen vapaa on hävinnyt. Suodattimen oon vaihtanut joka toinen kerta. Ja pyörä oli -00 ZR-7 Kawa.

    En välttämättä uskaltais laittaa tota mihinkään ultrakyykkyyn, mutta tällaiseen vanhempaan tekniikkaan ja vähemmille tehoille tuntuis sopivan delvac ihan loistavasti.
    käy mielessä, että jos ei aja puhdistavalla öljyllä, niin mihin se mustuus katoaa?
    Mä onn tätä samaa joskus miettinyt. Jos joku kehuu että tosi hyvät öljyt, tulee ihan kirkkaana ulos koneesta ==> onkos se sitten hyvä ! *No, itse olen ajanut Super 1300 15E-40 nyt 50.000, ihan hyvin mennyt toistaiseksi, 10.000 vaihtoväli.

    Vähän off topic, mutta muistan kun olin nöösipoikana käymässä Sisun tehtailla Karjaalla. Kehuivat että juuri käyttöönotetut Cumminsin koneet on tosi hyviä, mutta yksi vika niissä on. Siis mikä ? *No öljynvaihdossa joutuu olemaan tosi tarkkana, helposti pistää vanhat öljyt takaisin koneeseen, niin puhtaita ovat *

    kyllä moottoriöljyn puhtaus kertoo siitä kuinka hyvin männänrenkaat pitävät palokaasut männän päällä. esim nykyisessä triumphissa pysyy öljy huomattavasti puhtaampana ja pitempään kuin hondassa koskaan.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  18. #48
    Lainaa (jaket @ Elo. 12 2007,10:04) kirjoitti
    Lainaa (hondamania @ Elo. 11 2007,16:14) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Elo. 11 2007,09:39) kirjoitti
    Lainaa (ZR-7herwood @ Heinä. 19 2004,23:48) kirjoitti
    Oon ajellu tolla delvac superilla tän kesän ja kokemukset ollu ihan positiivisia. Vaihtovälinä olen pitänyt sellaista 3000 km. Noilla kilometreillä tuo dieseleihin tarkoitettu puhdistava öljy tulee jo melko tummaksi.

    Verrattuna aikaisemmin käyttämääni mobilin "mopoöljyyn" pitää kytkin nyt paremmin ja nelos ja vitosvaihteiden välinen vapaa on hävinnyt. Suodattimen oon vaihtanut joka toinen kerta. Ja pyörä oli -00 ZR-7 Kawa.

    En välttämättä uskaltais laittaa tota mihinkään ultrakyykkyyn, mutta tällaiseen vanhempaan tekniikkaan ja vähemmille tehoille tuntuis sopivan delvac ihan loistavasti.
    käy mielessä, että jos ei aja puhdistavalla öljyllä, niin mihin se mustuus katoaa?
    Mä onn tätä samaa joskus miettinyt. Jos joku kehuu että tosi hyvät öljyt, tulee ihan kirkkaana ulos koneesta ==> onkos se sitten hyvä ! *No, itse olen ajanut Super 1300 15E-40 nyt 50.000, ihan hyvin mennyt toistaiseksi, 10.000 vaihtoväli.

    Vähän off topic, mutta muistan kun olin nöösipoikana käymässä Sisun tehtailla Karjaalla. Kehuivat että juuri käyttöönotetut Cumminsin koneet on tosi hyviä, mutta yksi vika niissä on. Siis mikä ? *No öljynvaihdossa joutuu olemaan tosi tarkkana, helposti pistää vanhat öljyt takaisin koneeseen, niin puhtaita ovat *

    kyllä moottoriöljyn puhtaus kertoo siitä kuinka hyvin männänrenkaat pitävät palokaasut männän päällä. esim nykyisessä triumphissa pysyy öljy huomattavasti puhtaampana ja pitempään kuin hondassa koskaan.
    Tarkoitin tässä kyllä sitä, että kommentoidaan että samassa pyörässä jotkin öljyt pysyy puhtaampana kuin toiset. Ja juuri esim. Delvacista kommentoidaan että mustuu nopeasti (ja sen taas selitetään johtuvan pesevästä öljystä). Ja siitä juontui mieleen, että jos ei pestä niin minne se musta "väri" sitten joutuu VAI syntyykö sitä Delvac:lla ajellen jotenkin enemmän.
    Itsekin olen kyllä todennut että Delvac mustuu nopeammin kuin joskus kokeilemani Castrol GPS.
    Mutulla mennään tässä kyllä itsekin

    P.S. Delvac keskustelu kyllä aina piristää päivää.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  19. #49
    Lainaa (jskanerva @ Elo. 11 2007,09:46) kirjoitti
    No, ainaski minulle tulee mieleen, miksi niitä mp-öljyjä sitten valmistetaan jos kerta dieselmoottori öljyt ovat niin mainioita.
    Olen ollut Delvacin käyttäjä vuosien ajan ja käytän edelleenkin mihin se vain käy.

    Jotkut pyörät ei edes toimisi Delvacilla. Norgen suositusöljy on 10W-60 ja ainakin Valvolinen 5W-40 oli ihan kuraa sopii kai paremmin jonnekin vesi-tai öljyjäähdytteisiin.

    Delvacin lämminpää kun yltää siihen 40:een niin ei taida riittää. Nyt koneessa on 15W-50 öljy ja nakuttaa hieman, 60-öljy toimii paremmin joten jatkossa vain tuota jäykkää.

    Pikku-Hondissa Delvac toimii normaalisti hyvin mutta nyt viime päivien vajaan 30 asteen helteessä sekin nakutti, joka oli ihan uusi ilmiö.

    Ainakin Norge-kokeuksen perusteella nakutus astuu peliin kun öljy on liian notkeaa eikä ilmeisesti jäähdytä kansia riittävästi kun sekin on öljyn hommia ilmakoneessakin.

    Lisäksi haiskahtaa bisnekseltä kun esim. Valvolinen 10W-60 maksaa 18€ / litra... Tuo on jo itsessään riittävän hyvä syy kehittää ja myydä varsinaisia mopoöljyjä...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  20. #50
    Lainaa (r1150r @ Elo. 12 2007,14:38) kirjoitti
    Lisäksi haiskahtaa bisnekseltä kun esim. Valvolinen 10W-60 maksaa 18€ / litra... Tuo on jo itsessään riittävän hyvä syy kehittää ja myydä varsinaisia mopoöljyjä...
    No ei muuta ku hakemaan öljytkin virosta.
    Tuolla olis Valvolinen 10W-60 alle 11€/litra. *kliks*
    Sata litraa ku tuo, niin säästää 700€.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  21. #51
    Delvaccia...siis tätä ? mopil delvak

    No en oo väittäny että öljyistä mitään tietäisinkään, mutta noviisina (varmaan juuri siks..) kuulostaa hullulta pistää moista motariin, mutta uskottava kait se on kun viisaat ja vilmaattiset niin sanoo

    Eli ootta ihan tosissaan...nyt on castrolin 15w-50 GPS ja seuraavaks tota Delvaccia??? Pyörä 1100 zzr vm. 93
  22. #52
    Lainaa (katfat @ Loka. 10 2007,21:22) kirjoitti
    Delvaccia...siis tätä ? mopil delvak

    No en oo väittäny että öljyistä mitään tietäisinkään, mutta noviisina (varmaan juuri siks..) kuulostaa hullulta pistää moista motariin, mutta uskottava kait se on kun viisaat ja vilmaattiset niin sanoo

    Eli ootta ihan tosissaan...nyt on castrolin 15w-50 GPS ja seuraavaks tota Delvaccia??? Pyörä 1100 zzr vm. 93
    sitä juuri.
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  23. #53
    Lainaa (katfat @ Loka. 10 2007,21:22) kirjoitti
    Delvaccia...siis tätä ? mopil delvak

    No en oo väittäny että öljyistä mitään tietäisinkään, mutta noviisina (varmaan juuri siks..) kuulostaa hullulta pistää moista motariin, mutta uskottava kait se on kun viisaat ja vilmaattiset niin sanoo

    Eli ootta ihan tosissaan...nyt on castrolin 15w-50 GPS ja seuraavaks tota Delvaccia??? Pyörä 1100 zzr vm. 93
    Terve!

    Mua häiritsee tuossa Delvac Super 1400:ssa se, että siinä ei ole mitään luokitusta märkäjarruille- tai kytkimelle (ainakaan mä en tunnista). Delvac MX:ssä on ja sitä mulla on VFR:n moottorissa ollut jo useamman tuhannen kilometriä. Hienosti on toiminut.

    Älkää käsittäkö väärin. Tuota Delvac Super 1400:aa menee talveksi moottoria suojaamaan. Varmasti myös toimiva öljy myös, mutta nämä on mulla enemmän noita uskon asioita. MX oli joku 70-75 EUR k-maataloudessa (20 litraa siis)... Ei siinäkään paljon häviä.

    Molempien Delvaccien viskositeetti on varmaan hyvä pitää tuossa 15w-40:ssä eikä pudottaa. Sitähän saa myös 10w-30 versioo. Tietty, jos ajelee paljon talvella, niin ...

    Jokainen tyylillään ja lompakollaan!

    -Mikko
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
  24. #54
    Lainaa (Baltic @ Huhti. 28 2005,10:06) kirjoitti
    Kyselin mielenkiinnosta vertailuhintaa Delvacille...

    Tervehdys

    Delvac MX on raskaan liikenteen pitkän vaihtovälin moottoriöljy* 36,50 eur / 20 ltr + alv
    Delvac Super 1300 on työkonedieseleitten (ja kuorma-autojen) öljy norm. vaitoväleille 29,00 eur / 20 ltr + alv
    Toim.aika 3-8 vrk, pientoim.rahti alle 200 ltr erissä 35,00 eur + alv

    Hannu Marjaniemi
    Länsirannikon Öljytukku Ky
    (02) 578 1445

    Vastaanottaja: oljytukku@lotky.com
    Aihe: Delvac *

    20L Hinta ?
    ja mitä eroa näillä tuotteilla on?
    Delvac MX 15w-40
    Delvac super 1300 15w-40
    Samaa kerrottiin mulle eli MX on pitkän vaihtovälin öljy. 1300 valmistus on lopetettu ja tilalle on tullut 1400. Sitä ostin viimeksi purkin kun 1300 ei löytynyt. Hyvin on Pannari pelannut, 60.000 ajanut Delvac:lla. Se tuntuu olevan erona joskus aikoinaan käyttämääni öljyyn että tummenee nopeammin. Tietäjät kertoo sen johtuvan sen pesevästä ominaisuudesta. Onko noen parempi olla öljyssä kuin koneessa, tiedä sitten ?
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  25. #55
    Anteeksi olen vähäuskoinen pakana, se Delvac kuulosti vaan niin oudolta. Mutta otan neuvosta vaarin...eli tota MX:ää sitte seuraavaks


    Tuolta www.lotky.comista katoin noi speksit eli jotain eroo tossa API luokituksessa ainakin on...eli oisko ne kytkinlisäaineet tms?


    MOBIL DELVAC MX 15W40 (MINERAALI)

    DIESELMOOTTORIÖLJY

    ACEA: E5/E3/B3

    API: CH-/CG-/CF-4/CF/SJ

    ---------
    MOBIL DELVAC Super 1400 15W40 (MINERAALI)

    DIESELMOOTTORIÖLJY

    ACEA: E2,B2,A2

    API: CG4,CF/SH


    jaa olihan noista API-luokituksista jo puhettakin tuolla aiemmin..



  26. #56
    oon kerran kokeillu jenkki mobilia 10w40 mineraalia xt 600e pyöräs.kytkin ei toiminu,ihan paskaa öljyä.sen jälkeen vain mp öljyä jotka sisältää lisäaineet kytkimel
    suzuki ts 250 x
    yamaha xt 600e
    triumph tiger 955i
    triumph tiger 1050 se
  27. #57
    Niinpä niin! Ei voi tietää lammikon syvyyttä ellei astu siihen
    Onneksi kytkin parani.



    Per aspera ad lunam!
  28. #58
    Nyt ei ihan auennut, täydentäkää pliis:

    Nykyisillä mopoöljyilläni märkäkytkin ei irroita kunnolla, Delvacit moottorissa
    a) ehkä korjaavat tämän ongelman
    b) ehkä pahentaa tilannetta

    ZX-9R / 1995

    Tänks!
    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
  29. #59
    Lainaa (Henry @ Heinä. 11 2008,08:12) kirjoitti
    Nyt ei ihan auennut, täydentäkää pliis:

    Nykyisillä mopoöljyilläni märkäkytkin ei irroita kunnolla, Delvacit moottorissa
    a) ehkä korjaavat tämän ongelman
    b) ehkä pahentaa tilannetta

    ZX-9R / 1995

    Tänks!
    Itse olen sitä mieltä, että öljyt eivät korjaa mekaanisia vikoja.

    Voihan tietysti eri öljyt toimia aavistuksen erilailla, eli jos toiminta on siinä hilkulla, niin toinen ölppä voi korjata tilanteen tilapäisesti.

    Niin tai näin, delvaccia koneeseen, ei se ainakaan huonoa ole.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  30.  
  31. #60
    Tarkoistus on siis luonnollisesti avata tuo kytkin. Pessimisti ei pety koskaan, siksi mietin jo askeleen eteenpäin, jotkut öljythän sinne on syytä laittaa jos meinaa mopoilla jatkossakin.

    Lähinnä siis sitä mietiskelin että kumpaan suuntaan tuo delvac kallistuu kytkimen puolella, lisääkö vai vähentääkö se kytkinpakan kitkaa (todennäköisyydelä suuntaan tai toiseen?).
    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
Sivu: 2 / 93:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen