Sivu: 3 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 395:sta
  1. #61
    Lainaa (screwdriver @ Kesä. 09 2004,10:24) kirjoitti
    Voi olla että vuotaa mun pyörässä ylhäältä sekä alhaalta. Yläliitoskohdasta kuvan takana on valumia myös.
    Ensimmäinen uusi pyörä itsellä joten tiedä vaikka olisi normaalia tälläinen?

    foto: http://www.bikepics.com/members/screwdriver999/
    Sulla taitaa kyl valuttaa vähän kovemmin kuin minulla,
    itselläni ei ole ainakaan vielä roiskunut tolleen mottiin asti!


    Mutta samasta kohdasta vuotaa!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  2. #62
    Ei mitään tuommosta missään vaiheessa oo ollu mulla. Kehtaisin kyllä sanoa, että on huono liitos, ei sen pitäisi valskata mun mielestä yhtään. Käyttäisin liikkeessä ehdottamassa toimenpiteitä.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  3. #63
    Joo, ei tollanen todellakaan oo normaalia uudessa pyörässä! Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä siihen liikkeeseen mistä mopos ostit. *
    Mulla ei kyllä ole ollut oikeestaan minkäänlaisia ongelmia zetan kanssa.
  4. #64
    Kuten jo aikaisemmin mainitsin niin katsokaa siitä jäähdyttäjän sauman prässistä, minulla se ainakin vuoti sieltä. Meni takuuseen kun kuului olevan valmistusvirhe....
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  5. #65
    No niin, kaikki zetan ostajat huomio, varmaan turhaan murehdin mutta eihän tässä mitään häviä. Onko alla olevaa tapahtunut teillä. Voi olla normaalia mutta tuo kutosen käytös huolestuttaa hieman. Kohta on tonnin huolto joten luulisi että nyt jo laatikko asettuisi kohdilleen. Olen vedellyt vaihteita ahkerasti ylös ja alas mutta silti.

    Kertokee onko seuraavaa tapahtunut sisäänajon/missään vaiheessa(siis ei tapahdu joka kerta mutta melko usein tekee näin):

    -ykkönen ei mene pyörän ollessa paikkallaan vapaalta sisään, (kone käynnissä)

    -kutonen ei mene vitoselta sisään kunnolla, ei ns. kolahda tai mene samanlailla päälle kun muut vaihteet. Siis lopulta menee muttei välillä suoraan.

    -Vauhdissa kutoselta alaspäin vaihdettaessa mitään ei tapahdu, eli (yleensä) kutonen jää silloin tällöin päälle, ja vaikka miten polkee vaihdekiksiä niin ei tapahdu mitään.

    -tai kun tulee esim. valoihin niin että kytkin pohjaan, pyörä liikkuu koko ajan. Mutta vaihteet eivät lähde alaspäin vaikka yrittää laittaa pienenpää sisään.

    edit: muuten vaihteisto toimii oikein mainiosti. Kattelin noita syylärin letkujen kiristimiä ja taitaa olla maantaimallia mun pyörässä ne. Just kiristin toisen puolen ja taas löysällä kummatkin, eli sen takia vuotanee. Tsekkasin samalla toisen puolen letkun ja aivan löysällä klemmari. Ei perkele, onko niillä näin kiire saada zetoja suomeen ettei kerkee klemmareita kiristää



  6. #66
    Ekoilla 200km oli laatikko vähä tunnoton. Sen jälkeen se on ollut ok.

    Ei mitään valkovuotoja eikä muitakaan ongelmia, paitti et ei oo tarpeeks vapaa-aikaa ajamiseen

    On tullut ajettua vähän kaikenlaista ajoo ja ny mittarissa joku 3200km.
  7. #67
    Lainaa (screwdriver @ Kesä. 09 2004,14:14) kirjoitti
    -ykkönen ei mene pyörän ollessa paikkallaan vapaalta sisään, (kone käynnissä)
    Mulla tekee noin jos tulee valoihin ja hakkaa vaihteet esim.
    kolmoselta ykköselle->pysähdys->vapaalle->ykkönen ei meinaa
    löytyä.
    Jos hakkaa vaihteet esim. kolmoselta ykköselle siten että joka
    vaihdon jälkeen vapauttaa kytkimen (eli jarruttaa moottorilla ja
    vaihteilla) niin tuota ei esiinny. Mielestäni tuota on esiintynyt
    muissakin pyörissä.

    (Tajusko tuosta ny mitään? )



    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  8. #68
    Lainaa (Paolo @ Kesä. 09 2004,14:28) kirjoitti
    Lainaa (screwdriver @ Kesä. 09 2004,14:14) kirjoitti
    -ykkönen ei mene pyörän ollessa paikkallaan vapaalta sisään, (kone käynnissä)
    Mulla tekee noin jos tulee valoihin ja hakkaa vaihteet esim.
    kolmoselta ykköselle->pysähdys->vapaalle->ykkönen ei meinaa
    löytyä.
    Jos hakkaa vaihteet esim. kolmoselta ykköselle siten että joka
    vaihdon jälkeen vapauttaa kytkimen (eli jarruttaa moottorilla ja
    vaihteilla) niin tuota ei esiinny. Mielestäni tuota on esiintynyt
    muissakin pyörissä.

    (Tajusko tuosta ny mitään? )
    Voi olla ihan normaalia mulla sitten, kokemukset on lähinnä vanhasta Hondasta jonka vaihteisto toimii kuin ajatus, ja pykälät menee aina sisään, joka tilanteessa.
    Tuota kutosta pitää seurata tässä, eiköhän sekin siitä ala toimimaan kun kilometrejä tulee enemmän.


    Onkos kenelläkään muuten tietoa meneekö takuu jos kiillottaa vanteet reunat?



  9. #69
    Lainaa (screwdriver @ Kesä. 09 2004,14:40) kirjoitti
    Lainaa (Paolo @ Kesä. 09 2004,14:28) kirjoitti
    Lainaa (screwdriver @ Kesä. 09 2004,14:14) kirjoitti
    -ykkönen ei mene pyörän ollessa paikkallaan vapaalta sisään, (kone käynnissä)
    Mulla tekee noin jos tulee valoihin ja hakkaa vaihteet esim.
    kolmoselta ykköselle->pysähdys->vapaalle->ykkönen ei meinaa
    löytyä.
    Jos hakkaa vaihteet esim. kolmoselta ykköselle siten että joka
    vaihdon jälkeen vapauttaa kytkimen (eli jarruttaa moottorilla ja
    vaihteilla) niin tuota ei esiinny. Mielestäni tuota on esiintynyt
    muissakin pyörissä.

    (Tajusko tuosta ny mitään? )
    Voi olla ihan normaalia mulla sitten, kokemukset on lähinnä vanhasta Hondasta jonka vaihteisto toimii kuin ajatus, ja pykälät menee aina sisään, joka tilanteessa.
    Tuota kutosta pitää seurata tässä, eiköhän sekin siitä ala toimimaan kun kilometrejä tulee enemmän.


    Onkos kenelläkään muuten tietoa meneekö takuu jos kiillottaa vanteet reunat?
    Tota mullakin tekee notta vapaalta ykköselle saa hiuka säätää ajoittain, pikku nosto kytkimestä ja kolahtaa. Ei haittaa enkä tiedä onko vika vai not.

    ja vanteiden reunojen kiillotuksesta, se o mun idea !!

    Ei kai siitä takuut mihinkään mene, siihen varmaan pätee sama kuin slipariin. Liikkeestä:"takuu raukeaa jos sen sliparin (tai siis minkä vaan modifikaation) takia pyörä hajoaa, ei muuten" Eli jos et jotain ihan uskomatonta puusilmäilyä harrasta niin tuskin mitää haittaa, ainoastaan visuaalista nektaria
  10. #70
    Jep, kyllä joskus kikkailee vaihteisto, mutta ainakaan itse en ole siihen sen kummemmin reagoinu. "Tekihän mun mopokin aikanaan samanlaista" Yleensä tuntuu toimivan mulla seuraava: jos alkaa takkuaan jossain kohtaa vaihtoarumbaa, niin löysään kytkintä jonkun verran, kunnes vaihteisto tuntuu kolahtavan. Sitten taas toimii. Ja paikallaan nitkauttaa vähän edestakaisin niin ykkönen tipahtaa silmään, jos on ongelmia. Miten tuota "ominaisuutta" voisi kuvailla? "Välivapaajumituskikkamus"?-)
    Sitten se, että onko tuo normaalia Ei hajuakaan. perstuntuma vaan sanoo, että ei haittaa. Kyllä sen koneen pitää vähän kolistaki, tulee raaempi fiilis Itse en kylläkään sitten tiedä paremmasta, eka oikea prätkä tuo on mulla.

    Edit: ja taas meikä vaan toistelee Kalpan sanomisia. Pitäis lukea tarkemmin



    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  11. #71
    Tuntuu olevan melko yleistä että viitosen ja kuutosen välillä vähän takkuilee, mahtaakohan tuo poistua iän/käytön myötä? itselläni ajettuna 2500km ja yhä tekee tuota välillä. Muutoin ei ole ollut mitään ongelmia vaihteiston kanssa.
    Life is a bitch... but ain't it funny to fuck it!?!!
  12. #72
    Mulla toimii laatikko vallan moitteettomasti. Joskus on pari kertaa ettiny välivapaan neloselta vitoselle vaihtaessa.. Mut ei muuta.. *koputtaa puuta*
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  13. #73
    Lainaa (screwdriver @ Kesä. 08 2004,16:03) kirjoitti
    ttv

    Mikäs ohjaustanko sulla on tossa mopossa kiinni?
    Onko 'suorempi' mitä tuo orkkis stonga?

    Pitää vaihtaa tuo vakitanko pois kun ranteet menee huonoon asentoon sillä.
    Tanko on Lucas Superbike, ja on hieman suorempi, leveempi ja matalampi ku vakio, mutta ei niin paljoo ku crossi tanko. leveys tuossa on 750mm, muita mittajo en tiiä...

    Ihan tyytyväinen olen ollu, mutta vielä matalampi sais olla ja hieman pidemmälle, tein pienen piirroksen niin tajuaa mitä haen takaa, jos tälläsiä tankoja olisi:


    Kuva on vähän liioteltu eli ei ihan nuin paljoo eteenpän tarvi olla mutta tuohon tyyliin vaikka niin sai vähän aerodynaamisemman asennon ja vähän kyykymmän, ku on vähän liian pystö tällähetkellä... ei kai tuommonen tanko niin vaikee oo taivutella, olis ehkä mahdollisuus tehdä yhen tutun tykönä kun siellä on vehkeet, niin hintaa ei ainakaan tulis, ja kunnon raudasta ku tekee niin ei ainakaan tärise...
  14. #74
    Alussa paikallaan heittäessä ykköseltä vapaalle, meni kakkoselle, eli ei oikeen toiminu toi automaatinen vapaa juttu, poistu n. 500km kohalla ja sen jälkeen ei oo ollu mitään ongelmia laatikon tai muun kohalla.

    Kannattaa painottaa asiaa sit tonnin huollossa, niin että kattovat sen lootan kunnolla.
    Don´t tread on me!
  15. #75
    Sanon kuitenkin tuosta vaihteistosta kun vien tonnin huoltoon. Varmaan poistuu kilometrien myötä, mutta parempi mainita siitä jo, jos kävisi niin huonosti, että vikaa ilmenisi myöhemmin.

    Pitänee varmaan vasta ensi talvena alkaa rakentamaan pyörää enemmän. Juuri toipinut viime talven projektista, eli taitaa mennä tänä kesä vaan ajellessa

    Ohjaustanko pitää kyllä vaihtaa nopeasti jo ajomukavuuden takiakin.
    Kyllä mun mielestä mp:ssä pitää olla kiiltävät vanteet joten..
    Putkea tuskin vaihdan, japseissa oli kunnon soundit 70-luvulla, ja siihen on tyytyminen.
    Kilpiteline varmaan rakennetaan itse..
    Belly pan pitänee tehdä itse lasikuidusta niin saa jotain spesiaalia pyörään.

    Ja sitten on taas kesä.
  16. #76
    Oon muuten nähny yhden pikkuzetan missä on kiillotetut vanteet. Siinä pelissä oli muutenkin aika tyylillä laitettu tuningia, omistajalla on selkeesti silmää kauneudelle
  17. #77
    Ois kiva saada kommentteja siltä hemmolta kuka on kiillottanu vanteensa. Ite olen moista projektia yrittänyt, mut ei oikein onnistunut. Nitromorsella ei lähtenyt mitään eikä muillakaan myrkyillä. Nyt vanne on aika hirveen näkönen. Oiskohan vanne elaksoitu, eli pitää keksii/koittaa jotain muuta myrkkyä. Entisestä pyörästä lähti niin helposti että sen takia rupesin tällekkin pyörälle tekemään samaa hommaa.
  18. #78
    Niin mullakin on käyny mielessä et onkos tossa zetan vanteessa jotain erikoista, kun sitä on mainostettu jotta on sama vanne kun 10R:ssä...Kun se kerta on niin kevyt ja blaa blaa blaa.. Eli jos joku tietää niin kertokoon!
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  19. #79
    screwdriver:

    Sul taitaa ol laatikos hiuka enemmän ku pikkuvikaa... Kannattasko kysellä takuuvaihtoa? Ite ainakin oisin jo.
    The more I learn about women
    The more I love my motorcycle
  20. #80
    Lainaa (Horna @ Kesä. 10 2004,12:44) kirjoitti
    Ois kiva saada kommentteja siltä hemmolta kuka on kiillottanu vanteensa. Ite olen moista projektia yrittänyt, mut ei oikein onnistunut. Nitromorsella ei lähtenyt mitään eikä muillakaan myrkyillä. Nyt vanne on aika hirveen näkönen. Oiskohan vanne elaksoitu, eli pitää keksii/koittaa jotain muuta myrkkyä. Entisestä pyörästä lähti niin helposti että sen takia rupesin tällekkin pyörälle tekemään samaa hommaa.
    kyllä niihin kiillon saa kun alottaa kunnon *hiekkapaperilla.. ja sit vaan jynssää.. ja jynssää....
    ja kun pinta o kauniin kiittävä niin sit vahaa päälle ja baanalle... itelläni taitaa jäädä talven pimeille tunneille toi kiillottaminen..



    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  21. #81
    Prkele kun tuli kahden viikon ajotauko wallesmannien tarkkaavaisuuden takia! Ja eipä tarvi suunnitella lomarahojen sijoitustakaan...
    Vinkki: Hamina- Virojoki museotie on ansa!! *

    Juu tuunikia talvelle on ehdottomasti vanteiden kiillotus, huomaa eron kun katselee tonnista ja omaa vertaillen. Vielä viikko ja baanalle taas!

    Oliko niitä Tuulenohjaus lärpäkkeitä muita saatavana kun se "virallinen" 117e maksava??

    ...3600km taulussa... *
  22. #82
    Lainaa (screwdriver @ Kesä. 09 2004,14:14) kirjoitti
    -ykkönen ei mene pyörän ollessa paikkallaan vapaalta sisään, (kone käynnissä)

    -Vauhdissa kutoselta alaspäin vaihdettaessa mitään ei tapahdu, eli (yleensä) kutonen jää silloin tällöin päälle, ja vaikka miten polkee vaihdekiksiä niin ei tapahdu mitään.

    -tai kun tulee esim. valoihin niin että kytkin pohjaan, pyörä liikkuu koko ajan. Mutta vaihteet eivät lähde alaspäin vaikka yrittää laittaa pienenpää sisään.
    Luistata kytkintä.

    Varsinkin valoissa melkein kaikki mopojen laatikot menee kuutamolle kun yrität sotke paikallaan vaiheita alas.

    Kokeile potkia 5-6 väliä raakana sisään, ei se siitä hajoa ja jos hajoaa on siinä takuut.

    Syyläri ja maalipinta, mene valittamaan sumekolle, ei se täällä foorumissa parane.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  23. #83
    Lainaa (samu69 @ Kesä. 10 2004,18:33) kirjoitti
    kyllä niihin kiillon saa kun alottaa kunnon *hiekkapaperilla.. ja sit vaan jynssää.. ja jynssää.... :
    Ei jaksais millään ruveta hiekkpaperin kaa leikkimään. Hornetista lähti niin helposti että....kahteen kertaan nitromorsea ja vanne oli täysin kiiltävä. Autoglymin cromi tahnaa vaan ja baanalle. Ei menny montaa tuntii.
  24. #84
    Ja hiekkapaperista jää aina naarmuja
    Don´t tread on me!
  25. #85
    Lainaa (sami71 @ Kesä. 10 2004,23:09) kirjoitti
    Ja hiekkapaperista jää aina naarmuja
    Juu, jää varmaan jos karkeinta käyttää...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  26. #86
    Lainaa (Z750 @ Kesä. 11 2004,08:40) kirjoitti
    Lainaa (sami71 @ Kesä. 10 2004,23:09) kirjoitti
    Ja hiekkapaperista jää aina naarmuja
    Juu, jää varmaan jos karkeinta käyttää... *
    niin jäähän niitä naarmuja säämiskästäkin.......kait senverran tulppa sytyttää jottei ihan millään 80karkeuden paperilla ala viimeistelemään
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  27. #87
    Jos priiman haluu nii kai se pitäis myllyttämällä viimeistellä...
    Don´t tread on me!
  28. #88
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  29. #89
    Lainaa (sami71 @ Kesä. 11 2004,22:27) kirjoitti
    Jos priiman haluu nii kai se pitäis myllyttämällä viimeistellä...
    Ei kai?
    1835
  30.  
  31. #90
    Onnistuuko vaihekiksin kulman säätö ihan perinteisesti?
    Eli sen kiksi/tanko hässäkkä irti siitä hammastetusta akselista ja pari pykälää alas/ylöspäin ja takaisin paikalleen?
    Ostin uudet ajokengät just ja ne jalassa on vaikeuksia saada vaihteita vaihdettua kun vaihdepoljin liian alhaalla..
Sivu: 3 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen