Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
  1. #1
    Wiley & Co valmistaa pyöreät teräksiset ja hiiilikuituiset putkiparit Bussiin, joiden hinnat ohessa: Busa vm. 99-

    WC863 RST (teräs) ovh.799,- OrgShop-hinta: 649,-
    WC863 CARBON * * *ovh. 999,- OrgShop-hinta: 799,-

    Acrapovic Racing ovh. 1450,- OrgShop-hinta: 1285,-
    Acrapovic Racing Evo *2020,- OrgShop-hinta: 1795,-

    Laser Duo-Tech 965,- OrgShop-hinta: 865,-
    Laser Hot-Cam 1125,- OrgShop-hinta: 998,-

    Paras hinta-laatusuhde löytynee Wiley & Co:lta



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  2. #2
    Ilmeisesti noi on hinta/pari vai??

    Mulle tulossa Micron Titanium ovaalit,mite lie noita shopissa?

  3. #3
    Samaa haluaisin kysyä kuin edellä ja lisätä vielä, että onko kyseessä kokoputkisto vai slipari?? Löytyisikö jotain tarkempaa matskua putkista/slipareista??

    -- Jimsgarage --
  4. #4
    Nuo on slipariparien hintoja. Ja koottu siis Tokimoton ja Allrightin tuomista putkista. Moriwakilla oli kokoputkia, mutta hinnastossa ei olut valmiiksi Bussin röörejä. Bussiin riittää hyvin tuo pelkkä slipariparikin, koska tehoa piisaa ja orggisputki virtaa suht hyvin. DP-filsu toki voi tuoda hieman lisää puhtia, mutta sen hintaa ei tuossa käden käänteessä löytynyt. Siukola kuulemma suosittelee koko putken vaihtoa, mutta oliskohan kyseessä osittain kaupallinen tiedote..??

    Kaiken merkkisiä tehoputkeloita varmasti löytyy, mutta esim. Wiley & Co on hinnaltaan mukava. Tsekatkaapa saitti, niin siellä lisätietoa: Wiley & Co

    Muutenkin webistä löytyy myös nuo Acrapovicit ja Laserit, mutta niissä ale% on huonompi.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  5. #5
    Pystyykö teidän kautta ostamaan HMF:n kokoputkistoa?? Kuuluuko kyseinen valmistaja jälleenmyyntiluetteloonne?

    -- Jimsgarage --
  6. #6
    Kerro mulle, kuka (jos joku) tuo niitä maahan niin tarkistetaan JM-hinta ja vastaava Org-netto.

    Putkien osalta on mukavinta tässä vaiheessa toimia paikallisten tukkurien jälleenmyyjänä Orggilaisille, koska kaikki takuu- yms. asiat on siten noin 10 kertaa helpompia hoitaa verrattuna siihen, että itse tuotaisiin maahan.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  7. #7
    Jeps..Itse en valitettavasti tiedä kuka niitä tuo maahan.. Eli jos joku tietää apu olisi tarpeen..

    Mutta jos ei, täytyy ne sitten tilata suoraan jenkeistä/Saksasta. Pääsis vaan huomattavasti helpommalla, jos ei tarvitsisi lähteä tilailemaan niitä mistään kaukaa..

    -- Jimsgarage --



  8. #8
    No, mutta selvitetään, jos ne just nuo pitää olla.. miksi muuten juuri nuo putkilot?
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  9. #9
    Ne on 4-1-2, high mount:lla ja kiillotetuilla vaimentimilla. Ainoa valmistaja jonka olen nähnyt tekevän putken, joka menee todella ylös perän myötäisesti..

    Tuolla olisi kuva putkista.. (tosin kuvassa on hiilaripönttö)

    http://www.hayabusaparts.com/exhaust_hmf.htm

    -- Jimsgarage --
  10. #10
    Eikös tuossa mene yhtä ylös? Devilin putkia saa myös suomesta. Itsekkin olin metsästämässä noita HMF:iä mutta meni vaikeaksi, no siinä samalla selvisi että Devilillä on saman tapaiset putkilot.

    Niin mutta kiillotetuilla vainmentimilla, hmm....



    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  11. #11
    Heitän tähän väliin yhden jutskan joka kannattaa itsensä kanssa mutustella selväksi ennen slipari/kokoputkisto päätöstä.

    Juttelin tuossa taannoin Erkki Siukolan kanssa. Hän on ikänsä virittänyt kilpamoottoreita. Kyselin hältä viime kesänä että laitanko busaan sliparit vai koko putken. Vastaus oli se että vakio emäputki on koneen alla sen verran piukka että slipareilla ei saa juuri muuta aikaan kuin hieman paremmat äänet. Säätämällä tehoa saadaan muutama hepo lisää.

    Sen sijaan vaihtamalla koko putkisto päästään parempaan lopputulokseen. Uskalsi veikkailla heti ainakin kymmentä heppaa lisää ja oli optimistinen jonkin verran enemmästäkin.

    Mikä tärkeää niin toi ruisku on syytä säätää sliparien/putkiston vaihdon jälkeen. Kyselin että pitääkö hommata PowerCommanderi. Ei tarvitse. Hän pystyy ohjelmoimaan tuon vakio ruiskun ohjaimen ja totesi päässeensä lähelle sitä mihin PowerCommanderillakin... eli yksi menoerä vähemmän. Ohjelmointiliitin löytyy satulan alta muistaakseni vasemmalta puolen.

    Tällä hetkellä itselläni on vielä vakio putket. Toivottavasti saan asian korjatuksi mahdollisimman pian.
  12. #12
    No perkule..

    On mennyt nuo Devil:n putkisto aivan ohitse... Mitähän tuo maksaisi kyseisillä hiilikuituvaimentimilla? Tuo olisi kyllä todella asiallinen.

    sillyflier -> Itse olen oikeastaan hakemassa pelkästään ulkonäköä/ääntä..

    -- Jimsgarage --
  13. #13
    Minäkin hain vain ääntä ja näköä, kaupanpäälle sai sitten takarenkaalle 10 hepoa lisää. Noi Devilit on kokoputket.

    Sillyfillerin kanssa samoilla linjoilla, Busaan ei pellkien putkien takia tarvita Commanderia, saa säätöihin omallakin boksilla. Ainakin Siukolalla ja MR-Powerissa onnistuu.

    Jimsgarage: Soittele johonkin noista, myyvät Deviliä:

    Siukola Motorsport penkki@sci.fi
    Pälkäne 03-534 2900

    BikeFox bikefox@luukku.com
    Jarvantie 11, Oulu 040-558 9520

    Viaber Oy viaber@welho.com
    Uusiporvoontie 1306, Sipoo 0400-634 006

    Motokeidas huolto@motokeidas.com
    Mikkolantie 32, Ylöjärvi 03-3399 8000

    Two Wheel center *
    Vesitorninkatu 20, Lahti 0400-616 629

    MPtuning & service *
    Korjalankatu 20, Kouvola 05-375 0353

    Lisäksi tuo: http://www.devil.fr/


    Niin ja hinta ranskassa:
    TUNING PAIR HIGH CARBON 4/2/1/2 * *53340 + 60158 * * *1178€
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  14. #14
    Kiitti!

    Täytyy ruveta kerämään pelimerkkejä vähän kasaan ja hommata tuommoiset!

    -- Jimsgarage --
  15. #15
    Älä matki! *

    Tulee muuten hyvin ääntä maailmaan!
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  16. #16
    Lainaa kirjoitti
    sillyflier -> Itse olen oikeastaan hakemassa pelkästään ulkonäköä/ääntä..

    -- Jimsgarage --
    Jepu. Se on ihan ok. Ihan hirmu tarkkaan en ole itse vielä kyteksinyt noita hintoja mutta sen olen huomannut ainakin aikas monesta kataloogista että noi pelkät änkkärit on pareina myös aika hinnoissaan. Eli sitä vain tuumin että kannattaa tsekata hintaero mitä jää koko putkistolle verrattuna pelkkiin änkkäripöniköihin jos liki samalla rahalla sattuu vaikkapa saamaan muutaman luupäänkin lisää koneeseen. *
  17. #17
    No täytynee kattella sopivat kanavat noille kokoputkiloillekin, jotta saa porukat sitä mitä haluaapi
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  18. #18
    Mihinkä sinä, Sepe, asensit takavilkut noiden ylös vedettyjen Devilin putkien tieltä? Saatan olla vähän killisilmä mutta äkkivilkaisulla en kuvasta niitä löytänyt.

    Onko mahdollista kiinnittää sivulaukkutelinettä jos on noi putket vai ovatko pönikät tiellä?
  19. #19
    Laittomasti takavalon sisälle. * Ei kerrota poliisisedälle. Siellä ne olla möllöttää ihan hienosti, katso tuolta.

    Kyllä siinä Louisin pehmeet laukut meni hienosti.
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  20. #20
    Mieleni minun tekevi moista myös....
    Näkyykö taakse mitenkäki hyvin??
    Teitkö noi välilevyt itse??




  21. #21
    No tarviiko näkyä? Ei kukaan ole vielä päälle meinannut ajaa, mutta kyllähän ne alkuperäset tietysti hyvin loistaa noihin verrattuna.

    Ihan itse pellistä leikkelin. Tarvii vaan laittaa jollain silikonilla tms. kiinni ne tuohon umpioon.
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  22. #22
    Lainaa (Sepe @ Loka. 29 2003,22:26) kirjoitti
    Laittomasti takavalon sisälle. * Ei kerrota poliisisedälle. Siellä ne olla möllöttää ihan hienosti, katso tuolta.

    Kyllä siinä Louisin pehmeet laukut meni hienosti.
    Nyt ne on mullai vilikut takasen sisällä!!

    Takavalo+vilkut



  23. #23
    Asiaa!
    Mistä teit välilevyt?

    Kehittelitkö tuota juttua jotenkin vai teitkö samallalailla kun mulla on?
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  24. #24
    Otin takakatteen pois ja lampun siitä.....sit kattelin sun tekemää ratlkasuu ja 'kopioin' sen....
    Jossain olen tosin ton nähny muuallakin....esim. busa.orgissa.
    Mutta anyway,kiitos hyvästä kuvasta joka tuki mun ratkasua.
    Välilevyt on metallii,jonka hioin kirkkaaksi.






  25. #25
    Käyhän kuunteleen miltä Devilit kuulostaa.
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  26. #26
    Ihan höpöttää asiallisesti.....
  27.  
  28. #27
    Kohta Devilitkin shopissa, jos se nyt ketä kiinnostaa.. MURRRR
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.