Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 88:sta
  1. #31
    Lainaa (virago750 @ Helmi. 16 2005,17:26) kirjoitti
    Lainaa (w-mies @ Kesä. 03 2004,22:39) kirjoitti
    Ainakin Oululaisesta Eximakesta on ollut niin paljon juttua että suosittelen välttämään.

    ps. omakohtaista kokemusta löytyy
    Mikäs Eximakessa mättää, mulla hyvä kokemus hänen toimistaan.
    Tuotatin pyörän eximakella, homma toimi hyvin, aikataulut piti, hinta se mikä sovittiin, pyörä sellainen kun puhe oli ja palvelu suomalaisen asiallista.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  2. #32
    toukokuussa on mahdollista ajaa moottoripyörä tai auto saksaksasta käypäisesti suomeen. menen huhtikuussa etelä-saksaan jos on tarvista niin ilmoitelkaa.
  3. #33
    Eximakella oli todella huonoa palvelua. Kävin paikan päällä tiedustelemassa maahantuonnista Saksassa sijaitsevasta pyörästä. Lupasivat ottaa asiasta selvää ja soitella. Mitään ei kuulunut, joten päätin soittaa itse ja kysyä mikä tilanne. Eximakella sanoivat, että asiaa selvitetään vielä. Parin viikon päästä laitoin vielä sähköpostia, johon ei tullut koskaan vastausta. Päätin unohtaa koko yrityksen ja hommasin pyöräni toisen välittäjän kautta. Loistavaa asiakaspalvelua!!!
    Retro
  4. #34
    Meinasipas olla taas takkua uusimman pyörän hommaamisessa. Oli "hieman" ongelmia Seppälän kanssa, vaikka yleensä ovatkin hoitaneet homman hienosti. Pyörän olisi saanut hakea Saksasta jo joulukuun puolessa välin, mutta pyörä ei liikahtanutkaan heidän toimestaan kolmen kuukauden aikana. Tuli soitettua lähelle kymmenen kertaa heille ja kysyttyä, että koska saatte kyytiin. Aina oli vastaus että ehkä ensi viikolla. Huh...

    Laitoin sitten Kähärille viestiä, että koska saisivat pyörän kyytiin. Samana iltana sain viestin, että viiden päivän päästä keskiviikkona. Noh, annoin heidän hakea pyörän ja pyörä todella haettiin sinä päivänä. Seuraavan viikon maanantaina pyörä oli Suomessa ja kaikki sujui mallikkaasti. Eli suuret suositukset Kähärille Tulen varmasti jatkossakin käyttämään heidän palveluitaan.

    Eximakelta en ole saanut viestiä tähänkään päivään saakka, vaikka pistin sinne kyselyä jo kolmisen viikkoa sitten.
    Suzuki GSX-R750 -99
  5. #35
    Tota millä te sitte ootte varmoja siitä että se pyörä vastaa maksamaanne hintaa jos näätte sen vasta suomessa? ja missä vaiheessa raha vaihtaa omistajaa?
    Olis kuljetusliikkeisii kontakteja, pyörän osto mielessä ja tiukka budjetti, mut miten pyörä jyväskylään? Täälä on sellanen ku motomannien joka säätää pyörän saksasta suomee kai jollain 350e, nii sitä oon tässä miettiny....
  6. #36
    Lainaa (hesekie1 @ Kesä. 04 2005,22:23) kirjoitti
    Miten maksuhommat itse pyörästä hoituu jos kuljetusfirma tuo pyörän?

    Eli jos itse hakisin pyörän, taskussa olisi tukku käteistä pyörää varten. Mutta jos tuotan pyörän tuollasella kuljetusfirmalla, miten maksu tehdään... Jos esim. www.mobile.de:stä löydän firman tai yksityisen, joka myy haluamaani pyörää, kuinka hoidan maksun firmalle/yksityiselle turvallisesti ja ilman huijauksen vaaraa näin Suomesta käsin?

    Ja kuinka olette ohjeistaneet kuljetusfirmat, meneekö se vain niin että "kaupungissa x kadulla x on herra x puhelinnro x joka päivänä x kello x odottaa kadun x varressa pyörän kanssa, heittäkää pyörä sieltä kyytiin ja tuokaa Suomeen paikkaan x"." ?
    Tuo minuakin kiinnostaisi tietää
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  7. #37
    Kähäriä ja Seppälää on tässä threadissa pääosin suositeltu. Valitettavasti Kähärä ei ehdi hakea Dresdenin suunnalta pyörää ennen elokuuta ja Seppälä aavistuksen arveluttaa keväisen lausunnon jäljiltä eikä heilläkään ei ole ihan heti asiaa sille suunnalle.

    Onko suosituksia muista hyvistä kuljetusliikkeistä?
  8. #38
    No, jätin sitten toissapäivänä Seppälälle toimeksiannon. Sovittiin, että pyörä olisi Suomessa n 1,5 vko kuluttua. Tänään ilmoittivat, että ajoneuvo noudettiin tänään ja on jo lähipäivinä perillä. Jos tämä pitää paikkansa niin voin vain kehua erinomaisen sujuvaa ja nopeaa palvelua *
  9. #39
    Reaaliaikainen testi, Kuljetusliike Heikki Seppälä Ky:lle

    Tilaus lähti 13.7.2006 klo:13:30

    Pyörä sijaitsee Saksan-Tanskan rajalla. Pyörä kuljetetaan Seinäjoelle.

    Hinta: 250€+alv = 305€

    -mika-

    Ps. Kähäri on siirtynyt ilmeisesti kiinteään hintaan, 360€. Pyörän sijainnilla Saksassa ei merkitystä ja toimitus Tampereelle.



  10. #40
    Lainaa (gabbernaut @ Heinä. 12 2006,09:47) kirjoitti
    Reaaliaikainen testi, Kuljetusliike Heikki Seppälä Ky:lle

    Tilaus lähti 13.7.2006 klo:13:30

    Pyörä sijaitsee Saksan-Tanskan rajalla. Pyörä kuljetetaan Seinäjoelle.

    Hinta: 250€+alv = 305€

    -mika-

    Ps. Kähäri on siirtynyt ilmeisesti kiinteään hintaan, 360€. Pyörän sijainnilla Saksassa ei merkitystä ja toimitus Tampereelle.
    Ja 2.8 17:00 pyörä saapui..

    Aikataulu lipsui 3viikkoon, joka on ihan Ok heidän 2viikon arvioon.

    Pyysin ilmoittamaan 2päivää aikaisemmin kun pyörä olisi perillä. Kuski soitteli 3h aikaisemmin *

    Pyörän voi jättää heidän halliinsa ja viikonloppuna järjestävät jonkun paikanpäälle niin halutessaan.


    Odotettavissa piiiiiiitkä viikonloppu. Maanataiksi liikenteeseen *

    -mika-
  11. #41
    Lainaa (hesekie1 @ Kesä. 04 2005,22:23) kirjoitti
    Miten maksuhommat itse pyörästä hoituu jos kuljetusfirma tuo pyörän?

    Eli jos itse hakisin pyörän, taskussa olisi tukku käteistä pyörää varten. Mutta jos tuotan pyörän tuollasella kuljetusfirmalla, miten maksu tehdään... Jos esim. www.mobile.de:stä löydän firman tai yksityisen, joka myy haluamaani pyörää, kuinka hoidan maksun firmalle/yksityiselle turvallisesti ja ilman huijauksen vaaraa näin Suomesta käsin?

    Ja kuinka olette ohjeistaneet kuljetusfirmat, meneekö se vain niin että "kaupungissa x kadulla x on herra x puhelinnro x joka päivänä x kello x odottaa kadun x varressa pyörän kanssa, heittäkää pyörä sieltä kyytiin ja tuokaa Suomeen paikkaan x"." ?
    Tämä kysymys on edelleen avoin. Osaisiko joku valaista asiaa kuinka homma hoituu käytännössä? Varsinkin kohta, jossa puhutaan maksun suorittamisesta yksityiselle.



  12. #42
    Yksityiseltä ei välttämättä kannata ostaa pyörää ulkomailta jos kukaan ei oo käyny sitä koe-ajamassa/katsomassa....
    Itse ostin pyörän liikkeestä suoraan.Lähettivät faksilla kauppakirjan ja pankki yhteytensä. Maksoin laskun ja sovin kuljetuksen.Pyörä tuli pirkkahallille parin viikon sisään papereineen.... Nyt olen ajanut n.4 vk. sakun Jammulla tullin kilvillä. Ainut vika mitä pyörässä on ollu, oli seisontajalan ohitus ja sähköliittimissä ollut outo rasva. Pyörän kilsatkin tuntuis pitävän kutinsa.
    http://www.johns-und-maackens.de/index.php
    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
  13. #43
    Lainaa (0-TNT-0 @ Huhti. 12 2006,19:01) kirjoitti
    Tota millä te sitte ootte varmoja siitä että se pyörä vastaa maksamaanne hintaa jos näätte sen vasta suomessa? ja missä vaiheessa raha vaihtaa omistajaa?
    Olis kuljetusliikkeisii kontakteja, pyörän osto mielessä ja tiukka budjetti, mut miten pyörä jyväskylään? Täälä on sellanen ku motomannien joka säätää pyörän saksasta suomee kai jollain 350e, nii sitä oon tässä miettiny....
    Tämä kiinnostais muakin aika lailla. Varsinkin, jos yksityiseltä ostaa.
    <p><a href="https://soundcloud.com/mr-badger-1/sets/the-best-of-mr-badger-the-ultimate-collectors-digitally-remastered-reissue-anniversary-edition&quot;&gt;"> Tsekkaa meikäläisen musiikkia!</a></p>
  14. #44
    Mie oon Hampurin lähelle menossa kuukaudeks, lähtö perjantaina. Sieltä voisin kysellä yheltä kauppiaalta, on sen tyypin kaveri, kenen tykö meen tonne Saksaan kuukaudeks hommiin.
  15. #45
    http://www.belcar.fi/

    SUOSITTELEN lämpimästi,pyörä Belgiasta Ulvilaan toimitettuna 366e (Syväkuru) siitä sitten jatkoyhteyksillä pihalle asti 100 e.
  16. #46
    Minulle Triplen toi Frankfurtista Vantaan Kaukokiidon terminaaliin Dan Cargo. Hyvin hoitivat homman. Hintaa kertyi (ml.vapaaehtoinen kuljetusvakuutus) ~350ekee.
  17. #47
    Lainaa (Opethie @ Huhti. 14 2007,14:34) kirjoitti
    Lainaa (0-TNT-0 @ Huhti. 12 2006,19:01) kirjoitti
    Tota millä te sitte ootte varmoja siitä että se pyörä vastaa maksamaanne hintaa jos näätte sen vasta suomessa? ja missä vaiheessa raha vaihtaa omistajaa?
    Olis kuljetusliikkeisii kontakteja, pyörän osto mielessä ja tiukka budjetti, mut miten pyörä jyväskylään? Täälä on sellanen ku motomannien joka säätää pyörän saksasta suomee kai jollain 350e, nii sitä oon tässä miettiny....
    Tämä kiinnostais muakin aika lailla. Varsinkin, jos yksityiseltä ostaa.
    Minäkin haluan vastauksen tähän?ja vaikka ostas liikkeestäkin? ja mistä liikkeeistä porukka on ostanu pyöriä(menee kyllä vähän ohi topicin)?
  18. #48
    Lainaa (Wii @ Touko. 08 2007,02:30) kirjoitti
    Lainaa (Opethie @ Huhti. 14 2007,14:34) kirjoitti
    Lainaa (0-TNT-0 @ Huhti. 12 2006,19:01) kirjoitti
    Tota millä te sitte ootte varmoja siitä että se pyörä vastaa maksamaanne hintaa jos näätte sen vasta suomessa? ja missä vaiheessa raha vaihtaa omistajaa?
    Olis kuljetusliikkeisii kontakteja, pyörän osto mielessä ja tiukka budjetti, mut miten pyörä jyväskylään? Täälä on sellanen ku motomannien joka säätää pyörän saksasta suomee kai jollain 350e, nii sitä oon tässä miettiny....
    Tämä kiinnostais muakin aika lailla. Varsinkin, jos yksityiseltä ostaa.
    Minäkin haluan vastauksen tähän?ja vaikka ostas liikkeestäkin? ja mistä liikkeeistä porukka on ostanu pyöriä(menee kyllä vähän ohi topicin)?
    Jeps,myyjään joutuu yksinkertaisesti luottamaan.Ja kuvathan ei kerro koko totuutta.Kun itse tuota Intikkaa ostelin,soittelin kyllä kavereille jotka samaisesta firmasta pyörän olivat ostaneet,vastaukset olivat sellaisia että rohkenin itsekkin...........eikä ole valittamista.Mutta totuushan lienee se,että eihän se välittäjäkään sillä pyörällä ajellut ole,liikkeessä käynyt katsomassa,siistiksi ja kunnoltaan hyväksi todennut ja kukapa noihin käytettyihin 100 varmasti osaa sanoa kauanko kestänevät elikkäs kannattaa varautua myös koneremonttiin ym.....sama asia pätee myös Suomesta käytettyä ostaessa,onhan toki kuluttajansuoja mutta yleensä joutuu kuitenkin työn osuuden omistaan pistään (liikkeestä ostettu pyörä).

    Raha vaihtoi omistajaa seuraavana päivänä kun olin ostopäätöksen tehnyt (sp lasku) ja pyörä oli pihassa kuukauden kuluttua.

    Edit:Myyjiä/välittäjiä on monenlaisia joten varovaisuuteen on syytä ja ketään en kehoita hommaamaan pyörää ulkomailta,mutta henk. koht. voisin vaikka toisenkin pyörän samalta välittäjältä ostaa.



  19. #49
    Heikki Seppälä Ky Alajärveltä toi mulle 2 pyörää. kaikki puhelimessa sovitut asiat pitivät pohjalaisen jämtisti!
    Pari lisäpäivää tuli matkaan lauttaremontin takia, mutta kuski piti ajan tasalla.
    Ajavat ainakin nyt ihan etelä saksaan tavaraa alajärveltä viikottain ja paluukuormaan sopii usein pyöriäkin. Purku onnistui joustavasti matkalta Toijalasta. Hinta riippuu monesta asiasta, mutta 250-400 e veroineen /pyörä pitäis tulla matkan varrelta.

    Ite ostin pikku jobbarilta, meilasin, soitin tankeroenglanilla, pyysin rekisteriotteen faxiin, sitten lasku faxiin jonka maksoin, jne.
    Vähän jännitti, että menikö vaan rahat, mutta kyllä sieltä tuli mitä piti.

    Mikäli myyjä ei faxaa tai skannaa spostiin rekisteriotetta homma kannattaa unohtaa. Huijareitakin on mobile.de:ssä
    On tullut vastaankin....
  20. #50
    Kuljetusliike Heikki Seppälältä tänään klo 9.00 Tanskantuliaisina vm.2002 Suzuki VL 800. Pyörä saatiin ehjänä perille kotipihaan 200,- euron kustannuksella. Ajolupa pyörälle oli räpylässä klo 10.00. Hämeenlinnan tulli hoiti hommansa tyylikkäästi kuten myös ko. kuljetusliike, suosittelen.
  21. #51
    Lainaa (KUIKKIS @ Syys. 07 2006,20:57) kirjoitti
    Yksityiseltä ei välttämättä kannata ostaa pyörää ulkomailta jos kukaan ei oo käyny sitä koe-ajamassa/katsomassa....
    Itse huusin pyörän eBay:stä, soitto välittäjälle ja hän kysyi että mennäänkö katsomaan. Sanoin että no joo. Pyörä on 500km päässä. Sanoin että joo ei mennä Pyörä maksettiin näkemättä ja sovittiin että myyjä vie pyörän kuljetusterminaaliin. 3 viikkoa ja pyörä tuli, juuri sellaisena kuin odotin.

    Välittäjänä toimi Belcar ja kuljetuksen hoiti Traktrans. Hieman traktransin aikataulu kusi, mutta muutama päivä sinne tänne, ei liene yksi pyörä prioriteettilistalla ihan ykkösenä. Rahti oli 400 EUR ja huonoksi puoleksi laskettakoon että autossa ei ollut perälautanosturia, siksi pyörä piti saada terminaaliin. Pyörä tuli ko. firman välityksellä vantaalle asti josta tänne pohjanmaalle paikallisen rekkafirman kyydissä niin ei tarvinnut itse lähteä vantaalle.



    ________________
  22. #52
    Kävin itse Hampurin liepeillä olevasta prätkäliikkeestä pyörää katsomassa ja ostamassa. Myyjä osasi hommansa. Kaikki paperit ok ja muutenkin mukava heppu.

    Mietin siinä sitten ajanko pyörän itse koto Suomeen vai hommaanko pyörälle kuljetuksen. Onneksi valitsin jälkimmäisen. Parilla puhelinsoitolla pyörä Suomessa. Tänään tuli kotipihaan yhtenä kappaleena *

    Käytin muuttopalvelu Kähärin palveluita. Homma toimii, ei tarvinnut itse kuin makoilla sohvalla.

    Hinta oli 360 e, eli näyttäis olevan hinnan nousua silläkin saralla. Mutta aika lailla menee yksiin sen kanssa, jos itse hakisi. Vaivattomuus on kyllä iso plussa tälle palvelulle...

    Nythän se jännä vaihe alkaa, kun pitäisi saada pyörä rekisteriin...
  23. #53
    Tänään tiedustelin Heikki Seppälä Ky:ltä kuljetuksia. Hollannin puolelta 1 x VS800 rahti 400e + alv Alajärvelle tuotuna.
    <p><em><strike>HD Sporster 883 -02</strike></em></p><p><em><strike style="font-size: 12px;">Honda VFR800 &nbsp;02</strike></em></p><p><em><strike style="font-size: 12px;">Yamaha YZF-R1 -07</strike></em></p><p><strong>BMW K1200R 07</strong></p>
  24. #54
    Nyt tarviis pikaisesti varmaa tietoa kuljetusyrittäjistä, jotka ajavat lähitulevaisuudessa Brysselin kautta ja joilla olisi tilaa ottaa pyörä kuljetukseen.

    Muutamiin tässähkin threadissa oleviin firmoihin olen jo ollut yhteydessä, mutta varmaksi eivät osanneet kuljetusaikatauluja ja -reittejä vielä vahvistaa.

    Kellään tietoa?

    ps. siirtokilvet Belgiassa vientiä varten ovat parista sadasta eurosta ylöspäin, riippuen missä vaiheessa kuukautta eletään..

    edit. firma löyty ja pyörä Suomessa



    XV1000
  25. #55
    Osaisiko joku kertoa parhaat ja luotettavimmat firmat, jotka toisivat pyörän esim. etelä-saksasta -> travemundin satamaan.



  26. #56
    Eiköhän ne ole nuo kaksi Kähäri ja Seppälä. Aika hyvin ovat saaneet kiitosta tässäkin threadissa.
    Miksi Travemündeen, miksei saman tien Suomeen? Taitaa olla saman hintaista ja vaivatonta.
  27. #57
    Koska Trawemundista saisin pyörän ilmaiseksi Suomeen..
  28. #58
    Mikä on hintataso nykyään, jos haluaisi tuottaa kaksi pyörää esim. pohjois Italiasta Milanosta Suomeen eli itse tulis pois lentämällä??

    Onko kenelläkään kokemusta?? Pitääkö ajaa takaisin Saksan puolelle, että onnistuu halvemmalla ja helpommalla?? Reissu olisi vasta kesällä 2009.
    Jos et sinä, kuka? Jos ei nyt, koska?
    -Abraham Maslow
  29. #59
    Itte ostin pyörän Trieristä, joka on n. 160 km Kölnistä etelään. Kuulemma Saksan mettäperää. Siinä Seppälät, Havinat ja Penttilät lupasivat jos jonkinlaista pikatoimitusta. Viime viikon lopulla paloi pinna ja soitin Marko Kähärille. Heillä oli just auto lähdössä Luxemburgiin ja lupasi että kuljetus järjestyy. Tänään on pyörä haettu. Sunnuntaina auto pyörineen Pälkäneellä ja maanantaina saa hakea. Syvä pokkaus ja kiitos Pälkäneen suuntaan.
    Pää surisee ja suu pärisee.
  30.  
  31. #60
    Kyselin juuri näiltä kaikilta suomalaisilta täällä mainituilta firmoilta kuljetusta tsekeista Prahan läheltä Suomeen ja niiltä harvoilta, joilta sain jotakin tarjousta, niin hinnat on ihan utopistisia, about 600€-1500€ !!! Yhdestä näistä firmoista sain erittäin huonoa palautetta(mutta firman nimi jätetään sanomatta, ettei tule enempää sanomista...) Tästä vedän sen johtopäätöksen, että *kuljetusten hinnat ovatten nousseet niin korkealle, ettei ole mitään järkeä ottaa kuljetusta joltakin Suomalaiselta firmalta tänne! Pakko ruveta lähettelemään maileja Tsekkiläisille firmoille..... Toisena huomiona se, että jos myös Eurooppalaisten firmojen hinnat ovat näin huimat, niin moottoripyörän tuonti Keski - Euroopasta, jota Tsekkikin edustaa, on ihan poissuljettu juttu näinä päivinä ja kenties tulevaisuudessakin. Jos ei Euroopasta löydy halvempaa kuljetusta, kun täältä, niin sitten myyn jo ostamani pyörän jollekin "keski-Erooppalaiselle" suoraan Tsekeistä! Haiskahtaa sille, että käytettyjen pyörien tuonti ei enää kannata ollenkaan tuolta suunnalta..... Muutenkin meitä suomalaisia kusetetaan hallituksemme toimesta juuri tällä autoverollamme, sillä esim. Slovakiassa on tilanne se, että ei tartte maksaa mitään "autoveroja" tai ALV:ja tai moottoripyöräveroja sinne toisesta EU maasta tuodulle pyörälle! Pelkästään maksettavaksi jää kuljetus sekä rekisteröinti, joka on noin 200€ luokkaa Slovakiassa kilpineen! mitä sitä muuta voi sanoa, kun että sarvikounojen maassa sitä asutaan !!!!! * No, onneksi ei ole enää eläkeikään kun 11 vuotta, että sitten taidan suunnata jonnekin järkevämpään paikkaan asumaan. Tosin pitää olla tarkalleen puoli vuotta Suomessa,että saa sinne muualle sen suomen eläkkeen tulemaan, mutta sehän ei liene ongelma..... *
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen