Katso äänestykset tulokset: Millä aloitit tämän upean harrastuksen - mopolla vai suoraan isommalla?

Äänestäjät
2495. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Mopolla ajoin eka kertaa.

    149 5,97%
  • Kevarilla.

    12 0,48%
  • Jollain isommalla, kerro millä.

    29 1,16%
  • 2305 92,38%
Sivu: 12 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 759:sta
  1. #331
    Serkun PV, sitten oma pv, lukematon määrä muitten mopoja ja piikkejä ja sitten TS125 -81 (PV oli nopeampi). Nyt sitten ollaan eri maailmassa
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
  2. #332
    Juu, ei veljet antanut mopoihin koskea. Ensi kerta vuosi 2001 ja Suzuki GS 500E sitten 2 vuoden tahtia ja vaihto uuteen. 03 ja 04 ZZR600. Eka UUSI pyörä SV 650S vuonna 05 ja jäi jo kolmannelle kesälle.
    Kaikkea ei voi saada - mutta aina kannattaa yrittää

    Saadakseni nähdä sateenkaaren minun on siedettävä myös sadetta.
  3. #333
    Kaverin pappamopolla aloiteltiin. Kummallakaan ei ollut ikää tarpeeksi. Oltiin vasta 14. Minä en uskaltanut kotona edes pyytää mopoa. Kaverikin hommasi mopon serkultaan, salaa vanhemmiltaan. Mopoa hän ei uskaltanut kotiin viedä, vaan sai säilyttää sitä serkkunsa luona. Raviradalla käytiin ajamassa.

    15 vuotiaana ostettiin serkkuni vanha Kawasaki F6 minulle. Pitkän keskustelun tuloksena. Niin se alkoi. 18 vuotta tuli täyteen niin hommasin Yamaha xs 1100 s:n. Sen jälkeen on riittänyt 750:t. (5xFZ, 1xFZR, 1xYZF + FZR 1000 raato osina)
    Ko itte teköö niin saa semmoisen ko siitä tuloo..
  4. #334
    Mopona oli Tunturi Tiger S. Kevarikorttia ei tullut aikoinaan ajettua, vaan sitten vanhempana, elikkäs vuonna 2004 näihin aikoihin ajoin sitten A kirjaimen ajokorttiin lisäksi. Oli pari astetta lämpöö ja joissain varjopaikoissa jäärähmää kun oli inssiajo... * Sitte alkoikin pyörän metsästys ja saksasta tuotu TransAlppi tuli hankittua



    Ville / Honda XL 600V -95
  5. #335
    Helkama Raisulla aikanaan aloittelin,sitten oli vuosia väliä kunnes ostin mökkimopoksi Honda cb 350:n ja maantie ajoon suzuki pe 250 (kauhee oli ajaa kloppirenkailla asfaltilla.Sitten oli muutaman vuoden dragstar 650.Nyt o fjr.
    Koskaan en ...vannomati paras
  6. #336
    Polkypyörästä seuraava olikin 1100 Suizan GSXF, sähköikkuna ja kaikki
    Sittemmin on ollut erinmallisia mopottimia, customista matkasporttiin, tulevaisuus on vielä ens kesän kohdalta mysteeri...

    Sinne on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pitkä aika
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

    Läskillä on aina lämmin.

    TouringTurbo
  7. #337
    Ensiks pappatuna sitte tää jammun 600
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

    *Suzuki GSX-R 750 K1
  8. #338
    Automaattivaihteisella (!!) vihreällä Soliferilla päästiin 2-pyöräisten makuun. Sitten tuli kymmenien vuosien tauko kunnes vei taas mennessään. Ja hyvin on vienyt!
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  9. #339
    Kevarilla virallisesti, mopokorttia kun ei ole... Kyllä sitä tosin tuli Pappa-Tunturilla ajeltua vähän aikaisemmin.



    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
  10. #340
    Ensin oli mopoja...ja sitten Jawa 250 cc vm. 1958
  11. #341
    Solifer export oli eka mopedi Ikää tais olla 8 v.
    Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
  12. #342
    Se ainoa oikea PAPPA-TUNTURI. Sillä mä alotin.
  13. #343
    Mää alotin skootterilla ja ajoin sillä pari kesää. Sitte tuli vähän pitempi tauko ja siitä siirryin 600cc pyörään. Nyt tekis mieli sitte isompaa ens kesäks mut saa nähä
  14. #344
    6-vuotiaana kokeilin pari kertaa 50cc crossimopotinta, sitten mopoiässä tuli mopoilla kurvailtua n. 25tkm! Ja nyt CBR600 (mopohan sekin on.)
    "Häpy With Honda..."
  15. #345
    Solifer Export - siitä se lähti vuonna yks tai kaks... eli 1971.
    Olin tuolloin 9v. Sittemmin Suzuki TS-125:llä railakkaat lipat, mikä johti nenämurtumaan, olkapäänsijoiltaan lähtemiseen, alaleuan murtumiseen, jne. Sänkypotilaana 3kk. Olin tuolloin 12v. eikä kypärästä tietoakaan. Ohos... tais tulla stooria aiheeseen liittymättä.
    * * * * * * * * * * *
  16. #346
    ALOITAN Sutsukin GSX 750 F:llä ens suvena. Ei mitään mopo/kevari kokemuksia. Fillarilla kerenny tähän ikään asti. Viime kesänä ajoin tuon A:n korttiini. Vähän koeajellu/lainaillu kesällä isojen poikien pyöriä, ja nyt oma tallissa...
  17. #347
    Mopoillahan toi harrastus alkoi jonka jälkeen Vespa Sit annettiin taitojen levätä. Poika aloitti crossi harrastuksen 7 vuotiaana siinä touhussa meni muutama vuosi .Crossareilla tuli ajeltua siinä sivussa
    Sit kiinnostus heräs pyöriin uudestaan ja nyt alkaa neljäs kausi oikealla moottoripyörällä.
    Savage 650
    Kawasaki VN 800
    Suzuki GSX 1400
    Suzuki Bandit 1250
    Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
  18. #348
    Mopollahan sitä tuli startattua ekaa kertaa... Ikää tais olla jotain 11v - muistaakseni!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  19. #349
    Ensin otin pienen tuntuman mopolla ja sitten 500-lla kawalla. Siitä se lähti.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  20. #350
    Viralisesti suoraan isolla kun pari vuotta sitten ajoin kortin mutta sitten muistin että olenhan mä pikkuveljen raisulla joskus kaahaillu silloin kun mopoiluun riitti pelkkä ikä...eikä tainnut sitäkään olla
    Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
  21. #351
    Skootterilla pari kesää, sitten tuli tämä oma kulta taloon...
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  22. #352
    Solifer 4 speed *-72. Sitten jawa 250 -51 ,joka on muuten vielä tallessa. *
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
  23. #353
    Polkupyörä --> autokoulun ER-5 --> kusiainen cebari.

    Kyllä sitä vähän mietti autokoulusta et mites tästä liikkeelle, mut onneks oli helpompaa ku luuli... siis se liikkeelle lähtö. Muuten onki vielä lapsen kengis nää taidot.
  24. #354
    Peuskin, eli ekan oman mopon sain 9v. Veljen solifer sm:llä, ja joillain huvipuistojen minicrosseilla olin kokeillu aiemmin.. Niin ja toi PV on mökillä täysverisenä leluna vielki, niinku tosta alta näkyy.. nyt se vaan kiertää vähän mukavemmin ku alkuaikoina
    köhköh, putput, pampam..
  25. #355
    Tunturi super sport olikohan -78 vm , 15 vuoden tauon jälkeen CBR 600 F -98 vm , ja nyt on toi 1100 XX
    Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600
  26. #356
    Pojat.
    Isän mopo oli leikannut kiinni. Irroittelin männän ja sain pelin (salaa) käyntiin, ja eikun menoks. Olisinkohan ollu 13 tai 14. Sitten kun täytin 15, ja olis saanut alkaa ajaa sitä Soliferia ihan luvan kanssa, ostin 250 kuutioisen Pannonian. Se, kuten minäkin, oli vuosimallia 54.
    Siitä pitäen olen päristellyt. Välillä oli kyllä vuosia, että en omistanut pyörää, mutta joka vuosi olen jollakin moottoripyöräksi luettavalla rakkineella ajellut. Eikä rahaa ole pankkitilille kertynyt
    Kokemuksia ja muistoja senkin edestä.
    Jalkapohjat edellä, sillä pää on tärkeä.
  27. #357
    ...naapurin Jorma ilmoitti mukaan... ei vaan mopolla ajeltiin eka kerran n. 10 vuotiaana...sitten oli crossia, homosohvaa ja nyt kyykky....
    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
  28. #358
    Viri pv:llä aloittelin, sitten 80cc krossimopo, josta Aprilian kevariin ja
    suzukin sarviin, joissa vieläkin rystyset valkeana roikutaan
    Lahjattomat treenaa
  29. #359
    Solifer SM-78,ostin 1985 sukulaispojalta,vähän viritettynä
    God hates us all

    By SLAYER

    Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
  30.  
  31. #360
    Pappa Tunturi automaatti ja porukalla varastettu ( polliisit haki pois ,vain yksi otti syyn)
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Sivu: 12 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen