Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Millainen hyvä moottoripyöräliike/huolto? Mitä toivot ja odotat? Onko tärkeintä nopeus, sijainti, valikoimat, ammattitaito, lupausten pitävyys, aukioloajat, maine, yhteydenotot, markkinointi, siisteys, henkilöstön olemus vai ratkaiseeko hinta. Pari kolme mielestäsi tärkeintä kommenttia kehittääksemme liikettämme ja huoltoa tulisi tarpeeseen uusien tilojemme myötä. Opiksi myös muille liikkeille. Kiitos etukäteen ruusuista ja risuista.Kommentoidaan tarvittaessa.

    Pasi Oittinen
    Moto Oittinen Oy
    www.oittinen.fi
  2. #2
    No niin...........

    1.luotettavuus
    2.ammattitaito
    3. joustavuus(aukioloajat)

    Eli tehdään mitä sovitaan, todella ammattitaidolla jopa normaalin liikeajan ulkopuolella(jousto).Siisteys antaa myös hyvän kuvan yrityksestäsi.Älä hinnoittele itseäsi "pihalle".
    Tässäpä ne avaimet menestykselliseen liiketoimintaan tiivistettynä ovat


    Tsemppiä
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  3. #3
    Lainaa (Oittinen Service @ Touko. 20 2004,14:42) kirjoitti
    Millainen hyvä moottoripyöräliike/huolto? Mitä toivot ja odotat? Onko tärkeintä nopeus, sijainti, valikoimat, ammattitaito, lupausten pitävyys, aukioloajat, maine, yhteydenotot, markkinointi, siisteys, henkilöstön olemus vai ratkaiseeko hinta. Pari kolme mielestäsi tärkeintä kommenttia kehittääksemme liikettämme ja huoltoa tulisi tarpeeseen uusien tilojemme myötä. Opiksi myös muille liikkeille. Kiitos etukäteen ruusuista ja risuista.Kommentoidaan tarvittaessa.

    Pasi Oittinen
    Moto Oittinen Oy
    www.oittinen.fi
    No jos jatkat samaan malliin kuin tähän asti, niin kyllä se minulle välttää. Tosin en moottoripyörään paljon teiltä ole apua saanut, kun en ole pyytänytkään. Pappatuntureiden osia olen monesti hakenut, ja usein hyllystä niitä on löytynyt.

    Ps. Mihinkäs olette muuttaneet.
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  4. #4
    Lupausten pitävyys, ammattitaito, kilpailukykyinen hinta ja ystävällinen palvelu. Pelkkä kahveekuppi voi joskus ratkaista toisen liikkeen eduksi.
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
  5. #5
    Sitä samaahan voin vain sanoa kuin muutkin...
    Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu on aina valttia!

    Jos sovituista jutuista ei pidetä kiinni, niin tuskin asiakkaat pysyvät... Ei pidä luvata sellaista mitä ei voi pitää!
    Ei mp huolloiltakaan voi ihmeitä vaatia...

    Koska varmaankaan ikinä en tule tienaamaan omasta mielestäni tarpeeksi, niin kyllä se hinta vaikuttaa. Pieni hinnan pyöristys tuntuu aina mukavalta...
    Mc Kulkumulkut
  6.  
  7. #6
    Ja jos käy niin, että varmana pidetty homma "kusee", niin yhteydenotto asiakkaaseen, ennenkuin tämä on siellä hakemassa mopoaan, joka ei olekaan valmis esim. osatoimituksen myöhästyttyä. Antaa kuvan, että asiakkaasta todella välitetään.