Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 120:sta
  1. #31
    Täällä olis ainakin myynnissä Alppi, vm 93, väri *musta/hopeinen, ajettu noin 51000km, aika siisti yksilö muutenkin, kahvalämppärit, keskituki, takalaukku, pidempi etupleksi,kaatumaraudat, kulutusosat ok. Todella hieno matkaenduro.

    Kuvia saa sähköpostilla.Hinta 5 500 euroa. puh. 044-2622418.
    Asun Vantaalla, jos kiinnostaa ota yhteyttä!

    Eihän tätä ilmoitusta tähän pitäis laittaa!



    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

    http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

    Honda CBR 1100 XX -04
  2. #32
    Lainaa (Rudi @ Syys. 05 2003,21:40) kirjoitti
    Täällä olis ainakin myynnissä Alppi, vm 93, Eihän tätä ilmoitusta tähän pitäis laittaa!
    Mitä mopo tilalle, Rudi?
    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
  3. #33
    Lainaa (rekako @ Syys. 10 2003,08:40) kirjoitti
    Lainaa (Rudi @ Syys. 05 2003,21:40) kirjoitti
    Täällä olis ainakin myynnissä Alppi, vm 93, Eihän tätä ilmoitusta tähän pitäis laittaa!
    Mitä mopo tilalle, Rudi? *
    Ajattelin Varaderoa, XX tai 1200 suitsa banditia. Koeajamalla se selviää!
    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

    http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

    Honda CBR 1100 XX -04
  4. #34
    Hyviä valintoja kaikki, tosin olen koeajanut kaksi ensimmäistä, banditin sijaan kannattaa kokeilla SV1000S
    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
  5. #35
    Joo, se sv vois olla ihan asiaa... mut mä en tiedä miten se soveltuu matka-ajoon, ei kai mitenkään
    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

    http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

    Honda CBR 1100 XX -04
  6. #36
    Tuoreena TA omistajana (todella tyytyväisenä sellaisena) tuli heti kysymyksiä mieleen.

    Service manual helpottaisi paljon elämää. Pikaisen etsiskelyn jälkeen kun ei tuntunut edes öljynputsaria löytyvän.

    Onko näitä paperisena saatavana mistään? Edes netti versiona?
    Just "nyt" ei bikeä...
  7. #37
    Jee muitankin tuoreita Transalpin omistajia...
    Manuskaa ei ole mullakaan ja ajattelin hankkia alfamerilta koko huolto kirjan. Toinen vaihtoehto on transalp.orgista. Rekisteröitymällä pääsee kattelemaan vm 89 huoltomanuskaa. Mutta kuten varmaan tiedätkin on muutoksia tuosta tapahtunut aika paljon jos vertaa uudempiin pyöriin. Tosin öljynputsari lienee kuitenkin samalla paikalla

    Minkälainen ja minkä vuotinen tuo sinun oli?

    -=Lake=-
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  8. #38
    Onnea molemmille hienosta valinnasta.

    Brandilta (http://www.honda.brandt.fi/index2.html) saa ohutta kopioitua perusohjekirjaa, jossa on IHAN perus tietoa (sisältäen kuitenkin tuon öljynvaihdon), mutta kallis suhteessa tietomäärään, muistaakseni 15 euroa.

    Myöskin jo mainittua Haynesin manuaalia voin kehua ja itse olen siihen ollut erittäin tyytyväinen.

    Tuolta TA org:sta löytyvä manuska on ilmainen ja antaa ihan hyvän lähtökohdan, jos sen vaan jaksaa printtailla ja muistaa että muutoksia on vm89 jälkeen tapahtunut *

    Seuraavat linki ovat TA:n omistajille aivan ehdottomia: http://www.ta-deti.de/ta/ , joka on aivan legendaarinen sivu TA: omistajien joukossa ja toinen jo mainittu http://www.transalp.org/ ,joka on ihan hyvä sivusto, johon kannattaa rekisteröityä, ainoa puute, joka korjautuu ajanmyötä, on se että sivusto on vielä tuore, joten suoraan kaikkiin kysymyksiin ei löydy vastauksia. Lisäksi TA org on erittäin mielenkiintoinen kokoontumispaikka, koska siellä on TA:n käyttäjiä aivan ympäri maailmaa.

    Minkä vuotisista peleistä on kysymys ? Itselläni Saksasta tuotu sininen vm91 TA ja olen siihen erittäin tyytyväinen.

    Syysajelu terveisin

    Jurva
    Mika, TA91
  9. #39
    Niin TA...
    vm 97 ja kilometrejä alle 20000. Todella siisti, mukana kahdet sivulaukut (givi), kaatumaraudat sekä keskiseisontatuki. Korkeampaa plexiä vielä kaivataan mutta kaipa tuon ehtii sitten myöhemminkin...
    Kerran käynyt kyljelleen mutta sekin ilmeisesti paikaltaan/todella pienestä vahdista koska pari naarmua tai pikemminkin painaumaa löytyy katteesta ja raudoista. Muuten kuin uusi.
    Ei meinaisi millään malttaa olla töissä...

    -=Lake=-
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  10. #40

    onkos tääl sellasia jolla ollu vanhempi alppi ja uutta 650 mallia,et millasia eroja on käytännös,muuta kun ulkonäössä ja hiemna isommassa moottorissa?
  11. #41
    Joo, eihän sitä töissä jaksaisi istua, mutta ei taida pitkällä tähtäimellä saada ilmankaan menovettä ostettua pyörään .

    Minkä pituinen olet ? Kysymys siitä syystä, että itse olen 187cm pitkä ja minulla oli 5 Star:in pitkä plexi, joka oli ihan hyvän näköinen ja antoi hyvän suojan esim. sadetta vastaan, MUTTA omalla kohdallani aiheutti todella ikävän pyörteen juuri naaman eteen ==> jolloin kypärän sisällä ääni nousi tosi kovaksi ja umpikypäräni tuuletus toimi todella huonosti. Vaihdoin alkuperaisen tilalla ja nyt kypärä (ääni ja tuuletus) toimii hyvin, tosin sadesuoja on hiukan heikompi. Nyt tarkastalen vaihtoehtona MRA:n Vario Touring plexia (kts. kuvia: http://arlovik.tripod.com/transalpscreen.html ), johon ajattelin vaihtaa vielä hieman korkeamman ylä plexin.

    Muuten varusteina on alumiiniset Därr:in sivulaukut (41 ja 35 L), sekä Kappan 44L takalaukku ja 30 L tankkilaukku, joten pitemmätkin reissut onnistuvat jopa kaksi päällä.

    Jurva
    Mika, TA91
  12. #42
    Itselläni edelleen vm91 ja en ole ajanut 650:stä, mutta ainakin olen kuullut että siinä olisi putket (tai katalysaattori) pahasti iskuille altiina ==> suunniteltu selvästi enemmän puhtaaseen tie käyttöön.

    Jurva
    Mika, TA91
  13. #43
    Lainaa (Jurva @ Syys. 12 2003,13:22) kirjoitti
    Minkä pituinen olet ? Kysymys siitä syystä, että itse olen 187cm pitkä ja minulla oli 5 Star:in pitkä plexi, joka oli ihan hyvän näköinen ja antoi hyvän suojan esim. sadetta vastaan, MUTTA omalla kohdallani aiheutti todella ikävän pyörteen juuri naaman eteen ==> jolloin kypärän sisällä ääni nousi tosi kovaksi ja umpikypäräni tuuletus toimi todella huonosti.
    Sama homma mutta Giwin ns. touring plexin kanssa, en ole vielä viitsinyt vaihtaa alkuperäistä takaisin *- *talvell asitten, kun tullee muutenkin fixattua mopoa.

    Kieltämättä uudessa TA650:n katalysaattori on vähän kolhiintumisherkässä paikassa. Suurempi paha on kyllä sen älytön kuumeneminen ajaessa, etenkin kesällä. Suunnitelmissa onkin ollut vaihtaa putki ja irrottaa samalla katal. *!

    Lake? Vähänlaisesti km ollakseen -97 TA vain 20tkm, mulla on 8 tkm 3 kk:ssa ja vielä ajattelin ajaa..
    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
  14. #44
    Morjettes!

    Vm-94 ja ajettu tai mittarissa 32tkm. Ei aivan virheetön mutta tosi siistissä kunnossa ja maali kiiltää peilin lailla. Kentin ammattivaha auttoi kovasti

    Pyörä on tosi namu ajaa pienillä kovapintaisilla teillä. JEE!!!Reikäinen ja kivinen soratie aiheuttaa ikävää nypytystä, varsinkin etupään voisi vaihtaa "herkkäliikkeisempään", tiedä sitten kärsisikö kaarreominaisuudet tästä? Saako molempia samaan pakettiin??

    Pleksinä minulla on joku korotettu malli, en tiedä nimeä, mutta aikas leveä yläosastaan ja ylä nurkissa pienet "ulkonäkö" kavennukset. Vaikka pituus 170 jää kypärä ikävästi pyörteisiin ja suunnitelmissa onkin tehdä n 6cm lisälippa ongelmaa poistamaan.

    Laukut jäi entiseen (itse tehdyt alumiini) ja olisikin mukava saada jostakin sopivat sopivaan hintaan. Kaverin domiin tehtiin vankkaseinäisestä muovikanisterista takaboksi (n.40 l). Luukku kylkeen, matta musta spray päälle ja vielä kanootin aukkopeitteellä koko helahoito vesitiiviiksi. Toimii hyvin vaikkei ehkä aivan viimesenpäälle tuulitunnelissa tehdyltä näytäkään. ONKO VÄLIÄ??

    Kiitos noista manuaali ohjeista, pitääpä hommata. Itse olen Kokkolan seudulta ja jos muita TA.n omistajia pyörii täälläpäin ottakaa ihmeessä yhteyttä Vaihdetaan kuulumisia, pientä reissun poikasta yms ??
    Just "nyt" ei bikeä...
  15. #45
    Joo pituutta on 183cm ja viikonloppuna maaseutua kierrellessäni huomasin että jotain tarttis tehrä. Kaikki itikat meinaan liimautuu tasantarkkaan visiiriin ja siitä ylöspäin. Olkapäät ja leukasuojakin pysyy suht puhtaana mutta se visiiri. Rasittaa kun saa joka 30 km välein pysähtyä putsaamaan *
    Onko kekemuksia Kapan spoileri pleksistä? Nyt on Givi ja 5 strar haukuttu joten olisi kiva tietää tuosta. Tosin taitaa ainakin kuvista päätellen olevan lähellä Givin pleksiä. Vai puhutaanko samoista plekseistä? Oliko noissa spoileria ohjaamassa ilmavirtoja?

    Rekako: Samaa itse ajattelin kun kaveri soitti ja kertoi että olisi tälläinen saatavilla. Mutta nähtyäni pelin en enään hetkeäkään epäillyt. On kuin uusi ja mukana seurasi kolme Dekran katsastus lappuakin joista kävi ilmi että on aika tarkkaan ajettu ~3000km/v. Vuosia en noista lapuista nyt muista mutta on katsastettu jokatoinen vuosi (olisikohan sitten ollut 1999, 2001 ja 2003) Kuluneisuutta on juuri oikeissa paikoissa vähän eli mm jalkatapit ovat melkein uuden veroiset lukuunottamatta kevyttä kulmien pyöristyneisyyttä jne. Jos on enemmän ajettu, on kaveri pitänyt todella hyvää huolta ja paljon vaihtanut osaa. Maalattukin tuo olisi pitänyt (nyt maali kiiltää kuin uudessa) joten jos huijasivat suotakoon se heille, hyvää työtä on tehneet *

    -=Lake=-



    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  16. #46
    Lainaa (Lake @ Syys. 15 2003,07:28) kirjoitti
    Onko kekemuksia Kapan spoileri pleksistä? Nyt on Givi ja 5 strar haukuttu joten olisi kiva tietää tuosta. Tosin taitaa ainakin kuvista päätellen olevan lähellä Givin pleksiä. Vai puhutaanko samoista plekseistä? Oliko noissa spoileria ohjaamassa ilmavirtoja?
    Moi,

    Tossa 5 Starin plexissä oli yläosa taivutettu "spoileriksi" ja itse asiassa muuten kyseistä plexia ovat lyhyemmät kehuneet yhdeksi parhaista.

    Itse ajattelin kokeilla ensi kesänä MRA VarioTouring plexiä, johon itse vaihdan korkeamman ylä plexin (kts. kuvia http://arlovik.tripod.com/transalpscreen.html ).

    Terveisin

    Jurva
    Mika, TA91
  17. #47
    Jaah tämähän menee mielenkiintoiseksi...
    Onko mitään hajua kuinka pitkiä nämä fivestarin käyttäjät ovat olleet?
    Entä kuinka korkea tämä pleksi on ollut verrattuna kapan ja givin plekseihin?
    Ei tuo variotouringkaan näytä yhtään pahalta, eikun heti hankkimaan niin saadaan raporttia jo täksi syksyksi

    -=Lake=-
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  18. #48
    Rauhaisaa syksyä kaikille TransAlpisteille!

    Dodiin, nyt on ruskaretkeni tehty ja ensimmäinen pitempi matka itselleni sekä uudelle pyörälleni. Retki oli mielenkiintoinen. Sain nauttia pyöräilystä, lapin taiasta ja monesta muustakin.

    Matkaa tuli lähes 1800km Lapua-Saariselkä-Lapua, ja pikkasen kiertäen takaisin. Niin, mittasin puntarissa, minä ja kaikki varusteet painoivat 119kg. Keskikulutus oli 5.35l ajoin 100-120km/h menessäni ja tullessani ajoin 70-95km/h. Pitää vielä laskea oliko meno ja tulomatkalla eroa kulutuksessa. Tuntu että saman 300km sillä pääsee ennen tankkausta....ei merkitystä minulle.

    Oli nimittäin häiritsevän kovaa tuulta takaisin tulessa ja tämä pleksi asia nousi minullekkin tutkittavien listalle.....märällä ja lehdillä liukastetulla tiellä kun laittaa 90 kilometrin vauhdissa jalat maahan kun etupää lähtee puuskasta lentoon....huh huh, ei ole kokemuksia moisesta aikaisemmin, no nyt on. Mulla on joku korkeempi pleksi mikä tuli kaupassa mukana. Siis jonkun "stop and go" paketin mukana.

    Onko hyvää sivustoa missä ois kaikki pleksit esitelty, uudempaan pyörään, vai käykö samat kun vanhempaan?

    Ja sitten, ensiasennus renkaat taisi jäädä lapin teitä parantamaan. Kulutus oli hurjaa. En tajunnut mitata ennen lähtöä, mutta ei kauaan tartte ajaa kun saan vaihtaa renkaat. Ja pyörällä on ajettu 4000km.

    Käsien puutumista oli havaittavissa ekan päivän ajon jälkeen. Sen jälkeen niitä ei tullut.....tulikohan käsistäni hermottomat?

    Ajoasentoa oli mukava vaihdella. Ajoin paljon niin että pidin jalkoja takajalkatapeilla ja makasin tankin päällä......rupes vaan nukuttamaan joten oli väliin noustava heräämään.

    Kaikenkaikkiaan, pyörä toimi hienosta ja näytti uusia syvyykisiä pyörän salaisuuksiin....onko hienompaa matkapyörää edes tehty? Ehkä GoldWing mutta sillä ei jaksa pitkään hiekkatiellä mennäkkään.

    Niin, ei näkynyt mopoilijoita paljoa, Oulun miehiä muutama oli Kemijärvenkohdalla. Kiitti vaan reittivinkistä.

    Ei muuta kun "vielä on kesää jäljellä, vielä riittää kauniita päiviä...".

    T:JukkaKoo
  19. #49
    Lainaa (JukkaKoo @ Syys. 16 2003,08:46) kirjoitti
    Niin, mittasin puntarissa, minä ja kaikki varusteet painoivat 119kg.

    .....märällä ja lehdillä liukastetulla tiellä kun laittaa 90 kilometrin vauhdissa jalat maahan kun etupää lähtee puuskasta lentoon....huh huh, ei ole kokemuksia moisesta aikaisemmin, no nyt on.

    Onko hyvää sivustoa missä ois kaikki pleksit esitelty, uudempaan pyörään, vai käykö samat kun vanhempaan?
    Hitto kun joku matkustaa pelkän kortin kanssa * itse nimittäin ajokamat päällä painan melkeinpä tuon saman *

    Mitä muuten tarkemmin tarkoitit etupään lähtemisellä tässä tapauksessa ? Mikä mahtaa olla TA:n vuosimalli ?

    5 Star:in käyttäjät, joilta olen kommentteja kuullut ovat olleet hieman lyhyempi eli 180cm ja alle.

    Eipä taida kaiken kattava listausta löytyä, mutta tältä sivulta ainakin kohtuullinen listaus: http://www.ta-deti.de/ta/screen.html#five

    Suosittelen muuten niiden renkaiden vaihtoa ennenkuin ne on ihan loppu, koska itse koin tänä kesänä "tank slapperin", jonka seurauksena takapuolessa vieläkin erittäin ikävän näköinen jälki ja yksi suurimmista syistä oli aivan lopussa ollut takarengas (eikä auttanut, että eturengaskin oli varsin loppu). Itse tilasin Michelin Anakee:t shopista (hinta oli kohdallaan), pitäisi tulla vielä tällä viikolla, joten sitten kuulette kokomuksista, mutta mitä muualta olen lukenut, niin esim. sateella pitäisi olla yksi parhaista, koska sisältää silicaa. Tosin nuohan on selvästi asvaltti suuntautuneet renkaat, joilla ei varsinaisesti metsään mennä, sitä varten on sitten Contin TCK 80:set.

    Terveisin

    Jurva
    Mika, TA91
  20. #50
    Tuolla Detin sivuilla väitettiin että tuo MRA:n touringpleksi olisi huono tosin ei taida olla vario.
    Hitto kun ei oikein huvittaisi hankkia yhtä ja kokeilla, hankkia toista ja kokeilla...

    Varmasti on ollut mukava reissu. Kateeksi käy varsinkin kun oma loma on muisto vain...
    No ehkä sitten ensi kesänä.

    Muitakin rengas kommentteja olisi kiva kuulla että tietää mihin suuntaan katseensa kääntää kun noista renkaista aika jättää.

    -=Lake
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  21. #51
    Lainaa (Lake @ Syys. 16 2003,09:28) kirjoitti
    Tuolla Detin sivuilla väitettiin että tuo MRA:n touringpleksi olisi huono tosin ei taida olla vario.
    Hitto kun ei oikein huvittaisi hankkia yhtä ja kokeilla, hankkia toista ja kokeilla...
    Joo, se on vanhempi perus Touring, itse sen Varion ajattelin hommata, mutta voi mennä kevääseen. Näyttäisi siltä, että noiden MRA:n plexien hinnat Strom-Motorissa (HKI ja Turku) ovat samat kuin maailmalla, joten ei kannata tilailla kauempaa.

    Jurva
    Mika, TA91
  22. #52
    Hei Jurva!

    Ettet vaan ole Jurvasta?

    Ja se etupää lähtee ilmaan lentoon kun tulee sopiva tuulen puuska tai myrsky. Mitähän oli tuulen nopeus silloin Kemijärvi-Pelkoseniemi välillä? Kuitenkin aivan kun jäällä ois ollu, lisänä että etupää otti suunnan vasemalle ja oikealle, kuin joku ois ravistanut.....ja näitä tapahtui muutamaan otteeseen. Pelkkä kova tuuli kääntä pyörää tietty ja sen kanssa osaa ollakkin varovainen. Mutta tälläinen puuska tai trompi joka tulee nopeasti on arvaamaton.....Ajelin sitten jopa viittäkymppiä paikka paikoin, muuten oisin jossain muualla.

    Vuosimalli on varmaankin 2003. Olen tänä kesänä sen ostanut uutena. Ja jos joku sanoo että se on viimevuoden mallia niin, hö. Eikös ne ole samanlaisia. .......vai onko mua taas huijattu? jos on niin...eräs mies saa kuulla kunniansa.

    En meinaa renkaita vaihtaa ennen kevättä. Isot pojat puhuu että ois kevälllä hyvä ajaa vielä vanhoilla, syö kuulemma rengasta se kevät kovasti. Tiedä nyt sitten siitä...niin meinaan kuiteskin touhuilla. Sitten alkukesästä renkaat vaihtoon.

    Vai kortilla ne ajelevat.....hö, kyl mää sentäs 95kg painan. Mutta ajatteles kun me vaimon kanssa ajelimme honda ft500:lla minä painoin silloin 104kg ja vaimoni lähes.... "saankohan mä selkään tästä kommentista?".... Siis parhaimillaan oli pyörän päällä varmasti 220kg lihasta ja varusteita, pyörä painaa alle 160kg.....Ennen oli enen nyt on nyt.

    Voitais pitää TransAlpin kokoontumisajot, ja vaihdella pleksejä toistemme kanssa....aivan kuten Ladamiehet konsanaan ....nooh, jääkön nyt loput kertomatta.


    Moikat taas täältä työn lomasta toivoo JukkaKoo.

    ps. Kuka on muuten keksinyt työn?
  23. #53
    Alppi kokoontuminen kuulostaa järkevältä ja vieläpä mukavalta. Näkisi muidenkin pelejä.

    Eli HEI haloo kaikki TA kuskit (mikse AT kuskit myös) Mistäpäin ootte ja missä kokoonnutaan?

    -=Lake=-
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  24. #54
    Hää

    -94 TA Kaustinen. Missä kokoonnutaan, taitaa tulla tälle kesälle kiire mopo menee viikon sisään pannuhuoneeseen peiton alle.
    Just "nyt" ei bikeä...
  25. #55
    Hei,

    Jurva juontaa juurensa pitkälle kouluaikoihin aina tuonne ala-asteen neljännelle ja ei liity saman nimiseen paikkakuntaan, ja jos/kun tuo tapaaminen järjestyy, niin voin kertoilla lisää *

    Kotoisin olen Vääksystä, mutta nykyisin vaikutan Espoossa.

    Tapaamisen osalta voisi yrittää löytää jonkun sopivn keskeisen paikan, johon kaikilla olisi "sopiva" matka. Esim. paikkana ihan kiva on: http://lohimaa.protacon.fi/

    Lisäksi tavoitteena voisi olla jollain porukalla osallistua seuraavaan tapahtumaan (itse ajattelin jo ensi vuotta): http://www.finnbike.com/allroadtour/

    Ja sokerina pohjalla on tietysti osallistuminen vuosittaisen euroopan TA kokoontumiseen ITT:hen, joka tänä kesänä oli Italiassa, ohessa linkki tämän kesäiseen jo menneeseen tapahtumaan, jossa myös kuvia: http://www.transalp.it/ITT2003.htm

    Terveisin

    Jurva
    Mika, TA91
  26. #56
    Hyvä minä!
    Sitä sitten kutsutaan porukkaa kasaan ja ei kerrota itse missä sitä asutaan
    Eli asustelen TA:ni kanssa Porvoossa (n.50km itään Helsingistä) ja töihin ajelen Espooseen.

    -=Lake=-
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  27. #57
    ja minä seinäjoelta,mut miksi ihmeessä vaihtelette niitä pleksejä kun alkuperäisessä ei ole mielestäni mitään vikaa ja olen 178cm pitkä
  28. #58
    Hei Jansku!

    Vai että oikein Seinäjoelta. Nooh, eipä oo törmätty, "onneksi".

    Erittäin hyvä huomio, auttaako pleksin vaihtaminen mihinkää? Pitää kokeilla, niin voi sanoa että onko koko homma turhaa.

    t:JukkaKoo .....Lapuan tasapäisten kaupungista.
  29. #59
    Lainaa (Guest @ Syys. 16 2003,14:28) kirjoitti
    Miksi ihmeessä vaihtelette niitä pleksejä kun alkuperäisessä ei ole mielestäni mitään vikaa ja olen 178cm pitkä
    Alkuperäinen minullakin on tällä hetkellä kiinni ja on ihan hyvä, kuten jo aiemminkin olen todennut. Mutta joskus esim. sateella, kaksi päällä, kovalla tuulella, tankkilaukun kanssa ym. ei lisä "suoja" olisi pahitteeksi, lisäksi vähentää pitkillä reissuilla painetta rinnalta ja käsiltä. Ja siltä osin esim. tuo jo haukkumani 5 Star oli ihan hyvä, mutta minä ilmeisesti vain liian pitkä jolloin tuli nuo pyörre ongelmat juuri kypärän eteen.

    Terveisin

    Jurva
    Mika, TA91
  30.  
  31. #60
    juu hei vaan Jukka
    Täällä lakeuksillahan ei paljon tule vastaan näitä mopottimia,et kiva et jotku ymmärtää hyvän päälle ihan naapurikunnassa,anteeksi siis kaupungis.
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen