Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Tuhannennen viestini kunniaksi osallistun sitten tähänkin palauteosioon.

    Tähän mennessä olen kantanut rahaa:

    MP-Team Salonen Turku
    Moto-Seinäjoki
    Kesmotors Seinäjoki
    HD-Center Hki
    Allright Hki
    Motovelhot
    Axler
    Frank Nyman Espoo
    BW Tuupakka
    Storm Konala
    Org Shop
    Eurobiker

    Enkä missään yllä mainituissa ole saanut huonoa palvelua, kaikissa on ollut asenne kohdallaan ja kauppoja syntynyt. Halutessani neuvoa/apua, olen sitä saanut.
    Halutessani katsella rauhassa ja itse tutustua tuotteisiin, sekin on ollut mahdollista.

    Haluamaani/etsimääni en löytänyt esim. Tuusmotorsista ja BW Larusta, mutta niissäkään ei ollut palvelun suhteen mitään moittimista.

    "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
  2. #2
    Harvinaisen totta! Siinä asiakaspalvelussa on AINA kaksi osapuolta ja ne molemmat siihen oman osansa antaa. Minkälainen kokonaisuus siitä sitten syntyy, on molemmista kiinni!
  3. #3
    Lainaa (Köpi @ Touko. 14 2004,09:06) kirjoitti
    Tähän mennessä olen kantanut rahaa:

    MP-Team Salonen Turku
    Moto-Seinäjoki
    Kesmotors Seinäjoki
    HD-Center Hki
    Allright Hki
    Motovelhot
    Axler
    Frank Nyman Espoo
    BW Tuupakka
    Storm Konala
    Org Shop
    Eurobiker

    "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
    Olen myös asioinut lähes kaikissa näistä.
    No en tietenkään tuossa turkulaisessa liikkeessä, enkä Moto-Seinäjoki'ssa (ei kai tätä kirjoiteta Moto-Seinäjoessa?)
    Ainoa paikka mistä sain huonoa palvelua, tai siis en mitään palvelua oli BW Tuupakka, joten pitäköön paskansa.
    Mutta toisaalta BW Lauttasaaresta saanut erinomaista palvelua.

    Ehkä se johtuu siitä, että näyttää ulospäin rahamieheltä...
    Hankkikaa tekin hopparifarkut ja huppari sekä irokeesi.



    ©
  4. #4
    Palvelua on tullut, hyvää ja huonoa, joskus ei ole palvelua ollut ollenkaan ja se on huono juttu.

    Tuusmotorissa varaosatiskillä sain jälleen hyvää ja asiantuntevaa palvelua kun etsiskelin harvinaisia ja vaikeita osia, kiitokset sinnepäin.

    Kiitoksen ansaitsevat omasta puolestani myös ainakin Storm, Silkomaa, M-Star/Ducati ja Suomen MP-palvelu.
    ..Sumekokin hintavarauksin.

    Ikävä kyllä, monessa puljussa on palvelu surkeaa tai hinnat perseestä. Listastakin tulisi pitkänlainen, joten antaapa olla..
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  5. #5
    Lainaa (Menna @ Touko. 14 2004,09:15) kirjoitti
    Harvinaisen totta! Siinä asiakaspalvelussa on AINA kaksi osapuolta ja ne molemmat siihen oman osansa antaa. Minkälainen kokonaisuus siitä sitten syntyy, on molemmista kiinni!
    Harvinaisen epätotta.Tai sitten nöyrää,hiljaista ja kohteliasta asiakasta pitääkin kyykyttää,jotta syntyy ´oikeanlainen kokonaisuus´.
  6. #6
    Lainaa (wanna-be @ Touko. 14 2004,13:26) kirjoitti
    Lainaa (Menna @ Touko. 14 2004,09:15) kirjoitti
    Harvinaisen totta! Siinä asiakaspalvelussa on AINA kaksi osapuolta ja ne molemmat siihen oman osansa antaa. Minkälainen kokonaisuus siitä sitten syntyy, on molemmista kiinni!
    Harvinaisen epätotta.Tai sitten nöyrää,hiljaista ja kohteliasta asiakasta pitääkin kyykyttää,jotta syntyy ´oikeanlainen kokonaisuus´.
    Minä kyllä olen sitä mieltä, että asiakkaan käyttäytyminen vaikuttaa siihen miten häntä kohdellaan. Se on tuo "niin metsä vastaa..." -juttu.
    Tietysti niitä huonoja päiviä sattuu kaikkien kohdalle, toisille useemmin kun taas toisille ei. Ja jos se purkaantuu myyjältä asiakkaaseen niin siitä saa lukea täältä. Mutta kun se purkaantuu asiakkaalta myyjälle, niin sitäpä muut ei koskaan kuulekaan.
    Ja jos nöyrää, kohteliasta jne... asiakasta kyykytetään niin silloin se asiakas on varmaan eksynyt johonkin muualle kuin kauppaan.
  7. #7
    Lainaa (Menna @ Touko. 14 2004,15:19) kirjoitti
    Lainaa (wanna-be @ Touko. 14 2004,13:26) kirjoitti
    Lainaa (Menna @ Touko. 14 2004,09:15) kirjoitti
    Harvinaisen totta! Siinä asiakaspalvelussa on AINA kaksi osapuolta ja ne molemmat siihen oman osansa antaa. Minkälainen kokonaisuus siitä sitten syntyy, on molemmista kiinni!
    Harvinaisen epätotta.Tai sitten nöyrää,hiljaista ja kohteliasta asiakasta pitääkin kyykyttää,jotta syntyy ´oikeanlainen kokonaisuus´.
    Minä kyllä olen sitä mieltä, että asiakkaan käyttäytyminen vaikuttaa siihen miten häntä kohdellaan. Se on tuo "niin metsä vastaa..." -juttu.
    Tietysti niitä huonoja päiviä sattuu kaikkien kohdalle, toisille useemmin kun taas toisille ei. Ja jos se purkaantuu myyjältä asiakkaaseen niin siitä saa lukea täältä. Mutta kun se purkaantuu asiakkaalta myyjälle, niin sitäpä muut ei koskaan kuulekaan.
    Ja jos nöyrää, kohteliasta jne... asiakasta kyykytetään niin silloin se asiakas on varmaan eksynyt johonkin muualle kuin kauppaan.
    Kiitän tästä opetuksesta.Missähän sitten viime kesänä kiertelin pyörää ostaessa?



  8. #8
    Ei kestä kiitellä.
  9. #9
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 14 2004,09:26) kirjoitti
    (ei kai tätä kirjoiteta Moto-Seinäjoessa?)
    Tietenkin se kirjotetaan!
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  10. #10
    Minäkin olen yleensä aina saanut hyvää palvelua kaikissa liikkeissä, missä on tullut käytyä. Ainoa asia, mikä mua yleensä ottaa pannuun vaihtaessani pärrää tai autoa, on myyjän kysymys: paljonko olet ajatellut saavasi omastasi? Mun vakio vastaus oli ennen 1 huge ja nykyisin 1 ege riittää mulle, koska muahan kiinnostaa ainoastaan väliraha. Pari kauppiasta on lopettanut kaupanteon siihen väittäen, että mä oon tullut vaan v#&&#&##maan, mutta yleensä sen jälkeen on päästy asiaan.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  11.  
  12. #11
    Allekirjoitetaan Köpin näkemys. Tähän mennessä ei ole tullut yhdessäkään paikassa vastaan huonoa asiakaspalvelua.