Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    MotOrg Ry:n jäsenlista on toimitettu kortin tekijälle. Jäsenkortit ovat aivan normaalin luottokortin näköisiä. MotOrg Ryn jäsenkortissa tulee vuosittain vaihtuvat teema. Tänä vuonna teema on... (empäs kerrokkaan).. näette sitten.

    Kortteja ryhdytään toimittamaan samantien kunhan Patentti- ja rekisterihallitukselta tulee viralliset paperit että kaikki ovat kunnossa ja muutoksia ei enään tarvitse tehdä.

    Eli näitä odotellaan ja sitten rupeaakin postilaatikoissa kolisemaan ympäri Suomea.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #2
    Eli patentti- ja rekisterihallituksen tietäen ne kortit saapuvat jo todennäköisesti kauden 2005 kynnyksellä..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  3. #3
    Niin onko noille korteille olemassa mitään arvioitua valmistuspäivää, tai sanotaan onko paperien puolesta olemassa mitään alustavaa päivää?

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  4. #4
    Paljonko on suunnilleen jo maksaneita jäseniä?

    kiinnostais tietää
  5. #5
    Kuinkahan kauan noi kortit on "painossa"? Meinaan notta mulla ei ole ennestään jäsenyyttä mihinkään SMOTOon liittyvään, mutta kesän matkailujen yhteydessä tarvittaisiin korttia alennuksiin. Vai riittäneekö jos mainitsee ry:n, numeron ja että kortti ei ehtinyt...

    Eli voidaanko suorilta käsin olettaa, että lähimmän kuukauden sisällä ei tapahdu ja elää sitten sen mukaan?



    // Honda Blackbird 1100 XX
  6. #6
    Lainaa kirjoitti
    Kuinkahan kauan noi kortit on "painossa"? Meinaan notta mulla ei ole ennestään jäsenyyttä mihinkään SMOTOon liittyvään, mutta kesän matkailujen yhteydessä tarvittaisiin korttia alennuksiin. Vai riittäneekö jos mainitsee ry:n, numeron ja että kortti ei ehtinyt...
    Toivotaan että Patentti- ja rekisterihallituksella ei tuossa kauaa kestäisi. Hölmöintä olisi tässä vaiheessa painaa noita kortteja ja maksaa ne ja pari viikkoa tämän jälkeen tulisi patentti- ja rekisterihallitukselta päätös että Motorg Ry nimeä ei voida käyttää... täytyypi yrittää hoputella heitä...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  7. #7
    Sama juttu täällä. Itse lähden matkalle kesäkuun alussa ja jonkinlainen SMOTO:n jäsenyys pitäisi todistaa lippuja noutaessa. Varmaankin MotOrg toimittaa jonkinlaisen väliaikaisen jäsentodistuksen, josta ilmenee jäsenyys MotOrg:iin ja SMOTO:oon, mikäli jäsenkortit eivät toukokuun aikana postilaatikkoon kolahda.
  8. #8
    Patentti- ja rekisterihallitus on hyväksynyt Motorg Ry nimen yhdistyksemme nimeksi ja vihdoin pääsemme aloittamaan jäsenkorttien teon ja lähettämisen.

    Motorg Ry:n vuoden 2004 jäsenkortteja pitäisi siis alkaa näillä näkymin ihan lähiaikoina ensimmäisille rekisteröityneille kolahdella postiluukusta sisään.

    Jäsenetu osiota päästään nyt myös päivittämään ja lisäilemään yhteistyökumppaneidemme tarjoukset Motorg Ry:n jäsenille, joten ko. osiota kannattaa seurata lähipäivinä.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  9. #9
    Ihan mielenkiinnosta kysyisin missä kortit valmistetaan? Koska itse toimin "muovikortti" busineksessa. Samalla tekniikka miten kortti on painettu/yksilöity kiinnostaisi. JP voi vastata vaikka privana mikäli tietoa ei haluta julkistaa(meiltä voi kysyä tarjousta ensivuoden korteille).
  10.  
  11. #10
    Lainaa (karmiva600 @ Heinä. 29 2004,10:46) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta kysyisin missä kortit valmistetaan? Koska itse toimin "muovikortti" busineksessa. Samalla tekniikka miten kortti on painettu/yksilöity kiinnostaisi. JP voi vastata vaikka privana mikäli tietoa ei haluta julkistaa(meiltä voi kysyä tarjousta ensivuoden korteille).
    Laita mulle heti tulee muutama visa/amexi
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>