Sivu: 3 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 630:sta
  1. #61
    Näin se homma etenee. Parin viikon takainen koeajo Tigerillä aiheutti sen, että viikon päästä lauantaina haen -04 Tiikerin Mikkelin SR-Koneesta.

    Täytyy vain kysellä itseltään, miksei tullut koeajettua Tigeriä aiemmin. Äärettömän hauska pyörä! Koeajon jälkeen en saata ymmärtää, miksi yleensä tehdään jotain matkamöhkäleitä tai kyykkyjä, kun on saatavilla noita enskatyyppisiäkin pyöriä, jotka sopivat moneen ajoon.
    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  2. #62
    Onneksi olkoon jälleen kerran uuden Trumpan hankinnasta. Kerrohan käyttökokemuksia kun km:ä on kertynyt mittariin.
    Tikru 2010
  3. #63
    Nyt olis saumaa vaihtaa isompaan itse kullakin. Myytävänä ensimmäinen käytetty Raketti mikä mulla tulee vastaan. Uusiakaan kun ei saa tälle kaudelle..

    Huuto.net

    .. En mä edes haluas tollasta..
    Omalla asialla jo vuodesta 1978
  4. #64
    Lainaa (SpeedFour @ Syys. 06 2004,21:55) kirjoitti
    Nyt olis saumaa vaihtaa isompaan itse kullakin. Myytävänä ensimmäinen käytetty Raketti mikä mulla tulee vastaan. Uusiakaan kun ei saa tälle kaudelle..

    Huuto.net

    .. En mä edes haluas tollasta.. *
    Onkohan sateinen kesä saanut uusiomotoristin harkitsevalle kannalle *. Ottaiskohan Speden vaihdossa..... * Mulle kyllä kelpaisi Rocketti.



    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  5. #65
    Onneksi olkoon uuden tiikerin hankinnasta! Kerro toki lisää kunhan saat mopon alle ja vähän kilometrejä ajetuksi! Itsekin olen harkinnut vaihtavani tiikeriin, mutta en ole vielä päässyt koeajamaan! Bikestä ja Motosta olen lueskellut jutut läpi, jotka liittyvät tiikeriin! Lehtijuttujen perusteella pitäisi olla sopiva mopo minun tarpeisiin!
  6. #66
    Nykyään ajelen "inva startilla" varustetulla T-BIRDILLÄ -00 Aston green/champagne yellow. Olen tyytyväinen tähän 7:een Trumppaan, ainakin vielä!
  7. #67
    Lainaa (ano @ Syys. 07 2004,12:25) kirjoitti
    Onneksi olkoon uuden tiikerin hankinnasta! Kerro toki lisää kunhan saat mopon alle ja vähän kilometrejä ajetuksi! Itsekin olen harkinnut vaihtavani tiikeriin, mutta en ole vielä päässyt koeajamaan! Bikestä ja Motosta olen lueskellut jutut läpi, jotka liittyvät tiikeriin! Lehtijuttujen perusteella pitäisi olla sopiva mopo minun tarpeisiin!
    Tuhatkunta kilomeetteriä Lucifer Orangen Tigerini mittarissa, enkä voi kuin hehkuttaa: armottoman mainio menopeli! Kone kuljettaa kuin unelma, vaikka ei nyt vielä ole tullut enempiä vingutettua, koska sisäänajo on kesken. Hiekkatiellä menee sinne minne käskee ja asfaltillakin on kuin kotonaan. Jousitus on oivallinen, vaikka jossain taidettiin keulaa moittia pehmeäksi.

    Pertana, pikkuisen kismittää, kun ajokausi uhkaa loppua kesken just, kun alkoi päästä pyörän makuun. Meinaan, että viikon päästä pitää mennä polvileikkaukseen ja pari-kolme viikkoa menee varmasti ennen kuin on edes jonkinlaisessa ajokunnossa.

    Jos Tigeristä jotain negatiivista haluaa esiin hinkata, niin pyörän korkeus ja korkea painopiste ovat ainakin ns. horisontaalisesti orientoituneelle kuskille hieman hankalia ominaisuuksia. Itsekin pitkäkoipisena saan ojennella kulkimia ihan oikeasti, että maaperää löytyy kengänpohjain alta.

    Pakettiin kuuluvat sivulaukut olisin jättänyt pois, mutta ei oikein myyjä innostunut ottamaan niitä riesakseen. Savupiipun takia oikeanpuoleisessa sivuboksissa on valtaisa sisäpuolinen syvennys, joten laukussa on aika vähän tehokasta säilytystilaa. Tähän saakka laukut ovat kyllä pitäneet vettä (kuulemma saranoitten pitäisi olla säädettävät, joten jos vuotaa, niin eiku säätämään?). Trumpan omaa takalaukkua en edes harkinnut, vaan valinta osui Kapan 46-litraiseen karvalakkimalliin (128 €).

    Erikoinen juttu muuten, että ohjekirjan mukaan ketjun vapaaliike (pyörä keskituella) on 35-40 mm. Ainakin kaksi päällä ketjut ovat tuolla säädöllä niin kireällä, että melkein soivat. Joten aika paljon löysemmällä ne nyt ovat.

    Mutta jos Tiikeri kiinnostaa, kannattaa ehdottomasti koeajaa. Se tosin saattaa olla heti menoa kuten allekirjoittaneella. On se vain niin haaska peli pyöritellä.
    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  8. #68
    Tulipa eilen kokeiltua nappularenkaista BMW 1200 GS:ä metsäpolulla. Onhan se Tigeriä kepeämpi käsitellä (alhainen painopiste), moottori on väännökkäämpi ja ajoasento hieman rennompi meikäläisenkaltaiselle jäykkäpolviselle pitkäkoivelle, mutta ei Tiikerin silti tarvitse juuri hävetä ajo-ominaisuuksiensa puolesta GS:ään verrattuna. Tigerin jousitus on huomattavasti pehmeämpi ja konekin kenties jossain määrin jouhevampi. Jos Tikruun asentaa Metzeler Tourancea paremmin sorapoluille sopivat kumit, niin jo vain Trumpetillakin pääsee varsin kehnoillakin urilla eteenpäin.
    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  9. #69
    955i Speed Triple. -00 - Jet Black
  10. #70
    Daytona 955i -02 Racing Yellow
  11. #71
    hei vauhtihiiri lisää listoihisi yksi -00 thunderbird T.trumppa
  12. #72
    Mulla TT600 -01 ja väriltään kelta/musta



  13. #73
    Do diin

    Nyt on sitten ostettu Triumph Speed Triple vm 1999 ja väritys
    tietysti vihreä. Odotellaan vaan kärsivällisesti sen
    saapumista koto Suomeen *Germaaniasta.
  14. #74
    Daytona 955i -02, Keltainen
  15. #75
    Menneen kauden suosikki SprintRS on menettämässä asemiaan ja Daytona alkaa kirimään kärkeen.
    Taitaa omankin vaihtua Italiaanoon
  16. #76
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Joulu. 16 2004,16:18) kirjoitti
    Taitaa omankin vaihtua Italiaanoon *
    Täh? Lääkkeet ottamatta?
  17. #77
    Vauhtihiireltä kysyn ihan samaa. Onko joulu sekoittanut pääsi jotenkin? Hourit ihan outoja...
    Mikä on Triumphissa vikana, että pitää vaihtaa pois? Triumph on kuitenkin TRIUMPH. Itselläni jos pyörä joskus vaihtuu, niin merkki säilyy, mutta malli saattaa muuttua.
  18. #78
  19. #79
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Joulu. 16 2004,16:18) kirjoitti
    Taitaa omankin vaihtua Italiaanoon
    Niitä laitteita joiden sähkö osissa lukee Magneti Marelli, on syytä välttää jos ei halua ongelmia. Näin olen kuullut, kun isot sedät juttelee, kuitenkaan kokemusta mulla ei ole MM:n osista...
  20. #80
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Joulu. 16 2004,16:18) kirjoitti
    Menneen kauden suosikki SprintRS on menettämässä asemiaan ja Daytona alkaa kirimään kärkeen.
    Taitaa omankin vaihtua Italiaanoon *
    Tää on just tätä! Eka mä teen Trumpasta ilmiön ja sitten, kun vaihtuu Ducatiin, niin kaikki pintaliitäjät on heti peesissä. No, mainstream tulee tiukasti meiän kulttuuripioneerien jäljessä sille ei voi mittään, pitää vaan löytää uus juttu.

    Kaudella 06 saattaa olla muodin huipulla menneen kesän ajokit
    Desmo Jugend
  21. #81
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Joulu. 16 2004,16:18) kirjoitti
    Menneen kauden suosikki SprintRS on menettämässä asemiaan ja Daytona alkaa kirimään kärkeen.
    Taitaa omankin vaihtua Italiaanoon *
    Ongelmien vähenemisestä en tiedä,mutta eipä se makaroonimaan tekelekään ole yhtään sen pöljempi,ainakaan
    kun hommelia ajatellaan fiilispohjalta...tosin maanantaikappaleita niistäkin varmasti...siis vuorenvarmasti löytyy.Kuvittele että kaikki ostamasi merkit ja mallit olisivat maanantaikappaleita.....siinä loppuisivat "järkevät" merkit aikast nopeasti,kun koko ajan pitäisi velkaantua lisää *
    Ja tärkeintä tässä varmaankin on se,ettei "kiinapyörään" vaihda....not * *



    It only takes willpower.
  22. #82
    Lainaa kirjoitti
    Köpi

    Täh? Lääkkeet ottamatta?
    Absoluuttinen totuus kuultiin taas vanhemman, viisaamman ja kokeneemman puolesta: vain oma merkki (triumph) on hyvä ja oikea
    Lainaa kirjoitti
    verner

    Tää on just tätä! Eka mä teen Trumpasta ilmiön ja sitten, kun vaihtuu Ducatiin, niin kaikki pintaliitäjät on heti peesissä. No, mainstream tulee tiukasti meiän kulttuuripioneerien jäljessä sille ei voi mittään, pitää vaan löytää uus juttu.
    Laitampa kuvan toosasta liitteeksi, jolla on tullut kurvailtua vuodesta -89 lähtien ja omistajan olen ollu -86 lähtien...

    Jos mä olisin pintaliitäjä, niin mulla olis tuliterä H-D
  23. #83
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Joulu. 17 2004,09:21) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Köpi

    Täh? Lääkkeet ottamatta?
    Absoluuttinen totuus kuultiin taas vanhemman, viisaamman ja kokeneemman puolesta: vain oma merkki (triumph) on hyvä ja oikea *
    Älä nyt hyvä mies ota liian tosissasi

    Kysymyksen taustalla on vain se, että käsitin, että haet todella toimintavarmaa uutta mopoa, koska olit pettynyt nykyiseesi... Tällä kriteerillä ainakaan minulla (ja erittäin monella muullakin) tulee ennemmin mieleen joku japsimopo kuin epäluotettavan maineessa oleva italiaano (mainittakoon ettei mulla ole italiaanoista kokemusta kuin autopuolelta, nekin kokemukset yritän vain unohtaa, oli yhtä tuskaa). Taas toisaalta oma Trumppani on toiminut 100 %, ilman pienintäkään probleemaa, joten en allekirjoita allekirjoitustasi.

    Olen ehkä vanhempi, mutten kenties viisaampi taikka kokeneempi. Onnea valitsemallasi tiellä.

    Ensi kesänä taas *
  24. #84
    RS vaihtui Daytona 955i Jet Black -04
    Ducati Diavel Dark
  25. #85
    955 speed triple musta vuosmallia 04 avk:lta

    eli otetaan vinkkejä varaosa toimittajista
  26. #86
    Speedmaster -04 kelta/musta pitkillä offareilla *
  27. #87
    TT600 -00 (vanhahan se jo on...) kelta/musta, niinkun ne kaikki varmaan?!
  28. #88
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (m.sa @ Tammi. 13 2005,17:31) kirjoitti
    TT600 -00 (vanhahan se jo on...) kelta/musta, niinkun ne kaikki varmaan?!
    Eikös se suomeen tuotava ollut aikanaan kokokeltainen? Niitä on näkynyt enemmän liikkeellä kun keltamustaa. Olen ainakin ymmärtänyt, että keltamustat olis tuonti/muuttopyöriä...
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  29. #89
    voip olla, en tosiaan tiedä. oma pyörä on kyllä tuotu saksasta. ainakin vuoden -00 biken luettelossa oli tt600:n kuvassa juuri kelta/musta.
  30.  
  31. #90
    T-bird 2003 British Racing Green/Cream.
    Klassikkomalli klassisella värityksellä. Viimeinen vuosimalli, joten oli pakko raapia rahat kasaan, ja hankkia se mistä olin aina unelmoinut...

    toni
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Sivu: 3 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen