Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    niin, en onnistunut äkkiseltään löytämään tietoa hinnoista. Itse dynojetin satsi gixxeriini maksaisi sen 150€, mutta entäs se asennusrumba ja säätö penkkiä apuna käyttäen? Paljonko palaa aikaa koko hoitoon ja saadanko säädöt näin luotettavasti kohilleen?

sitten vielä paikkoja Hesa-Turku linjan lounaispuolella jotka tällaisia virityksiä suorittavat
    GSX-R 1100 -93
    Dynojetin satsi on melko helppo asentaa itse jos yleensä jotain osaa käsillään tehdä. Mukana tulee ihan selkeet lontoonkieliset ohjeet ja jos et ymmärrä kysy vaikka täältä lisää neuvoa. Aikaa palaa rauhallisesti edeten semmonen 3-4 tuntia ja siihen saa pitää jo parit kahvi- ja miettimistauot. Pointtinani on että itse en ainakaan halua maksaa asennuksesta mitään niin kauan kun sen voi itse tehdä.

Mielessäsi pyörii varmaan sama ajatus kuin minulla; Miten sekaisin säädöt menee satsin vaihtamisen jälkeen? Karkeat säätöohjeet tulee satsin mukana. Itse asensin satsin gsx-r 750 sradiin ja hyvin pelaa. Tosin aion viedä sen vielä lähiaikoina penkkiin hienosäätöön mutta uskoisin että itse asentamalla säästää pitkän pennin. Ja tietää ainakin tarkalleen miten homma tulee tehtyä.

edit: Kyllä noita satseja saa reilusti alle 150€. Kysele jälleenmyyjiltä tarjoukset. Myyvät yleensä reilusti alle maahantuojan suosituksen. Taitaa muuten orgshopissakin olla kaupan.

Mitä niissä kaasareissa sitten oikeastaan säädetään? Onko se vaan *"kepin" asentoa vai löytyykö muutakin säädettävää? seosruuveja yms

*

Lainaa (andretti @ Kesä. 01 2004,21:54) kirjoitti
    sitten vielä paikkoja Hesa-Turku linjan lounaispuolella jotka tällaisia virityksiä suorittavat
    Kiinnostaa meikäläistäkin
    Tuolla 150 egellä pitäisi kyllä irrota suutinsatsin lisäksi myös neljän kaasarin säätölaite, esim carbtunelta..

Tilasin Trumppaan suutinsatsin, maksoi 30 euroa kaikkineen, säätölaite 50. Jotain hyvää twinissäkin
    Lainaa kirjoitti
    Tuolla 150 egellä pitäisi kyllä irrota suutinsatsin lisäksi myös neljän kaasarin säätölaite, esim carbtunelta..
    Mites tällanen säätölaite toimii..? Meinaan, jos säätö kuitenkin tehdään neulan asentoa, suutinkokoa ja seosruuvien asentoa muuttamalla.
  6.  
    Lainaa (speedmaster @ Kesä. 03 2004,07:54) kirjoitti

Tilasin Trumppaan suutinsatsin, maksoi 30 euroa kaikkineen, säätölaite 50. Jotain hyvää twinissäkin *
    Tässä on puhe varmaan synkkausmittareista... Kaasareita ei kyllä muuten säädellä kuin ihan vaan kovalla työllä
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***