Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Onko muilla tullut ongelmaa vastaa, eilikäs peileistä ei näy kuin omat hartiat ?
    Mulla on ko. ongelma ja tarvitsisin vähintään 5cm pidemmällä varrella olevat peilit. Onko joku nähnyt jossain luettelossa ?

    edit: typot



  2. #2
    Jack Lilleyssä löytyy peileihin "jatkovarsi"...
  3. #3
    Tässä kuva:
  4. #4
    Tuntui todella, että RS:n peileistä en näe kuin omat hartiat, mutta kun käänsin peiliä vähän itseen päin rupesin yllättäen taaksekin vähän näkemään. Ei silti, että vieläkään yhtä hyvin näkyisi kuin vanhan k100RS:n peileistä.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  5. #5
    Kiitoksia Köpi, mutta nuo vaan on hieman ehkä hömmm "massiiviset"
    Mä olen väännelly noita RS:n peilejä suuntaan jos toiseekin. Ainuan hyvän puolen löysin kaistan vaihtoon ja ohitukseen: varmasti ei jää "kuollutta kulmaa" viereiselle kaistalle, mut mitään en nää mitä omalla kaistallani takana tapahtuu. No täytyy ottaa katteesta pulttijako sekä peilistä varren mitta ja sit lähteä kauppoja kiertämään sekä vaivaamaan myyjiä, josko löytyisi korvaava....
  6. #6
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Huhti. 25 2004,11:08) kirjoitti
    Kiitoksia Köpi, mutta nuo vaan on hieman ehkä * hömmm "massiiviset" *
    Mä olen väännelly noita RS:n peilejä suuntaan jos toiseekin. Ainuan hyvän puolen löysin kaistan vaihtoon ja ohitukseen: varmasti ei jää "kuollutta kulmaa" viereiselle kaistalle, mut mitään en nää mitä omalla kaistallani takana tapahtuu. No täytyy ottaa katteesta pulttijako sekä peilistä varren mitta ja sit lähteä kauppoja kiertämään sekä vaivaamaan myyjiä, josko löytyisi korvaava....
    No joo, Köpi tunnetusti tykkää noista massivisista ratkaisuista, muistaahan kaikki varmaan lopun ikäänsä sen "pienen" tuulilasin köpin pyörästä...
    Tein itse ja YRITIN säästää.
  7. #7
    Höpsistä, ei mulla ole noita jatkovarsia, mutta autoin kun joku kysyi et onko niitä

    Siitä vanhasta tuulilasista saatiin raaka-aineet noin kahteen sataan soutuveneeseen Vietnamiin
  8. #8
    Sieltä Jacklilleystä löytyy myös säätövartiset peilit, mut nojoo * : mielenkiintoisen näköiset *



  9.  
  10. #9