Sivu: 4 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234561454104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 3229:sta
  1. #91
    Ehdoton jos pidempiä matkoja ajelee
    Don´t tread on me!
  2. #92
    Kyllä menee mullakin pleksi hankintaan. Jos vaikka tosiaan auttais vähän niin sit voi pidempiäkin matkoja Eikä oo tosiaan ruma , päin vastoin
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  3. #93
    Etupleksi noudettu, viel pitäis ehtii iskee kiinnes!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  4. #94
    Lainaa (Paolo @ Touko. 27 2004,09:45) kirjoitti
    Etupleksi noudettu, viel pitäis ehtii iskee kiinnes! *
    Etupleksi jo paikaillaan, slipari ens viikolla
  5. #95
    Lainaa (Kalpa @ Touko. 27 2004,12:41) kirjoitti
    Lainaa (Paolo @ Touko. 27 2004,09:45) kirjoitti
    Etupleksi noudettu, viel pitäis ehtii iskee kiinnes!
    Etupleksi jo paikaillaan, slipari ens viikolla
    Ai sitä provotaan varustelukilpaan?
    No mullapa on myös ankanpyrstö ja varuste pelilit! (peilit on kyl aika rumat... )

    Minkälaisen sliparin pistit? Itsellä on hakusessa jokin mustanvärinen slip/bolt-on.

    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  6. #96
    Mulla nei oo vasta kun kilpiteline ja minvilkut takana... Hankintalista onkin sitten aikamoinen
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  7. #97
    Lainaa (Paolo @ Touko. 27 2004,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Kalpa @ Touko. 27 2004,12:41) kirjoitti
    Lainaa (Paolo @ Touko. 27 2004,09:45) kirjoitti
    Etupleksi noudettu, viel pitäis ehtii iskee kiinnes! *
    Etupleksi jo paikaillaan, slipari ens viikolla *
    Ai sitä provotaan varustelukilpaan? *
    No mullapa on myös ankanpyrstö ja varuste pelilit! (peilit on kyl aika rumat... )

    Minkälaisen sliparin pistit? Itsellä on hakusessa jokin mustanvärinen slip/bolt-on.

    Joo varustekilpailua näköjään *

    Ainoo vika tässä kisassa on et kaikilla on samat palat kii pikkuzetassa.

    -minivilkut
    -kilpiteline
    -krossistonga
    -?peilit
    -?lippa
    -?slipari

    Sitten kun markkinat on niin monotoniset niin samanlaisia "persoonallisia" zetoja tulee vastaan joka kadunkulmassa * * * * * * paitti et punasia on oikeesti 25% kun taas mustia tulee vastaan 50% Z750 2004 mopoista *

    Mut minkäs sillekään sitte teet, hyvä mopedi se kuitenki o.

    Ja nii slipari on leovince, alumiinine.



  8. #98
    Kattelin tossa eilen 'sillä silmällä' noita tonnisen zetan takakyytiläisen
    jalkatappeja; tonnisessa ne on silleen nätisti motin kohdilta lähtevien
    varsien päässä, eivätkä roiku pyrstössä kuten pikku-zetassa.

    Pohtisin että josko vaihtais tuollaisiin takatappeihin, ihan vaan piruuttaan...?
    Samannnäköiset pultinpaikat löytyy molemmista mopoista.

    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  9. #99
    :: Kilpi teline valosydemi ::

    Tuommosen väsäsin, tosiaan alumiinista taiteltu, ja ledeistä kilpivalo, joka ei välttämättä ole täysin lain mukainen, mutta valaiseepa kuitenkin...
  10. #100
    Aika tyylikäs härpäke.. Sulla on toi pyörä kyllä puhdas ku mikä. Ihan ku ois liikkeestä just ajettu pihalle. Mulla ei pyörä pysy puhtaana ku ensimmäiset 15min kun sen pesee..
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  11. #101
    Lainaa (JukkaPoika @ Kesä. 05 2004,21:19) kirjoitti
    Aika tyylikäs härpäke.. Sulla on toi pyörä kyllä puhdas ku mikä. Ihan ku ois liikkeestä just ajettu pihalle. Mulla ei pyörä pysy puhtaana ku ensimmäiset 15min kun sen pesee..
    No kun se on 15min ennen kuvan ottamista pesty
  12. #102
    Siistit valot. Täytyy kyllä olla tosi tiukkapoinen miliisi jolle noi ei kelpaa.

    Miten sulla on takarengas noin hyvässä kunnossa? Mä joudun kyllä loppukaudesta hommaamaan uuden
    Don´t tread on me!
  13. #103
    Lainaa (sami71 @ Kesä. 05 2004,21:57) kirjoitti
    Siistit valot. Täytyy kyllä olla tosi tiukkapoinen miliisi jolle noi ei kelpaa.

    Miten sulla on takarengas noin hyvässä kunnossa? Mä joudun kyllä loppukaudesta hommaamaan uuden
    niin en oo ajanu ku vajaa 2000km... ja kumia en polta, ainakaan tarkoituksella, mitä nyt pienet sutimiset...

    Niin tosiaan tuo pakollinen haijastin puuttuu, mutta se on penkin alla, eli just tippunu(huonon kiinnityksen johdosta) ku poliisit alkaa kyseleen sitten ku ekat sakot tulee niin laitan kiinni...



  14. #104
    Mulla tuli just tänään 1000km mittariin, enkä minäkään oo poltellu yhtä tapausta lukuunottamatta, kiihdyttelen kyllä aika rajusti, varsinkin mutkista ulos, niin siitä se takarengas ei kai tykkää.
    Don´t tread on me!
  15. #105
    Lainaa (sami71 @ Kesä. 05 2004,22:46) kirjoitti
    Mulla tuli just tänään 1000km mittariin, enkä minäkään oo poltellu yhtä tapausta lukuunottamatta, kiihdyttelen kyllä aika rajusti, varsinkin mutkista ulos, niin siitä se takarengas ei kai tykkää.
    Joo kyllä itsekkin on tullu kahvaa annettua, elopainoa tais mulla olla melkeen puolet vähemmän ku sulla, jos oikein muistan, seki saattaa vaikuttaa asiaan mutta helevetin kovaa seosta tuo vakio rengas ainakin mulla on, kun sutii lämpimänäkin aika helposti, siis ihan kohtuu puhtaalla asvaltilla, mukulakivillä pitää ajaa ihan pintakaasulla.
  16. #106
    Mulla taas tuntuu tosi pehmeeltä...

    Paljonko pidät painetta?
    Mulla se 2,9.
    Don´t tread on me!
  17. #107
    Lainaa (sami71 @ Kesä. 05 2004,23:05) kirjoitti
    Mulla taas tuntuu tosi pehmeeltä...

    Paljonko pidät painetta?
    Mulla se 2,9.
    pitäs tarkistaa, kun viimeks sillon tarkistin ku pyörän sain, muistaakseni 2.8, tosiaan oma paino on siinä 60kg tienoilla, vois varmaan vähän laskea paineita...
  18. #108
    Nii vaikuttaahan se kuskin ylipaino asiaan
    Pitäis ehkä vähä nostaa painetta, kuhan ei tuu liikaa, rengas toimii näillä paineilla tosi hyvin.
    Don´t tread on me!
  19. #109
    Lainaa (ttv @ Kesä. 05 2004,20:05) kirjoitti
    :: Kilpi teline valosydemi ::

    Tuommosen väsäsin, tosiaan alumiinista taiteltu, ja ledeistä kilpivalo, joka ei välttämättä ole täysin lain mukainen, mutta valaiseepa kuitenkin...
    Hmm, onpa vain varsin fiksu kilpisydeemi! Pakollinen heijastin puuttuuu, joten siinä on sitten julman äänen lisäksi toinen syy, mistä kirjottaa sakot *H.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

    - Mario Andretti
  20. #110
    TTV:

    Ootko käyny dynottamassa omaa pyörääs tai ootko aikonut mennä? Ois kiva tietää mitä toi MICRONi sanoo. Ite kävin tällä viikolla ku halusin tietää et onko seokset pysyny putken vaihdon jälkeen oikeina.
  21. #111
    Lainaa (Horna @ Kesä. 06 2004,10:01) kirjoitti
    TTV:

    Ootko käyny dynottamassa omaa pyörääs tai ootko aikonut mennä? Ois kiva tietää mitä toi MICRONi sanoo. Ite kävin tällä viikolla ku halusin tietää et onko seokset pysyny putken vaihdon jälkeen oikeina.
    En ole käyttänyt, mielessä on ollut, muistakseni 60e Bikefoxissa maksaa kyseinen operaatio, eli pitää miettia asiaa.

    Niin mites ne sun seokset sitten oli, oliko koodeissa? Ei ne varmaan itselläkään ihan täydelliset ole, mutta jos sinne päin niin hyvä, kuitenki tuo commanderi on kohtuu hintava...

    Niin olikos sulla mikä putki? Sama Micron?

    Niin perkele olikos sulla ees sama pyörä? tuli nyt vasta mieleen



  22. #112
    Punanen Zta löytyy. Putki on Streetfigher. Seokset oli tosi hyvät, joten ei tarvinnu laittaa Techlusionia. Viaberilla sanoivat että ei siihen heppoja ainakaan sais lisää, ajettavuutta tonne alakierroksille korkeintaan. Eli nyt jäi rahaa johonki muuhun kivaan. Ehkä bellypan
  23. #113
    Lainaa (Horna @ Kesä. 06 2004,10:01) kirjoitti
    TTV:

    Ootko käyny dynottamassa omaa pyörääs tai ootko aikonut mennä? Ois kiva tietää mitä toi MICRONi sanoo. Ite kävin tällä viikolla ku halusin tietää et onko seokset pysyny putken vaihdon jälkeen oikeina.
    Mulla Z750:ssä Akrapovicin slipari. Seokset kunnossa ihan vakio ruiskusysteemillä. Bike Worldin dyno antoi tehoksi 121.5hv / 11650 rpm. Sanoivat että vakio peleistä ovat mitanneet 115-116hv, eli hieman enemmän kuin tehdas lupaa.
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
  24. #114
    Lainaa (cartman @ Kesä. 06 2004,13:39) kirjoitti
    Lainaa (Horna @ Kesä. 06 2004,10:01) kirjoitti
    TTV:

    Ootko käyny dynottamassa omaa pyörääs tai ootko aikonut mennä? Ois kiva tietää mitä toi MICRONi sanoo. Ite kävin tällä viikolla ku halusin tietää et onko seokset pysyny putken vaihdon jälkeen oikeina.
    Mulla Z750:ssä Akrapovicin slipari. Seokset kunnossa ihan vakio ruiskusysteemillä. Bike Worldin dyno antoi tehoksi 121.5hv / 11650 rpm. Sanoivat että vakio peleistä ovat mitanneet 115-116hv, eli hieman enemmän kuin tehdas lupaa.
    Eikös nuissa dynoissa ole aika paljon eroja, epäilen että nuinpaljon olis enemmän heppoja ku tehdas lupaa, taitaa dynosta johtua, muta toki jos ei johdu niin hyvä homma...

    Heräsi itselläki mielenkiinto, pitäs soitella bikefoxiin ja vaikka vähän tingata jos sais dynotuksen hintaa tippuun...
  25. #115
    Lainaa (ttv @ Kesä. 06 2004,14:06) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Kesä. 06 2004,13:39) kirjoitti
    Lainaa (Horna @ Kesä. 06 2004,10:01) kirjoitti
    TTV:

    Ootko käyny dynottamassa omaa pyörääs tai ootko aikonut mennä? Ois kiva tietää mitä toi MICRONi sanoo. Ite kävin tällä viikolla ku halusin tietää et onko seokset pysyny putken vaihdon jälkeen oikeina.
    Mulla Z750:ssä Akrapovicin slipari. Seokset kunnossa ihan vakio ruiskusysteemillä. Bike Worldin dyno antoi tehoksi 121.5hv / 11650 rpm. Sanoivat että vakio peleistä ovat mitanneet 115-116hv, eli hieman enemmän kuin tehdas lupaa.
    Eikös nuissa dynoissa ole aika paljon eroja, epäilen että nuinpaljon olis enemmän heppoja ku tehdas lupaa, taitaa dynosta johtua, muta toki jos ei johdu niin hyvä homma...

    Heräsi itselläki mielenkiinto, pitäs soitella bikefoxiin ja vaikka vähän tingata jos sais dynotuksen hintaa tippuun...
    Itsekin mietin samaa asiaa... Sitten eksyin akran nettisivuille (www.akrapovic-exhaust.com), sanoivat että heidän sliparilla Z750:n teho on 107hv takapyörältä. Vastannee aika hyvin 121.5hv moottoritehoa...

    No, jokatapauksessa ainakin äänet on miehekkäämmät...
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
  26. #116
    Lainaa (cartman @ Kesä. 06 2004,14:39) kirjoitti
    eksyin akran nettisivuille (www.akrapovic-exhaust.com), sanoivat että heidän sliparilla Z750:n teho on 107hv takapyörältä. Vastannee aika hyvin 121.5hv moottoritehoa...

    No, jokatapauksessa ainakin äänet on miehekkäämmät...
    Pirun hyvä homma, Micronissa kai pitäs olla vielä enemmän tehoja, ainakin ääntä on enemmän jos ei muuta
  27. #117
    Ei perstai, onpa kyllä nätti teline ttv:llä Ja puhdas pyörä! Meikä lopetti peitteen käytön, kun pelottelivat, että se aiheuttaa niitä naarmuja...niin ttv pyörii Oulun suunnalla? Pitäis joskus päästä livenä kuulemaan nuo äänet, itellä edelleen vakiputki...kyllä siitäkin ääntä lähtee kun vaan kahvaa vääntää. Mutta niin kai se on, että sitä ei kaipaa, mistä ei tiedä
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  28. #118
    Lainaa (Ulpe @ Kesä. 06 2004,15:25) kirjoitti
    Ei perstai, onpa kyllä nätti teline ttv:llä Ja puhdas pyörä! Meikä lopetti peitteen käytön, kun pelottelivat, että se aiheuttaa niitä naarmuja...niin ttv pyörii Oulun suunnalla? Pitäis joskus päästä livenä kuulemaan nuo äänet, itellä edelleen vakiputki...kyllä siitäkin ääntä lähtee kun vaan kahvaa vääntää. Mutta niin kai se on, että sitä ei kaipaa, mistä ei tiedä
    Uskon että jos ajelisit hieman tuolla Micronilla, tai vastaavalla, niin tilaisit vaimentimen samantien. Ja mitä Microniin tulee niin ääni on huomattavasti kovempi(siis korvakuulolla arvioituna) ku Acrapovikissa tai Yoshimurassa, mutta eri asia onko tämä hyvä vai huono homma
  29. #119
    Mä olen ehtinyt lisätä/muuttaa takapäätä. Eli alkuperäinen härpäke pois ja rosterista uusi tilalle minivilkkujen kera. Yksinäisenä poikamiehenä tuli myös pyörän oston yhteydessä ostettua ducktail, jotta sen takapenkin sai pois. Viimeisin sijoitus oli Micronin beta oval carbon slipari (eli äänet on nyt kunnossa)!!! Vielä olis suunnitelmissa vaihtaa etupäähän vilkut, hommata bellypan ja ehkä suunnitella jotain tuon löysän etupään varalle!!!
    I was so poor growing up ... if I wasn't a boy ...I'd have nothing to play with.
    --Rodney Dangerfield
  30.  
  31. #120
    Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula. Ei toi vakiokeula oo mikään niin legendaarinen, aika perkeleen lussu. Ainakin jäykemmät öljyt pitää kokeilla näin aluksi.
Sivu: 4 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234561454104 ... ViimeinenViimeinen