Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 122:sta
  1. #1
    Alustavaa keskustelua on käyty ja hintatietoja selvitetelty .ORG! - "clubitakista". Nyt varmaan pitäisi tunnustella sitten myös onko tälläiselle kiinnostusta. Tarkoitus olisi brodeerata tuohon takkiin sopivan pienellä .ORG! ja värinä olisi allaolevista kuvavaihtoehdoista yllätys yllätys tuo musta. Takin normaalihinta on n. 180 € + brodeeraus ja jos tuossa määriin päästäisiin tippuisi tuon hinta reilustikkin..

    Eli takki on Richan Le Mans ja oikeasti mukavan tuntuinen ja hyvän näköinen takki.

    Takin malli:
    http://www.richa.be/en/texjas/lemansbig.htm

    Takin värivaihtoehdot (.ORG! clubitakin väri tuo musta)
    http://www.richa.be/pic/producten/te...emanscolor.png

    Lisää tietoutta:
    http://www.richa.be/en/texjas/lemans.htm

    Kertokaapa mielipiteitänne ja tietysti halukkuus jos sellaista löytyy...



    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #2
    Tähän osoitteeseen saa pistää yhden
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  3. #3
    Samaan osoitteeseen mutta yks lisää
    Pupu
  4. #4
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jos .org-brodeerauksen lisäksi tuohon saisi oman nickin niin voisi olla pop.

    Jos hinta on kohdallaan niin täälläkin ois kiinnostusta...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  5. #5
    Hyvä idea, mutta valitattavasti customistin tyyliin ei kyseinen takkimalli sovi
  6. #6
    Voitko vähän tarkentaa missä se .ORG! olisi ja minkä kokoinen..
    Muuten toi 2. linkki johtaa samaan kuin ensimmäinenkin eli mustaa ei näy..
    Joseph, miten niin ei sovi custom tyyliin? sopiihan se!



    The Black line
  7. #7
    Mulla on jo ilman brodeerauksia. Ja hullun monella muullakin.. Ainaski täällä mantsesterissa.

    Käykääpä kattomassa pynsällä.



    KTM 690SM
  8. #8
    Lainaa (Calypso @ Huhti. 18 2004,19:18) kirjoitti
    Mulla on jo ilman brodeerauksia. Ja hullun monella muullakin.. Ainaski täällä mantsesterissa.

    Käykääpä kattomassa pynsällä.
    Joo ne oli teidän päällä tosi tyylikkäät..
    The Black line
  9. #9
    Ihan oikeesti, Calypso... JP muuten se on aika kova mainos Richa:lle, jos noita takkien omistajia tosiaan alkaa löytyä kosolti orgeista, aattele vaikka jotain kokoontumisajoa.
    The Black line
  10. #10
    Löytyykö tuosta rotsista vetoketju, jolla sen saa yhdistettyä nahkabyysoihin ??
    Mites olis, josko sais Smoton kangasmerkin kans kiinni, kun ydistys kuuluu ko. järjestöön ??

    edit: typot...



  11. #11
    Lainaa kirjoitti
    JP muuten se on aika kova mainos Richa:lle, jos noita takkien omistajia tosiaan alkaa löytyä kosolti orgeista, aattele vaikka jotain kokoontumisajoa.
    Tämä on kyllä tiedossa. Kovin paljon isommalla ei tuossa takissa voisi lukea Richa tai joutuisi jo kasvattamaan takin kokoa

    Lainaa kirjoitti
    Mites olis, josko sais Smoton kangasmerkin kans kiinni, kun ydistys kuuluu ko. järjestöön ??
    Yhdistyskuuluu kyllä SMOTOon, mutta tuota varmasti tulevat ostamaan myös monet jotka eivät yhdistykseen vielä kuulu ja tämän takia takkiin tulee myös .ORG! eikä MotOrg

    Lainaa kirjoitti
    Voitko vähän tarkentaa missä se .ORG! olisi ja minkä kokoinen.
    .ORG! - logoa on suunniteltu rintaan tai takin taakse Richan logon yläpuolelle. Eli n. 2.5 cm x 4 cm olisi tuon tekstin koko.

    Lainaa kirjoitti
    Muuten toi 2. linkki johtaa samaan kuin ensimmäinenkin eli mustaa ei näy..
    Korjataan.

    Lainaa kirjoitti
    Löytyykö tuosta rotsista vetoketju, jolla sen saa yhdistettyä nahkabyysoihin ??
    Ny en muista. Faktaa varmaan saadaan pikapuoliin.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  12. #12
    Lainaa (JP-800 @ Huhti. 18 2004,20:32) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Löytyykö tuosta rotsista vetoketju, jolla sen saa yhdistettyä nahkabyysoihin ??
    Ny en muista. Faktaa varmaan saadaan pikapuoliin.
    Seläntakana on lyhyt vetoketju housuihin liittämistä varten. Käy ainakin Richan tekstiilihousuihin.

    Lainaa kirjoitti
    Joo ne oli teidän päällä tosi tyylikkäät.. *
    Tilaas ny sääkin, niin nähdään miltä se näyttää sun kokovartalokondoomin päällä *



    KTM 690SM
  13. #13
    Jos halvalla lähtee, niin mulle yks
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  14. #14
    Mikäli hinta tippuu kohtuulliseksi niin hankinta tulee kyseeseen, mutta ei tuolla 180 eerolla.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  15. #15
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    JP, vastasin kaikkien muiden kyssäreihin paitsi mun (normaalia), eli saisko tuohon siis ORG-tekstin lisäksi nickin kanssa näkyviin ?

    Mäkin olisin kiinnostunut jos tuon nickin saapi ja hinta on huomattavasti edukkaampi kuin tuo 180 eskoa...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  16. #16
    Riippuu toki hinnasta, mutta ei toi nyt ihan hirvee oo vaikka kustomilla ajelee
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
  17. #17
    Alkaa noita takkeja olla vähän muutenkin liikaa. En usko että kolahtas vaikka merkki takissa on hyvä.
    busanistit +200mph club finland
  18. #18
    noissa ricchan kamoissahan ei mitään vikaa ole, mutta suurimmalla osalla on varsinaiset ajovarusteet on jo hankittu ja "klubitakiksi" toi on vähän arvokkaanpuoleinen.. ainakin mulle. Lisäksi toi Riccha on niin liitetty nimi b-hommiin, että sekin tökkii juuri tossa takkimallissa..

    Tässä olis pari vaihtoehtoista mallia..

    40,- takki

    90,- takki
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  19. #19
    Jos hinta tosta tippuu jonkun verran,niin mikä ettei.
    Arska-58
  20. #20
    Lainaa (Calypso @ Huhti. 18 2004,22:08) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Joo ne oli teidän päällä tosi tyylikkäät.. *
    Tilaas ny sääkin, niin nähdään miltä se näyttää sun kokovartalokondoomin päällä *
    Turvallisuus ennenkaikkea ja kaikessa!

    Tää klubitakki-idea on kyllä hyvä mutta sitä täytyy hioa. Luuteko JP, että siitä hinnasta saisi muutaman kymmenen kappaleen tilauksella puolet pois?
    The Black line
  21. #21
    Onko muuten ihan älytön idea ottaa takkia nahkasena? Ainakin itselläni on jo ajokamppeet ja nahkatakeista (ainakin hyvännäköisistä) on aina uupeloa. Näin myös muut immeiset näkisivät mitä harrastan.
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  22. #22
    Kuten jotkut ovat huomanneet, monilla on jo tarpeeksi ajo- ja edustustakkeja, joten äkkiä 180,- kuulostaa hiukan kalliilta 'orggimerkinpitopaikalta', vaikka asiaa muuten ehdottomasti kannatankin.
    Toi Puuhiksen 90,- takki oli mielestäni hintaansa nähden hyvännäköinen. Voiskoos sitä harkita?
    * Arctic Ranger *
  23. #23
    Mä oon kuullu, että tuolta LIDListä sais tuulipukuja tosi halvalla. Jos sellasseet kaikille.
    ©
  24. #24
    Lainaa (rico @ Huhti. 19 2004,09:30) kirjoitti
    Toi Puuhiksen 90,- takki oli mielestäni hintaansa nähden hyvännäköinen. Voiskoos sitä harkita? * *
    Ihan liikaa tuli joku hitsin HD-rotsi mieleeni, ei kiitos

    Olettaisin myös, ettei noissa kummassakaan ollut mitään suojia (vaikka voi sitä laittaa "paremmasta takistaan" suojat noihin, "suojataskut" varmaankin on)...

    Mutta anyway, Lidlin tuulipuku ois varmaan jees
  25. #25
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 19 2004,10:18) kirjoitti
    Mutta anyway, Lidlin tuulipuku ois varmaan jees
    Eikös pleksi suojaa tuulelta ?-)
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  26. #26
    Lainaa kirjoitti
    Ihan liikaa tuli joku hitsin HD-rotsi mieleeni, ei kiitos
    Samaa mieltä.. Ja se hintahan on vielä auki.. luulisin ettei tuo lopullinen tulisi olemaan tuo 180€.
    Pupu
  27. #27
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 19 2004,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 19 2004,10:18) kirjoitti
    Mutta anyway, Lidlin tuulipuku ois varmaan jees
    Eikös pleksi suojaa tuulelta ?-)
    Pieni korjaus, käyttäisin tässä yhteydessä mieluummin sanaa "tuulilasi" kuin "pleksi"
  28. #28
    Tää saisi varmaan,todella hyvän tarjouksen noista Richan takeista kun vaan tietäis vähän määrää mitä menis, toi 180e on aika paljon ja tiedän yhden erittäin halvan Prodeeraus paikankin.
  29. #29
    hmph, mul on jo tollanen takki. mut siihen .org niin hyvää tulee..
  30.  
  31. #30
    Katsotaas si uudelleen jos ja kun se hinta selviää...
    Tein itse ja YRITIN säästää.
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen