Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 122:sta
  1. #31
    Mites olis Heldin tuotteista nahkaa taikka corduraa ?

    Käyttökelpoisen näköisiä ja suojatkin mukana, eikös nuo Heldin tuotteet ole aikast edullisiakin ?

    Held - nahka

    Held -tekstiili
  2. #32
    Katselin tuossa juuri oheisen takin hintoja sieltä täältä. Webshopissa tuote on huomattavasti edukkaampi kuin esim jo mainittu lähtöhinta. Kandee siis katsoa mistä tilaa.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  3. #33
    Ehdotuksia:
    Motovelhoilla...
    Samaa settii...
    ...oisko hinta enempi kohdallaan?
    "Nähdäksesi sateenkaaren,
    tulee sinun ensin kestää sade"
  4. #34
    joo kyllä mäkin olen noitten halvempien takkien kannalla on meinaan hommattu jo kaikki ajokamat ei viittis maksaa enää pirun paljon yhdestä takista....
    Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....
  5. #35
    Tuli vain tuossa mieleen, että mitähän suomalaiset valmistajat tarjoaisivat? Onhan meillä Hanx ja Sinisalo.... *Hmmm.. yhdellä mk:lla on jälkimmäisen kerhotakkina ja kivan näköinen oli kun niitä taannoin näin *
    Nenu kohti aurinkoa
  6. #36
    Komento takas, ostin juuri uuden rotsin, saman kuin kysessä oleva, mutta sinisen. Musta ei siis kelvannut.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  7. #37
    Richaa voisin pukeakin.
    Rakastan Itseäni
  8. #38
    Myös vähän edullisemman takin kannalla.Ajotakki on kuitenkin Rukkaa, niin että jos kokoontumisissa ajattelis klubitakkia pitävänsä, niin sillä ei tarvitse niitä ajovaatteen ominaisuuksia olla....ellei se sitten ole nahkatakki.Tuohon Heldin nahkarotsiin voisin sortuakin...
  9. #39
    olen richan kannalla kattelin tommosta viikko sit . nuo halvat tahtoo olla vähä huonosti istuvia. ottasin richaa....
    eemelin pojat mc
  10. #40
    Heldin Thunder Allrightin kuvastossa 169€

    Heldin Stripe Allrightin kuvastossa 149€

    Molemmissa on suojat kyynärpäissä ja olkapäissä, hinnaltaan edulliset ja luulis Shopin avustuksella saatavan kimppatilauksella hyvinkin edullisesti. Eipä tällaiseen klubitakkiin välittäisi investoida useempia satoja eeroja, kun kuitenkin naulakosta löytyy jo ajopuku: ennemminkin "halpisrotsi" snagarikäyntiin ja mielellään sellainen, jossa olis suojat *

    edit: typypotot



  11. #41
    Mun lempparini Held'illä...Allright 259,- / Motovelhot 189,-

    http://www.held-biker-fashion.de/site.ph....id=6430
  12. #42
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 28 2004,08:33) kirjoitti
    Mun lempparini Held'illä...Allright 259,- / Motovelhot 189,-

    http://www.held-biker-fashion.de/site.ph....id=6430
    Tää on myös mun mieleinen! Eikun motovelhot vaan selvittää nettohintaa/brodeerausta..
    The Black line
  13. #43
    Eiks joltain valmistajalta löytyis sekä kangas että nahkatakkina "samaa" versiota. Eli siis sellasia missä värit on samat molemmissa? Tässä tapauksessa voisi hankkia sitten sen mikä mielyttää. Itse olen nahkojen kannalla mutta tiedän että kaikki eivät sitä syystä tai toisesta halua joten olisipa ainakin vaihtoehto.
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  14. #44
    rotsi hintaluokassa alle 100€ vois tulla kysymykseen. Motovelhoillahan on alle satkun nahka (ja muitakin)rotseja ... eli jos ostaa rotsit eripaikasta ja painatukset/prodeeraukset muualta...
    " Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
  15. #45
    onko nahkaliivit ajanu aikansa ohi ? Vai leimaako liikaa ? Voisko ajatella vaihtoehtona ?
    " Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
  16. #46
    Miten olisi Vauhtimaan tuotteet (www.vauhtimaa.fi)?

    He ovat toimittaneet ainakin SRRA:n takkeja (ainakin talvitakki ja fleece) ja T-paitoja yms.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  17. #47
    Tämä on hyvä idea, mutta pakko myöntää, että itsekin toivoisin nahkaista. Ei se mielestäni erityistä HD-leimaa kanna. Tyylikästä nahkarotsia on aina mukava katsoa. Valitettavasti hinta toki kohoaa siinä samalla.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  18. #48
    Lainaa (Lipowitch @ Huhti. 29 2004,08:19) kirjoitti
    onko nahkaliivit ajanu aikansa ohi ? Vai leimaako liikaa ? Voisko ajatella vaihtoehtona ?
    No kuvittele nyt tää teknokansa liivit päällä....
  19. #49
    jpp:n avatar
    Liittyi Mar 2003
    Hämeenlinna, eli hampton
    Kannattaisiko noita klubitakkeja lähteä suunnitelemaan kahta erilaista kun porukan mielipiteet tuntuvat pääosin jakaantuvan myös kahtia?

    Vaihtoehtojahan voisi olla edullisempi kevyt rotsi ja suojilla varustettu ajotakki. Näin isolle osalle kiinnostuneista löytyisi se mieluisempi vaihtoehto. Ihan kaikkia tälläisessä hankkeessa tuskin onnistutaan miellyttämään, mutta eipä se kai mikään uutinen ole *. Paras tilanne olisi jos molemmat rotsimallit löytyisi samasta paikasta jolloin voisi kuvitella että hinnatkin olisi normaaleja edullisemmat.
    - I am Jack's smirking revenge -
  20. #50
    Lainaa (jpp @ Huhti. 29 2004,10:46) kirjoitti
    Kannattaisiko noita klubitakkeja lähteä suunnitelemaan kahta erilaista kun porukan mielipiteet tuntuvat pääosin jakaantuvan myös kahtia?

    Vaihtoehtojahan voisi olla edullisempi kevyt rotsi ja suojilla varustettu ajotakki. Näin isolle osalle kiinnostuneista löytyisi se mieluisempi vaihtoehto. Ihan kaikkia tälläisessä hankkeessa tuskin onnistutaan miellyttämään, mutta eipä se kai mikään uutinen ole *. Paras tilanne olisi jos molemmat rotsimallit löytyisi samasta paikasta jolloin voisi kuvitella että hinnatkin olisi normaaleja edullisemmat.
    Juuri tuotahan (melkein) tarkoitin. Ainut vaan että minä tahdon nahkaa

    Sitten vielä kun löytyisi "samanlaiset" takit eli kevyt ja raskas niin ei olisi väliä, aina tunnistais.
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  21. #51
    Mä pidän mielummin kunnollista (maksaa luonnollisesti hiukan enemmän), kuin kinkkanaa halpismallia. Richa on OK
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  22. #52
    Lainaa (Markku @ Huhti. 29 2004,16:15) kirjoitti
    Mä pidän mielummin kunnollista (maksaa luonnollisesti hiukan enemmän), kuin kinkkanaa halpismallia. Richa on OK
    Kyllä minäkin ajelen mielummin kunnollisella takilla, mutta kun sellainen jo on, pikemminkin kysymys on siitä että ihmiset haluaa ajotakin lisäksi tuollaisen Org Clubi takin...

    Asia on selvityksessä Motovelhojenkin puolesta.
    <br />
  23. #53
    Jos menee klubitakin puolelle, niin en todellakaan osta
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
  24. #54
    Ei nyt kaikkein edullisin, mutta kohtuuhintainen vaihtoehto josta löytyis tekstiili- ja nahkaversiot olis tässä:

    nahkatakki 1
    nahkatakki 2
    nahkatakki 3
    cordura 1
    cordura 2

    Noiden lähtöhinnat on:
    600D cordura takki 159,-
    nahkatakki 299,-

    ja molemmat ovat laadukkaita täysverisiä ajotakkeja suojineen yms. ei mitään tuulipuku versioita.. noihin vaan mahtuis esmes selkään tai eteen .org logo aika hyvin.. mitäs mieltä näistä olette..?

    niin joo, ja noi on lähtöhintoja, kun tiedetään vähän missä määrissä liikutaan ja minkälainen logo niihin tulee niin päästään laskemaan hinta kohdalleen..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  25. #55
    Saakos nuo takit vetoketjulla yhdistettyä housuihin ?
    Jos noista pitäis henk.koht. valita, niin nahkatakki 3 taikka cordura 1 ja Dainesen nahkarotsi saa jäädä hankkimatta *



  26. #56
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Touko. 01 2004,11:17) kirjoitti
    Saakos nuo takit vetoketjulla yhdistettyä housuihin ?
    Jos noista pitäis henk.koht. valita, niin nahkatakki 1 taikka cordura 1 ja Dainesen nahkarotsi saa jäädä hankkimatta *
    saa, jäi noi "tekniset tiedot" laittamatta, elikkä:

    Nahkatakki:
    KOOT:XS-XXXL (L=52)
    - Materiaalina osittain perforoitu erittäin pehmeä vasikannahka. Perforoinnin ja ilmastointitaskujen ansiosta hengittävyys on loistava.
    - Irroitettava thermoline vuoraus takaa ajelut kylmillä ja kuumillakin ilmoilla.
    - Irroitettavat CE suojat olkapäissä, kyynärissä, selässä.
    - Erittäin hyvä istuvuus, joustot olkapäiden takana, kyynärissä, lanteilla.
    - Hihaaukot ja kaulus on tuettu neopreenillä mukavuuden maksimoimiseksi.
    - 2 taskua edessä, 2 povitaskua.
    - Takki on yhdistettävissä vetoketjuilla nahkahousuihin

    Cordura takki:
    - Lyhytmallinen corduratakki, kuitenkin mitä parhaimmilla ominaisuuksilla.
    - Materiaali 600dn cordura, reissa vedenpitävä, hengittävä kalvo, thermoline irroitettava
    sisävuori, Irroitettavat CE suojat olkapäissä, selässä, kyynärissä.
    - Erittäin miellyttävä kaulus ja hiha-aukot, jotka eivät varmasti hankaa.
    - 5 vedenpitävää taskua.
    - Hyvät säätömahdollisuudet lanteilla.
    - Kova SWEEP uutuus, kovaan hintaan.
    - Koot: XS-XXXL
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  27. #57
    Noi Puuhiksen ehdottamat ois makeet... eikä hinnatkaan ihan päätä huimaa...
  28. #58
    Lainaa (Puuhis @ Huhti. 30 2004,16:42) kirjoitti
    Ei nyt kaikkein edullisin, mutta kohtuuhintainen vaihtoehto josta löytyis tekstiili- ja nahkaversiot olis tässä:

    nahkatakki 1
    nahkatakki 2
    nahkatakki 3
    cordura 1
    cordura 2
    Löytyiskö noista nahkatakeista jostain vielä lisää kuvia esim. taka-osasta?

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  29. #59
    täytyy yrittää kaivaa lisää kuvia, tähän hätään ei ole.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Puuhis @ Huhti. 30 2004,16:42) kirjoitti
    Itse tarvin kunnollisen nahkatakin. Nää puuhiksen ehdottamat oli tähän mennessä ehdottomasti parhaat Mukana ollaan jos hinnan saa tingittyä kohdalleen
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen