Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Mikkelin Ranta-Kone saa täydet pisteet asiakaspalvelusta kohdallani. Olin erikoistyökalua vailla ja soitin kyseiseen liikkeeseen miten he voisivat auttaa. Työkalu tuli seuraavan päivän postissa postilaatikkooni,ja vielä lainausperiaatteella heidän omasta huollostaan.
    Joten eipä tuosta voi paremmaksi panna. Tiedän ainakin mistä seuraava pyörä hankitaan!
  2. #2
    hehe pikantti lisähän moinen työkalujen postitse lainaus on,
    mutta eikö silti mp-liikkeeltä ensisijaisesti kuulu vaatia tiukkaa
    osaamista ja kokemusta itse moottoripyöristä ja niiden
    myynnistä? :)

    itse en ainakaan työkaluja huoltamosta vapaasti lainaavan
    yrityksen puoleen ensimmäisenä kallistuisi, jos vaikka kävisi
    niin että kun 1000 km huolto tulee vastaan niin peli seisoo
    toista viikkoa verstaalla kun työkalut ovat pisin kyliä :D

    edit: rivitys & giffihymiöt veks



    the music was new
    like black polished chrome.
    and came over the summer
    like liquid night.
  3. #3
    Kyllä ammattilaisen tunnistaa juuri siitä että eivät ole yhden erikoistyökalun varassa vaan tekevät kyseisen työn soveltaen ja ehkä jopa paremmin kuin ns. merkkikohtaisella työkalulla.
    Harrastelijatumpeloilla ei tätä soveltamistaitoa ole joten ainoa tee se itse keino on käyttää tarkasti kyseistä erikoistyökalua.
    Tällä pienellä *pikanttiudella kyllä vaikutetaan paljon siihen mistä varaosat ja seuraava pyörä mieluusti hankitaan.
  4. #4
    Joo o, Kun toiselle hymyilee, toiselle persettä näyttää, ei o kohen koskaan.
  5.  
  6. #5
    On kyllä erinomaisen hyvää asiakaspalvelua, kaikki pisteet heille. Kehuttakoon samassa yhteydessä Allrght:iakin. Ostettuani Germaaniasta taannoin mopon, jossa oli Laser-putkisto, hoiti Allright minulle maksutta Hollannista valmistajalta putken numerolla todistuksen, että se täyttää EU-vaatimukset.
    No niin, no