Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Nonniin,hain eilen uuden Trumpan RS.ni HD-centeristä.Pyörä on niin muikean mukava,vääntävä,hyvännäköinen että heikottaa...mutta mutta...itse luovutushässäkkä oli aikast masentava.Pyörä odotteli pihalla luvutushuolto tehtynä.Odottelin siinä myyjää joka tulikin paikalle,esitteli pyörän n.20 sekunnissa ja pyysi kokeilemaan sisään kypärää jota olin myös ostamassa.Penkin takakoppaa kysellessäni:eikös se koppa kuulu pyörään niinku vakiona?myyjä:juu..ööö..tosiaan..hakee kopan ja länttää käteen..ole hyvä.Meikäläinen:saiskos sen tuota noin vielä paikalleen,kun ei se oikein povitaskuun mahdu.Myyjä:Juu....saahan sen...(soittaa asentajan paikalle,joka kiltisti asentaa kopan.tässä vaiheessa ei n.20-sekunnin esittelystä ole enää juuri mitään mielessä...Kyselen siinä sitten..onko tämä katalysaattoripeli?Myyjä Ei.No miksi siinä on toi happianturi?No kun tää on ns.saastevapaakone.Aha???!..ööö.okei.Lopuksi kypärän ostettuani myyjä hihkaisee perään:Jos tulee kysyttävää,soita.
    Starttaan pyörän,bensan varoitusvalo syttyy.Jaaha täytyy käydä tankkaamassa.Tankkiin menee 18l bensaa.
    Okei..nyt tällä hetkellä myyjät ovat varmasti kiireisiä ja stressaantuneita ja ei millään kerkeä joka paikkaan.Enkä odottanut mitään punaista mattoa,enkä ylitsevuotavaa onnittelua,mutta jotenkin jäi sellainen fiilis,että jos nyt ottaisit sen pyöräs,mulla on vähän kiire.Kaipa se myyjäkin halutessaan ymmärtäisi että toi luovutustilaisuus oli mulle iso juttu ja fiilikset oli ( katossa.tämä on tietty mulle eka kerta kun uuden pyörän ostan,eikä mulla ole kokemusta luovutustilaisuuksista,mutta luulisi että myyjä edes pikkaisen paneutuisi tilanteeseen.
    It only takes willpower.
  2. #2
    Lainaa (jyrhen @ Huhti. 16 2004,11:11) kirjoitti
    Okei..nyt tällä hetkellä myyjät ovat varmasti kiireisiä ja stressaantuneita ja ei millään kerkeä joka paikkaan.Enkä odottanut mitään punaista mattoa,enkä ylitsevuotavaa onnittelua,mutta jotenkin jäi sellainen fiilis,että jos nyt ottaisit sen pyöräs,mulla on vähän kiire.Kaipa se myyjäkin halutessaan ymmärtäisi että toi luovutustilaisuus oli mulle iso juttu ja fiilikset oli ( katossa.tämä on tietty mulle eka kerta kun uuden pyörän ostan,eikä mulla ole kokemusta luovutustilaisuuksista,mutta luulisi että myyjä edes pikkaisen paneutuisi tilanteeseen.
    Kaiken tuon lisäksi, paskan myivät!
    Donitsia sen olla pitää!
  3. #3
    Trumpassa palaa aina jonkun aikaa käynnistyksen jälkeen se bensavalo vaikka olisi tankki täys, ainakin mulla.

    HD-Centeristä sen verran, että en hauku julkisesti, kun sain 500€ takin etten haukkuisi julkisesti ... en kyllä saanut 500€ kypärää, että kehuisin tai unohtaisin. On se kiva asioida samassa liikkeessä yhdellä kertaa kaksi kertaa eka ja vika.
  4. #4
    Lainaa (aaprahami @ Huhti. 16 2004,20:32) kirjoitti
    Kaiken tuon lisäksi, paskan myivät!
    Nero luojan armostako ?
  5. #5
    Lainaa (aaprahami @ Huhti. 16 2004,20:32) kirjoitti
    Kaiken tuon lisäksi, paskan myivät!
    Noinko sitä toivotetaan uudet onnelliset pyörän omistajat tänne! * Kannattaa pari kertaa miettiä mitä lähtee foorumiin kirjoittelemaan.

    Onnea Jyrhen uuden pyörän ostosta! Vaikka nyt pahoititkin mielesi tuosta luovutuksesta, niin muista, että aina voi äänestää kantapäillään ja niin varmaan teetkin *
    Myytävänä Suzuki GSX 750 F
    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=yt-730

    Mimmi jolta on lähtenyt mopo käsistä...
  6. #6
    Onneksi olkoon, mahtavan pyörän osasit ostaa . Onko se sininen? Väri taitaa olla suosituin RS:n väreistä. Itse olen ajellut reilut 500km sitten viime torstain ja yhtä juhlaa on ollut. Kone vääntää ja on muutenkin mukava ohjastaa. Varasin tänään ekan huollon JL-Bikesta Juvanmalmilta parin viikon päähän. Kävin paikalla eilen katsomassa millainen liike se on ja ensikokemus oli todella positiivinen joten kannattanee siirtää kaikki huollot H-Dltä JL-Biken puolelle.
    Maltilla sitten se sisäänajo, ensimmäiset 160km olivay yhtä piinaa kun sai koko ajan polkea isompaa sisään.
    Tikru 2010
  7. #7
    Siis varmasti varsinainen myyntitapahtuma oli sitten ihan eri asia, eli sujui varmasti paljon paremmin, eli tässä vaan on taas esimerkki siitä miten sitä jälkihoitoa osataan hoitaa tässä maassa

    Myyjillä kun on usein niin kiire myydä niitä vekottimia ettei juuri kaupat tehnyt asiakas enää ole kiinnostava ja sitten jää tällainen maku suuhun

    Mutta mutta ei syytetä ainoastaan myyjää, vaan taustalla olevaan firmaa, jotta kouluttaisivat myyjiään kokonaisvaltaiseen asiakaspalveluun

    No toivottavasti pyörä on sitten ihan eri luokkaa kuin luovutustilaisuus

    ps. Joskus on tollaisessa tilanteessa paikallaan kysyä onko teillä täällä yhtään ammattitaitoista myyjää paikalla, jotta tulisin toisenkin kerran käymään
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
  8. #8
    Lainaa (marvik @ Huhti. 16 2004,21:25) kirjoitti
    Lainaa (aaprahami @ Huhti. 16 2004,20:32) kirjoitti
    Kaiken tuon lisäksi, paskan myivät!
    Noinko sitä toivotetaan uudet onnelliset pyörän omistajat tänne! * Kannattaa pari kertaa miettiä mitä lähtee foorumiin kirjoittelemaan.

    Onnea Jyrhen uuden pyörän ostosta! Vaikka nyt pahoititkin mielesi tuosta luovutuksesta, niin muista, että aina voi äänestää kantapäillään ja niin varmaan teetkin *
    Trumpetistit ovat jo ehtineet onnittelemaan aikaa sitten Trumppa-foorumilla.
  9. #9
    Lainaa (Fum28 @ Huhti. 16 2004,21:52) kirjoitti
    Mutta mutta ei syytetä ainoastaan myyjää, vaan taustalla olevaan firmaa, jotta kouluttaisivat myyjiään kokonaisvaltaiseen asiakaspalveluun

    ps. Joskus on tollaisessa tilanteessa paikallaan kysyä onko teillä täällä yhtään ammattitaitoista myyjää paikalla, jotta tulisin toisenkin kerran käymään
    Firman taustalla on Mr. Järvenpää ... kaikki kunnia hänelle roikkumisesta sliipareissa ja lenskeissä. Mutta kyllä pitäisi osata aakkoset tai edes ynnälaskut.

    Tässä HD-Center tapauksessa se ainoa ammattitaidoton on myymälän esimies, ns. päällikkö. En kuitenkaan lähtisi mollaamaan koko puljua yhden hepun takia. Toivottavasti ns. päällikkö on tulosvastuullinen.
  10. #10
    Lainaa (ukkeli @ Huhti. 16 2004,21:40) kirjoitti
    Maltilla sitten se sisäänajo, ensimmäiset 160km olivay yhtä piinaa kun sai koko ajan polkea isompaa sisään.
    Onko tosiaan niin että trumpan kanssa selviää 160 km sisäänajolla?
    Tosin viisaammat suosittelevat että sisäänajon aikanakin pitäisi käyttää kierroksia vaihtelevasti...
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  11. #11
    Niin, itse aiheeseen piti mainita että H-D Centeristä on vain positiivisia kokemuksia Harrikan ja Yammun sekä ostotapahtumista että huolloista ja säädöistä.
    Trumpan kohdalla olen kuullut kyllä muutakin...
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  12. #12
    Lainaa (FXD @ Huhti. 16 2004,23:58) kirjoitti
    Niin, itse aiheeseen piti mainita että H-D Centeristä on vain positiivisia kokemuksia Harrikan ja Yammun sekä ostotapahtumista että huolloista ja säädöistä.
    Trumpan kohdalla olen kuullut kyllä muutakin...
    Jos mahdollista, niin Trumppa huoltoon vaan Moto-Seinäjoelle. Olikos maassamme kuinka paljon muita Triumphin huoltopaikkoja?
    Mopot, musiikki ja lentopallo.
  13. #13
    Mun on taas pakko puolustaa hieman kyseistä firmaa.

    Ennen pääsiäistä, torstaina kurvasin 10 vaille sulkemisaika pihaan ja kyselin että ehtisivätkö tasapainottaa eturenkaan, kun oli kovasti viturallaan. Huoltomiehen naamasta näki että ei tod. olisi ehtinyt, mutta sitten tuumasi että kai se vituttaisi pitkät pyhät ajella "tärinäkoneella", niin lupasi vielä tämän tehdä. No liikekin ehti mennä jo kiinni ennen kuin homma oli valmis, kuitenkin sinne jäin notkumaan ja odottelemaan erittäin asiallisen tuntuisen myyjän kanssa, joka vielä tässä vaiheessa jaksoi selostella uteliaalla kossille.

    En mitään muuta ole ikinä liikkeestä ostanut, joten ei ole sen enempää intressiä ko. firmaan. Toi homma oli pieni juttu, mutta palvelualttius minusta tässä firmassa oli kohdallaan. Niin huoltomiehen kuin myyjänkin puolesta. Joten annan kyllä pisteet siihen suuntaan.

  14. #14
    Lainaa (jukke @ Huhti. 18 2004,00:50) kirjoitti
    Jos mahdollista, niin Trumppa huoltoon vaan Moto-Seinäjoelle. Olikos maassamme kuinka paljon muita Triumphin huoltopaikkoja?
    Enpä noista Trumpista tiedä sen enempää, mutta oltuani yhteydessä Moto-Seinäjokeen jäi kyllä hyvä maku suuhun. Varmaan asiakaspalvelussa yksi parhaimpia mitä olen kokenut, joten jos huolto on yhtä hyvä kuin muu asiakaspalvelu niin Bueno.
  15. #15
    Onneksi olkoon uuden hienon pyörän johdosta!

    Rakkaan isänmaamme asiakaspalvelutaso on kokolailla heterogeeninen, eli välillä on ihan tuurista kiinni kuinka käy. Saattoi kyseessä ollut ihan tuorekin myyjä, vailla kokemusta. Ja kuten todettua, pääsyyllinen yleensä istuu firmassa jossain korkeammalla.

    Joka tapauksessa, olen pahoillani puolestasi, mutta pääasia on että sait mojovan, upouuden mopottimen liikenteeseen!
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  16. #16
    Lainaa (FXD @ Huhti. 16 2004,23:53) kirjoitti
    Lainaa (ukkeli @ Huhti. 16 2004,21:40) kirjoitti
    Maltilla sitten se sisäänajo, ensimmäiset 160km olivay yhtä piinaa kun sai koko ajan polkea isompaa sisään.
    Onko tosiaan niin että trumpan kanssa selviää 160 km sisäänajolla?
    Tosin viisaammat suosittelevat että sisäänajon aikanakin pitäisi käyttää kierroksia vaihtelevasti...
    Trumpan sisäänajo kestää 1600km ja se on jaettu eri kierrosalueille eli -160km max 3500kierrosta, 160-480km 5000kierrosta jne. eli kyllä siinä saa neulaa tuijotella aika tiiviisti.
    Tikru 2010
  17. #17
    Lainaa (ukkeli @ Huhti. 18 2004,20:31) kirjoitti
    Trumpan sisäänajo kestää 1600km ja se on jaettu eri kierrosalueille eli -160km max 3500kierrosta, 160-480km 5000kierrosta jne. eli kyllä siinä saa neulaa tuijotella aika tiiviisti.
    Mulle opastettiin että vältä täyskaasulla ajelua pitkää matkaa.
    Muuten voi käyttää kierroksia suht' normaalisti.

    No, ne ensmäset 160km tosiaan ajelin alle sen 3500rpm,
    sit alko ottaa pannuun ja aloin ajaa normaalisesti.

    Eikä ole lauennut.
    Ducati Diavel Dark
  18. #18
    Lainaa (aaprahami @ Huhti. 16 2004,20:32) kirjoitti
    Lainaa (jyrhen @ Huhti. 16 2004,11:11) kirjoitti
    Okei..nyt tällä hetkellä myyjät ovat varmasti kiireisiä ja stressaantuneita ja ei millään kerkeä joka paikkaan.Enkä odottanut mitään punaista mattoa,enkä ylitsevuotavaa onnittelua,mutta jotenkin jäi sellainen fiilis,että jos nyt ottaisit sen pyöräs,mulla on vähän kiire.Kaipa se myyjäkin halutessaan ymmärtäisi että toi luovutustilaisuus oli mulle iso juttu ja fiilikset oli ( katossa.tämä on tietty mulle eka kerta kun uuden pyörän ostan,eikä mulla ole kokemusta luovutustilaisuuksista,mutta luulisi että myyjä edes pikkaisen paneutuisi tilanteeseen.
    Kaiken tuon lisäksi, paskan myivät!
    Siinä puhuu mies joka ajelee vespalla?
    It only takes willpower.
  19. #19
    Lainaa (NewmanRS @ Huhti. 19 2004,09:57) kirjoitti
    Lainaa (ukkeli @ Huhti. 18 2004,20:31) kirjoitti
    Trumpan sisäänajo kestää 1600km ja se on jaettu eri kierrosalueille eli -160km max 3500kierrosta, 160-480km 5000kierrosta jne. eli kyllä siinä saa neulaa tuijotella aika tiiviisti.
    Mulle opastettiin että vältä täyskaasulla ajelua pitkää matkaa.
    Muuten voi käyttää kierroksia suht' normaalisti.

    No, ne ensmäset 160km tosiaan ajelin alle sen 3500rpm,
    sit alko ottaa pannuun ja aloin ajaa normaalisesti.

    Eikä ole lauennut.
    Joo, en usko että moottori laukeaa vaikka hieman antaa kaasua ohjekirjan lukuja enemmän. Se on lähinnä tehtaiden omaa selustan varmistelua josko jotain sattuisi tapahtumaan, voivat heti vedota että konetta on käytetty vastoin ohjeita.
    Ei muuta kun Trumpalle kyytiä, hyvin se kulkee.
    Tikru 2010
  20.  
  21. #20
    Jääkös tuonne Trumpan ruiskuboksiin muistiin huippukierrokset ?