Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 91:sta
  1. #1
    Turhaa hommaa... mikään yksittäinen yhdistys ei saa alennusta kauppiailta sen enempää kuin yksityinenkään pienellä puhumisella.

    Höh... sitte tää toimii vielä jossain jumalanseljäntakana -> helsingissä.

  2. #2
    Yhdistyy toimii valtakunnallisesti vaikka kotipaikka onkin helsinki.. meille kotipaikkalla ei ole mitään merkitystä, paperien kannalta helpompaa kun on samalla suunnalla kuin puheenjohtaja & hänen simpseä sihteerinsä..

    ja onneksi liittyminen on vapaaehtoísta...

    btw, liitytkö jäsenenksi jos voin todistaa sulle miten säästät jäsenmaksun pelkästään yhden kauden ratamaksuissa..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  3. #3
    Olen ollunna ulkoisilla mailla-miten liittyä ja mitä etuja->siis SELKOKIELELLÄ?
    life is life-tät täädä dä
  4. #4
    Lainaa (ENkawa @ Huhti. 14 2004,23:47) kirjoitti
    Olen ollunna ulkoisilla mailla-miten liittyä ja mitä etuja->siis SELKOKIELELLÄ?
    Tässä vähän alkua , infotaan enemmän kunhan saadaan aikaiseksi.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  5. #5
    Tulipahan vaan mieleen, että jos jaksatte junailla kimppatilauksen, alennusta, tai jotain muuta mukavaa kunnollisista korvakäytäviin valoksien mukaan tehtävistä kunnollisista tulpista niin olisi melko kova juttu.

    Muutamasta aiemmasta kimppatilauksesta olen täpärästi onnistunut jäämään täpärästi kyydistä ja niissä alennukset on olleet 25 euron luokkaa per laaki, ja voisi kuvitella että noille olisi ihmisillä käyttöä. Ainakin niillä jotka valkkaa slip-onit desibelien perusteella.
  6. #6
    Woe Witsi, kivahan se on, jos jotakin alennusta saa jäsenkortilla, mutta en minä ainakaan niiden etujen takia mihinkään yhdistyksiin, osuuskuntiin tai muihin yhteenliittymiin ole lähtenyt. * * *Kyllä se on ollut kiinnostus siihen aiheeseen, mikä mukaan vie. * *

    En tiedä, mitä muut ajattelevat, mutta jos jotakin ry:tä olisin perustamassa, en kyllä kaipaisikaan sinne porukkaa vain joidenkin etujen tai alennuskuponkien toivossa! Jos ei aate sinänsä, yhteiset harrastukset tai vaikka toiminnan tukeminen jäsenmaksun verran kiinnosta, niin mitäpä sinne mukaan tunkemaan? * * * *



    * Arctic Ranger *
  7. #7
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ENkawa @ Huhti. 14 2004,23:47) kirjoitti
    Olen ollunna ulkoisilla mailla-miten liittyä ja mitä etuja->siis SELKOKIELELLÄ?
    Edut tulevat näkymään RY-osiossa varmaan lähiaikoina kun ässät saavat asiat säädettyä.

    Jäsenmaksu (20 €) ei pitäisi olla paha rasti kenellekään kellä on varaa moottoripyöräillä. Kuitenkin tuollaisestakin osallistumisesta on hyötyä ja apua sivuston ylläpidossa ja kehittämisessä. Ne ketkä webin kanssa tekevät enemmänkin duunia tietävät kuinka paljon tämänkin kokoluokan sivuston pyörittämiseen tarvittavat palvelut maksavat - tähän asti ne on revitty suoraan Jp-800:n & MegaB:n omista lompakoista, ei tuokaan ole mun mielestä oikein.

    Itse maksoin jässärin ekojen joukossa ja olen iloinen että voin osallistua sivuston kuluihin ja auttaa tämänkin palvelun kehityksessä. Toki liittyminen on jokaisen oma valinta ja ajatusmallejakin on toki monia - itse saan hyvää mieltä jo pelkästään homman tukemisesta (tiedän kyllä toki että ihan rahanarvoisia etujakin on tulossa).
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  8. #8
    Lainaa (rico @ Huhti. 15 2004,10:14) kirjoitti
    Woe Witsi, kivahan se on, jos jotakin alennusta saa jäsenkortilla, mutta en minä ainakaan niiden etujen takia mihinkään yhdistyksiin, osuuskuntiin tai muihin yhteenliittymiin ole lähtenyt. * * *Kyllä se on ollut kiinnostus siihen aiheeseen, mikä mukaan vie. * *

    En tiedä, mitä muut ajattelevat, mutta jos jotakin ry:tä olisin perustamassa, en kyllä kaipaisikaan sinne porukkaa vain joidenkin etujen tai alennuskuponkien toivossa! Jos ei aate sinänsä, yhteiset harrastukset tai vaikka toiminnan tukeminen jäsenmaksun verran kiinnosta, niin mitäpä sinne mukaan tunkemaan? * * * * * * *
    Tuo on ihan totta.. jos ainoa pääasia ovat alennukset voi ihan hyvin jättäytyä mielestäni pois. Jos taas haluaa olla mukana kehittämässä .orgia, sen tapahtumia, sivustoa ja samalla tukea Smotoa sen toiminnassa motoristien hyväksi suosittelen liittymistä.

    Toi jäsenmaksu on vedetty nyt niin alas, että sen ei pitäisi olla este kenenkään liittymiselle, yleensä muissa mp-kerhoissa maksu on korkeampi.

    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  9. #9
    Lainaa (Jyri @ Huhti. 14 2004,21:37) kirjoitti
    Turhaa hommaa... mikään yksittäinen yhdistys ei saa alennusta kauppiailta sen enempää kuin yksityinenkään pienellä puhumisella.

    Höh... sitte tää toimii vielä jossain jumalanseljäntakana -> helsingissä.

    Kuten Kaapin Jouni oli aikoineen Kekkoselle sanonut:
    "Mistäs tiiät miten päin se Jumala on".
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  10. #10
    Kari Suomalainen aikanaan piirteli:
    "Kun on aatteet idästä ja vaatteet lännestä, mut kun pärstä on Turengistä niin minkäs teet".


    Alennuksien vuoksi mun kiinnostus vähäinen.
    Aatteellisista yms yhdistyksistä olen saanut kiintiöni *liki täyteen.

    Siis toistaiseksi seuraan "katseella" kunnes/jos kiinnostus heräytyy. Vilpitön hatun nosto JP:lle, Puuhikselle ja muille, joilla on energiaa touhuta.



    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  11. #11
    Lainaa kirjoitti
    Turhaa hommaa... mikään yksittäinen yhdistys ei saa alennusta kauppiailta sen enempää kuin yksityinenkään pienellä puhumisella.

    Höh... sitte tää toimii vielä jossain jumalanseljäntakana -> helsingissä.
    Kyllä hiukan uskaltaisin olla eri mieltä. Tietysti on kauppiaita, jotka antavat "normaali" alennuksen yhdistyksille, mutta löytyy myös niitä jotka ymmärtävät mainosarvon ja potentiaalisen asiakasryhmän mahdollisuudet...

    Tilanne
    Yritys A [voi ehkä puhumalla saada alennukset]
    Yritys B [voi ehkä puhumalla saada alennukset]
    Yritys C [tiedät saavasti MotOrg Ry:n alennukset]
    Yritys D [voi ehkä puhumalla saada alennukset]

    Minkä yrityksen näistä valitset?
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  12. #12
    Olen savolainen, valitsen siis vaihtoehdot A, B ja D.
    "THE OVERTAKER GETS THE UNDERTAKER"
  13. #13
    Eihän tässä yhdistykseen liittymisessä mitään järkeä ole.
    Siksi liityin siihen heti.
    ©
  14. #14
    Onko yhdistyksen toiminta suunnitelma jossain helposti nähtävissä, koska itseäni ainakin kovasti kiinnostaa mihin yhdistyksen rahoja on tarkoitus käyttää, koska vaikkakin yksittäiseltä henkilöltä maksu on pieni (20€) niin jos vaikka 1/4 tähän foorumiin rekisterlityneistä liittyy niin summa on jo kuitenkin 20.000€, joten tuolla rahalla saa ilmeisesti jotain odottaakin (muutakin kuin että voi tuhlata lisää rahaa jotta saa alennuksia).

    Eli saiskos rahan käyttö suunnitelmista jotain tietoa.

    Terkuin
    Mika, TA91
  15. #15
    Mä oon kans vähän sellanen pilkunviilaaja, että haluisin tarkempaa tietoa mihin rahani laitan.. (siis mitkä rahat...... No ne jotka jää yli kesän palkasta sitten )
    Ja vaikkei tässä etujen ja alennusten perässä juostakkaan, niin tietenkin näin yksityishenkilölle ne on aika suuri porkkana tässä liittymisessä.
  16. #16
    Motorg Ryn "budjetti" on arvioitu 100 liittyneen jäsenen mukaan eli kovin kummoisia suunnitelmia tuolla valtavalle 2000 €:lle ei suunniteltu.

    Ensinnäkin.. Ry:n tilille kertyneitä varoja ei ole tarkoitus juoda eikä syödä kurkusta alas vaan näillä varoilla on tarkoitus on ensisijaisesti tarkoitus turvata www - sivuston olemassaolo.

    Tämän sivuston palvelintilan kulut kaikkine tarvittavine systeemeineen liikkuvat 100 - 200 € / kk riippuen tietoliikennemäärästä, joka on viime vuoden aikana ollut jyrkässä kasvussa. Tästä johtuen mm. ei tahdo enään oma "persus" tätä kestää...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  17. #17
    Lainaa (JP-800 @ Huhti. 16 2004,13:22) kirjoitti
    Ensinnäkin.. Ry:n tilille kertyneitä varoja ei ole tarkoitus juoda eikä syödä kurkusta alas vaan näillä varoilla on tarkoitus on ensisijaisesti tarkoitus turvata www - sivuston olemassaolo.

    Tämän sivuston palvelintilan kulut kaikkine tarvittavine systeemeineen liikkuvat 100 - 200 € / kk riippuen tietoliikennemäärästä, joka on viime vuoden aikana ollut jyrkässä kasvussa. Tästä johtuen mm. ei tahdo enään oma "persus" tätä kestää...
    Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin

    Mutta sitten herääkin uusi kysymys... Miksi jäsenten pitäisi maksaa kaikkien satunnaisten sivuille eksyvien kulut? Jos minun jäsenmaksuni menee suoraan "omaan yhteiseen hyvään" niin OK mutta jos sillä rahoitetaan tuntemattomien "hyväksikäyttö" niin se ei tunnu oikealta. Ei varsinkaan kun itsekin saisi about samat edut (surffata, ostella yms) ihan ilmaiseksikin.
    Näin vaan tuli mieleeni...
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  18. #18
    Olen myös sillä kannalla, että marssijärjestys olisi saanut olla sellainen, että ensin olisivat toimintasuunnitelma & muut viralliset dokumentit olleet esillä ja sen jälkeen olisi alkanut jäsenten hankinta. Onko niin, että yhdistyksellä ei ole omaa tiliä, vaan jäsenmaksut menevät rahastonhoitajan henk.kohtaiselle tilille? Eikö yhdistyksellä tarvitse olla omaa tiliä?
    Humppaa taikka kuole
  19. #19
    Eli just siksi tulee eteen se että jos olet aktiivinen jäsen, ja osallistut eri tapahtumiin, esim Jysäri, Tusari, rata ajot jne niistä taas saat MotOrg jäsenenä alennuksia, eli se €20 tulee aika nopeasti takaisin, jolloin tilanne on se että itseasiassa et ole "maksanut" mitään... Myöskin tulee eri yhteistyökumppanien erityis alennukset jotka ovat vain MotOrg jäsenille... sekä SMOTOn jäsen edut (laivalipuista, hotelleista jne).

    The bottom line:
    Jos olet aktiivinen Orggilainen ja moottoripyörilevä immeinen niin liittyminen kannattaa rahallisesti sekä henkisesti ...
    <br />
  20. #20
    Lainaa (Velho @ Huhti. 16 2004,12:43) kirjoitti
    Eli just siksi tulee eteen se että jos olet aktiivinen jäsen, ja osallistut eri tapahtumiin, esim Jysäri, Tusari, rata ajot jne niistä taas saat MotOrg jäsenenä alennuksia, eli se €20 tulee aika nopeasti takaisin, jolloin tilanne on se että itseasiassa et ole "maksanut" mitään... Myöskin tulee eri yhteistyökumppanien erityis alennukset jotka ovat vain MotOrg jäsenille... sekä SMOTOn jäsen edut (laivalipuista, hotelleista jne).

    The bottom line:
    Jos olet aktiivinen Orggilainen ja moottoripyörilevä immeinen niin liittyminen kannattaa rahallisesti sekä henkisesti *...
    Onks henki nyt se etta Jysariinkin joutuvat ry:hyn kuulumattomat maksaa paasymaksua, vai mika?

    Ry on varsin loistava ajatus, ja jos olisin ees samassa maassa, niin mika ettei. Ei vaan toi asia nyt ihan kosketa..ratapaivatkin kaydaan muualla

    Ja taytyy myontaa, olen vahan samalla kannalla tuosta toimintasuunnitelman julkasusta ja jasenmaksutilista
  21. #21
    Lainaa (Velho @ Huhti. 16 2004,13:43) kirjoitti
    Eli just siksi tulee eteen se että jos olet aktiivinen jäsen, ja osallistut eri tapahtumiin, esim Jysäri, Tusari, rata ajot jne niistä taas saat MotOrg jäsenenä alennuksia, eli se €20 tulee aika nopeasti takaisin, jolloin tilanne on se että itseasiassa et ole "maksanut" mitään... Myöskin tulee eri yhteistyökumppanien erityis alennukset jotka ovat vain MotOrg jäsenille... sekä SMOTOn jäsen edut (laivalipuista, hotelleista jne).

    The bottom line:
    Jos olet aktiivinen Orggilainen ja moottoripyörilevä immeinen niin liittyminen kannattaa rahallisesti sekä henkisesti *...
    Tässäpä tämä... Smoton edut tulee muutakin kautta, ja monesti nuo (nämä) jäsen alennukset ovat vain "alennuksia". Monta kertaa kun kysyy hintaa ensin, tinkii ja kysyy sitten kortin kanssa on hinta halvempi kun vähän malttaa tingata. Noi ajopäivät yms. onkin juttu erikseen. Perheellisellä vaan on vähän rajoitetusti mahdollisuuksia osallistuakaan.

    Ja kyllä mukana ollaan ja pysytään mutta halusin tuoda nämä pari epäkohtaa huomioon.
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  22. #22
    Lainaa (Lake @ Huhti. 16 2004,13:32) kirjoitti
    Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin

    Mutta sitten herääkin uusi kysymys... Miksi jäsenten pitäisi maksaa kaikkien satunnaisten sivuille eksyvien kulut? Jos minun jäsenmaksuni menee suoraan "omaan yhteiseen hyvään" niin OK mutta jos sillä rahoitetaan tuntemattomien "hyväksikäyttö" niin se ei tunnu oikealta. Ei varsinkaan kun itsekin saisi about samat edut (surffata, ostella yms) ihan ilmaiseksikin.
    Näin vaan tuli mieleeni...
    Yhdistystoiminnassa yleensä on kyse harrastuksesta ja usein tällaisessa toiminnassa joutuu tekemään vapaaehtoista/ilmaista työtä muiden eteen, jotka eivät kuulu koko yhdistykseen (vrt. Suomen Punainen risti, vaikkei ehkä MotOrg ry yhtä tärkeää asiaa hoidakkaan).
    Itsestäni ei ainakaan tunnu pahalta pieni summa, jonka jäsenet "joutuvat" maksamaan siitä, että yhdistystä/yhteistä harrastusta yleensä voidaan pyörittää. Kannattaa ehkä mennä itseensä, jos tuntuu siltä että muut Orgin sivuilla käyvät käyttävät tätä systeemiä jotenkin "hyväkseen".
    ©
  23. #23
    Lainaa (virago750 @ Huhti. 16 2004,13:41) kirjoitti
    Onko niin, että yhdistyksellä ei ole omaa tiliä, vaan jäsenmaksut menevät rahastonhoitajan henk.kohtaiselle tilille? Eikö yhdistyksellä tarvitse olla omaa tiliä?
    Tili joka on avattu on vain ja ainoastaan MotOrgin käytössä. Se on henkilökohtaisella nimellä avattu kustannus syistä (yhdistyksen pankkipalvelut maksavat huomattavasti enemmän kuin yksityishenkilön)...

    Tämä ratkaisu on täysin yhdistyslain mukainen.
    <br />
  24. #24
    Lainaa (Velho @ Huhti. 16 2004,13:43) kirjoitti
    Eli just siksi tulee eteen se että jos olet aktiivinen jäsen, ja osallistut eri tapahtumiin, esim Jysäri, Tusari, rata ajot jne niistä taas saat MotOrg jäsenenä alennuksia, eli se €20 tulee aika nopeasti takaisin, jolloin tilanne on se että itseasiassa et ole "maksanut" mitään... Myöskin tulee eri yhteistyökumppanien erityis alennukset jotka ovat vain MotOrg jäsenille... sekä SMOTOn jäsen edut (laivalipuista, hotelleista jne).

    The bottom line:
    Jos olet aktiivinen Orggilainen ja moottoripyörilevä immeinen niin liittyminen kannattaa rahallisesti sekä henkisesti *...
    VArmasti ehkä näin, mutta silti yhdistystä jos ollaan väsäämässä asialliseen suuntaan olisi hyvä (niinkuin moni muukin on sanonut) nähdä viralliset paperit ja jos tuo oli totta, että yhdistyksen ja henkilöiden tilit ovat alusta asti sekaisin, niin minua ainakin se pelottaa Olen antanut itseni ymmärtää, ettei se ole edes ihan asetusten mukaista ?

    Terveisin
    Mika, TA91
  25. #25
    Lainaa (Petri12r @ Huhti. 16 2004,13:49) kirjoitti
    Lainaa (Lake @ Huhti. 16 2004,13:32) kirjoitti
    Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin *

    Mutta sitten herääkin uusi kysymys... Miksi jäsenten pitäisi maksaa kaikkien satunnaisten sivuille eksyvien kulut? Jos minun jäsenmaksuni menee suoraan "omaan yhteiseen hyvään" niin OK mutta jos sillä rahoitetaan tuntemattomien "hyväksikäyttö" niin se ei tunnu oikealta. Ei varsinkaan kun itsekin saisi about samat edut (surffata, ostella yms) ihan ilmaiseksikin.
    Näin vaan tuli mieleeni...
    Yhdistystoiminnassa yleensä on kyse harrastuksesta ja usein tällaisessa toiminnassa joutuu tekemään vapaaehtoista/ilmaista työtä muiden eteen, jotka eivät kuulu koko yhdistykseen (vrt. Suomen Punainen risti, vaikkei ehkä MotOrg ry yhtä tärkeää asiaa hoidakkaan).
    Itsestäni ei ainakaan tunnu pahalta pieni summa, jonka jäsenet "joutuvat" maksamaan siitä, että yhdistystä/yhteistä harrastusta yleensä voidaan pyörittää. Kannattaa ehkä mennä itseensä, jos tuntuu siltä että muut Orgin sivuilla käyvät käyttävät tätä systeemiä jotenkin "hyväkseen".
    Kyllä helvetti vie tuntuu
    Katso itsekin noita trolleja mitä tänne heitetään puhumattakaan viestien lukumäärien metsästäjistä. (tyyliin heh )

    Kaikesta voisi vähän tinkiä ja mm. tietoliikenne on pirun kallista. Jos tälläiset saataisiin pois tuo tietoliikenteen osuus kokonaiskustannuksista tippuisi kummasti.

    Tällä kirjoituksellani halusin vain tuoda esille pienen epäkohdan ja onhan se vähän niinkin että ei tätä oikein voi verrata SPR:n toimintaan...
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  26. #26
    Lainaa (Jurva @ Huhti. 16 2004,11:55) kirjoitti
    Eli saiskos rahan käyttö suunnitelmista jotain tietoa.
    Tuolla info-osiossa on tietoa siitä mihin rahoja on ajateltu käyttää. Käytännössä homma mennee niin, että jos näyttää siltä että rahaa jää yli pidetään kokous joka päättää mihin yli jäävät rahat käytetään. Tämä on siis Ry:läisten asia; jos ei ole liittynyt jäseneksi ei ole nokan kopauttamista siihen mihin Ry rahansa käyttää.

    Tarkempia suunnitelmia rahankäytöstä on vaikea tehdä ennenkuin sitä kulujen peittämisen jälkeen yli jäävää rahaa on. JOS sellaista edes tulee olemaan.
  27. #27
    Minä olen ollut jäsen nyt vajaat pari tuntia ja hyvältä tuntuu.
    Alennukset ei sinänsä kiinnosta yhtään,osaan omani neuvotella.
    Hyvää asia sen sijaan tuen mielelläni.Vähäiselläkin kokemuksellani tästä org/Velhot(kieltämättä kyllä turhan salaperäistä että ketkä ovat ja mitä yhdistyksen perustamiseksi tehneet)-porukasta uskon,että pienelle jäsenmaksulleni on järkikäyttöä esim. näiden sivujen ylläpidossa.Ilman näitä sivuja en olisi ikinä uskaltanut pyörää hankkia.Ventovierailta tuli henk.koht yhteydenottoja,rohkaisua ja opastusta.

    Pakko ei kai kenekään ole mihinkään liittyä.Lempiaiheeni eli minä itse toimii vastuuhenkilönä junnufutiksessa.Mitä sitten teenkin,niin aina löytyy valittajia,että liikaa maksaa ja treenit on väärään aikaan ja kama-alennukset huonoja,kun Prismastakin...että sen siitä saa kun johonkin ryhtyy.
  28. #28
    Lainaa kirjoitti
    Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin *
    Kyllä ME olemme Jp:een kanssa ITSE maksaneet joka pennin mitä tämän touhun pyörittämiseen on mennyt tähän mennessä..
    Ja homahan on alusta asti mennyt niin, että JOKAINEN-vaikka vain * ihminen on .Org!iin tervetullut!!!
    Ja tuo on niin totta mitä Dura laittoi...
    Ry:hyn liittyminenhän on vapaaehtoista ja aivan varmasti seuraavan kokouksen jälkeen tulee tarkat budjetit siitä mihin rahaa käytetään...



    Pupu
  29. #29
    Lainaa (Lake @ Huhti. 16 2004,13:49) kirjoitti
    Tässäpä tämä... Smoton edut tulee muutakin kautta, ja monesti nuo (nämä) jäsen alennukset ovat vain "alennuksia". Monta kertaa kun kysyy hintaa ensin, tinkii ja kysyy sitten kortin kanssa on hinta halvempi kun vähän malttaa tingata. Noi ajopäivät yms. onkin juttu erikseen. Perheellisellä vaan on vähän rajoitetusti mahdollisuuksia osallistuakaan.

    Ja kyllä mukana ollaan ja pysytään mutta halusin tuoda nämä pari epäkohtaa huomioon.
    Mitäpä jos odottelisit sitä että edut julkaistaan ennenkuin alat niitä arvostella *

    Edit: ja mitä salaperäisyyteen tulee, miettikääs hetki omassa päässänne, mitä perustamiskokouksesta olisi tullut jos sinne olisi kutsuttu kaikki foorumin jäsenet ja alettu ¨tiedottamaan asioista ennenkuin ne olisivat olleet kunnolla varmoja? Sitten olisi varmaan keksitty nillittää siitä että jengi vaan puhuu vaikka mikään ei ole vielä varmaa. Ja me puolestamme istuttaisiin siellä kokouksessa vieläkin - sataan ihmiseen mahtuu 95 vastarannankiiskeä...

    Jokainen RY:n jäsen on tervetullut Ry:n kokouksiin sekä jokainen Ry:n jäsen voi vapaasti pyrkiä Ry:n hallitukseen päättämään mm. rahankäytöstä*



  30.  
  31. #30
    Lainaa (MegaB @ Huhti. 16 2004,14:04) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin *
    Kyllä ME olemme Jp:een kanssa iTSe maksaneet joka pennin mitä tämän touhun pyörittämiseen on mennyt tähän mennessä..
    Ja homahan on alusta asti mennyt niin, että JOKAINEN-vaikka vain * ihminen on .Org!iin tervetullut!!!
    Ja yuo on niin totta mitä Dura laittoi...

    Jos näin todellakin on niin

    Tätä taustaa vasten paremmin ymmärrän tämän kerho ajatuksenkin.
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen