Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 91:sta
  1. #61
    Oulussakin ovat jäsenyysetuneuvottelut käynnissä ainakin yhteen liikkeeseen, kuulin ihan ite vappuajelun alkajaisiksi. Vaan miten lienee edenneet?
    Four wheels move the body.
    Two wheels move the soul.
  2. #62
    Lainaa (Jassu @ Touko. 12 2004,12:55) kirjoitti
    Lainaa (bubblefaerie @ Touko. 12 2004,10:44) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Touko. 12 2004,10:39) kirjoitti
    Kakskybää ei tunnu suussa eikä pers**sä
    Ei ehkä sulla...mutta kaikilla tilanne ei ole sama.
    Pakko sanoa että jos 20€ kaataa maan niin sitten on tuskin varaa mopoakaan omistaa saatika sillä ajella
    Yeh. jättää päivän ajolenkin väliin ja hiplailee itseään himassa->20 egee säästetty.
    Rakastan Itseäni
  3. #63
    Lainaa (Gixxerrr @ Touko. 12 2004,14:01) kirjoitti
    Yeh. jättää päivän ajolenkin väliin ja hiplailee itseään himassa...
    Varma tieto, eli eipä olisi tuotakaan erikseen tarvinnut mainita...




    Mitä taas tulee tohon 20 egen maksuun, oon myös sitä mieltä ett se ei kenenkään taloutta konkkaan vie, ei kenenkään! PRKL, elämä on täynnä valintoja, välttämättä kaikkea ei voi saada mutt jos jotain haluaa täytyy ehkä jostain toisesta tinkiä..!
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  4. #64
    Kumman iso haloo on nostettu jäsenmaksusta jos se ahistaa niin aina voi olla liittymättä...

    Minä vain ihmettelen...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  5. #65
    Lainaa (Z750 @ Touko. 13 2004,11:44) kirjoitti
    Minä vain ihmettelen... *
    Niin minäkin. Eikä taideta olla ainoita.
    Rakastan Itseäni
  6. #66
    Ja mua ärsyttää sellanen asenne, että liittyminen ois jotenkin kirjoittamaton pakko, tai muuten leimautuu joko asennevammaseks, pihiks, tai muuten vaan hannariks.
    Perkele, se on jokaisen oma päätös mihin liittyy ja mihin ei, näitä kerhoja ja ry:itä on joka sormelle mistä valita, eikä se ole mikään synti tai tee ihmisestä huonompaa tässä porukassa jos jostain syystä ei liity motorg ry:hyn.
    Annetaan kaikkien tehdä omat valinnat turhia moralisoimatta, eiksjoo?
  7. #67
    Lainaa (Jassu @ Touko. 12 2004,12:55) kirjoitti
    Lainaa (bubblefaerie @ Touko. 12 2004,10:44) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Touko. 12 2004,10:39) kirjoitti
    Kakskybää ei tunnu suussa eikä pers**sä
    Ei ehkä sulla...mutta kaikilla tilanne ei ole sama.
    Pakko sanoa että jos 20€ kaataa maan niin sitten on tuskin varaa mopoakaan omistaa saatika sillä ajella
    Ei niin, ei olekkaan.
  8. #68
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (bubblefaerie @ Touko. 13 2004,12:50) kirjoitti
    Ja mua ärsyttää sellanen asenne, että liittyminen ois jotenkin kirjoittamaton pakko, tai muuten leimautuu joko asennevammaseks, pihiks, tai muuten vaan hannariks.
    Perkele, se on jokaisen oma päätös mihin liittyy ja mihin ei
    Eihän tuo mikään pakko ole, aivan 100% vapaaehtoista hommaa liittyminen on. Sitä vaan ihmetellään että jos se 20€ on niin kova pala niin miksi sitä pitää täällä sitten mainostella - jättää liittymättä niin rahat säästyy.

    Lainaa kirjoitti
    eikä se ole mikään synti tai tee ihmisestä huonompaa tässä porukassa jos jostain syystä ei liity motorg ry:hyn.
    Ei teekkään, sivujen käyttö on aivan vanhaan malliin ilmaista eikä edellytä mihinkään ry:hyn liittymistä.

    Lainaa kirjoitti
    Annetaan kaikkien tehdä omat valinnat turhia moralisoimatta, eiksjoo?
    Juurikin noin, eiksjoo ?-)
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  9. #69
    Jou juu. Ei mun mielestäni kukaan ole 'pakottanut' ketään liittymään. Enempi on kritisoitu sitä, että ihmiset valittaa jäsenmaksusta ja 'epäilee' yhdistyksen tarkoitusperiä. Ketä ei kiinnosta saapi poissa pysyä. Mutta en minäkään Ruikonperän multakurkkuihin kuulumattomana kritisoi heidän ylenmääräiseen ryypiskelyyn kuluvaa rahankäyttöään!

    Kenenkään ei tosiaan ole pakko liittyä eikä ry:hyn kuulumaton enemmistö varmasti ole mitään toisen luokan kansalaisia.

    Ja Bubble, itsekin rahavarojen niukkuutta opiskelijana kokeneena (enkä nytkään kovin rikkaana = mopo osamaksulla) osallistun kyllä mielelläni jäsenmaksuusi jos tahdot liittyä. Olet kuitenkin suuri energian menetys poissaollessasi!
    * Arctic Ranger *
  10. #70
    Lainaa (rico @ Touko. 14 2004,08:42) kirjoitti
    Jou juu. Ei mun mielestäni kukaan ole 'pakottanut' ketään liittymään. Enempi on kritisoitu sitä, että ihmiset valittaa jäsenmaksusta ja 'epäilee' yhdistyksen tarkoitusperiä.
    No no, epäilyssä ei ole mitään vikaa. Ostatko itse sian säkissä? Eikös se ole ihan luonnollista että kuluttaja tutustuu tuotteeseen tai palveluun jota on hankkimassa, vieläpä kriittisesti.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  11. #71
    Ilman muuta infoa saa kysyä ja odottaa. Mutta kun ry on vielä alkuvauhtia hakemassa, niin toiminnasta on paha sanoa sitä tai tätä. Päämääristä on puhetta ollut, mutta lopultahan toimintaa määrää paljolti yhdistyksen jäsenistö, eli me. Ei aktiivinenkaan hallitus tai pj yksin pysty hommaa pyörittämään ja kansalle sirkushuveja työstämään, jos ei kansa itse osallistu.

    Tarkoitus on kuitenkin taatusti hyvä ja oikea ja siksi 'ennenaikainen' huoli toiminnasta ja rahoista ei EHKÄ ole kovasti tarpeen... muistuttaen että mukaan lähtö on kuitenkin vapaaehtoista eikä vaadi sitä 20 egee enempää.
    Ja kyllähän me orggilaiset olemme nähneet millaista touhu, porukka ja toiminta täällä on. Minkäänlaisia väärinkäytöksiä tai epäselvyyksiä ei liene aihetta epäillä, suurin epäilyksen aihe voi kohdistua jäsenistön aktiivisuuden puutteeseen... toivottavasti sekin turhaan!
    * Arctic Ranger *
  12. #72
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    <span style='font-size:12pt;line-height:100%'>Kun liittyminen on kerran vapaaehtoista,
    niin miksi tälläinen meteli?</span>
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  13. #73
    Lainaa (MattiR @ Touko. 14 2004,10:02) kirjoitti
    <span style='font-size:12pt;line-height:100%'>Kun liittyminen on kerran vapaaehtoista,
    niin miksi tälläinen meteli?</span>
    höh... eikö mistään vapaaehtoisesta saa käydä keskustelua?

    Varsinkin kun kyseessä on uusi yhdistys, jolla ei ole esittää toiminnastaan faktaa tai tilastoa helpottamaan itse kunkin päätöstä liittymisestä, on sangen luonnollista että keskustelua käydään, spekuloidaan puoleen jos toiseen. Ja hyvä niin, näin liittymistä harkitseva voi tehdä itsenäisen päätöksen ratkaisustaan.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  14. #74
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (basic @ Touko. 14 2004,10:17) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Touko. 14 2004,10:02) kirjoitti
    <span style='font-size:12pt;line-height:100%'>Kun liittyminen on kerran vapaaehtoista,
    niin miksi tälläinen meteli?</span>
    höh... eikö mistään vapaaehtoisesta saa käydä keskustelua?

    Varsinkin kun kyseessä on uusi yhdistys, jolla ei ole esittää toiminnastaan faktaa tai tilastoa helpottamaan itse kunkin päätöstä liittymisestä, on sangen luonnollista että keskustelua käydään, spekuloidaan puoleen jos toiseen. Ja hyvä niin, näin liittymistä harkitseva voi tehdä itsenäisen päätöksen ratkaisustaan.
    Kun liittyminen on vapaaehtoista, niin siitä tuskin kannataa keskustella.

    Sen sijaan "Mitä hyötyä on liittymisestä?" kannattaa keskustella.
    Paljonkin.
    Hyötyjä ja haittoja - riviin, joonoon ja vaikka pinoon.
    Uusista asioista PITÄÄkin keskustella.
    Olisi ihmeellistä, jos ei keskusteltaisi.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  15. #75
    Lainaa (MattiR @ Touko. 14 2004,10:23) kirjoitti
    Kun liittyminen on vapaaehtoista, niin siitä tuskin kannataa keskustella.
    Aha.....

    Tupakointi on vapaaehtoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.

    Äänestäminen on vapaaehoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.

    Moottoripyöräily on vapaaehoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.

    Moni muukin asia on vapaaehoista, niistä tuskin kannattaa keskustella.

    Ymmärsinkö siis oikein? Mistä siis oikein kannattaa keskustella?

    Tarkoitukseni ei ole provosoida millään muodoin, olen vain jokseenkin eri mieltä kanssasi.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  16. #76
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa kirjoitti
    Tupakointi on vapaaehtoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.
    Tupakoinnin vaikutuksista kannattaa.
    Lainaa kirjoitti
    Äänestäminen on vapaaehoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.
    Kannattaa keskustella sisällöistä - että mitä äänestää, jos/kun äänestää.
    Lainaa kirjoitti
    Moottoripyöräily on vapaaehoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.
    Kannattaapas ....
    Lainaa kirjoitti
    Moni muukin asia on vapaaehoista, niistä tuskin kannattaa keskustella.
    Kannattaa niistäkin ....
    Lainaa kirjoitti
    Ymmärsinkö siis oikein? Mistä siis oikein kannattaa keskustella?
    Sisällöstä, merkityksestä, vaikutuksesta, eduista, haitoista etc ..
    Lainaa kirjoitti
    Tarkoitukseni ei ole provosoida millään muodoin, olen vain jokseenkin eri mieltä kanssasi.
    No siitä tuskin kannattaa keskustella.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  17. #77
    Lainaa (MattiR @ Touko. 14 2004,10:43) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Moottoripyöräily on vapaaehoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.
    Kannattaapas ....
    Vapaaehtoista?
    Kyllä minulla ainakin toisinaan on ihan pakko päästä ajelemaan.
  18. #78
    Lainaa (Lake @ Huhti. 16 2004,13:32) kirjoitti
    Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin *

    Mutta sitten herääkin uusi kysymys... Miksi jäsenten pitäisi maksaa kaikkien satunnaisten sivuille eksyvien kulut? Jos minun jäsenmaksuni menee suoraan "omaan yhteiseen hyvään" niin OK mutta jos sillä rahoitetaan tuntemattomien "hyväksikäyttö" niin se ei tunnu oikealta. Ei varsinkaan kun itsekin saisi about samat edut (surffata, ostella yms) ihan ilmaiseksikin.
    Näin vaan tuli mieleeni...
    Se respecti onkin tarpeen.
    Ajatteleppa minkälaisen työn Pressa ystävineen on jo tehnyt tähän mennessä.Org täytti juuri kaksi vuotta.
    Minä maksan jäsenmaksua esim; MP 69:lle ja mitä siitä saa vastineeksi?Muutaman euron alennuksen Kontioralliin...Se on aika vähän niihin etuihin verrattuna, joita nautin Orgissa.
    Jos tarvitsen jotain pikkusälää vaikka Louisilta, voin tilata sen Motovelhojen kautta, olen saanut ystäviä, joita käyn kesäisin tapaamassa.Aina joku näkee vaivaa järjestääkseen meetingin, johon olen tervetullut, ilman sen suurempia etumaksuja tai sitoumuksia.20E jäsenmaksun kuittaan jo sillä, että luen jonkin hyvän neuvon täältä sivuilta.
    Itse en pääse nauttimaan etelässä asuvien ihmisten tavoin liikkeeisiin saatavista alennuksista, muttei se minua sureta.
    Voin tulla tänne sivuille hetkeksi rupattelemaan ihmisten kanssa, mistä aiheesta tahansa...Miettikääs mitä menetätte jos näitä SIVUJA pelkästään ei olisi, kaikki muu tulee kermana päälle.
    Ja Lake, kun minä nyt maksan jäsenmaksuni, niin sinä turiset minun rahoillani...
  19. #79
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Touko. 16 2004,12:18) kirjoitti
    Miettikääs mitä menetätte jos näitä SIVUJA pelkästään ei olisi...
    Pohjoisesta puhisee..! Niih, moniko on miettinyt, ett mitäs jos näitä sivuja ei olisikaan. Kaikki ne asiat, puheet, kirjoitukset, tapahtumat yms olisi jääneet toteutumatta...

    Ainakin ite oon aika lailla riippuvainen siitä ett pääsen foorumia lukemaan ja vastailemaan, lähes päivittäin. Kaikki ne enemän tai vähemän motoristihenkiset ihmiset joihin oon tutustunut tätä kautta, on ollut varmasti kokemuksen arvoisia, ja ennenkaikkea, hienoja ihmisiä ympäri Suomen, ja mikä parasta, saman harrastuksen parissa..!

    Eli, kannattaa olla kiitollinen Pressalle sekä muulle sivuston ylläpidolle, ett homma pyörii ja kehittyy jatkuvasti, liittyy sitten MotOrgiin tai ei...


    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  20. #80
    Addikti...tunnustan
  21. #81
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Touko. 19 2004,19:35) kirjoitti
    Addikti...tunnustan *
    minä en oo...
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  22. #82
    Lainaa (Puuhis @ Touko. 20 2004,00:45) kirjoitti
    minä en oo... *
    Puuhis, pullo totuusseerumia ja puheesi on kuin eri suusta, myönnä pois...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  23. #83
    Lainaa (tsili @ Touko. 12 2004,12:55) kirjoitti
    Oulussakin ovat jäsenyysetuneuvottelut käynnissä ainakin yhteen liikkeeseen, kuulin ihan ite vappuajelun alkajaisiksi. Vaan miten lienee edenneet?
    Saan mailitse tiedot ja tarjous tiedon niin saadaan se laitetua meille kaikille Ry:n jäsenille tiedoksi... Toivottavasti tämä tapahtuu pian. Keskiviikkona juttelin poikien kanssa viimeeksi ja lupasivat laittaa homman tulille pian..
  24. #84
    Lainaa (bubblefaerie @ Touko. 13 2004,12:50) kirjoitti
    Ja mua ärsyttää sellanen asenne, että liittyminen ois jotenkin kirjoittamaton pakko, tai muuten leimautuu joko asennevammaseks, pihiks, tai muuten vaan hannariks.
    Perkele, se on jokaisen oma päätös mihin liittyy ja mihin ei, näitä kerhoja ja ry:itä on joka sormelle mistä valita, eikä se ole mikään synti tai tee ihmisestä huonompaa tässä porukassa jos jostain syystä ei liity motorg ry:hyn. *
    Annetaan kaikkien tehdä omat valinnat turhia moralisoimatta, eiksjoo?
    Eläs ny kuiteskaan hermostu. Kyllä säkin sitten joskus saatat liittyä jos katsot aiheelliseksi.

    Kun ry:n jäsenille tulee erikoistarjouksia, niin sen 20€ säästelee takaisin niissä hyvin nopiasti. Jo esim. yhden digikameran hinnassa tai missä nyt hyvänsä, mitä sattuu olemaan tarjolla vain jäsenille.

    Ei siis mikään turha juttu, mutta ei tietenkään pakollinen.

    t. Shoppilaiset
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  25. #85
    Lainaa (bubblefaerie @ Touko. 13 2004,12:50) kirjoitti
    Ja mua ärsyttää sellanen asenne, että liittyminen ois jotenkin kirjoittamaton pakko, tai muuten leimautuu joko asennevammaseks, pihiks, tai muuten vaan hannariks.
    Perkele, se on jokaisen oma päätös mihin liittyy ja mihin ei, näitä kerhoja ja ry:itä on joka sormelle mistä valita, eikä se ole mikään synti tai tee ihmisestä huonompaa tässä porukassa jos jostain syystä ei liity motorg ry:hyn. *
    Annetaan kaikkien tehdä omat valinnat turhia moralisoimatta, eiksjoo?
    Tuskinpa liittyminen nyt mikään pakko on!! *
    Ja en jaksa uskoa, että ketään nyt lähtis sinua sen kummemmin moralisoimaan jos et MotOrg ry:hyn liity...
    Henkilökohtaisesti tämä ry on minulle todella tärkeä eikä vain joku kerho tai yhdistys monien joukossa!!
    Ja tuollainen turha narina asiasta johon et meninaa edes osallistua on aivan turhaa... Varmasti kaikille on tullut selväksi ettet meinaa yhdistykseen liittyä.

    Ja annetaa JOKAINEN kaikille vapaus valita liittyykö vai nou... myös niille jotka sitä tahtovat. Eikä moralisoida niitä joilta se 20€ löytyy liittymismaksuun.



    Pupu
  26. #86
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Aivan kuten MegaB sanoi:

    1) Liittyminen on 100% vapaaehtoista
    2) Ketään ei taatusti katsota kieroon jos ei liity

    Kiitämme toki kaikkia jotka toimintaa haluavat tukea ja ketkä haluavat olla ry:n toiminnassa mukana, mutta tosiaan jos ei halua liittyä ole niin sitten ei vaan liity.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  27. #87
    Lainaa (Puuhis @ Touko. 20 2004,00:45) kirjoitti
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Touko. 19 2004,19:35) kirjoitti
    Addikti...tunnustan *
    minä en oo... *
    Tunnustaisit vain sinäkin rohkeasti....nukkuisit yös sit paremmin
  28. #88
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Touko. 16 2004,12:18) kirjoitti
    Lainaa (Lake @ Huhti. 16 2004,13:32) kirjoitti
    Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin *

    Mutta sitten herääkin uusi kysymys... Miksi jäsenten pitäisi maksaa kaikkien satunnaisten sivuille eksyvien kulut? Jos minun jäsenmaksuni menee suoraan "omaan yhteiseen hyvään" niin OK mutta jos sillä rahoitetaan tuntemattomien "hyväksikäyttö" niin se ei tunnu oikealta. Ei varsinkaan kun itsekin saisi about samat edut (surffata, ostella yms) ihan ilmaiseksikin.
    Näin vaan tuli mieleeni...
    Se respecti onkin tarpeen.

    Ja Lake, kun minä nyt maksan jäsenmaksuni, niin sinä turiset minun rahoillani...
    Ei pidä paikkaansa... Minäkin olen jäsenmaksuni maksanut... Eli ihan itse olen turinani rahoittanut, teidän riemuksi
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  29. #89
    Lainaa (Lake @ Touko. 31 2004,07:41) kirjoitti
    Ja Lake, kun minä nyt maksan jäsenmaksuni, niin sinä turiset minun rahoillani...
    Ei pidä paikkaansa... Minäkin olen jäsenmaksuni maksanut... Eli ihan itse olen turinani rahoittanut, teidän riemuksi *[/QUOTE]

    Hyvä niin, sillä jäin vielä itsekkin miettimään...
    Että jos joku ei rahoita näitä turinoita, meidän ja muiden, niin se tarkoittaa, että foorumi kuihtuu...
    Ja se kyllä olis ihan oma tappio, jos ei uusia porukoita tule kokoajan sisään, niin jutut kuolee..
    Minäkään en jaksa turista seuraavaa kymmentä vuotta pelkästään sinun kanssasi....
    Vitsi, vitsi, ystävyydellä...
  30.  
  31. #90
    Jäsenmaksu maksettu ja olo on mainio. Kerrankin sellanen fiilis, että laittanut rahansa johonki tärkeään.

    Kiitokset sivuston ylläpitäjille ja kaikille muillekkin orggilaisille, ilman teitä ei .ORG!:a olisi!



Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen