Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    JIPPIIIIIII.....kävin eilen tekemässä kaupat HD-centerissä uudesta RS.tä(-03).Sähkönsininen trumppa ootteli heti hallissa etummaisena.n.5-minuutin harkinnan ja kylmien tyyppien jälkeen tein kaupat.Pyörän saan ajoon pääsiäisen jälkeen.Tää on niiiin upeeeeeetaaa!!!!
    It only takes willpower.
  2. #2
    Haaa!!!!!!!! ONNEA!!! Tulee varmaanki piiitkä pääsiäinen...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #3
    Onnea!

    Taisin minä eilen siellä käydessäni istahtaa tuon sun omasi päälle, toivottavasti ei jäänyt jälkiä
  4. #4
  5. #5
    No sen takaan minäkin että tulee ainakin P I T K Ä P E R J A N T A I
  6. #6
    Siis eihän tätä odottelua meinaa kestää selvinpäin....
    It only takes willpower.
  7. #7
    Ite sain oman RS:ni ennen pääsiäistä. 385 km:n matka kotiin takana. Olipahan yllättävän sivistyneen oloinen pyörä. Ei ollutkaan paha valinta näin nelikymppisellekään.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  8. #8
    Alkaa näitä RSiä oleen kohta jokaisella * Mihinköhän
    vaihtas seuraavaks.. Benelli.. sekin ois triple..

    Mutta onnea anyway hyppyläpsyhymiö x 2



    Ducati Diavel Dark
  9. #9
    Johtunee siitä, että on niin edullinen tällä hetkellä. Itse olisin ST:n ottanut, mutta rahat ei vain siihen riittäneet.
    Eikä niitä RS.iä vieläkään mitään liikoja ole. Jos yksi on liikenteessä jossain kuopiossa, toinen seinäjoella, niin ei ne kovin äkkiä kohtaa. Omalla kotiseudullani en tiedä kuin yhden uudemman tuotannonTriumphin, ja sekin on Trophy. Hondan tupla X:ää moninkertainen määrä täälläkin.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  10. #10
    Lainaa (NewmanRS @ Huhti. 08 2004,13:25) kirjoitti
    Alkaa näitä RSiä oleen kohta jokaisella * Mihinköhän
    vaihtas seuraavaks.. Benelli.. sekin ois triple..

    Mutta onnea anyway hyppyläpsyhymiö x 2
    siis enx mä enää erotukkaan joukosta mitä hä
    It only takes willpower.
  11. #11
    Heh, erottuu kyllä aina joukosta, paitsi Trumppameetingissä

    Ja sielläkin erottuu ainakin tällä:
  12. #12
    Ei taida ajoviima puistella tolla plexillä..
    Ducati Diavel Dark
  13. #13
    Ei tunnu kylmältä kyydiltä näin keväällä

    Kateelliset vain kettuilee, kuulemma rekatkin tulee mun peesissä vapaalla

    Vaihdan heti kun tulee + 15 astetta

    edit. PS. Tohon "tuulilasiin" muuten sopii erittäin hyvin karvanopat ja vihreä Wunderbaum



  14. #14


    Kas, kun ensin luulin Trophyksi, mutta se olikin Pan European. Kyllä sitä voi harjaantunutkin silmä erehtyä... *
    Desmo Jugend
  15.  
  16. #15
    Lainaa (jyrhen @ Huhti. 08 2004,10:41) kirjoitti
    JIPPIIIIIII.....kävin eilen tekemässä kaupat HD-centerissä uudesta RS.tä(-03).Sähkönsininen trumppa ootteli heti hallissa etummaisena.n.5-minuutin harkinnan ja kylmien tyyppien jälkeen tein kaupat.Pyörän saan ajoon pääsiäisen jälkeen.Tää on niiiin upeeeeeetaaa!!!!
    Takaisin päätopikkiin eli TERETULEMAST meidän urheaan ja uskaliaaseen joukkoon Sinisiä RSä taitaa olla tänä kesänä liikenteessä iavan mukava määrä. Itse aloitin ajokauden eilen. Oli mielenkiintoinen kokemus kun laittoi virran päälle niin km-mittarissa oli 0km. Siitä sitten eteenpäin kohti kesää
    Tikru 2010