Katso äänestykset tulokset: Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

Äänestäjät
1547. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen

    550 35,55%
  • En

    997 64,45%
Sivu: 1 / 12:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 351:sta
  1. #1
    Mul on Honda ja seuraava pyöräkin tulee olemaan moottoripyörä maailman ylivoimainen ykkönen eli Honda!!
    Honda rules
  2. #2
    Nykyinen on honta, mutta seuraava voi olla jokin muukin
    Tosin hyvien kokemusten ja hontan maineen johdosta todennäköisin seuraava on honta.
  3. #3
    Minä tulen aina olemaan merkkiuskollinen Ducatille, Suzukille ja Kawasakille.

    Saatan olla tulevaisuudessa myös merkkiuskollinen joillekin muillekin, en vaan ole vielä päättänyt keille kaikille. Yamaha olisi kyllä myös aika kiva..
    Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
  4. #4
    Lainaa (Nina @ Maalis. 30 2004,13:21) kirjoitti
    Minä tulen aina olemaan merkkiuskollinen Ducatille, Suzukille ja Kawasakille.

    Saatan olla tulevaisuudessa myös merkkiuskollinen joillekin muillekin, en vaan ole vielä päättänyt keille kaikille. Yamaha olisi kyllä myös aika kiva..
    Miksi Japseista just Suikki ja Kawa? Miks ei Honda ja Yamaha, tai taisit mainita Yamahan.
    Honda rules
  5. #5
    En ole merkkiuskollinen. Voin tulevaisuudessa hankkia minkämerkkisen tahansa pyörän, jos se jokin vain tekisi yhtä hyvän kuin Suzuki. *
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
  6. #6
    Lainaa (-Artsi- @ Maalis. 30 2004,13:30) kirjoitti
    En ole merkkiuskollinen. Voin tulevaisuudessa hankkia minkämerkkisen tahansa pyörän, jos se jokin vain tekisi yhtä hyvän kuin Suzuki. *
    No Honda tekee parhaimman!
    Honda rules
  7. #7
    Tällä hetkellä kawa ja edellinenkin oli, mutta seuraava voi olla suitsa tai jammu. No kyllä ducati ja apriliakin on hyvii vaihtoehtoi. Että sen verran merkki uskollinen olen.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  8. #8
    Olen uskollinen aina senhetkiselle pyörälleni. Aamen.
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  9. #9
    Lainaa (JIMJAK @ Maalis. 30 2004,13:46) kirjoitti
    Olen uskollinen aina senhetkiselle pyörälleni. Aamen.
    Sama!
    Mc Kulkumulkut
  10. #10
  11. #11
    Kawalle olin uskollinen ennen, nyt Busalle.

    Siinä mielessä olen merkkiuskollinen että HONDAA EI TULE!
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  12. #12
    Juu, ehdottomasti merkkiuskollinen: sen tulee olla mallia sopiva...
    - Rajatonta Voimaa! -
  13. #13
    Minä olen uskollinen halvimmalle.
    No niin, no
  14. #14
    Jokainen auto tähän mennessä eri valmistajalta => tuskinpa kovin uskollinen merkin puolesta Pyöränä vasta eka menossa
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  15. #15
    Jaahas...pitääpä oikein tuumia...
    Kolme pappatunturia ja solkku spiidi..
    Fiat 127, Mosse Elite 1300, Volvo 340, Saab 96, Toyota Corona MKII 2000, pari datsun pick-upia, opel Kadett, Toyota Corona MKII 2600, Datsun 100A FII, Toyota Carina, Mazda 626 ja 323, Mersu 200D ja Nykyinen Civic...

    Suzuki GT 125, Kolme Honda CB 350 twiniä, Yamaha RD 350 YPVS, Kawasaki GPz 1100 ja nykyinen V-Max...


    Aika huora tunnun olevan...
    ...while I'm working, 'am working on the road...
  16. #16
    Joo kyllä honda tulee olemaan myös minun seuraava pyörä.
  17. #17
    Koitan vältellä kaikenlaista fanaattisuutta näissäkin asioissa. Ihan sama, mikä on merkki, kunhan pyörä miellyttää. Mielestäni on hiukan lapsellista palvoa jotain tiettyä logoa tai brandejä yleensä. Kuluttaja on häviäjä joka tapuksessa...

    Voi olla, että joskus sitä vain joutuu myöntämään, että suuresta henkilökohtaisesta panostuksesta huolimatta ostettu mopo saattaa osoittautua kehnoksi hankinnaksi. Oma ei aina ole paras...
    Desmo Jugend
  18. #18
    Onkohan ihmiset oikeesti noi merkkiuskollista (lue fanaattista) väkeä mitä täältä välillä lukea saa?
    Itsellä nyt ei oo suurempia patoutumia saati addiktioita mitään merkkiä kohtaan. Tietysti kawaan mutta..
    Toistaseks ei oo minkään merkkistä p*skaa osunut eteen..
    Paitsi autoissa en sorru ranskalaisiin..
    KTM 690SM
  19. #19
    En ole merkkiuskollinen. Merkkiuskollisuudessa ei ole mitään pahaa, mutta pahimmillaan merkki-fanaattisuus muuttuu jopa merkki-fetissiksi... ja seuraukset tiedetään *, ei ole meikäläisen hommia.
  20. #20
    En ole. Tavaraa se vaan on..

    Mutta toisaalta... Ducati on Ducati.
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  21. #21
  22. #22
    Hondia on kolmas menossa mutta onpa ollu pari jammuakin välillä. Missään nimessä en ole merkkiuskollinen, se "tilanteeseen ja tämänhetkiseen tarpeeseen sopiva" nyt vaan sattui olemaan honda tällä kertaa, ens kerralla ehkä joku muu ei sitä vielä voi tietää *
    "Ohittaminen kannattaa aina"
  23. #23
    E ole toistaiseksi vielä ilmennyt moista. Saas nähdä sitten ens kesän jälkeen.....
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  24. #24
    Hondan kotilolla olen tyytyväisenä vuosia ajellut, ja nyt ostin Hondan motonkin vielä, kai siis merkkiuskollinen
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
  25. #25
    Vaikka itse olen omistanut vain Hondia ja Yamahoita, en silti pidä itseäni merkkiuskollisena. Sellaista fanaattista merkkiuskollisuutta, ettei haluta edes tutustua muihin merkkeihin, en oikein ymmärrä. Mutta meitähän on moneen sivuvaunuun ja hyvä niin. Eivät kaikki minuakaan ymmärrä..

    Jos muista merkeistä ei itselle sopivampaa löydy, voi tietysti jatkaa hautaan asti samalla merkillä, ei siinä mitään. Mutta jos ei halua edes kokeilla muita, niin herää kysymys 'miksei?'. Pelottaako, että toinen merkki onkin parempi kuin se oma? Varmaan sekin voi joskus olla todellinen syy, vaikkei sitä ehkä halua myöntää, edes itselleen.

    Juuri äsken mopoa vaihtaneena koetin kyllä käydä läpi kaikenmerkkiset mahdollisuudet, mutta yamahaan vaan silti taas päädyin.
    * Arctic Ranger *
  26. #26
    Merkkiuskollinen kunnes vaihdan merkkiä
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  27. #27
    Pyörä merkkejä kierrossa on ollut Hondia, Kawoja ja Yamahoita. Täytyy vissiin seuraavaksi kokeilla Suzukia.
    Voima on nopeutta, nopeus on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
  28. #28
    Noh, miten sen nyt sitten ottaa, kolmas Kawa (peräkkäin) menossa mutta toisaalta myös kolmas Yamaha kaikenkaikkiaan. Toisaalta Yamaha merkkinä sikäli johdossa että noita soittimia ollut/on joitakin. Tosin niistäkin löytyy parempia merkkejä...

    Vastasin että en.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  29. #29
    Enpä ole niinkään merkkiuskollinen, kuin maauskollinen. Eli pyörän täytyy olla japsi. Uskoisin että tulevat pyöräni tulevat löytymään kolmikosta Yamaha, Suzuki ja Honda (järjestys avoin)
    "Kids, you tried your best, and you failed miserably. The lesson is... Never try." - Homer Simpson
  30.  
  31. #30
    Enpä taida olla...
    Vaikkakin kaksi viimeistä pyörää on ollut, tai siis toinen on vieläkin, Suzukeja...
    Pupu
Sivu: 1 / 12:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen