Katso äänestykset tulokset: Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

Äänestäjät
1547. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen

    550 35,55%
  • En

    997 64,45%
Sivu: 4 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 351:sta
  1. #91
    Tähän mennessä on ensiksi ollut honda joka on vieläkin :P sen jälkeen oli suzuki, suzuki ja yamaha ja noista on toinen suzuki eli gsx 500 tallessa ens viikolla isäpapalle pitäs hakee torniosta honda cb 900 f -82 ja itsellä on haaveena sitten vähän ajan päästä kawan zetori joten ei tässä kauheen merkkiuskollisia olla
    -Klaukkalan Matkamotoristit-

    Kawasaki ZRX1100
  2. #92
    Todennäköisesti ajan tulevaisuudessakin Kawalla.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  3. #93
    Nyt on Honda, jos olis vähän enemmän rahaa niin Triumph tulisi tilalle.
  4. #94

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Sellaista monttua ei ole, mistä Hondalla ei ylös tultaisi, toisaalta . . . niinkuin naistenkin kohdalla, vaihtelu voisi virkistää
  5. #95
    Kawa vaihtui HD:iin. Vanha ja hyvin maalattu FLTC 1340 vm 84.
    Olen saapunut perille, nuoruuteni haave on toteutettu.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  6. #96
    Hondalla ajelen nyt, mutta olenpa huomannut kuolaavani joitain HD:n malleja ja uutta Intruderiakin. En siis henkeen ja vereen, mikä käy käteen niin se on hyvä
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
  7. #97

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    On ollunna Suzukeja ensin 2 kpl, sitten Kawa ja sitten Aprilia ja nyt mahottoman mukava Kawa, joka istuu ku hanska käteen. Olen siis uskollinen kaikille merkeille. *
  8. #98
    joo hondia on ollut muutama mut nyt sorruin kokeeks kawaan
    rento rehellinen tavallinen motoristi
  9. #99
    Hondia on enimmäkseen ollu,viikko sitten olin ostamassa uutta pyörää tukkurahaa kourassa,vaihtoehtona suzuki,honda (ehkä kawa). no, nyt on uusi mopo ja yllättäen se on HONDA cbr 900 rr fireblade!! no,arvostan merkkiä joka on luotettava ja laadukas.. eli siis seitsemäs honda menossa,olenko merkkiuskollinen?? no aivan witun sama,mä ajan hondalla

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  10. #100
    ei ole väliä, kuhan on muoviluoti!!!!!!!!!!!!!!!
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  11. #101
    Jee, jo vuosikymmenen verran hyvän ystäväni HD:n ikuista korjaamista sivusta seuranneena ja eräänkin kerran kuljetusapua tarjonneena, voin todeta itselleni, että noihin laitteisiin en sotkeudu - edes ilmaiseksi. kuitenkin heille, jotka jaksavat asiaa harrastaa. No offense!

    Itse ajelenkin melko säälittävällä pikkupyörällä - 600 Hornet... surrur
    Se joka säilyttää kykynsä nähdä kauneutta, ei koskaan vanhene. -Franz Kafka

    Tässä maailmassa on aina vaaroja niille jotka ovat peloissaan. -Bernard Shaw
  12. #102
    Mulla ei oo ollu muuta välii kuhan ei Suzuki..ku ne o ihan paskoja pyöriä...

    Kohtalon oikusta sit tietenkin ajelen gixxerillä.. ja se on vielä paras kaikista mopoistani tähän mennessä..
    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
  13. #103
    Nyt ollaan parhaillaan vieraissa...kaikki muut on ollut Kawasakeja ihan piikistä saakka. Toisaalta, en moiti tätä Suzukiakaan vaikka se ZZR1200 hankintalistalla onkin mutta kyllä siihen taitaa aika kauan mennä, sen verran kiva peli tuo on puotella.
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  14. #104
    Merkillä ei ole väliä, kuhan on Suzuki.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  15. #105
    Hondan, Suzukin ja Kawan olen omistanut, mutta kyllä Honda on aina HONDA. ;-)
  16. #106
    Sen verta olen että on ollu vain yamahaa ja hondaa...
    Tuskin muita merkkejä tulee.
    Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

    Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
  17. #107
    Heh, eka pyörä oli honda, sen jälkeen aina lähdin ostamaan hondaa/yamahaa.. ja sukisukin kanssa tulin kotiin kolme kertaa..
    mutta nyt on taas honda
    (yli)vetomies ™
  18. #108
    Siinä suhteessa merkkiuskollinen, että pyörä on eurooppalainen
  19. #109
    Merkkiuskollisuus on sairaus.




    Ajetaan sillä mikä sattuu tuntumaan hyvälle, oli se sitten japsi, italo tai ameriikanpaukutin.



    ~SV1000N~
  20. #110
    Tähän asti kyllä, kaikki kaksi pyörääni olleet Hondia. Jatkosta en uskalla sanoa, kuka tietää minkälaisia pelejä sitä vielä jalkojen väliin saa
    Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06

    Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka
  21. #111
    Nyt on Kawa, mutta seuraava voi olla sitten Honda... Tai ehkä Yamaha...

    En oo kyl mitenkää merkkiuskollinen. Automerkkejäkin on tullut kokeiltua (ollut joko itellä tai sitten ainakin meidän perheessä) jos mitä (Nissan, Ford, Suzuki, Opel, Mersu, Skoda, Volkkari, Volvo, Fiat, Chrysler, Peugeot Renault, Toyota...) ja yhteenkään en o ollu vielä niin tyytyväinen, ettäkö merkki pysyisi samana lopun elämääni!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  22. #112
    Kawasta oon diggaillut pienestä saakka, ja nyt on kawa... joten voihan sitä uskollisuudeksi sanoa, ehkä?
  23. #113
    Lainaa (Biker boy @ Maalis. 30 2004,13:15) kirjoitti
    Mul on Honda ja seuraava pyöräkin tulee olemaan moottoripyörä maailman ylivoimainen ykkönen eli Honda!!
    ole vahva uskossasi

    tunnen perheen jossa ei muita autoja hyväksytä ku psa-yhtymän tuotteita
    (pösö,sitikka) niiden kaa aika tylsää keskustella eri merkkisten autojen ominaisuuksita ku muut on täysiä paskoja kuulemma mut miten voi arvostella vakuuttavasti muita merkkejä kun ei koskaan muuta merkkiä omistanut no toisaalta jokaisenhan on johokkin uskottava ja jotain palvottava
    elä ja anna muiden roudata
  24. #114
    Enpä kai voi väittää olevani, jammu on nyt mut seuraavasta ei tietoa, hiukan herännyt kiinnostus Ducatin suuntaan toisaalta, R1/Mille/Veturikin vois olla aika kivoja pelejä...
    V60
  25. #115
    Noo miten sen nyt luokittelee... piikki oli yamaha ja sillä merkillä tähän taloon ei tuu edes urkuja enää Nyt hondalla 4 kautta enkä ole vaihtamassa pyörää / merkkiä
    somewhere out there
  26. #116
    Kaikkea muuta kuin merkkiuskollinen, nyt viides pyörä menossa:

    1. yamaha
    2. honda
    3. suzuki
    4. kawasaki
    5. yamaha



  27. #117
    Toistaiseksi on tullut "huorattua" merkistä toiseen, eli ainakaan tähän astisen perusteella en ole "merkki-uskovainen."
  28. #118
    Kyllä kannattaa vierasta koittaa aina välillä, niin saa kokemusta reppuun.

    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  29. #119
    ei mitään merkkiuskollisuuksia. se mikä tuntuu hyvältä ni sellanen sitte
    600rr
  30.  
  31. #120
    Jollaihan luki jossai, et kaikkee pitää koittaa, paits äiteetä ja siskoo. Tms.
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
Sivu: 4 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen