Katso äänestykset tulokset: Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

Äänestäjät
1547. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen

    550 35,55%
  • En

    997 64,45%
Sivu: 3 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 351:sta
  1. #61
    Olen merkkiuskollinen mutta se ei ole tietoinen valinta vaan saksalaismerkki on ilmeisesti tehnyt minulle sopivia pyöriä kun niihin on kerta toisensa jälkeen langennut. Viime kerralla katselin muitakin merkkejä tarkkaan mutta ei mitään vastaavaa isoa nakua ollut tarjolla ja Trophy 900:kin oli jo jotenkin museotavaraa.
    Ekan ostin syksyllä -87 ja sen jälkeen on menossa viides ja matkaa nilla takana 277 tkm.
    Breva 1100 on tullut kylläkin horjuttamaan uskollisuuttani.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  2. #62
    olen uskoton kaikille merkeille.
    muutenkin hieman uskomaton.
    merkillä väliä kunhan toimii.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #63
    En o merkkiuskollinen, huomannut vaan että jokin laite sopii tiettyyn käyttöön, omaan käyttööni. Autoissa ja moottoripyörissä vielä vähemmän.
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  4. #64
    Kaikkea pitää kokeilla, vaan ei välttämättä itselle hankkia.

    Bemari vaikuttaa tällä hetkellä parhaiten tyydyttävän matkapyörätarpeen * Tai sitten en paremmasta vielä tiedä...

    Lisäys: Nyt tiedän -> se on Fazer



    Miten ihmiset voivat olla niin tyhmiä ...
  5. #65
    Yamaha -> Suzuki -> Yamaha -> Suzuki -> Honda
    Miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.
    eimihikaa.com
  6. #66
    Eipä ole merkkiin uskomista. Kaikkea on kiva kokeilla. Ja ehkä sitten vanhana ja viisaana löytää se oma

    Suzuki - Suzuki - Honda - Honda - Suzuki - Kawasaki
    Raider
    CBX1000 -82 & ZX12R -04
    Kotisivu
  7. #67
    Yamaha- Laverda- Yamaha -Suzuki- Kawasaki- Kawasaki- Yamaha- Yamaha- Yamaha- Yamaha

    Eli kylläse jammau sopii mulle... Seuraava tod näk Jammu, ellei tuu eteen joku sopivampi...

    Eli niin kuin naisissa, on tiettyjä asioita josta tykkää, mutta aina kaikki riippuu yksilöstä...
    <br />
  8. #68
    Pyörän merkillä, kuutioilla, sylintereiden lkm. tai syl.kulmalla ei ole henk. kohtaisesti mitään merkitystä. Pitää ajaa sellaisella pyörällä mikä tuntuu hyvältä ja minkä oma perse kestää ostaa. Nimittäin jos sanon että tuollaista ei koskaan niin siinä käy kuitenkin siilleen, että muutaman vuoden päästä ajelen just sillä mallilla ja vannon henkeen ja vereen sen nimeen. Mieltymykset ovat dynaamisia ja olispahan aika perse elämä jos pennusta hautaan asti olisi samat mieltymykset.
    Legalize
    No niin pitihän se arvata. Tämmösiä nää joskus on..
  9. #69
    Lainaa (patrika @ Tammi. 22 2005,15:13) kirjoitti
    Mopojen suhteen erittain uskollinen, logo jopa hakattu ihoon *
    No just... no enpä olis sinua arvannut ihan noin fanaattiseks buell-kuskiks.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  10. #70
    Olen kai jollain tavalla merkkiuskollinen kun pidän hondan takkia ympäri vuoden päällä, joo ihan ilmatteeks pidän, ei oo honda sponssina.
    KÖ ??
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  11. #71
    Suska sen olla pitää
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
  12. #72
    Pitää kokeilla eri merkkejä tietääkseen edes jotain niistä..
    Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
  13. #73
    En lainkaan merkkiuskollinen...yamaha - honda - suzuki - kawasaki...
  14. #74
    Italjet 50
    Honda NSR125R
    Suzuki DR 125(Onko se DR pitää käydä tallista kattomassa)
    Honda Civic
    Volvo 240
    Suzuki GSX-R 750

    Näillä sitä on suhattu
    Pääasia että viihtyy...



    dazuissi.kuvat.fi
    GSX-R750, GSX-R 1000, Ducati ST2
  15. #75
    autot ja pyörät olleet aina eri merkkiä..tarttee kokeilla mahollisimman montaa ni osaa sit isona ostaa jonkun hyvän...
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  16. #76
    Suzuki,Kawa,Kawa,Triumph tiedä tosta uskollisuudesta.
  17. #77
    suska yammu honta
    Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.
  18. #78
    Saahan sitä vierailla ajaa, kunhan siinä ei ole tunnetta mukana!
    00:58:12 [Terrorizer] pienimunaiset pojat hankkii tusinamuoviluoteja ;)

    - Naapurinlikka, pikkusportti, farkut, ei sakkoja -
  19. #79
    Enpä oo ajatellu merkkiä vaihtaa, mutta ei se merkki mulla se ratkaseva tekijä ole. En tykkää mistään tavanomasista, pyörässä pitää olla luonnetta.
  20. #80
    Mopedista kusiaiseen olen hondassa pysynyt. En koe olevani merkkiuskollinen, sillä voin hyvin kuvitella hankkivani muunkin merkkisen pyörän. Hondan kanssa vain on synkannut tähän asti kaikkein parhaiten. Lämpimiä muistoja. Sniisk.
    "If William Shatner ever pulls you into the bathroom and asks
    if you want to see the captain's log, just say no. I fell for
    that nine times!"
    -Patrick Stewart
  21. #81
    No joo, niinkin voisi sanoa. Suzuki PV~50:n jälkeen ollut pelkkää Yamahaa. Mutta ehkä yksi hairahdus sallitaan. Ei Yamahalla tainnut pahemmin mopoja ollakaan 80-90 vaihteessa, vaikka olisin teininä ollut kuinka kova pianonvirittäjä. Mikään pianotehtaan Passola (muistaakos joku vielä?) ei tietenkään tullut kuuloonkaan, skootteri oli siihen aikaan ihan lälläripyörä moponakin...


    Kyllähän Nipponissa tehdään muitakin hyviä mopoja, mutta menisi taas toi nikkikin uusiksi jos niihin kajoaisi...
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  22. #82
    Eka pyörä on suitsa ja kun tämä jää paremmalle puoliskolle, saan isomman mopon!

    Kiikarissa on ainakin b1200 ja yammu bulldoggi.. ehkä muitakin.

    Joten vastaus on että en tiiä viel oonko vai en..
    pyörätön... kevättä ja odotellessa.
  23. #83
    En ole merkkiuskollinen. Se on heikkoutta
    Honda->Suzuki->Yamaha->Suzuki->Kawasaki.
  24. #84
    Suzukeja oli alussa kaikki.
    3 viimeisintä on sitten ollut yamaha, kawasaki ja yamaha.
  25. #85
    Ei ole muita ollut kuin kolme bemaria. Kai se jotain ketjukammoakin on. Merkillä ei sinänsä ole niin väliä, mutta ei ole tullut sopivampiakaan vastaan.
    Dixi et animam levavi
  26. #86
    Kahden Yamahan jälkeen alla on nyt Buimuri. Merkkiuskollisuus ilmenee siitä, että kaikki kotiloni ovat olleet saman müncheniläisen puljun tuotteita Jos joku muu tekee yhtä mukavan matkasporttimopetin, voin harkita myös sitä.
    Motorcyclists are always ride on
  27. #87
    Kai se alkaa merkkiuskollisuuden suuntaan kääntyä, jo toinen Honda. Kolmea muutakin merkkiä on mulla ollut.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  28. #88
    Nyt vaihtu Honda Suizaan, kuulun sentään Hondan viralliseen kerhoonkin...
    Eli takinkääntäjä pahinta sorttia!
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
  29. #89
    Itse taidan olla sellainen tuulella kävijä et ku meen ostaa mopoo niin voin lähteä pois liikkeestä jollain aivan muulla kuin hyvin harkitulla vaihtoehdolla
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  30.  
  31. #90
    Eka oli Suzuki nyt Honda,seuraavasta ei tiedä...
    yes its harley
Sivu: 3 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen