Katso äänestykset tulokset: Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

Äänestäjät
1547. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen

    550 35,55%
  • En

    997 64,45%
Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 351:sta
  1. #31
    Kun mopo on alla niin juuri sen hetkinen on se oikea! Ellei tunnu oikealta, menee vaihtoon...
    Tavaralle ei olla uskollisia...
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  2. #32
    Kaikki kiinapyörämerkit kolusin, mutta herätyksen koettuani taidan pysytellä tässä oikeassa.
    Ei tämmöisiin pikkuhommiin ole ennenkään ammattimiestä tarvittu...
  3. #33
    Lainaa (Sepe @ Maalis. 30 2004,13:51) kirjoitti
    Siinä mielessä olen merkkiuskollinen että HONDAA EI TULE!
    Kiitos, ehdin jo pelätä. Toisaalta Hondan mallistossa ei olisikaan Bussille kuin yksi vaihtoehto: Goldwing.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  4. #34
    Lainaa (Bomber @ Huhti. 02 2004,00:39) kirjoitti
    Lainaa (Sepe @ Maalis. 30 2004,13:51) kirjoitti
    Siinä mielessä olen merkkiuskollinen että HONDAA EI TULE!
    Kiitos, ehdin jo pelätä. Toisaalta Hondan mallistossa ei olisikaan Bussille kuin yksi vaihtoehto: Goldwing.
    Goldwing on käsittääkseni auto, josta on otettu kaksi pyörää pois.

    Honda on hieno merkkinä, siis tuo siipi-logo. Moottoripyöränä se on jotensakin yhtä tylsä ja turha kuin vastaavan niminen autokin.

    Paitsi tietty se mun Honda. Se ainoa OIKEA Honda, jota ei enää nykyään valmisteta, nimittäin Tuutti. Se on vielä kunnon puutarhaletkurunkoinen miesten pyörä.

    Merkkiuskollinen, jep. Ducati, MV Agusta, Aprilia, Moto Guzzi, MZ, BMW, Suzuki, Yamaha, Honda,(??) jne..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  5. #35
    Neljäs Honda menossa, välillä oli 12 v. "syrjähyppy" Kawasakiin. Eikä sekään mikään huono ollut kun noin kauan kesti. Mutta luen itseni tällä hetkellä merkkiuskolliseksi Hondalle. Tai mistä sen tietää kun pääsen miehen uuden Triumph 955i Daytonan makuun .... toisaalta -05 VFR (punainen) kiiltää jo silmissä !
  6. #36
    Pakko oli laittaa ei sarakkeeseen. kun sarja sisältää
    honda, honda, kawa, kawa, suzuki ja nyt on mielessä ollut niin suitsa, honda kuin Duca!!!!
    K1600GTL
  7. #37
    OLEN USKOLLINEN MAGNALLE
    vaikeuksien kautta takaisin baanalle
  8. #38
    Jaah, merkki uskollisuudesta en tiedä, mutta merkkiuskollisuus lienee vähän häilyvää.

    Taitaa mennä enemmän tuommoisen 'genreuskollisuuden' puolelle, tosin senkin suhteen on viime aikoina esiintynyt lievää häilyväisyyttä, liekö sitten kevätauringon ja vastikään tehdyn mopojen koeistuntakierroksen syytä.
    Mutta noin muuten, toki sitä on sitten sille omalle valitulleen uskollinen, oli sen merkki mikä tahansa.

    Joskus sitä jopa aattelee että olis kiva perustaa mopokennel, jossa vanhat ajokit saisivat viettää aikaansa, ja välillä omistajaansa ulkoiluttaen, ilman että niitä tarvitsisi antaa vaihdossa pois kun uudemman hankkii... mutta se vaatisi tietty pelimerkkejä ja paljon tilaa.
  9. #39
    Mopoilun aloitin Sukisukin legendaarisella PV:llä, välissä on ollut jos minkämerkkistä päristintä. Paluu juurille on kuitenkin tapahtunut, alla pörisee legendaarinen GiXXer
    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
  10. #40
    En ole merkkiuskollinen. Tähänastiset pyörät ovat olleet merkeiltään kaksi Suzukia ja nyt Honda. Ostan pyörän muiden seikkojen, kuin merkin perusteella.
    VTX
  11. #41
    se riittää mulle että se kulkee
  12. #42
    en ole, ihan sama mikä merkki jos miellyttää..
  13. #43
    En ole!

    Yammulla nyt ajelen, mutta Suzukista haaveilen..
    Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ja joskus se oivaltaminen on niin pienestä kiinni <3
  14. #44
    Mulla on ollut Solifer, Tunturi, Honda, Kawasaki, Suzuki ja nyt Triumph, niin en kai kovinkaan merkkiuskollinen
  15. #45
    1. Tunturi
    2. Yamaha
    3. Kawasaki
    4. Honda

    Tavallaan merkkiuskollinen. Kukin vuorollaan...
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
  16. #46
  17. #47
    Olen uskollinen nykyiselle suitsalle ja seuraava voi olla joku ihan muu, mille sitten olen uskollinen...
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
  18. #48
    Suzuki ja Honda , molemmat löytyvät tällä hetkelläkin tallista
    jopa isolohkoina
    Jospa onkin niin, että elän vain kerran... *

    Honikka CB 1300SA -05.
  19. #49
    En ole merkkiuskovainen vedoten teoriaani,että merkkiuskovaiset ovat yhtä homoja kuin uskovaiset --> maanpäällä ei saisi olla mitään muuta kuin juuri sitä mitä he itse edustavat.
    Erilaisuus on elämän suola.
    Miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.
    eimihikaa.com
  20. #50
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Enpä taida olla.Oishan se kivaa jos lotossa voittais, niin ostais yhen jokaista.Kuitenkin katupyörissä pysyen. 1.nä ehkä kuitenkin tuo uusi MV Agusta F4 1000-S
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak
  21. #51
    En ole merkkiuskollinen vaan malliuskollinen. Merkki sattuu nyt olemaan Kawasaki. 70-luvun isot nelikot ovat rohisseet allani jo pitkään, eikä loppua näy.
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 - 81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
    Kawasaki Spectre 1100 D1 -82
    Kawasaki KX 250 XC KL Enduro -21
  22. #52
    En. Vaikka viidestä pyörästä neljä on ollut(ja nykyinenkin on) Kawoja.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  23. #53
    totta helvetissä olen!
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  24. #54
    Ehkä hiukan, koska yleensä kallistun Coca-Colaan, mutta kyllä Pepsikin menee viinan kanssa. Oikeastaan kyse on enemmänkin mausta, kuin merkkiuskollisuudesta.
    Desmo Jugend
  25. #55
    aika harvoja tuotemerkkejä on joissa on todennut kaikkien tuotteiden olevan niitä parhaimpia luokassaan... kyllä joissain tuotteissa on havaittavissa pientä merkkiuskollisuutta, kuten shoein kypärät, vaikka vasta ensimmäinen kypärä menossa koko elämässäni. se vaan on niin hyvä. sen tietää ku joku toimii. myös pepsiin olen vahvasti addiktoitunut, kokista en juo melkeen koskaan. mitään fanatismia en merkin takia harrasta, vaan vaihdan suosiolla parempaan jos löytyy, sillä eihän köyhällä ole varaa ostaa huonoa.

    merkkiuskollisuudella vaan karsii itseltään mahdollisia parempia vaihtoehtoja pois.
  26. #56
    Ihan sama mikä merkki, kunhan kulkee ja näyttä hyvältä.
  27. #57
    Olen. Busauskollinen
    Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
  28. #58
    En ole merkkiuskollinen. Toinen Yamaha tulossa mutta jos joku muu valmistaja alkaa valmistamaan yhtä hienoja ja hyviä mopoja voin harkita vaihtoa.

    ...niin ja lojuuhan tuolla tallissa laiska Suzuki.
  29. #59
    en oo......kaikkea pitää kokeilla...
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  30.  
  31. #60
    Tähän asti on ollut vain Kawasakeja ja ranskalaisia autoja. Olen kyllä monesti harkinnut pettämistä, mutta nää on olleet mulle sopivia...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen