Katso äänestykset tulokset: Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

Äänestäjät
1547. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen

    550 35,55%
  • En

    997 64,45%
Sivu: 11 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 351:sta
  1. #301
    En tiiä, ei sillä niin oo väliä, mutta tällä hetkellä on tallissa Yamahat FJR, R1 ja WR 450 F
    Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä

    Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

    Marunari
  2. #302
    Meinasin jo sanoa, että en ole merkkiuskollinen. Viimeisessä kolmessa pyörässä luki kyllä Yamaha ja mukaan on mahtunut custom, katupyörä ja supermoto. Tarkoitus ei ole ollut ostaa Yamahaa, mutta ovat sattuneet miellyttämään koeajolla ja hinnaltaan.

    Jos rahaa olisi loputtomasti, nin varmasti löytyisi tallista myös muita merkkejä.
  3. #303
    Todennäköisesti merkki vaihtuu, sitten joskus kun etsii tuolle Bläkkärille seuraajaa. Hondalla vaan kun on musta aukko mallistossa Bläkkärin jälkeen. Hyvä pyörähän tuo on, mutta suora jatkumo puuttuu jos ettii uudempaa samanhenkistä laitetta.
    Kawasaki Z1100ST -82
    Honda VF500F2 -85
    Aprilia RS125 -02

    Ex.
    Honda CBR1100XX -99
    Kawasaki Z750 -04
  4. #304
    Ensimmäinen kakspyöränen oli aikanaan Tunturi, jos olisin merkkiuskollinen niin ajaisin edelleen mopolla tai polkupyörällä.

    Autoja on käyty läpi monen merkkisiä ja eri valmistajien tuotoksia, veikkaan että en tule koko ikääni ajamaan myöskään Hondalla, vaikka hyvä peli onkin. Vähän niinkuin naistenkin kanssa, kokeilee vähän kaikenlaista ja valitsee sitten sen parhaimman, kun kokemus on tuonut varmuutta valintaan.
    Honda TRX 450 ER '07
    Honda CBR 954 RR '02
    Tunturi Tiger Aqua '94
  5. #305
    Kaipa sitä jonkin verran merkkiuskollinen on. Tosin aina kun uudempaan vaihto on edessä, niin tulee myös italialaisia (Ducati ja Aprilia), sekä lähinnä Kawasakeja ja tiettyjä Yamahoita vilkuiltua myös..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  6. #306
    Eipä ole merkillä väliä, kunhan siinä on kaksi pyörää ja se toimii.
    Kun analogiset lähetykset loppuvat...
    ... siirrymmekkö oralogisiin???
  7. #307
    Itse menty kans aprilia - kawasaki - kawasaki.

    En tiedä nyt olenko niin merkki uskollinen seuraavaksi hamuaisin ducati streetfighteria
    Pyörätön, ainakin hetken
    kawasaki z1000 -07
    Kawasaki ZX-7r
    Aprilia AF1 Europa

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM" target="_blank">http:
    //www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM</a>
  8. #308
    Merkkiuskollisuus riippu osaltani myös siitä, mitä kulloisenkin merkin kauppias on valmis vanhasta hyvittämään. Joskus tuntuu siltä, että kerran koukkuun saatuaan kokeilevat aina kepillä jäätä ja meikäläistä ei ylensäkään kannata yrittää kusettaa yhtään kertaa. Se siitä merkkiuskollisuudesta ainakin tätä nykyä.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  9. #309
    Pade:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Kylä Valkjärven lähistöllä
    Kawasakia,Suzukia ja Yamahaa on ollut en tunnusta olevani merkkiuskollinen
    Eukon mielestä olen tosin uskollisempi mopoille kun eukolle
    Ex. 2 x 1100 GSX-R ,YZ-250
  10. #310
    Ensin Honda, sitten Honda, taas Honda ja nykyinenkin on Honda. Jos Hondalla ei ole tarjolla sitä mitä kaipaan, niin kyllä merkki vaihtuu. Mutta niin kauan kuin Hondaan olen tyytyväinen, niin en näe syytä vaihtaa merkkiä
    xxx
  11. #311
    En kyllä ole. Merkkejä on ollut Honda, Kawasaki, Bmw, Suzuki ja nyt tuli ensimmmäinen Yamaha. Kiinnostais kyllä kans KTM (Super Duke rähinäpyöräksi) ja Ducati (Diavel cruisailuun). Ehkä siis jossain vaiheessa merkkivalikoima vielä laajenee
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  12. #312
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Olen todella merkkiuskollinen. En ikinä enää osta BMW nimistä moottoripyörää.
    GHOSTWRITER
  13. #313
    2004 ostin nykyisen pyöräni ja taitaa perikunta joutua myymään ko. pelin: olen pyöräuskollinen
  14. #314
    jos olisi varaa hommata kaikki kiinnostavat prätkät, niin lähes kaikisra merkeistä löytyisi useampi malli.. mutku köyhä olen ja laiskakin, niin kawoilla menty viimeiset n. 20 vuotta pääasiassa,, sitä ennen oli suzukia, hondaa, nsu:ta, sunturia, soliferia ja mankkikin.. voisipa olla merkitönkin kiinnostava. se olisi vain no name-motskari. siis ihan se itse asia. kaikkien moottoripyörien moottoripyörä. kenties omavalmiste. mikä ettei. jos osaisi ja olisi taas reilumpi lottovoitto tms. olisin reilummin perineestä suvusta.. juu nou. mitään merkkiä merkkinä en väheksy. sen sijaan joitakin joidenkin merkkien trkemiä malleja. niissä on susia ja pommeja. on toki jokaisella merkillä omat sutensa ja kuoppansa, epäonnistuneet kyhäelmänsä ja kaikissa merkeissäkin on tietty oamt puolensa, hyvät ja pahat. on kummiskii. nii jottaa,, näillä nyt mennään. viimeisimmän hankin 2004 ja sillä pääasiassa kuljeksittu. on siinäkin huonot puolensa, mutta hyvät voittvat toistaiseksi.. noh, tusinakawassa on ainakin isohko bensankulutus aina ja nykyisin voisi olla keppivetoinenkin ja ajoasento saisi olla paljonkin pystymåpi ym.. muuten ihan jees ja teho tuntuu riittävän aina vaan.. semmosta nyt tähän vain.. ps. kirjoitin muuten katsomatta tekstiä ja korjaamatt, joten voi olla paljon virheitä, mutta eihän maailmakaan ole virheetön, ainakaan ihminen ei ole, jo romskut san, että errore humanum est ja cogito ergo sum june.. jne..
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  15. #315
    Aina ollut - joskus mennyt hieman yli.

    Vaatteet ostan aina samasta paikasta, kuten yleensä tavarat asuntoonkin, suosin nettiostamista - säästää vaivan lähteä kauppaan ja kun samasta puljusta ostelee niin tietää koot.
  16. #316
    Neljäs oma pyörä alla ja kaikki ovat ollut eri merkkisiä.
    FXDF -08
  17. #317
    Tupsahti yllättäen saunan lauteilla merkkiuskollisuus aihe mieleen, ja meinasin tehdä pollinkin tästä. Mutta onneksi tuli käytettyä hakua

    Se on kyllä kumma homma kuinka sitä jämähtää yhteen merkkiin, vaikkei edes olisi muita kokeillutkaan. Pyöriä saati autoja netissä selaillessa vaihtomielessä, ei edes tule mieleen katsella muita merkkejä, kuin sitä mihin on jämähtänyt. Pois lukien jotain jo legendaarisen statuksen saaneita malleja toisilta merkeiltä.

    Näköjään on muitakin kohtalotovereita, joilta se ensimmäinen hyväksi havaittu merkki tuppaa jäämään ensimmäiseksi ja viimeiseksi. Tiedä sitten onko hyvä vai huono. Hyviä puolia automaailman puolelta on, että tietämys tekniikasta ja vioista karttuu. Sen myötä huollot helpottuu kun alkaa työkalut ja merkkikohtainen kirjallisuus karttua. Toisaalta paraniskohan vaihtamalla tuskin
  18. #318
    Kaikki pyöräni ovat ollet Hondia, silloin ennen ja nyt taas. Vaikkea kylläkään sanoa miksi - oikeastaan vain on ollut niin, että Hondan mallistosta on löytynyt itselle se sopivin. Periaatteessa voisin kyllä hyvin ostaa vaikkapa jonkun muun japsin tai BMW:n. Ducatissa on makein ääni mutta ei minulle sopivaa mallia, Guzzin voisin ehkä ostaa jos kohdalle sattuisi sopiva.

    Mutta jos ennustaa pitäisi, niin seuraavaksi hankin nykyisen kaveriksi Hondan tai BMW:n. Toisaalta Viiville olen katsellut vanhaa 250-400 customia, joka ulkonäkösyistä olisi todennäköisesti Honda, Suzuki tai Kawa.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  19. #319
    En tunnusta olevani merkkiuskollinen, japseista kiinnostavimmat mallit kuitenkin Kawan ja Hondan... mutta voisin kuvitella ajavani myös Buellilla, Dukella ja ehkä BMW-matkaenskallakin ?
    Moto Guzzi V85TT
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  20. #320
    Saabismi on sairaus.En ole merkkiuskollinen, kun pyörä vaihtuu niin merkki myös...Mutta kaikki pyörät ovat olleet Jaappanista...
    <br />
  21. #321
    Ei ole väliä mikä pyörä on, kunhan on vihreä kawa


    636 -06
  22. #322
    4 pyörää, merkit Yamaha, Suzuki, Honda ja BMW... Eli en taida olla!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  23. #323
    Näh. Kyllä sitä tähän asti on menty pitkästi sen mukaan, mihin on ollut milloinkin varaa ja mitä on ollut tarjolla. Näin niinkuin yleisesti tuotteissa. Yamaha on nyt ensimmäisenä pyöränä, seuraava taas sitten luultavasti joku japanilainen. Ehkäpä Suzuki, kun tuo bandit kiinnostaisi kovasti.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  24. #324
    Aikaisemminkin mainittu "saabismi on sairaus" pitänee lienee paikkaansa kun vuosi toisensa jälkeen sellaisella huomaa ajavansa.

    Mopoissa sen sijaan ei ole vielä päässyt kehittymään mitään vastaavaa merkkiuskollisuutta. Piikkiaikoina ajelin honda nsr:llä, nyt eka iso pyörä kawa z1000. Millien päässä ostosta oli myös suzuki bandit ja honda x11. Seuraavaa pyörää miettiessä löytyy mielenkiintoisia vaihtoehtoja monelta merkiltä.

    Voiko japanilaiselle kulkuneuvolle tulla merkkiuskolliseksi? Nehän ovat sieluttomia tusinavehkeitä (corolla, civic, cbr...) vrt. esim Ducatiin
    KTM 1290 SuperDuke R -15
    Honda Monkey 125 -22
    Kawasaki ZX-10R -11
  25. #325
    Minä olen käänteisesti merkkiuskollinen. Honda ja Harley-Davidson tulee ensimmäisenä mieleen "ei v*ttu ikinä"-listalta.

    Autopuolella äkkisistään vaikuttaisin merkkiuskolliselta vaikka se nyt vaan on ollut sattumaa, eka auto oli Peugeot ja siitä lähtien keskimäärin joka toinen on ollut Peugeot.
    Savosta tulossa, helevettiin mänössä.
    K5 GSX-R 600
  26. #326
    Ei niin minkäänlaista merkkiuskollisuutta autoissa tahi pyörissä. Autot on kaikki olleet eri merkkisiä, ja prätkissäkin melkein kaikki jipponin merkit käyty läpi.
  27. #327
    Pahoin pelkään olevani merkkiuskollinen. Buell taitaa nimittäin olla ainoa pyörä mikä täyttää mun vaatimukset.
    Ongelma on se että tällä merkillä ei paljon uudempaan pyörää vaihdeta... Täytynee yrittää pitää tuo nykyinen kunnossa tulevat vuosikymmenet.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
  28. #328
    Toyota Corolla 1.3 Sedan. 2 kpl.
    Suspekti
  29. #329
    Yamaha, Kawasaki, 2xHonda ja nyt on menossa toinen Suzuki peräkkäin. Seuraava on Bemari, merkkiuskollisuutta ei juurikaan siis löydy. Autot ovat edustaneet 13 eri merkkiä joten silläkin puolella olen ollut suht ennakkoluuloton. Toyotaa ei ole ollut eikä varmaan tulekaan.
  30.  
  31. #330
    En sittenkään...nyt tuli Kiwakasa talliin
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




Sivu: 11 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9101112 ViimeinenViimeinen