Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Hyvää ja todella miellyttävää palvelua.Tämä tapahtui ,tilatessani netin kautta pientä "sälää".

    Eli myyjä tiedusteli puhelimitse vielä tilauksestani.Eikä tämä vienyt päiväkausia aikaa .Mitä joidenkin kohdalla näyttää tapahtuvan.Vaikutelmat ovat vain pienestä tapahtumasta,mutta uskoisin palvelun olevan HYVÄÄ myös paikanpäällä
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  2. #2
    Tyytyväinen olen myös minä Turun Stormilta saamaani palveluun. Palvelu iloista, kiireetöntä ja avuliasta. Lukuisia kertoja on tuolla tullut tavaroita hiplattua ja tyhmiä kyseltyä. Milloinkaan ei kuitenkaan ole tullut sellaista kiusaantunutta oloa, että nyt minun odotetaan myös ostavan jotakin, kun myyjän kallista aikaa tässä kulutan. Minusta onkin erittäin tärkeää, että asiakaalle annetaan mahdollisuus poistua liikkeestä ilman ostoksia ja silti hänet toivotetaan tervetulleeksi uudestaankin, vaikka ei joka kerta kauppoja syystä tai toisesta syntyisikään. Näin ei kuitenkaan ole valitettavasti kaikkialla. Turhan useasti tuntee itsensä "renkaanpotkija-asiakkaaksi". *

    Onhan tuolta Stormilta itselle ja avopuolisolle ajotakit jäänyt käteen sekä jotain muuta pientä tavaraa. Ettei nyt aivan pelkäksi hypistelyksi ole mennyt. Takuu hommat ovat myös toimineet kiitettävästi!
    Eli aion myös jatkossa ostaa Turun Stormilta...ja myös vaan katsella! *

    Palvelusta täys 10.
    (Tämä ei ole maksettu mainos)
  3.  
  4. #3
    Stormilla oli hetken aikaa hieman pallo hukassa, taisi olla n. vuosi sitten. Nyt on touhussa ihan eri meininki ja porukka on todella palvelualtista. Taisi olla työvoimapula tms. silloin...
    Kilpailu tarvikepuolella kovenee ja Storm on vastannut haasteeseen: tietää hyvää meille motoristeille *

    Muuten, se Stormin myymälä sijaitsee Kaarinan puolella...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05