Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Tässä on pari kertaa unohtunut tuo uloskirjautuminen.
    Mahtaakohan se haitata mitään?
    Meillä on kyllä laajakaista, joten speciaalikuluja ei tule.
    kotka
  2. #2

    Tunnus suljettu
    Liittyi Dec 2003
    Helsinki
    Kasitykseni mukaan ei ole mitaan valia kirjaudutko ulos ORG:in sivuilta vai et silla yhteys naihin sivuihin menee poikki kun suljet esim. Internet Explorerin. Sen sijaan jos kirjaudut kunnolla ulos niin sisaankirjautuminen vaatii seuraavalla kerralla salasanan kayttoa, muutoin ei ? .... joku viisaampi kertokoon jos olen vaarassa.

    Itse en koskaan kirjaudu ulos vaan suljen ainoastaan Explorerin.
    Jyrki
  3. #3
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kotka @ Maalis. 27 2004,16:15) kirjoitti
    Tässä on pari kertaa unohtunut tuo uloskirjautuminen.
    Mahtaakohan se haitata mitään?
    kirjautuminen ei vaikuta kaistan käyttöön, koska se on vaan autentikointitapa.

    Mikäli et uloskirjaudu seuraava selaintasi samalla koneella käyttävä ja orgin sivulle tuleva henkilö saa sinun käyttöoikeutesi foorumiin - eli toisinsanoen voi kirjoitella nimissäsi tänne.

    Eipä tuolla uloskirjautumisella muuta merkitystä ole. Itse en esim uloskirjaudu koskaan...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  4. #4
    Alkuperäiseen kysymykseen: Ei haittaa, jos koneella ei ole muita käyttäjiä.
    Itse en koskaan kirjaudu ulos, mutta käynkin täällä vain kotikoneelta.



    2008 -> CBR 600
    2004 - 2008 ZZR 250
  5. #5
    Asia tuli ymmärretyksi !!
    kiitos
    kotka
  6. #6
    Tuli tuossa mieleeni että ku duunista ja välillä kirjastosta ja millon mistäkin tätä foorumia käyttelen ja on aika monta kertaa unohtunu toi uloskirjautuminen * niin jos olis sellainen ominaisuus jolla voi poistaa noi kirjautumiset... Vaikka kysyis uloskirjautumis-kohdassa jotain että poistetaanko kaikki kirjautumiset vai vaan tältä kyseiseltä koneelta tai jotain...
    Suzuki Hayabusa K9

    Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
  7. #7
    Lainaa kirjoitti
    Tuli tuossa mieleeni että ku duunista ja välillä kirjastosta ja millon mistäkin tätä foorumia käyttelen ja on aika monta kertaa unohtunu toi uloskirjautuminen niin jos olis sellainen ominaisuus jolla voi poistaa noi kirjautumiset... Vaikka kysyis uloskirjautumis-kohdassa jotain että poistetaanko kaikki kirjautumiset vai vaan tältä kyseiseltä koneelta tai jotain...
    Tai kannattaa esim. kirjastossa muistaa ottaa ruksi kohdasta muista kirjautuminen pois kirjautuessaan niin ei muista.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  8. #8
    Lainaa (JP-800 @ Touko. 05 2004,17:30) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tuli tuossa mieleeni että ku duunista ja välillä kirjastosta ja millon mistäkin tätä foorumia käyttelen ja on aika monta kertaa unohtunu toi uloskirjautuminen * niin jos olis sellainen ominaisuus jolla voi poistaa noi kirjautumiset... Vaikka kysyis uloskirjautumis-kohdassa jotain että poistetaanko kaikki kirjautumiset vai vaan tältä kyseiseltä koneelta tai jotain...
    Tai kannattaa esim. kirjastossa muistaa ottaa ruksi kohdasta muista kirjautuminen pois kirjautuessaan niin ei muista.
    Niinpä... Vaankun vasta tajusin mitä tuo homma tarkoittaa ja se ku ei ole oletuksena tuossa ei kohdassa * Onko mitään muuta mahdollisuutta selvittää tuo homma kuin juosta kaikki koneet millä on foosumissa surffaillu uudestaan läpi?
    Suzuki Hayabusa K9

    Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
  9. #9
    Lainaa (JP-800 @ Touko. 05 2004,17:30) kirjoitti
    Tai kannattaa esim. kirjastossa muistaa ottaa ruksi kohdasta muista kirjautuminen pois kirjautuessaan niin ei muista.
    Eikö olis parempi jos tuo olis toisinpäin eli joutus laittaan ruksin jos haluaa muistaa kirjautumisen? Itelläki pari kertaa unohtunu ottaa ruksi pois mutta onneksi muistanu uloskirjautua.
  10.  
  11. #10
    Yksi yleisesti käytössä oleva autentikointiin liittyvä turvallisuusominaisuus on session vanheneminen eli, jos käyttäjä ei "tee mitään" vaikka kahteen tuntiin, joutuu hän kirjautumaan uudelleen sisään. Minulle nykyisestä systeemistä ei ole haittaa, koska konettani ei käytä muut kuin minä, mutta yhteiskäytössä olevilla koneilla nykyinen systeemi voi aiheuttaa ongelmia.


    *.m