Sivu: 7 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 683:sta
  1. #181
    Lainaa (B12 @ Kesä. 10 2008,13:14) kirjoitti
    Timo kirjoitti paljon mutta asiaa. Vieläpä suhteellisen provosoimatta. Samoihin kummallisuuksiin olen törmännyt joskus itsekin. Kuten että teho nousee 5% kautta alueen, vaikka on vain vähän laihennettu tai rikastettu yläkierroksilla. Tavallisesti vääntökäyrä vain hyppää ylemmäs kaikkine huippuineen ja monttuineen.

    Omia pyöriä säätäessä totesin ihan saman, eli pienet seoksen heittelyt eivät vaikuta dynon näyttämään tehoon juuri mitään. Ajotuntumaan ja korvien välissä aistittavaan "herkkyyteen" sillä on enemmänkin vaikutusta. Kokemus on opettanut jättämään tietyt julistukset maailman foorumeilla omaan arvoonsa ja keskittymään oleelliseen. Valitettavasti näitä humpuukin perässä juoksijoita tulee aina riittämään, että bisnes pyörii maailmalla.
    Vihjaatko tässä kenties, että jos koko alueelle saa säädöllä lisää, että se on aina humpuukia?



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #182
    En tiedä tehonlisäyksestä mutta *vääntökäyrä* näyttää hyvältä...mielenkiintoista....
    <br />
  3. #183
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 10 2008,13:34) kirjoitti
    Lainaa (B12 @ Kesä. 10 2008,13:14) kirjoitti
    Timo kirjoitti paljon mutta asiaa. Vieläpä suhteellisen provosoimatta. Samoihin kummallisuuksiin olen törmännyt joskus itsekin. Kuten että teho nousee 5% kautta alueen, vaikka on vain vähän laihennettu tai rikastettu yläkierroksilla. Tavallisesti vääntökäyrä vain hyppää ylemmäs kaikkine huippuineen ja monttuineen.
    Vihjaatko tässä kenties, että jos koko alueelle saa säädöllä lisää, että se on humpuukia?
    Selvää suomeahan toi B12 tossa horisee. Samaa olen itsekin joskus ihmetellyt eli kaveri käy ajattamassa PC mapin jossa on ripoteltu vähän lisää soppaa kierrosluvun X tienoolle kaasunasennolla Y. Mutta kas kummaa, säädön jälkeisessä dynovedossa koko käyrä on noussut alkuperäisen yläpuolelle.

    Ei mee mullekaan jakeluun miten aivan ylimmillä kiekoilla tehdyt korjaukset mystisesti parantavat tehoja myös alimmilla kiekoilla, jos ainoa tehty muutos on kartan säätö.
  4. #184
    Lainaa (Talttapää @ Kesä. 10 2008,13:45) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 10 2008,13:34) kirjoitti
    Lainaa (B12 @ Kesä. 10 2008,13:14) kirjoitti
    Timo kirjoitti paljon mutta asiaa. Vieläpä suhteellisen provosoimatta. Samoihin kummallisuuksiin olen törmännyt joskus itsekin. Kuten että teho nousee 5% kautta alueen, vaikka on vain vähän laihennettu tai rikastettu yläkierroksilla. Tavallisesti vääntökäyrä vain hyppää ylemmäs kaikkine huippuineen ja monttuineen.
    Vihjaatko tässä kenties, että jos koko alueelle saa säädöllä lisää, että se on humpuukia?
    Selvää suomeahan toi B12 tossa horisee. Samaa olen itsekin joskus ihmetellyt eli kaveri käy ajattamassa PC mapin jossa on ripoteltu vähän lisää soppaa kierrosluvun X tienoolle kaasunasennolla Y. Mutta kas kummaa, säädön jälkeisessä dynovedossa koko käyrä on noussut alkuperäisen yläpuolelle.

    Ei mee mullekaan jakeluun miten aivan ylimmillä kiekoilla tehdyt korjaukset mystisesti parantavat tehoja myös alimmilla kiekoilla, jos ainoa tehty muutos on kartan säätö.
    Ei se menisi minullekaan jakeluun.

    Vaan silti ei kannata kaikkia tapauksia ja muiden toimintaa dissata sillä perusteella, että näkee joskus omituisen käppyrän suhteessa muutoksiin.

    Sellainenkin on nimittäin mahdollista, että sinne ihan aidosti saadaan koko alueelle lisää.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #185
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 10 2008,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Kesä. 10 2008,13:20) kirjoitti
    Se on puhtaasti sinulle esitetty kysymys että osaatko ottaa kaikki asiat huomioon jotka mittaustilanteessa vaikuttavat saatuun tulokseen.
    Kuten itsekin tiedät niin monet asiat vaikuttavat saatuun tulokseen.
    Tuossakaan en ketään ole huijariksi syyttänyt, olen vain esittänyt sinulle kysymyksen että kuinka ammattitaitoinen mahdollisesti olet ko. asiassa.

    Onko siinä mielestäsi jotain kummallista?
    Itse en ainakaan moisesta kysymyksestä herneitä nenään vetäisi.
    Kyllä nuo sun vihjaukset on niin läpinäkyviä, että turhaan siinä enää peruuttelet. Sun mielestä +10hv nousu pelkällä säädöllä perustuu vilppiin.
    Ei mun tarvii peruutella yhtään mitään.
    Sen takia tuo vilppi sanakin on heittomerkeillä varustettu että tarkoitin sillä juurikin näitä muuttujia jotka tulokseen vaikuttavat.
    Elä ala laittamaan sanoja kuitenkaan mun suuhun!!

    Tuon huijari hommankin olet omasta päästäsi tänne laittanut, kukaan ei ole mitään henkilöä/firmaa huijariksi syyttänyt, ainoastaan suhtautunut epäilevästi poikkeuksellisiin tuloksiin.



    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  6. #186
    Täällä haisee jo oikeussali...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  7. #187
    Lainaa (Pahkasika @ Kesä. 10 2008,13:56) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 10 2008,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Kesä. 10 2008,13:20) kirjoitti
    Se on puhtaasti sinulle esitetty kysymys että osaatko ottaa kaikki asiat huomioon jotka mittaustilanteessa vaikuttavat saatuun tulokseen.
    Kuten itsekin tiedät niin monet asiat vaikuttavat saatuun tulokseen.
    Tuossakaan en ketään ole huijariksi syyttänyt, olen vain esittänyt sinulle kysymyksen että kuinka ammattitaitoinen mahdollisesti olet ko. asiassa.

    Onko siinä mielestäsi jotain kummallista?
    Itse en ainakaan moisesta kysymyksestä herneitä nenään vetäisi.
    Kyllä nuo sun vihjaukset on niin läpinäkyviä, että turhaan siinä enää peruuttelet. Sun mielestä +10hv nousu pelkällä säädöllä perustuu vilppiin.
    Ei mun tarvii peruutella yhtään mitään.
    Sen takia tuo vilppi sanakin on heittomerkeillä varustettu että tarkoitin sillä juurikin näitä muuttujia jotka tulokseen vaikuttavat.
    Elä ala laittamaan sanoja kuitenkaan mun suuhun!!

    Tuon huijari hommankin olet omasta päästäsi tänne laittanut, kukaan ei ole mitään henkilöä/firmaa huijariksi syyttänyt, ainoastaan suhtautunut epäilevästi poikkeuksellisiin tuloksiin.
    Mietipä sitten mitä kirjoittelet, jos et seiso sanojesi takana!

    Katkelmia:

    Lainaa kirjoitti
    Lopuksi viaberin Harri sääti pyörän niin hyvin kohdalleen kuin mahdollista, tulos +5hv päin persettä olevaan. Se siitä säätämällä saatavasta +10hv:sta...... *
    Mitä tarkoitat tällä "Se siitä säätämällä saatavasta +10hv:sta...... *"? Tuskin ainakaan sitä, että mielestäsi se on mahdollista? Tiedät tasan tarkkaan itsekin mihin/kenen säätötulokseen tuolla viittaat, niin moneen kertaan siitä ollaan väännetty. Enää ei jaksa tota lässytystä.

    Lainaa kirjoitti
    En väitä että se olisi mahdotonta+mutta en myöskään usko ennen kuin itse nään että sellainen tulos saadaan ihan "rehellisellä" toiminnalla aikaiseksi. Itse en ole sellaista tulosta nähnyt, en vaikka kilogikseriin on vaihdettu kokoputki.
    Jos et usko, että sellainen tulos saadaan "rehellisellä" toiminnalla aikaiseksi, niin mitä se tarkoittaa? Kerro?

    Lainaa kirjoitti
    En väitä yhtään ketään huijariksi....mutta oletko itse niin pro noissa penkitys asioissa että jos siinä jotain "vilppiä" tehtäisiin niin sinä varmasti sen vierestä seuraamalla huomaisit??
    Tuossakin taas vihjaat vilpistä, kohtuu suoraan vieläpä.

    Voin kyllä etsiä lisääkin näitä puskista kirjoitettuja vihjauksiasi. Olet kirjoitellut niitä melko paljon.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #188
    Lainaa kirjoitti
    Kaikella kunnioituksella tylyttäjä, mutta luulen ettei sinun kannata alkaa timo3:sta kauheasti näissä säätöhommissa neuvomaan, se on ollut asian kanssa tekemisissä jo silloin kun sinä olet lapioinut vielä kakkaa hiekkalaatikolla!!
    heh..




    Ei nyt ihan kakkaleikeistä asti, mutta reilu 5 vuoden kokemus penkityksestä ja säätötouhuista harrastepohjalta löytyy, siihen mahtuu kumminkin useita tuhansia vetoja penkissä ja vetojen analysointeja, että kyllä pikkuhiljaa alkaa muodostua käsitys siitä, mikä seoksensäädön vaikutus oikeasti tehoon on.

    Myös mainitsemaltani säätögurulta löytyy ainakin toinen mokoma vielä vankempaa kokemusta, joten en hetkeäkään epäile hänen kertomiaan lukemia tehon käyttäytymisestä eri seosarvoilla.

    Eli minkälainen se sun käytännön kokemus noista penkitys ja säätö touhusta on?


    Ai niin, tuo nykyinen penkkini on myös jarrulla varustettu, joten tiedän kyllä miten sitä jarrua pitää käyttää.
  9. #189
    Lainaa (Timo3 @ Kesä. 10 2008,14:12) kirjoitti
    Ai niin, tuo nykyinen penkkini on myös jarrulla varustettu, joten tiedän kyllä miten sitä jarrua pitää käyttää.
    Mites käytännössä tapahtuu penkkien kalibrointi? Ruuna rullalle ja vauhtia = 1 hevosvoima?
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  10. #190
    Noh no isot miehet älkäähän nyt noin hikeentykö
    Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
    Honda cr125r -92
  11. #191
    Tarkoitin sillä juurikin sitä että se on linjassa oman käsitykseni mukaan saatavasta tehonlisäyksestä kun seokset ovat putkiston vaihdon jäljiltä metsässä.
    Tässä tapauksessa yli 10hv oli siis mahdotonta, jossain muussa ehkä ei.

    Noilla muilla tarkoitin juurikin niitä muuttujia kuten aikaisemmassa viestissä jo kirjoitin.
    Jos verrataan esim. eka vetoa viimeiseen saadaan sillä jo n.3hv:n ero jne. kuten tiedät.

    Mutta kuten olen aikasemmin jo kertonut, en ole mikään alan ammattilainen ja esitän vain oman mielipiteen asiasta ja se ei nyt sinua satu miellyttämään.

    Tämä meidän välinen jankuttaminen on myös todella turhaa hommaa, sinulla on oma käsitys asiasta ja minulla oma.
    Eiköhän se ole sillä selvä?!



    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  12. #192
    Kuulkaas äijjäät, miehet, pojjaat, koltiaiset... Musta nyt tuntuu, että teidän pitäis molempien saada kunnon P*RSEPANO niin johan helpottais
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  13. #193
    Lainaa (mic @ Kesä. 10 2008,14:32) kirjoitti
    Musta nyt tuntuu
    Ai sä tiedät?!?



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  14. #194
    Siis yritätkö nyt vihjata, että mun jutuissa on "vilppiä"? Mä voin "rehellisesti" 5 vuoden kokemuksella sanoa, että tuntuu... Jarrulla tai ilman

    Ja käytössä on ihan kotitekoinen "penkki"
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  15. #195
    Lainaa (mic @ Kesä. 10 2008,14:41) kirjoitti
    Siis yritätkö nyt vihjata, että mun jutuissa on "vilppiä"? Mä voin "rehellisesti" 5 vuoden kokemuksella sanoa, että tuntuu... Jarrulla tai ilman *

    Ja käytössä on ihan kotitekoinen "penkki" *
    Oletko varma ettei kumi luista telalla??
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  16. #196
    No ei tietenkään, kun vedetään kuormansidontaliinoilla tiukkaan kiinni penkkiin....
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  17. #197
    Seuraavalla säädöllä vedetään +15hp, niin taas riittää narisijoita * Uskoisin, että näin on ennen/jälkeen säädön.

    Sen verran taitaa mennä nykykombinaatiolla säädöt metsikköön * (Jos nyt edes dynotusta kestää läjässä )



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  18. #198
    Kun kävin oman mopon penkittämässä, nii juttelin siin Haaralan Topin kans sen pyörästä, ja se kerto et sen K7 gikseriin tuli 10 heppaa yoshimura-japan putkella. Samassa penkissä missä mun kawa "puski" 164hp, nii vakio K7 anto 165 ja yoshi-japanilla 175
  19. #199
    Lainaa (mic @ Kesä. 10 2008,14:41) kirjoitti
    Siis yritätkö nyt vihjata, että mun jutuissa on "vilppiä"? Mä voin "rehellisesti" 5 vuoden kokemuksella sanoa, että tuntuu... Jarrulla tai ilman *

    Ja käytössä on ihan kotitekoinen "penkki" *
    Kyllä jos sanot 5 vuoden kokemuksella mustan tuntuvan paremmin niin onhan se uskottava. Vaikka "vilppiä" taitaa olla. Vielä jos on persdyno kalibroitu mustalle niin se on siinä. * *
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  20. #200
    Aikas ihmeellistä........

    Mopossa on jo n. 150 hp:tä. Laitetaan härpäkkeitä sun muita ja saadaan se 10 hp:tä lisää. Näin ainakin täällä on vahvasti vakuuteltu.....
    No entäs sitten......ne pollet tulee sinne PUNARAJAN TAAKSE, jota tavan kuolevainen ja tuskin kukaan muukaan tarvinnee.
    Käyrä näissä pyörissä on aika nousujohteinen kulma n. >45 astetta.
    Ei näitä maantiellä tarvita, aika hupaisaa se teho mikä riittää maantielle ja se löytyy jo käyrältä puolivälistä.. tehot < 40 hp:tä.
    No vääntääkö se jo silloin on toinen juttu....
    Hupaisia vekottimia tän sortin pyörät. Kai niillekin käyttäjiä löytynee, EHKÄ NE ONKIN TARKOITETTU VAIN RADALLE.....??




    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  21. #201
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 10 2008,20:56) kirjoitti
    No vääntääkö se jo silloin on toinen juttu...
    No kyllä uus busa ainakin vääntää,uskokaa pois,nimimerkki 159nm penkitetty.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  22. #202
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 10 2008,20:56) kirjoitti
    Aikas ihmeellistä........

    Mopossa on jo n. 150 hp:tä. Laitetaan härpäkkeitä sun muita ja saadaan se 10 hp:tä lisää. Näin ainakin täällä on vahvasti vakuuteltu.....
    No entäs sitten......ne pollet tulee sinne PUNARAJAN TAAKSE, jota tavan kuolevainen ja tuskin kukaan muukaan tarvinnee.
    Käyrä näissä pyörissä on aika nousujohteinen kulma n. >45 astetta.
    Ei näitä maantiellä tarvita, aika hupaisaa se teho mikä riittää maantielle ja se löytyy jo käyrältä puolivälistä.. tehot < 40 hp:tä.
    No vääntääkö se jo silloin on toinen juttu....
    Hupaisia vekottimia tän sortin pyörät. Kai niillekin käyttäjiä löytynee, EHKÄ NE ONKIN TARKOITETTU VAIN RADALLE.....??
    Nyt sun täytyy ymmärtää se, että vaikka se teho olisi sulle ja sun ajotyylille turhaa, niin monille muille ei ole. Se on olennainen osa hauskuuskerrointa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  23. #203
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 11 2008,08:08) kirjoitti
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 10 2008,20:56) kirjoitti
    Aikas ihmeellistä........

    Mopossa on jo n. 150 hp:tä. Laitetaan härpäkkeitä sun muita ja saadaan se 10 hp:tä lisää. Näin ainakin täällä on vahvasti vakuuteltu.....
    No entäs sitten......ne pollet tulee sinne PUNARAJAN TAAKSE, jota tavan kuolevainen ja tuskin kukaan muukaan tarvinnee.
    Käyrä näissä pyörissä on aika nousujohteinen kulma n. >45 astetta.
    Ei näitä maantiellä tarvita, aika hupaisaa se teho mikä riittää maantielle ja se löytyy jo käyrältä puolivälistä.. tehot < 40 hp:tä.
    No vääntääkö se jo silloin on toinen juttu....
    Hupaisia vekottimia tän sortin pyörät. Kai niillekin käyttäjiä löytynee, EHKÄ NE ONKIN TARKOITETTU VAIN RADALLE.....??
    Nyt sun täytyy ymmärtää se, että vaikka se teho olisi sulle ja sun ajotyylille turhaa, niin monille muille ei ole. Se on olennainen osa hauskuuskerrointa.
    Aivan! Itse juuri tänäänkin käytin kaikkia 150 kaakkia muutamaan kertaan kun töihin ajelin ja ei tehnyt tiukkaakaan. Enemmän voisi olla.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  24. #204
    Lainaa (busai @ Kesä. 10 2008,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 10 2008,20:56) kirjoitti
    No vääntääkö se jo silloin on toinen juttu...
    No kyllä uus busa ainakin vääntää,uskokaa pois,nimimerkki 159nm penkitetty.
    Ihan turha heittää pelkkää huippuarvoa, noin yleensä, paitsi siellä nakkikioskilla. Pitäisi kertoa että mistä se löytyy, ja vaikkapa arvo 3000rpm kohdalla. Vääntö varsinkin on sellainen epeli, että paras merkitys sillä on rekisterin alapäässä. Eli mitä löytyy 80-100km/h kohdalla isolla pykälällä, siis lähtö ohitukseen. Kunnon vääntö kumoaa vaihtamistarpeen.

    Melkein kaikista vehkeistä löytyy paukkua jos punarajalla ajetaan.

    No busan teho-/vääntökäyrien muodot tiedän, kyllä niillä liikkuu.
  25. #205
    Lainaa (hidas57 @ Kesä. 11 2008,08:29) kirjoitti
    Lainaa (busai @ Kesä. 10 2008,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 10 2008,20:56) kirjoitti
    No vääntääkö se jo silloin on toinen juttu...
    No kyllä uus busa ainakin vääntää,uskokaa pois,nimimerkki 159nm penkitetty.
    Ihan turha heittää pelkkää huippuarvoa, noin yleensä, paitsi siellä nakkikioskilla. Pitäisi kertoa että mistä se löytyy, ja vaikkapa arvo 3000rpm kohdalla. Vääntö varsinkin on sellainen epeli, että paras merkitys sillä on rekisterin alapäässä. Eli mitä löytyy 80-100km/h kohdalla isolla pykälällä, siis lähtö ohitukseen. Kunnon vääntö kumoaa vaihtamistarpeen.

    Melkein kaikista vehkeistä löytyy paukkua jos punarajalla ajetaan.

    No busan teho-/vääntökäyrien muodot tiedän, kyllä niillä liikkuu.
    Kutosella kun vääntää kahvaa satkun vauhdista,niin antaa kyllä aikamoisen potkun,piti käydä dynolappua ihan katsomassa,3500rpm on käytössä 110nm ja 4000rpm 140nm,että kyllä vääntöö piisaa ja kun on vielä ratastettu -1/+2 niin avot.
    Tossa olen kyllä samaa mieltä että tehoa ei ole koskaan liikaa,sitä voi aina käyttää vähemmän jos malttaa mutta heikommasta tehosta on paha repäistä tarpeen tullen.



    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  26. #206
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 11 2008,08:08) kirjoitti
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 10 2008,20:56) kirjoitti
    Aikas ihmeellistä........

    Mopossa on jo n. 150 hp:tä. Laitetaan härpäkkeitä sun muita ja saadaan se 10 hp:tä lisää. Näin ainakin täällä on vahvasti vakuuteltu.....
    No entäs sitten......ne pollet tulee sinne PUNARAJAN TAAKSE, jota tavan kuolevainen ja tuskin kukaan muukaan tarvinnee.
    Käyrä näissä pyörissä on aika nousujohteinen kulma n. >45 astetta.
    Ei näitä maantiellä tarvita, aika hupaisaa se teho mikä riittää maantielle ja se löytyy jo käyrältä puolivälistä.. tehot < 40 hp:tä.
    No vääntääkö se jo silloin on toinen juttu....
    Hupaisia vekottimia tän sortin pyörät. Kai niillekin käyttäjiä löytynee, EHKÄ NE ONKIN TARKOITETTU VAIN RADALLE.....??
    Nyt sun täytyy ymmärtää se, että vaikka se teho olisi sulle ja sun ajotyylille turhaa, niin monille muille ei ole. Se on olennainen osa hauskuuskerrointa.
    Ymmärrän yskän....

    Tottakai jokainen tallaa tyylillään, siitähän tämä elämän rikkaus juuri
    tulee. Itselläni onkin customi ja sanoisko rehellisesti, että itsekin olen sortunut varustelukierteeseen.....
    Käynyt jopa dynossa........silvertailin takia. Tehoakin tuli jopa 4 hp:tä lisää. Prosentuaalisesti se suurempi tehon lisäys kuin Teidän mopoissa.............
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  27. #207
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 11 2008,18:29) kirjoitti
    Tehoakin tuli jopa 4 hp:tä lisää. Prosentuaalisesti se suurempi tehon lisäys kuin Teidän mopoissa.............
    Kun lähtökohta on tarpeeksi paska, niin alkuun saatavat lisäykset voivat olla suuriakin
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  28. #208
    Lainaa (Ekku @ Kesä. 12 2008,12:52) kirjoitti
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 11 2008,18:29) kirjoitti
    Tehoakin tuli jopa 4 hp:tä lisää. Prosentuaalisesti se suurempi tehon lisäys kuin Teidän mopoissa.............
    Kun lähtökohta on tarpeeksi paska, niin alkuun saatavat lisäykset voivat olla suuriakin
    "Poikani" puhut vähän, mutta et kuitenkaan asiaa......
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  29. #209
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 12 2008,15:23) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Kesä. 12 2008,12:52) kirjoitti
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 11 2008,18:29) kirjoitti
    Tehoakin tuli jopa 4 hp:tä lisää. Prosentuaalisesti se suurempi tehon lisäys kuin Teidän mopoissa.............
    Kun lähtökohta on tarpeeksi paska, niin alkuun saatavat lisäykset voivat olla suuriakin
    "Poikani" puhut vähän, mutta et kuitenkaan asiaa......
    4hp ei kyllä ole paljon millään mittarilla, vaikka olisi kuinka huono lähtökohta.. Hyvästä noususta voidaan puhua, jos saadaan vakioon verrattuna joku +40-50hp lisää ilman ilokaasuja. Tällöin voidaan puhua jo virittämisestä * Siihen sitten vielä ilokaasuilla jonkin verran päälle (jos uskoo laitteen kestävän läjässä *).

    Turboilla päästään sitten kokonaan eri maailmaan.. *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  30.  
  31. #210
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 12 2008,17:19) kirjoitti
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 12 2008,15:23) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Kesä. 12 2008,12:52) kirjoitti
    Lainaa (Boxeri @ Kesä. 11 2008,18:29) kirjoitti
    Tehoakin tuli jopa 4 hp:tä lisää. Prosentuaalisesti se suurempi tehon lisäys kuin Teidän mopoissa.............
    Kun lähtökohta on tarpeeksi paska, niin alkuun saatavat lisäykset voivat olla suuriakin
    "Poikani" puhut vähän, mutta et kuitenkaan asiaa......
    4hp ei kyllä ole paljon millään mittarilla, vaikka olisi kuinka huono lähtökohta.. Hyvästä noususta voidaan puhua, jos saadaan vakioon verrattuna joku +40-50hp lisää ilman ilokaasuja. Tällöin voidaan puhua jo virittämisestä Siihen sitten vielä ilokaasuilla jonkin verran päälle (jos uskoo laitteen kestävän läjässä ).

    Turboilla päästään sitten kokonaan eri maailmaan..
    Et kai vain tarkoita "tuonpuoleista"? .........
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Sivu: 7 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen