Sivu: 15 / 16:sta EnsimminenEnsimminen ... 513141516 ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:st 450:een 455:sta
  1. #421
    Jlkimisess nyttisi rajoittaja olleen 7500 rpm ja ensimmisess 10500 rpm nurkilla.

    Eli tuossa jlkimmisess kynyt joku virhe dynon kyttjlle kalibroinnissa. Moottorin kierroksen eivt ole kalibroituneet oikein, siit voi johtua mys virheet teho/vnt luvuissa. Niiden laskennassa kytetn rpm lukua.

    Ensimmisess penkiss on mahdollisuus lukea rprm koneen johdoista, toisessa rppm lasketaan kone rpm / rullan rpm suhdeluvusta.
  2. #422
    cQV67N5.jpg

    Siin olis Brutalen vanhat parin vuoden takaset laput viaberilta kun stivt commanderin, 134hp/94nm. (Ei oo nkj pyrll tullu paljoo kilsoja noitte jlkeen).

    Jos kokeilis kytt penkiss joskus tn kesn uusiks.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  3. #423
    7110'21" Pekksu:n avatar
    Liittyi Feb 2012
    Southern Finland
    MotOrg ry jsen
    Pyr alkaisi olemaan valmis, tiistaina viimein ratakautta avaamaan!
    img008.jpg
    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  4. #424

    Tollanen kppyr tuli tn kevn.
  5. #425
    VF750C kvi Prtkpajalla kaasareiden sdss, pitkn ja hartaasti sit laitettiin ja tss tulos

    m_dyno.jpg
    Valkyrie GL1500C F6C -97
  6. #426
    Lainaa Zuba kirjoitti Katso viesti
    VF750C kvi Prtkpajalla kaasareiden sdss, pitkn ja hartaasti sit laitettiin ja tss tulos
    Hiukan ntisti on tullut kyttalueelle lis vnt ja tehoa! On kyl ammattitaito ollut kohdallaan jos pelkll kaasarien sdll on toi tullut.

    Tosin nyttis olevan joku eri smoothing-asetus tuossa sdn jlkeen kyrss tai sit on pyr jotenkin kakonut ennen st penkkivedossa. Joka tapauksessa tuntui varmasti ajaessa hurjan paljon paremmalta?



    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6r ja BSA A7SS caferacer

    https://www.facebook.com/pages/Eronenbros/216050551738408

    https://www.facebook.com/tuukkaTTkorhonen

  7. #427
    Hemmopivill Prtkpajan dyno. GSX-R 750 K9 BMC suti+ Yosimura kokoputkisto+ Samin stty.
    Penkittj piti yllttvn ripen...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Suzuki GSX1300R -08, ex:Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkin 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  8. #428
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Hiukan ntisti on tullut kyttalueelle lis vnt ja tehoa! On kyl ammattitaito ollut kohdallaan jos pelkll kaasarien sdll on toi tullut.

    Tosin nyttis olevan joku eri smoothing-asetus tuossa sdn jlkeen kyrss tai sit on pyr jotenkin kakonut ennen st penkkivedossa. Joka tapauksessa tuntui varmasti ajaessa hurjan paljon paremmalta?



    - T -
    Kyllhn sinne tietysti suuttimiakin vaihdettiin. Psuuttimet oli pykl isommat 108 ja tyhjkyntisuuttimetkin oli pykl isommat, ennen st siis. Pajalla sitten jommat kummat vaihdettiin viel isompiin, en sitten lynnyt kysy ett mitk ja mihin kokoon.

    Kyllhn tuo nykyn on aivan eri planeetalta, pirun ntisti vet
    Valkyrie GL1500C F6C -97
  9. #429
    http://www.nettimoto.com/honda/cb/1977463 tosta vikassa kuvassa viimeviikonlopulta kyrt 133bhp pyrlt ja vnnt siell 130nm pyr cb 1300 '05 vnt mukavan alhaalla
    honda cb 1300 05
  10. #430


    12r:n laitettiin PC5 bike doctorilla ja tommosen lapun tuuppas.
    Pyrss akran kokoputki, k&n suodattimet sek bear racing billetti imutorvet.
    One of nature's own prototypes, never even considered for mass production.
    Too weird to live, and too rare to die
  11. #431
    2005 CBR1000RR Yoshimuran kokoputkella, Prtkpajalla asennettu PCV5.

    Toi reilu 10hp lis vrt. ilman Commanderia:

    IMG_7_BURST20160601082703.jpg
    Viimeksi muokannut: Izvire; 01.06.2016 klo 12:03.
  12. #432
    Viime sunnuntaina kvin taas dynossa testaamassa miten 12r mahtaa nykyn tuupata takarenkaalta. Siin lappu
    jaa, m vai th??!!!



    ymaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  13. #433
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    Viime sunnuntaina kvin taas dynossa testaamassa miten 12r mahtaa nykyn tuupata takarenkaalta. Siin lappu [/url]
    Tuo Ram-air on kyll hyv keksint kun sit vhn auttaa.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  14. #434
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    Viime sunnuntaina kvin taas dynossa testaamassa miten 12r mahtaa nykyn tuupata takarenkaalta. Siin lappu
    no huhhuh...

    lienee mielenkiintoinen ajettava, posket venyy kun kiert kaasua??

    kuudessa tonnissa sataheppaa ja tuplat seikassa ja taas tuplat 9 tonnissa, eli teho nelinkertaistuu 3000 kierroksen aikana

    ja jotkut pit 2t tehopiikki hirven

    hitto kun tekis tollasta mieli, edes pst kokeilemaan joskus..
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  15. #435
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    no huhhuh...

    lienee mielenkiintoinen ajettava, posket venyy kun kiert kaasua??

    kuudessa tonnissa sataheppaa ja tuplat seikassa ja taas tuplat 9 tonnissa, eli teho nelinkertaistuu 3000 kierroksen aikana

    ja jotkut pit 2t tehopiikki hirven

    hitto kun tekis tollasta mieli, edes pst kokeilemaan joskus..
    Hulvatonhan pideltvhn tuollainen on .
    Olipa sitten pitoa tai ei.

    Ongelmien mr tahtoo aina olla vakio .

    Ensin painopiste on tehon puutteessa......
    siirtyen sitten pidon puutteeseen.....
    rahan puutteeseen.....
    taidon puutteeseen.....

    Elm on .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #436
    Tss on kaikki ongelmat kyll lydetty hyvin. Kiikalassa kun kvin varttia ajamassa niin lhteminen oli vaikeaa ja sitten keulittiin viel 4 vaihteella nopeudessa 240 tai jotain kun ei vartilla maaliin voinut ajaa tuppi nurin, silti loppunopeus oli 249.
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Hulvatonhan pideltvhn tuollainen on .
    Olipa sitten pitoa tai ei.

    Ongelmien mr tahtoo aina olla vakio .

    Ensin painopiste on tehon puutteessa......
    siirtyen sitten pidon puutteeseen.....
    rahan puutteeseen.....
    taidon puutteeseen.....

    Elm on .
    jaa, m vai th??!!!



    ymaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  17. #437
    Tossa tnn stjen jlkeen. Tm dyno ei kuulemma ole ainakaan optimistinen.
    188.3 hp @13103 rpm, 110.8 Nm@11105. Vnt tulee nyt huomattavasti alempaa kuin tehtaan sdiss. Zx-10R on siis peli, vakio paitsi Yoshimuran slipari ja kattipntt poistettu.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  18. #438
    R6 sdetty nyt alkaa olla aikalailla valmista, miten hitossa sit jaksaa 3 piv kemorassa kun alla tasan yksi ratapiv ja sekin tuntuu kropassa.

    R6.jpg
    S1000RR -10
  19. #439
    DNA:n filtteri, muuten tysin vakio '12 Tuono V4.

    Tuono.jpg
    2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4 + 2006/2008 R6R kilvetn
  20. #440

    Delkevic sliparit
    VTR1000F
  21. #441
    http://aijaa.com/WJwAYA viikonloppuna kytiin taas dynossa ja laitettiin pikkasen lis painetta pyttyyn.
    jaa, m vai th??!!!



    ymaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  22. #442
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Fiiatti on pyrytetty penkiss. AFR1=etupytty. Pauhua normaalisti.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #443
    Busa kvi sdiss. K&n filtteri, full putki, airbox mod ja pair tulpattu. Ihan hyvin lhti ikisekseen ja 76tkm ajetuksi.

    http://i1152.photobucket.com/albums/...ps1owxtpdi.jpg
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  24. #444
    IMG_0756.jpg

    Yamaha FJR 1300 -09. PC + Beowulf sliparit. Eilen Samilla sdettvn. 131,6 hp / 125,7 Nm@ 6891rpm.
    M vaan

    Yamaha FJR -09
    Honda CB 750 Four -72
    Honda Monkey Z50 -76
  25. #445
    dyno_2017.jpg

    Cobran suorat putket, talvella tydellinen kaasariremppa ja suuttimien vaihdot. Meni ilmeisesti ihan hyvin kun tehoja tuli jopa 4 hp lis eik pois
    Vhn on turhan neks pidemmn plle niin tilasin putkiin huilut, eikhn se ole taas sama suutinjumppa edess.
    Valkyrie GL1500C F6C -97
  26. #446
    Pikkuisen kutiteltu Suzuki B-King pukkasi tllaisen kyrn Samin stjen jlkeen.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  27. #447
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Pikkuisen kutiteltu Suzuki B-King pukkasi tllaisen kyrn Samin stjen jlkeen.
    Nytt oikein ihanalle. Me like.
    Tuono 1100RR
  28. #448
    Nytt oikein ihanalle. Me like.
    Minkin pidn siit
  29. #449
    GSX-R1000K8.jpg

    Gsx-r 1000 k8. Yoshimura japan putkistolla, k&n suodattimella ja pc3.

    168 rwhp & 97nm
    Gsx-r 1000 k8
  30.  
  31. #450
    Pyrn (Suzuki SV 1000 N K4) mukana tuli edellisen omistajan ajalta lappu.

    Kone vakio poislukien seuraavaa:
    - Devil vaimentimet ilman DB killereit
    - Power Commander
    - Lamdan liitin irroitettu

    Ymmrsin myyjn puheesta, ett kyrt on ennen ja jlkeen PC asennusta ja optimointia. Eroa n. 4%, ei kummosesti. On se kuulemma kuitenkin vaikuttanut mys kaasun reagointiin yms mukavaa. Tied hnt sit, ei noita poiskaan raaski repi, ainakaan viel.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: Havis; 19.09.2017 klo 23:40.
    Suzuki SV 1000 N K4
Sivu: 15 / 16:sta EnsimminenEnsimminen ... 513141516 ViimeinenViimeinen