Sivu: 3 / 15:sta EnsimminenEnsimminen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:st 90:een 450:sta
  1. #61
    Lainaa (merix @ Touko. 30 2004,08:34) kirjoitti
    CBR600 -01 ajettu 30tkm. Micronin slipari, powercommander ja suodatin. Eilen KX-Centerin dynojetin jarrussa.

    Kyrt


    Alempi kyr ennen stj mutta samat kamat kiinni ja ylempi sitten kun pyr oli sdiss.
    SAE heppoja lytyi 102 kpl. Vertailun vuoksi niin uudesta R6:sta akran putkella irtosi 104 bhp samasta penkist.
    Nyt on huomattavasti parempi ajaa, Vastaa kaasuun paljon nopeammin ja sen huomaa varsinkin osakaasulla.
    Mulla oli PCss dynojetin eurokartta micronin putkelle mutta se oli aivan liian laihalla kuten nkyy kuvasta.
    Suosittelen kyll kaikille ett ky stmss powercommanderin kuntoon.
    Kerrotko Merix muillekin, miksi et vienyt pyr Hoghaussiin sdettvksi, joka mainostaa nin:

    Dynojet Test Center & Powercommander Tuning Center.
    Harley-Davidson of Helsinki on nyt mys Suur-Helsingin ainoa valtuutettu Dynojet Test Center. Valtuutuksen ehtona korjaamolla on oltava Dynojet 250 jarrullinen testipenkki happitunnistimella ja kaksi Dynojet Researchin kouluttamaa mekaanikkoa. Tmn lisksi mekaanikkomme on koulutettu stmn Dynojet Power- Commander- ohjelmia kuormittavassa jarrutestipenkissmme.


    Hoghaus on kuitenkin samassa kaupungissa, ja nyt jouduit ajamaan Tampereelle asti ett sait Commanderin sdetty *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilkohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitn yrityst tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #62
    Lainaa (Tylyttj @ Kes. 02 2004,21:47) kirjoitti
    Kerrotko Merix muillekin, miksi et vienyt pyr Hoghaussiin sdettvksi, joka mainostaa nin:

    Dynojet Test Center & Powercommander Tuning Center.
    Harley-Davidson of Helsinki on nyt mys Suur-Helsingin ainoa valtuutettu Dynojet Test Center. Valtuutuksen ehtona korjaamolla on oltava Dynojet 250 jarrullinen testipenkki happitunnistimella ja kaksi Dynojet Researchin kouluttamaa mekaanikkoa. Tmn lisksi mekaanikkomme on koulutettu stmn Dynojet Power- Commander- ohjelmia kuormittavassa jarrutestipenkissmme.
    No tylyttj, asia oli siis niin ett katsoin www.powercommander.com:sta ett suomesta lytyy nelj paikkaa mist lytyy toi "virallinen" Dynojet jarrupenkki.
    Sattumoisin niin Hoghausilla, joka on melkein mun naapuri, oli sellainen joten soitin sinne. Aika olis ollut mutta sitten tuli tm kysymys ett: Mik pyr sulla on. No siihen m vastasin ett HonDa. yritin siis vhn peitt ON ja A ni samalla kun yritin kuullostaa lihavammalta ja enemmn viski juoneelta. No eihn se onnistunut ollenkaan, nrtti kun olen. Joten se ij tajus ett mulla on oikea moottoripyr ja sanoi: "ei me osata st oikeita pyri, me vaan rassataan nit tielle jneit pommeja. Bikeworld osaa auttaa." No BWn penkki ei ollut sit mit halusin vaan halusin saada pyrni tieteellisesti kuntoon joten puhelin pikku ktseen ja veivaamaan numeroita Tampereen suuntaan. kerroin sitten KX-centerille mit mulle oli tapahtunut ja he alkoivat nauraa ett "Ei voi olla totta."

    No sain ajan, ajoin sinne sdtin pyrni ja raha vaihtoi omistajaa.
    ij joka sti mun pyrn oli todella rento ja ptevn tuntuinen kaveri joka oli tehnyt tt enemmnkin joten homma meni rutiinilla ja vaivattomasti.
    Loppujen lopuksi ei vituttanut yhtn ajaa Tampereelle ja takaisin kuin ett olisin vienyt pyrni kadun toiselle puolelle kromipommien sekaan odottamaan ett koska ne rikkoo mun katteet.

    Tm tarina on tosi, mutta keskustelut hoghausin kanssa ovat ehk vhn krjistettyj. *

    No ert jotka tietvt asioista enemmn voivat kommentoida Hoghausin bisnesvainua. M en ainakaan usko ett niiden penkki on missn kytss. Ehk joku satunnainen Buell tai V-rod voisi eksy sinne.

    edit: typot



    Uusien ohjesntjen mukaan poliisin on mr pysytt epilyttvn henkiln pakeneminen phn thdttvill laukauksilla.
  3. #63
    Aiheeseen viel sen verran ett Hoghaus ei taida olla Dynojetin certifioima muihin kuin cruisereihin eli HD:t ja muut traktorit. Oma CBR1000RR kvi KX-Centeriss Moriwaki:n kokoputken ja PCIII USB:n asennuksen jlkeen. Ei voi kuin kehua palvelua:
    - siell oli tutustuttu aiheeseen etukteen eli kyseisen pyrn metkut oli otettu selville (ylltten eka 1000RR sdettvn heill), jostain syyst 1000RR tykk kuumeta penkiss oikein kunnossa
    - heidn pyynnstn hommaan varattiin tarpeeksi aikaa (tst huolimatta kiinte hinta)
    - lopputulos oli loistava sek paperilla (tehoa/vnt tuli kivasti downloadattavan kartan plle, pohjalla oli Akran kokoputken euro-1000RR kartta) ett kytnnss eli ajettavuus parani tuntuvasti (tasaisempi veto tasakaasulla, nopeampi mutta jotenkin tasaisempi reagointi kaasuun)

    Digikameralla ikuistettu kppyr lytyy ao linkin takaa sivulla alimmaisena.

    1000RR + Moriwaki Stace 2 kokoputki + PCIII USB
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  4. #64
    osa tiedoista hvis bittitaivaaseen, mutta tehokyr sentn sstyi. pelkk micronin pntt laitettu. takarengasteho.



    edelleenkin kes odotellessa
  5. #65
    Uusimmassa Vauhdin Mailma-lehdess mielenkiintoinen juttu nist dynamometreist ja niiden tulosten vertailukelpoisuudesta.Juttu koski pelkstn autojen tehonmittausta,mutta jossain muussa lehdess taannoin mitattiin mys kaksipyristen dynoja.Nist kahdesta lukemastani artikkelista ky ilmi,ettei tuloksia voi kunnolla verrata toisiinsa.Mittauksessa liikaa muuttuvia tekijit.Alkaen jarrupenkin rakenteesta ja mittaustavasta.Lisksi olosuhteet mittaushetkell vaikuttavat tulokseen.Jo pelkstn jarrupenkkien valmistajien ilmoittama virhemarginaali on jossain luokkaa +/-4%.Eli jo siit saattaa muodostua 8% heitto hevosvoimien mrss.Mit se vaikuttaakaan esim.200hv:ten pyrien vertailussa.Puhumattakaan viel tehokkaammissa pyriss.
    Itse viel muutama vuosi sitten pidin jarrudynojen tuloksia jokseenkin vertailukelpoisina,mutta totuus on jotain aivan muuta.Kannattaa lukea ainakin toi VM:n juttu.Siit saa taas,jos ei muuta,niin ainakin aihetta kahvipytspekulaatioihin/kiistoihin.Mukavahan noita kppyrit on lukea,mutta omaa pyr virittess on paras kytt aina samaa jarrudynoa,koska se antaa parhaan kuvan juuri oman pyrn tehon lisyksest eri viritelyjen jlkeen.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  6. #66
    Viel tuohon Hoghaus-juttuun:

    Lainattu suoraan Bike-lehdest 8/03 Hoghausin mainoksesta:

    "Tule testauttamaan ja stmn pyrsi kuormittavaan jarrutestipenkkiimme. Me sdmme pyrsi optimaaliseen suorituskykyyn. Varaa aika pyrllesi. Kaikki merkit tervetulleita!"
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
  7. #67
    Lainaa (temppa @ Kes. 06 2004,12:43) kirjoitti
    Viel tuohon Hoghaus-juttuun:

    Lainattu suoraan Bike-lehdest 8/03 Hoghausin mainoksesta:

    "Tule testauttamaan ja stmn pyrsi kuormittavaan jarrutestipenkkiimme. Me sdmme pyrsi optimaaliseen suorituskykyyn. Varaa aika pyrllesi. Kaikki merkit tervetulleita!"
    Hoghausin tiedot Dynojetin saitilla ja puskaradio on hiukan eri mielt. Mainokset on aina mainoksia.
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  8. #68
    Lainaa (merix @ Kes. 02 2004,22:11) kirjoitti
    No BWn penkki ei ollut sit mit halusin vaan halusin saada pyrni tieteellisesti kuntoon
    Kiinnostaisi tiet, miksi BW:n penkki ei ollut sit mit halusit ja miksi se ei ole niin tieteellinen kuin KX-Centerin vastaava. Antaako BW:n dyno kenties liian pieni lukemia?
    Mitn ei ole jaettu yht oikeudenmukaisesti kuin tervett jrke - kukaan ei tunne tarvitsevansa sit lis.
  9. #69
    Lainaa (Bomber @ Kes. 06 2004,17:03) kirjoitti
    Lainaa (merix @ Kes. 02 2004,22:11) kirjoitti
    No BWn penkki ei ollut sit mit halusin vaan halusin saada pyrni tieteellisesti kuntoon
    Kiinnostaisi tiet, miksi BW:n penkki ei ollut sit mit halusit ja miksi se ei ole niin tieteellinen kuin KX-Centerin vastaava. Antaako BW:n dyno kenties liian pieni lukemia?
    Taisi menn niin ett dyno+softa kertoo suoraan korjaukset eik operin tartte arvailla niit, sek se ett softa ohjaa eri kaasunasennoilla jarrua jotta saataisiin mahdollisimman realistiset testausolosuhteet. Lisksi sain itse teho+vntkppyriden lisksi lambda-kyrn jossa nkyi seos eri kierroksilla. Stjen jlkeen kppyr osoitti viivasuoraa 13:1 seosta.

    Jos lontoon murre taipuu niin ao linkiss on aika hyv selityst siihen mit etuja Dynojetin 250 penkill + Tuning link softalla on. Tuskin tuossa mitn maagista on, mutta taitaa onnistua PCIII:n stminen huomattavasti nopeammin ja hiukan tarkemmin kuin "tavallisella" penkill.

    Doinbikes Dyno mapping selityst
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  10. #70
    Lainaa (Bomber @ Kes. 06 2004,17:03) kirjoitti
    Lainaa (merix @ Kes. 02 2004,22:11) kirjoitti
    No BWn penkki ei ollut sit mit halusin vaan halusin saada pyrni tieteellisesti kuntoon
    Kiinnostaisi tiet, miksi BW:n penkki ei ollut sit mit halusit ja miksi se ei ole niin tieteellinen kuin KX-Centerin vastaava. Antaako BW:n dyno kenties liian pieni lukemia?
    Niin ja eiks BW:ss ole tavallinen inertiadyno ilman jarrua? Siell ei pysty siis st osakaasua optimaaliseksi.. Suurin osa penkeist on ikv kyll inertiadynoja..



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilkohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitn yrityst tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #71
    Lainaa (tn954 @ Kes. 06 2004,19:09) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Kes. 06 2004,17:03) kirjoitti
    Lainaa (merix @ Kes. 02 2004,22:11) kirjoitti
    No BWn penkki ei ollut sit mit halusin vaan halusin saada pyrni tieteellisesti kuntoon
    Kiinnostaisi tiet, miksi BW:n penkki ei ollut sit mit halusit ja miksi se ei ole niin tieteellinen kuin KX-Centerin vastaava. Antaako BW:n dyno kenties liian pieni lukemia?
    Taisi menn niin ett dyno+softa kertoo suoraan korjaukset eik operin tartte arvailla niit, sek se ett softa ohjaa eri kaasunasennoilla jarrua jotta saataisiin mahdollisimman realistiset testausolosuhteet. Lisksi sain itse teho+vntkppyriden lisksi lambda-kyrn jossa nkyi seos eri kierroksilla. Stjen jlkeen kppyr osoitti viivasuoraa 13:1 seosta.

    Jos lontoon murre taipuu niin ao linkiss on aika hyv selityst siihen mit etuja Dynojetin 250 penkill + Tuning link softalla on. Tuskin tuossa mitn maagista on, mutta taitaa onnistua PCIII:n stminen huomattavasti nopeammin ja hiukan tarkemmin kuin "tavallisella" penkill.

    Doinbikes Dyno mapping selityst
    Mikli olen oikein ymmrtnyt kommenttisi (samoin Tylyttjn tuossa alempana), BW:ll on joku karvalakkiversio dynosta. Tytyyp siell seuraavan kerran kydessni kysy, miten perskeleess voi olla mahdollista, ett Suomen suurimmassa prtkliikkeess ei ole vimpan plle modernia dynoa.
    Mitn ei ole jaettu yht oikeudenmukaisesti kuin tervett jrke - kukaan ei tunne tarvitsevansa sit lis.
  12. #72
    Lainaa (Bomber @ Kes. 07 2004,00:02) kirjoitti
    Lainaa (tn954 @ Kes. 06 2004,19:09) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Kes. 06 2004,17:03) kirjoitti
    Lainaa (merix @ Kes. 02 2004,22:11) kirjoitti
    No BWn penkki ei ollut sit mit halusin vaan halusin saada pyrni tieteellisesti kuntoon
    Kiinnostaisi tiet, miksi BW:n penkki ei ollut sit mit halusit ja miksi se ei ole niin tieteellinen kuin KX-Centerin vastaava. Antaako BW:n dyno kenties liian pieni lukemia?
    Taisi menn niin ett dyno+softa kertoo suoraan korjaukset eik operin tartte arvailla niit, sek se ett softa ohjaa eri kaasunasennoilla jarrua jotta saataisiin mahdollisimman realistiset testausolosuhteet. Lisksi sain itse teho+vntkppyriden lisksi lambda-kyrn jossa nkyi seos eri kierroksilla. Stjen jlkeen kppyr osoitti viivasuoraa 13:1 seosta.

    Jos lontoon murre taipuu niin ao linkiss on aika hyv selityst siihen mit etuja Dynojetin 250 penkill + Tuning link softalla on. Tuskin tuossa mitn maagista on, mutta taitaa onnistua PCIII:n stminen huomattavasti nopeammin ja hiukan tarkemmin kuin "tavallisella" penkill.

    Doinbikes Dyno mapping selityst
    Mikli olen oikein ymmrtnyt kommenttisi (samoin Tylyttjn tuossa alempana), BW:ll on joku karvalakkiversio dynosta. Tytyyp siell seuraavan kerran kydessni kysy, miten perskeleess voi olla mahdollista, ett Suomen suurimmassa prtkliikkeess ei ole vimpan plle modernia dynoa.
    Eka huomautus numeroista. Niill ei ole mitn merkityst mulle. mutta tunne/tieto siit ett oma pyr on sdetty niin hyvksi kuin mahdollista taas onkin aika siisti.

    Ehk sana tieteellinen oli vr, koneellinen kuvaa paremmin mit tarkoitin.

    Dynojetin (tai ainakin KX-centerin) penkeist tulee SAE-heppoja paperille jotka ovat tehokkaampia kuin vastaavat DIN. eli pienempi lukuja mutta enemmn totuudenmukaisia jos joku nyt luvuilla tekee jotain. Kyllhn se kertoo jotain jos stmll saa yli 5% enemmn tehoa. Kertoo sen ett kannatti kyd.

    En sitten tied BW:n penkist mutta taitaa olla stjn vastuulla kuinka hyv PC kartasta tulee.

    Etsin netist FUCHS BEI 260 *ja powercommander eik tullut mitn eteen joten en usko ett toi penkki osaa itsestn st boksia. Joku joka tiet enemmn voi korjata.
    Uusien ohjesntjen mukaan poliisin on mr pysytt epilyttvn henkiln pakeneminen phn thdttvill laukauksilla.
  13. #73
    Eiks BW:n penkki ole inertiadyno, jolloin sill on mahdottomuus st osakaasu optimiin... Vaatii jarrullisen penkin.

    Sit lisks se Dynojetin penkki/softa ja Powercommander osaa "keskustella" keskenn, ja muodostaa takaisinkytkevn systeemin, joka styy "automaagisesti" optimiin *

    Ei milln voi pysty tavallisella inertiadynolla ja lambda-anturilla yht hyvn tulokseen..

    Miellytt insinrin pkoppaa tollanen tieteellinen stminen *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilkohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitn yrityst tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  14. #74
    Lainaa (Tylyttj @ Kes. 11 2004,18:30) kirjoitti
    Eiks BW:n penkki ole inertiadyno, jolloin sill on mahdottomuus st osakaasu optimiin... Vaatii jarrullisen penkin.

    Sit lisks se Dynojetin penkki/softa ja Powercommander osaa "keskustella" keskenn, ja muodostaa takaisinkytkevn systeemin, joka styy "automaagisesti" optimiin *
    Mahtaaks olla Yoshimuralla samanlaista sydeemi? Jotennii tuo Yoshi EMS monipuolisenpana kiehtoo, hinta vaan on suolanen

    Lainaa (Tylyttj @ Kes. 11 2004,18:30) kirjoitti
    Miellytt insinrin pkoppaa tollanen tieteellinen stminen *
    Tallissa: Kawasaki ZRX1200R -03, BMW K1200LT -06 ja Suzuki Burgman 650 ABS-14
  15. #75
    Joo tollanen kppyr tuli dynosta.http://groups.msn.com/villenmopo *Jonkin aikaa siin meni mutta kyll kannatti!



  16. #76
    eilen vihdoin sain mopon krrtty penkkiin. kuvaakin koitin ottaa mutta ei knnykkkamerasta saa mitn selv. laitan kuitenkin huonon kuvan tuonne signatuuri linkkiin.
    measured by solon mopo ja pyr on the MJP 2000 dyno.

    takarenkaalta.
    maxhp 138,10
    maxnm 119,72
    maxrpm 10594
    STP corr.f. 1,055

    kyr loikkii hullun lailla ja mun lyttyyn kanttarinreunaan ajettu tysputki tappaa yltehon mutta kyll tm tst yli sen maagisen 140hpn menee
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  17. #77
    Kvin eilen KX-Centeriss teettn ruiskukartan Myrikseen ja hyv tuli.
    Tossa linkki huonoon kuvaan kppyrst.
    Virikilkkein Muzzyn kokoputkisto, K&N:t ja PCIII.
    Koneen kyts on kuin eri planeetalta, suosittelen itsekkin KX-Centeri lmpimsti kaikille Commanderin omistajille.
    Tallissa: Kawasaki ZRX1200R -03, BMW K1200LT -06 ja Suzuki Burgman 650 ABS-14
  18. #78
    Olen mys sdttnyt viimevuotisen R6:seni Kx-Centteriss, eli PCIII Usb+Yoshin Trs slipari, vakion ja sdetyn tehoeroksi tuli +7hv eli ihan kivasti omasta mielestni. vakiona pyr meni jrkyttvn laihalla,kun nyt seoskppyr on viivasuora, ja pyrn kyts on aivan erilainen, loistava kaasunvastaavuus, jouheampi ajettavuus, pienempi bensankulutus....jne. Joten en voi kuin suositella Kxn penkki ja rentoa asentajaa eiks niis karvalakkipenkeis jarruteta takajarrun avulla, saattavat jarrupalat pyydell armova
  19. #79
    Tss teille kppyrt:

    Kppyrt *

    Elikks pyr on Yamaha XJ600S Diversion -93
    Kyr otettu Laserin putkiston sek kannentiivisteen vaihdon ja stjen jlkeen. Sek tietysti ylempn lhtkohta.



  20. #80
    Suzuki Bandit 1200 vm 2002. Yoshimura TRS full + Dynojet stage 1 + BMC

    Takarenkaalta:
    116,6 hp / 8737 rpm
    104,5 Nm / 6819

    http://dew.servebeer.com/bandit/kappyra.jpg

    Ainoa kauneusvirhe tuossa 5000 rpm ?? *
  21. #81
    Pikku Fazerin dynokyr Devilin SB02 slipareilla. FZ6S + Devilin sliparit

    Kommentteja noista vntkyrn montuista 6000 rpm ja 8500 rpm kohdissa?? Olisiko PC:st apua?
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyn motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  22. #82
    Lainaa (merix @ Touko. 30 2004,08:34) kirjoitti
    CBR600 -01 ajettu 30tkm. Micronin slipari, powercommander ja suodatin. Eilen KX-Centerin dynojetin jarrussa.

    Kyrt


    Alempi kyr ennen stj mutta samat kamat kiinni ja ylempi sitten kun pyr oli sdiss.
    SAE heppoja lytyi 102 kpl. Vertailun vuoksi niin uudesta R6:sta akran putkella irtosi 104 bhp samasta penkist.
    Nyt on huomattavasti parempi ajaa, Vastaa kaasuun paljon nopeammin ja sen huomaa varsinkin osakaasulla.
    Mulla oli PCss dynojetin eurokartta micronin putkelle mutta se oli aivan liian laihalla kuten nkyy kuvasta.
    Suosittelen kyll kaikille ett ky stmss powercommanderin kuntoon.
    Kauanko niill pyrn stmisess meni? Ja oliko miten arvokas toimenpide??
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyn motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  23. #83
    Ohessa Busan kppyrt takarenkaalta:

    Kppyrt

    No niin, nyt rupee jo hiuksetkin tippumaan pst.



  24. #84
    Ohessa Thundercatin kppyr

    Mivv:n slipari ja K/N:n filsu
    Teho/vnt takarenkaalta 97hv/65Nm
    Pyr oli Viaberilla sdettvn
  25. #85
    Mun bussin kyr lytyy tlt.
    --
    Niklas Westerstrhle
    Hayabusa '03
  26. #86
    Lainaa (Ghostrider @ Huhti. 02 2004,23:09) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Maalis. 24 2004,14:34) kirjoitti
    Tss mun Kwaka vakiona http://www.mp-foorumi.com/gallery....cf4.jpg
    Vhemmn vakio kyr pitisi saada lhipivin jakoon, kunhan mopo ehtii penkkiin.
    Tss tm vhemmn vakio kyr sitten ompi
    http://www.mp-foorumi.com/gallery....293.jpg
    Tlt lytyy toisen klassisen 750:sen kyr. Nm siis pelkll Micronin sliparilla varustettuna muuten kaikki vakiota jopa ilmanputsari Kyrien erot johtuvat siit, ett menness pyr kvi jonkin verran rikkaalla. No jos kaikki suunnitelmat ja viritykset menee putkeen, niin ens kesn menness haetaan sitten uudet paprut



    parempi pliisu vri kuin pliisu malli
  27. #87
    Lainaa (Cterror1 @ Hein. 08 2004,23:29) kirjoitti
    eilen vihdoin sain mopon krrtty penkkiin. kuvaakin koitin ottaa mutta ei knnykkkamerasta saa mitn selv. laitan kuitenkin huonon kuvan tuonne signatuuri linkkiin.
    measured by solon mopo ja pyr on the MJP 2000 dyno.

    takarenkaalta.
    maxhp 138,10
    maxnm 119,72
    maxrpm 10594
    STP corr.f. 1,055

    kyr loikkii hullun lailla ja mun lyttyyn kanttarinreunaan ajettu tysputki tappaa yltehon mutta kyll tm tst yli sen maagisen 140hpn menee
    mikn mopon tehot nuo ovat?
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  28. #88
    143.36 Hp
    104.99 Nm takikselta

    -04 ZX-9R Devilin OVO Race carbooni putkella + K&N ilmafiltteri ja Dynojetin suuttimet. Saas nhd miten kppyr muuttuu syttypyrn asennuksen jlkeen.. Ja mittauspaikkana Salon Mopo ja Pyr.

    todella epselv kuva
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  29. #89
    Lainaa (Seeber @ Tammi. 20 2005,09:39) kirjoitti
    mikn mopon tehot nuo ovat?
    yzf 750sp -93 @ 1040cc
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Cterror1 @ Tammi. 20 2005,17:03) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Tammi. 20 2005,09:39) kirjoitti
    mikn mopon tehot nuo ovat?
    yzf 750sp -93 @ 1040cc
    m kans ajattelin, ettei sulla ole ihan puhtaat jauhot pussissa. 750cc yzf:st ei tollasia lukemia oteta takikselta. onko sulla muuten kuvia missn valmiista pyrst noilla katteilla?
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
Sivu: 3 / 15:sta EnsimminenEnsimminen 1234513 ... ViimeinenViimeinen